WE 2250p.
bo wtedy zwolnilby hode i na bsb móglby wejsc jakiś ward.
Wild Riderowi można dać tylko włócznię. BSB ward nie jest potrzebny. On i tak nie będzie jakoś specjalnie walczył.
Z resztą... Przecież właśnie po to biorę noble'a WR... Żeby mieć coś co w ostateczności i przy jakimś tam szczęściu może zatrzymać smoki/bt/inne latające, brzydkie, bohaterowate badziewie. No i oczywiście powstrzymywać bohaterów w oddziałach przed wyrżnięciem normalnych WR.
Z resztą... Przecież właśnie po to biorę noble'a WR... Żeby mieć coś co w ostateczności i przy jakimś tam szczęściu może zatrzymać smoki/bt/inne latające, brzydkie, bohaterowate badziewie. No i oczywiście powstrzymywać bohaterów w oddziałach przed wyrżnięciem normalnych WR.
a nom, daltego nie proponowalem hody na wildzie, bo widze po co tu jest, tak tylko pytalem z czystej ciekawości.
Tylko jest pewien minus tego nobla, teraz wiele jednostek ma sporo ataków, moze nie wystarczyć aby zmieśc caly szereg wildami w szarzy, no i jest miękki, nawet w challangu z takim SD, czy innym herosem, krtóy mocno przywali w zasadzie 2 szóśtki na trafienie i...
nie wiem czy nie lepszy bylby ten wyczerpywalny ward i na jelonka go, na pewno zwięskzasz mu sile uderzenia, a czy przeżywalnosć? Kwestia względna, ale myśle, ze chyba też...
wtedy może chlopak pokusić sie o przetrzymanie tanka nawet, ale w sumie po to masz dwa treemany.
aa i jak jest z jelonkiem i furią kurnousa? też dostaje dodatkwoy atak jeleń?
Tylko jest pewien minus tego nobla, teraz wiele jednostek ma sporo ataków, moze nie wystarczyć aby zmieśc caly szereg wildami w szarzy, no i jest miękki, nawet w challangu z takim SD, czy innym herosem, krtóy mocno przywali w zasadzie 2 szóśtki na trafienie i...
nie wiem czy nie lepszy bylby ten wyczerpywalny ward i na jelonka go, na pewno zwięskzasz mu sile uderzenia, a czy przeżywalnosć? Kwestia względna, ale myśle, ze chyba też...
wtedy może chlopak pokusić sie o przetrzymanie tanka nawet, ale w sumie po to masz dwa treemany.
aa i jak jest z jelonkiem i furią kurnousa? też dostaje dodatkwoy atak jeleń?
2 rany zadane noble'owi mam jeszcze szansę zwardować. Jak nie na 5 to przynajmniej na 6
A nawet jeśli zginie to i tak oddział wygrywa o 1 Zawsze coś...
Wyczerpywalny ward nie obroni go przed BT, AoN ma szansę.
Jelonek jest be
A co do przechodzenia furii: Chyba tak
A nawet jeśli zginie to i tak oddział wygrywa o 1 Zawsze coś...
Wyczerpywalny ward nie obroni go przed BT, AoN ma szansę.
Jelonek jest be
A co do przechodzenia furii: Chyba tak
sorki, że Ci troszke zaoftopuje, ale naprawde żalosne jest to, że wild raider nie może pomykać na tym smoku
chyba bylby grywalny, dostaje orponosc na panike, warda, 6 ataków
koniec offtopa
chyba bylby grywalny, dostaje orponosc na panike, warda, 6 ataków
koniec offtopa
Tak i może jeszcze smok dostaje furie hm? Zaiste strasznie grywalne, szczególnie z asv na 5+ i wardem na 5+ (na niemagiczne), co aktualnie się słabo sprawdza...Kosa pisze:sorki, że Ci troszke zaoftopuje, ale naprawde żalosne jest to, że wild raider nie może pomykać na tym smoku
chyba bylby grywalny, dostaje orponosc na panike, warda, 6 ataków
koniec offtopa
Jo
wild rider noble ma łuk, tak jest napisane w faq'u GW. Ale tak czy siak ten kindred jest zbyt drogi w stosunku do tego co daje. Lepiej wystawić za niego oddział Wild Riderów.
Torres, co do WW to powiem Ci że mi sprawdzaja sie bardzo dobrze w armii naporowej. Na zasady turniejowe (strona lub zaczynanie) ich zasady rozstawiania są świetne, KB lubi wypadać (z 5 strzałów są na niego naprawdę spore szanse), a co bardzo ważne w WE mogą dawać flee. ja na 2250 już od dłuższego czasu zamiast 2go drzewa wystawiam 5WW i 4 warhawki, dodatkowo w rozpie mam 1 oddział Glade Ridersów. daje mi to trzy szybkie,wkórwiajace przeciwnika oddziały, mogące robić pułapki. Co więcej to dodatkowe 14 strzałów na bliskim, co spokojnie rozwiązuje problem fastów przeciwnika, magowie samopas nie biegają, a jak są w klocku to też peszek bo są hawki z H'n'R.
Generalnie powiem tak, mimo iż cena tych oddziałów wydaje się zawyżona, to naprawdę dobrze uzupełniają resztę leśnej armii, mają mnóstwo zastosowań, ale żadnym z nich nie jest lecenie na pałę do przodu.
Torres, co do WW to powiem Ci że mi sprawdzaja sie bardzo dobrze w armii naporowej. Na zasady turniejowe (strona lub zaczynanie) ich zasady rozstawiania są świetne, KB lubi wypadać (z 5 strzałów są na niego naprawdę spore szanse), a co bardzo ważne w WE mogą dawać flee. ja na 2250 już od dłuższego czasu zamiast 2go drzewa wystawiam 5WW i 4 warhawki, dodatkowo w rozpie mam 1 oddział Glade Ridersów. daje mi to trzy szybkie,wkórwiajace przeciwnika oddziały, mogące robić pułapki. Co więcej to dodatkowe 14 strzałów na bliskim, co spokojnie rozwiązuje problem fastów przeciwnika, magowie samopas nie biegają, a jak są w klocku to też peszek bo są hawki z H'n'R.
Generalnie powiem tak, mimo iż cena tych oddziałów wydaje się zawyżona, to naprawdę dobrze uzupełniają resztę leśnej armii, mają mnóstwo zastosowań, ale żadnym z nich nie jest lecenie na pałę do przodu.
No dobra... Będę starał przeżyć jakoś bez drzew. Chcę wypróbować WW i zastanawiam się, któa rozpiska byłaby lepsza w dzisiejszych realiach.
Dlaczego dwa oddziały od razu? Ponieważ jeden treeman to zdecydowanie za mało, zbyt łatwo go sprzątnąć w krótkim czasie.
Rozpiski różnią się w sumie tylko bohaterami (no... w drugiej są jeszcze muzycy w WD ).
Będę wdzięczny za komentarze wszelakie.
Wardancer Lord 255p.
Blades of Loec, An Annoyance of Netlings
Noble BSB 135p.
Asyendi's Bane, Hail of Doom Arrow
Spellsinger 140p.
2 Dispel Scrolls
Spellsinger 140p.
2 Dispel Scrolls
10 Glade Guards 120p.
10 Glade Guards 120p.
10 Glade Guards 120p.
8 Dryads 96p.
8 Dryads 96p.
8 Dryads 96p.
8 Wardancers 158p.
Bladesinger
8 Wardancers 158p.
Bladesinger
6 Wild Riders 199p.
Standard Bearer (War Banner), Musician
6 Wild Riders 174p.
Standard Bearer, Musician
5 Waywatchers 120p.
5 Waywatchers 120p.
Total: 2247p.
Spellweaver 345p.
3 Dispel Scrolls, Ranu's Heartstone lvl 4
Spelsinger 175p.
Dispel Scroll, Galaingor's Stave, lvl 2
Noble BSB 135p.
Asyendi's Bane, Hail of Doom Arrow
10 Glade Guards 120p.
10 Glade Guards 120p.
10 Glade Guards 120p.
8 Dryads 96p.
8 Dryads 96p.
8 Dryads 96p.
8 Wardancers 165p.
Bladesinger, Musician
8 Wardancers 165p.
Bladesinger, Musician
6 Wild Riders 199p.
Standard Bearer (War Banner), Musician
6 Wild Riders 174p.
Standard Bearer, Musician
5 Waywatchers 120p.
5 Waywatchers 120p.
Total: 2246p.
Dlaczego dwa oddziały od razu? Ponieważ jeden treeman to zdecydowanie za mało, zbyt łatwo go sprzątnąć w krótkim czasie.
Rozpiski różnią się w sumie tylko bohaterami (no... w drugiej są jeszcze muzycy w WD ).
Będę wdzięczny za komentarze wszelakie.
Wardancer Lord 255p.
Blades of Loec, An Annoyance of Netlings
Noble BSB 135p.
Asyendi's Bane, Hail of Doom Arrow
Spellsinger 140p.
2 Dispel Scrolls
Spellsinger 140p.
2 Dispel Scrolls
10 Glade Guards 120p.
10 Glade Guards 120p.
10 Glade Guards 120p.
8 Dryads 96p.
8 Dryads 96p.
8 Dryads 96p.
8 Wardancers 158p.
Bladesinger
8 Wardancers 158p.
Bladesinger
6 Wild Riders 199p.
Standard Bearer (War Banner), Musician
6 Wild Riders 174p.
Standard Bearer, Musician
5 Waywatchers 120p.
5 Waywatchers 120p.
Total: 2247p.
Spellweaver 345p.
3 Dispel Scrolls, Ranu's Heartstone lvl 4
Spelsinger 175p.
Dispel Scroll, Galaingor's Stave, lvl 2
Noble BSB 135p.
Asyendi's Bane, Hail of Doom Arrow
10 Glade Guards 120p.
10 Glade Guards 120p.
10 Glade Guards 120p.
8 Dryads 96p.
8 Dryads 96p.
8 Dryads 96p.
8 Wardancers 165p.
Bladesinger, Musician
8 Wardancers 165p.
Bladesinger, Musician
6 Wild Riders 199p.
Standard Bearer (War Banner), Musician
6 Wild Riders 174p.
Standard Bearer, Musician
5 Waywatchers 120p.
5 Waywatchers 120p.
Total: 2246p.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Wciaz masz troche za malo obrony magicznej jak na 10 waywatcherow - przed chwila sprawdzilem w ab - kurde, faktycznie kosztuja 24/model - ja pierdziu!
Bless uzywa calkiem niezlego patentu, wsadza dryche z dodatkowa kostka i annoyance (moglbys sprobowac ja dorzucic kosztem np jednego oddzialu driad i zmniejszeniu wardancerow jednych (oni i tak beda tylko stac z tylu i trzymac magow). Masz wtedy w pizdu kostek (bodaj 7), duzo scrolli (z 4-5) i mozesz probowac powstrzymac ta driada co upierdliwszych typkow (moze nie bladzia, ale juz wrona siada tam na dobre).
No i jeszcze jedno - skoro nie masz brokulow, a przy zalozeniu, ze bys zastosowal patent blessa - to po ch Ci BSB? Wez altera! Bedziesz mial niezlego biegacza, wybronisz go od magii, wrzucisz w jakis kombat i fiu (your experience may vary).
Ale rozpa fajna, moim zdaniem 3xgg to podstawa obecnie kazdej rozpy we. No i jeszcze 2xwr. Miodzio.
Bless uzywa calkiem niezlego patentu, wsadza dryche z dodatkowa kostka i annoyance (moglbys sprobowac ja dorzucic kosztem np jednego oddzialu driad i zmniejszeniu wardancerow jednych (oni i tak beda tylko stac z tylu i trzymac magow). Masz wtedy w pizdu kostek (bodaj 7), duzo scrolli (z 4-5) i mozesz probowac powstrzymac ta driada co upierdliwszych typkow (moze nie bladzia, ale juz wrona siada tam na dobre).
No i jeszcze jedno - skoro nie masz brokulow, a przy zalozeniu, ze bys zastosowal patent blessa - to po ch Ci BSB? Wez altera! Bedziesz mial niezlego biegacza, wybronisz go od magii, wrzucisz w jakis kombat i fiu (your experience may vary).
Ale rozpa fajna, moim zdaniem 3xgg to podstawa obecnie kazdej rozpy we. No i jeszcze 2xwr. Miodzio.
w pierwszej rozpie bym skasował WB na WR dał teleport highbornowi dla mnie jest zajbiscie fajny zamienil może DS na jednym magu na kija treesinga i osobiście po co ci BSB bez drzewa ?? ja bym z niego zrobił Altera z HODA i Hoth a także w drugiej rozpie preferuje wykorzystywanie wszystkich slotów bohaterów naprawdę się przydają Pzdr ;D
Myślałem nad Branchwraithem w tym układzie. Kiedyś nawet go używałem, ale...
Branchwraith z levelem, Clusterem i AoNem kosztuje tyle samo co Spellsinger z levelem i 2 DS.
W wypadku pierwszej rozpiski mogę się zgodzić, że mam zbyt małą obronę. Natomiast w drugiej jest już lepiej i nie wiem czy w niej potrzebna Gałąź. Będę musiał potestować.
BSB: +1 CR, Możliwość włożenia do oddziału, przerzuty na Breaki przydatne są nie tylko na TM. Czasem zdarzają się sytuacje gdy przegrywa się o 1 i płynie bo zadasz o jedną ranę mniej.
Alter: Zbyt dużo armii robi mu kuku. Akurat to wiem bo testowałem go dosyć ostro i się po prostu słabo sprawdza. Baaaardzo lubię tego bohatera (szczególnie, że figurka noble'a z dwurakiem jest po prostu świetna) i wywaliłem go ze swoich rozpisek z ciężkim sercem, ale jednak zbyt rzadko się sprawdzał.
Gdybym brał Wraitha bohaterowie pewnie wyglądaliby tak:
Spellweaver 295p.
Wand of Wych Elm, Dispel Scroll
Spellsinger 140p.
2 Dispel Scrolls
Branchwraith 165p.
1 lvl, Cluster of Radiants, An Annoyance of Netlings
Noble BSB 135p.
Asyendi's Bane, Hail of Doom Arrow
Musiałbym coś powywalać, ale pewnie by się punkty znalazły.
Branchwraith z levelem, Clusterem i AoNem kosztuje tyle samo co Spellsinger z levelem i 2 DS.
W wypadku pierwszej rozpiski mogę się zgodzić, że mam zbyt małą obronę. Natomiast w drugiej jest już lepiej i nie wiem czy w niej potrzebna Gałąź. Będę musiał potestować.
BSB: +1 CR, Możliwość włożenia do oddziału, przerzuty na Breaki przydatne są nie tylko na TM. Czasem zdarzają się sytuacje gdy przegrywa się o 1 i płynie bo zadasz o jedną ranę mniej.
Alter: Zbyt dużo armii robi mu kuku. Akurat to wiem bo testowałem go dosyć ostro i się po prostu słabo sprawdza. Baaaardzo lubię tego bohatera (szczególnie, że figurka noble'a z dwurakiem jest po prostu świetna) i wywaliłem go ze swoich rozpisek z ciężkim sercem, ale jednak zbyt rzadko się sprawdzał.
Gdybym brał Wraitha bohaterowie pewnie wyglądaliby tak:
Spellweaver 295p.
Wand of Wych Elm, Dispel Scroll
Spellsinger 140p.
2 Dispel Scrolls
Branchwraith 165p.
1 lvl, Cluster of Radiants, An Annoyance of Netlings
Noble BSB 135p.
Asyendi's Bane, Hail of Doom Arrow
Musiałbym coś powywalać, ale pewnie by się punkty znalazły.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
To moze duzy biegacz z hoda, 3+ward, hoth i np. som, albo cos tam - nie wiem co sie im daje. A do tego 2 spellsingerki i drycha. W sumie 4 ds i 6 kostek. Sam nie wiem.
No i moim zdaniem zmiast wand of wych elm (ktore przydaje sie imo wylacznie na wielkiej inkwizycji) lepiej wrzucic na duza magiczke 4x ds. Porno, ale fajnie to wyglada. Notabene taki sklad herosow wystawia nasz klubowy WE (tzn jak ty, ale 6xds)
No i moim zdaniem zmiast wand of wych elm (ktore przydaje sie imo wylacznie na wielkiej inkwizycji) lepiej wrzucic na duza magiczke 4x ds. Porno, ale fajnie to wyglada. Notabene taki sklad herosow wystawia nasz klubowy WE (tzn jak ty, ale 6xds)
Jeśli bym zrobił ustawienie bohaterów, o którym mówisz zostałbym z 8 LD. Za mało... Co do Alter Highborna to uważam, że większość czasu by nic nie robił i siedział skulony za przeszkodami. Odpada jak dla mnie.
Wand: Według mnie daje całkiem sporego kopa w defensie magicznym.
Bardzo przydaje się przy tej ilości kostek na VC. Mogę się natomiast zastanowić nad wymienieniem go na +1 do dispela i jeszcze jednego Scrolla.
7 kości z +1 i 4 scrolle dają już bardzo mocną ochronę magiczną.
Natomiast zastanawiałem się jeszcze nad tym BSB. I mówiąc szczerze, nie doszedłem specjalnie do nowych wniosków. Na razie zostaje. Zobaczymy czy +1CR i przerzuty breaków się przydadzą czy nie (szczególnie, że musiałbym na standardowego Altera wykołować jeszcze 23 pkt ).
Wersja na dzisiaj:
Spellweaver 315p.
Staff of Sorcery, 2 Dispel Scrolls
Spellsinger 140p.
2 Dispel Scrolls
Branchwraith 165p.
1 lvl, Cluster of Radiants, An Annoyance of Netlings
Noble BSB 135p.
Asyendi's Bane, Hail of Doom Arrow
10 Glade Guards 120p.
10 Glade Guards 120p.
10 Glade Guards 120p.
8 Dryads 96p.
8 Dryads 96p.
8 Dryads 96p.
8 Wardancers 158p.
Bladesinger
5 Wardancers 90p.
6 Wild Riders 199p.
Standard Bearer (War Banner), Musician
5 Wild Riders 130p.
Musician
5 Waywatchers 120p.
5 Waywatchers 120p.
Total: 2250p.
PD: 7, DD: 7, DS: 4
Models: 92
I jak?
Wand: Według mnie daje całkiem sporego kopa w defensie magicznym.
Bardzo przydaje się przy tej ilości kostek na VC. Mogę się natomiast zastanowić nad wymienieniem go na +1 do dispela i jeszcze jednego Scrolla.
7 kości z +1 i 4 scrolle dają już bardzo mocną ochronę magiczną.
Natomiast zastanawiałem się jeszcze nad tym BSB. I mówiąc szczerze, nie doszedłem specjalnie do nowych wniosków. Na razie zostaje. Zobaczymy czy +1CR i przerzuty breaków się przydadzą czy nie (szczególnie, że musiałbym na standardowego Altera wykołować jeszcze 23 pkt ).
Wersja na dzisiaj:
Spellweaver 315p.
Staff of Sorcery, 2 Dispel Scrolls
Spellsinger 140p.
2 Dispel Scrolls
Branchwraith 165p.
1 lvl, Cluster of Radiants, An Annoyance of Netlings
Noble BSB 135p.
Asyendi's Bane, Hail of Doom Arrow
10 Glade Guards 120p.
10 Glade Guards 120p.
10 Glade Guards 120p.
8 Dryads 96p.
8 Dryads 96p.
8 Dryads 96p.
8 Wardancers 158p.
Bladesinger
5 Wardancers 90p.
6 Wild Riders 199p.
Standard Bearer (War Banner), Musician
5 Wild Riders 130p.
Musician
5 Waywatchers 120p.
5 Waywatchers 120p.
Total: 2250p.
PD: 7, DD: 7, DS: 4
Models: 92
I jak?
Ostatnio zmieniony 27 paź 2008, o 19:03 przez Torres, łącznie zmieniany 1 raz.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Inne proporcje WD - 8/5. Reszta w sumie super.
Teraz Kolata i Fisch zagrali na we wroclawiu na 10 waywatchersach i bardzo im sie sprawdzili. Cos w tym musi byc.
Teraz Kolata i Fisch zagrali na we wroclawiu na 10 waywatchersach i bardzo im sie sprawdzili. Cos w tym musi byc.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nieprawda. Nigdy nie udaje im sie zdac terroru ani paniki =]