Dorwałem ostatnio booka mortali i tak sobie dumam, czy warto sie pakować w nową armię. Na papierze wyglądają całkiem porządnie, ale sam w sumie nie wiem, czy na stole sprawdzą się równie dobrze. No nic, przechodząc do rzeczy:
Exalted champion - 215
(mark slaanesha, steed slaanesha, shield, chaos runesword, sopoforic musk)
Sorcerer - 110
(scroll)
5 Maruderów - 101
(slaanesh, armoury, flaile, muzyk, rzucane speary)
5 Maruderow - 96
(slaanesh, armoury, flaile, muzyk)
4x 5 warhaundow - 4x 30
2 spawny khorna 2x 75
5 Knights - 220
(slaanesh, muzyk)
5 Knights - 285
(slaanesh, fcg, warbanner)
Co sądzicie?
Warriors of Chaos na Kohortex
No fajnie, tylko jakbys mogl uzasadnic swoje rady?Nehan pisze:wywal spawny (a przynajmniej marki), speary z marudów, czempiona z kawy, soporific muska, dodaj scrolla, sztandar na drugich najtach i jeśli się zmieści to banner of rage
- speary na maruderach to typowy zapychacz punktow
- spawny wydaja mi sie calkiem sensowne, szczegolnie z markami khorna, ale trzeba je przetestowac, bo nie jestem pewien ich uzytecznosci. to co mnie przekonuje to ruch w compulsory... no wredne fasty, chowajacych sie magow i inne latajace paskudztwa
- myslalem nad banner of rage, jednak frenzy to miecz obusieczny i nie wiem czemu w moim przypadku zawsze siecze mnie
okej:
- nowe spawny z 2d6 ruchu są za wolne, żeby dotrzymać kroku jeździe; co prawda mogą próbować chronić przed lataczami, ale znowu - 2d6 może nie wystarczyć. już lepiej znaleźć 55 punktów i kupić helkę, która też widzi dookoła, szarżuje na 12 cali, a jeszcze terroryzuje, strzela, i ma większego kopa w walce.
z 4 oddziałami psów frenzy takie straszne nie jest, a knighci z 15 atakami z s5 i 10 z s4 mielą prawie wszystko.
soporific musk po prostu niepotrzebny
- nowe spawny z 2d6 ruchu są za wolne, żeby dotrzymać kroku jeździe; co prawda mogą próbować chronić przed lataczami, ale znowu - 2d6 może nie wystarczyć. już lepiej znaleźć 55 punktów i kupić helkę, która też widzi dookoła, szarżuje na 12 cali, a jeszcze terroryzuje, strzela, i ma większego kopa w walce.
z 4 oddziałami psów frenzy takie straszne nie jest, a knighci z 15 atakami z s5 i 10 z s4 mielą prawie wszystko.
soporific musk po prostu niepotrzebny
Nowa poprawiona wersja:
Exalted champion (slaanesh, steed, shield, runesword) 195
Sorcerer (scroll) 110
5 Maruderów (flaile, muzyk, slaanesh) 91
5 Maruderów (flaile, muzyk, slaanesh) 91
5 Warhounds 30
5 Warhounds 30
5 Warhounds 30
5 Warhounds 30
5 knightów (slaanesh, sztandar muzyk, war banner) 265
5 knightów (slaanesh, sztandar muzyk, banner of rage) 275
Khorne spawn 75
Khorne spawn 75
Wywaliłem championów z kaw i pociąłem maruderów, żeby wrzucić banner of rage.
Ze spawnów narazie nie zrezygnuję, bo muszę przetestować.
Comments are welcome
Exalted champion (slaanesh, steed, shield, runesword) 195
Sorcerer (scroll) 110
5 Maruderów (flaile, muzyk, slaanesh) 91
5 Maruderów (flaile, muzyk, slaanesh) 91
5 Warhounds 30
5 Warhounds 30
5 Warhounds 30
5 Warhounds 30
5 knightów (slaanesh, sztandar muzyk, war banner) 265
5 knightów (slaanesh, sztandar muzyk, banner of rage) 275
Khorne spawn 75
Khorne spawn 75
Wywaliłem championów z kaw i pociąłem maruderów, żeby wrzucić banner of rage.
Ze spawnów narazie nie zrezygnuję, bo muszę przetestować.
Comments are welcome
Helka ma zasadę monstera czyli widzi 90 stopni a z tą szarża na 12 cali to FAQ raczej to udupił twierdząc że oddział się porusza z prędkością najwolniejszego modelu, ale i tak musimy czekać na decyzje LS co z nią zrobić do końcaNehan pisze: -kupić helkę, która też widzi dookoła, szarżuje na 12 cali
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
Nie FAQ, a mail od autora z w pełni nieooficjalnymi odpowiedziami. Sa one w wielu miejscach ewidentnie sprzeczne z rulebookiem. Co więcej - pozostałe odpowiedzi sugerują, ze autor booka w ogóle rulebooka nie czytał od dawien dawna. Nie traktowałbym ich w żadnym wypadku jako oficjalnej wyroczni zasad.
Rulebook mówi wprost - ruch jak skirmisz. NIE widza 360 stopni - od skirmisza maja tylko zasady ruchu nie pola widzenia.
Pole widzenia natomiast liczone od potwora normalnie, 90 stopni (zasada monsters and handelrs).
Szarża - równiez zgodnie z zasada monster and handelrs - szarzuje potwór jego pole widzenia i mv jest brany pod uwage - załoge w ogóle przy szarżach ignorujesz.
Rulebook mówi wprost - ruch jak skirmisz. NIE widza 360 stopni - od skirmisza maja tylko zasady ruchu nie pola widzenia.
Pole widzenia natomiast liczone od potwora normalnie, 90 stopni (zasada monsters and handelrs).
Szarża - równiez zgodnie z zasada monster and handelrs - szarzuje potwór jego pole widzenia i mv jest brany pod uwage - załoge w ogóle przy szarżach ignorujesz.
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
tak hydra ma tez 90 stopni ale i tak jest niezla