O&G 2000

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Jak na lizaki to gobliny wystarczy po 21 z muzykiem i 2 fanolami. Dodatkowy fast do gonienia skinek.
Przydalby sie jeszcze jeden doom diver
Great szamanowi zamist Staff of baduum dac +1 dispela(przy tylu kostkach warto)

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2245
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

Jakaś rada na salki i kroksy? W szczególności salki, bo z kroksami miałem farta. Fanole wyskoczyły i po dwóch kroksach.

Awatar użytkownika
sharkoon
Mudżahedin
Posty: 226
Lokalizacja: Biała Podlaska->Moria

Post autor: sharkoon »

Nie jestem doświadczonym graczem jeżeli chodzi o lizaki ale mogę powiedzieć to: fastami przeszkadzaj skinom i bój się lataczy.

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2245
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

Jeżeli latacze = terradon to nie ma czego bac. 8 hoppersów podeszło i było po terradonach już w drugiej turze walki.
Były 3 Terradony..

I jeszcze jedno pytanie.. Slann stoi z TG. Co jest skuteczne na TG?
Black Orcki, Orc Boar Boyz?
Chcę zatrzymac te TG na kilka tur, a może nawet nakłonic do ucieczki.

Awatar użytkownika
Leszczu
Chuck Norris
Posty: 641
Lokalizacja: Krotoszyn, Zielony Smok
Kontakt:

Post autor: Leszczu »

Jak przeciwnik dał sobie zaszarżować terki squigami to own :| TG ze slannem nie przepchniesz. nawet tego klocka nie ma co dotykać jak już to strzelanie i magia...

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2245
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

Znaczy to On zaszarżował na squigi. Groził mu ostrzał z Chukki i Dooma.
Może na TG puścic dwa klocki po 21 NG z 2 Fanolami.
Zawsze to 4k6 trafień. Mogą trochę wybic. :P

Co Wy na to?

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Leszczu pisze:Jak przeciwnik dał sobie zaszarżować terki squigami to own :| TG ze slannem nie przepchniesz. nawet tego klocka nie ma co dotykać jak już to strzelanie i magia...
spokojnie sa do przepchniecia
kloc orcasow z bsb od frontu i np squigi/hoppersi od boku. dokladasz duzo statyka a squigi i big boss redukuja liczbe gwardzistow. w koncu zaba sie zlamie od CR

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Nie zapominajmy, że panowie TG od frontu ze slannem mają 7 statica w 85% przypadków. No i żaba daje im 9 LD na 3 kościach z przerzutem... Nie tak łatwo, z drugiej strony nie jest to niewykonywalne ;)

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

zawsze mozna wpasc od boku ;)

Awatar użytkownika
Leszczu
Chuck Norris
Posty: 641
Lokalizacja: Krotoszyn, Zielony Smok
Kontakt:

Post autor: Leszczu »

nie zapominajmy, że TG ze slannem mają stubborn.......

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

1)stubborn na 8,z przerzutem. zawsze sie moze zdazyc seria zajebistego rzutu.
2)a teraz policzcie ile tych TG zwykle w rozpach jest-> liczba oscyluje w granicach max16.
a tyle da sie zdjac strzelajac z chuck,DD czy innych maszyn(a przynajmniej mocno uszczuplic) a na dokladke dokladasz oddzial zadajacy obrazenia +oddzial ze statykiem.

kombinacja-front bok z bsb daje 7CR,lamac sie nie powinienes a TG niesmiertelni nie sa.(przeciwnik wycia max 3,kontry zwykle nie ma bo mu sie punkty skonczyly,albo masz na tyle duza przewage w oddzialch ze go wymanewrujesz)

wpadanie 2 oddzialami NG jest raczej slabawe,zwlaszcza bez sietek. fanatykow raczej wyciagna skonki/chamki/terki a potem ng sie zlamia

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2245
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

Niedługo gram z krasiami na 2250. Jakie jednostki są szczególnie dobre n krasie? Co wystawic?

ODPOWIEDZ