Na PGA
Moderator: Ziemko
Na PGA
trochę mam obawy, ale dawno tym nie grałem i jeśli teren dopisze powinno być dobrze:-) ale jestem ciekaw Waszych opinii:-)
Sacred Host of Quetzl
Oldblood 511
Quetzl
Mark of the Old Ones
Itzl
Carnosaur
Blade of Revered Tzunki
Aura of Quetzl
Shield
Light Armour
2x Skink Priest 155
Quetzl
2 level
5x10 Skink Skirmishers 65
Quetzl
Javelin & Shield
4 Terradons 140
2x4 Kroxigors 232
2x Stegadon 235
6 Chameleon Skinks 90
Myślałem o wstawieniu za jednych kroxów kawalerii, tudzież ściągnąć levele z magów i jeszcze jeden oddział skinków wtedy wchodzi... ale to raczej jest kosmetyka:-P
Sacred Host of Quetzl
Oldblood 511
Quetzl
Mark of the Old Ones
Itzl
Carnosaur
Blade of Revered Tzunki
Aura of Quetzl
Shield
Light Armour
2x Skink Priest 155
Quetzl
2 level
5x10 Skink Skirmishers 65
Quetzl
Javelin & Shield
4 Terradons 140
2x4 Kroxigors 232
2x Stegadon 235
6 Chameleon Skinks 90
Myślałem o wstawieniu za jednych kroxów kawalerii, tudzież ściągnąć levele z magów i jeszcze jeden oddział skinków wtedy wchodzi... ale to raczej jest kosmetyka:-P
Proponowalbym diadem na 2go lvlowym w zamian za 1 level drugiego maga.
Jesli musisz przejsc do defensywy masz 6DD.
Ofensywnie masz 7PD, co pozwala na rzucenie 2xD6S4 na 2 kosciach i czegos wiekszego na 3 (czyli wlasnie tyle ile masz czarow).
Swoja droga polowa potencjalu magicznego Slanna z szamanem
(co innego, ze magia sie nie skaluje liniowo z iloscia odpalonych czarow).
Fajna rozpa
Swoja droga widzialem gdzies monster truck taki:
Carni
2xCaddy
4x4terki
2xStedzie
Morze skinkow ...
Jesli musisz przejsc do defensywy masz 6DD.
Ofensywnie masz 7PD, co pozwala na rzucenie 2xD6S4 na 2 kosciach i czegos wiekszego na 3 (czyli wlasnie tyle ile masz czarow).
Swoja droga polowa potencjalu magicznego Slanna z szamanem
(co innego, ze magia sie nie skaluje liniowo z iloscia odpalonych czarow).
Fajna rozpa
Swoja droga widzialem gdzies monster truck taki:
Carni
2xCaddy
4x4terki
2xStedzie
Morze skinkow ...
wolę jednak 4 scrolle niż czasem 6 kości dispela;-)Alister pisze:Proponowalbym diadem na 2go lvlowym w zamian za 1 level drugiego maga.
Jesli musisz przejsc do defensywy masz 6DD.
Ofensywnie masz 7PD, co pozwala na rzucenie 2xD6S4 na 2 kosciach i czegos wiekszego na 3 (czyli wlasnie tyle ile masz czarow).
Swoja droga polowa potencjalu magicznego Slanna z szamanem
(co innego, ze magia sie nie skaluje liniowo z iloscia odpalonych czarow).
Fajna rozpa
Swoja droga widzialem gdzies monster truck taki:
Carni
2xCaddy
4x4terki
2xStedzie
Morze skinkow ...
od trzeciej tury z armią magiczną albo będę robił dożynki, albo mi będą robić dożynki... na więcej tur zabezpieczenia nie potrzebuję;-)
BSB byłby dobrym zakupem jakby ograniczenie magii było większe... a nie zawsze na 5 Ld pomoże Stedziowi... prędzej wstawiłbym biegacza-generała jak grałem w dawnych czasach... ale w VI ed. magia mnie tak nie bolała:-P
Alister pisze:Crus ... ale tu chodzi o MonsterTruck
Tak swoja droga ... jak skladacie BSB biegacza?
SoM, Jaguar, Quetzl, Sotek, BSB? (troche lipa z 3+save)
Zamiast Soteka Tlazcotl...
@ Cruz- zagrałbym tym co napisałeś, ale stęskniłem się za Karnim... Gdyby nie to zestaw herosów na pewno byłby taki jaki podałeś;-)
W sumie racja, rozumiem Cię w pełni Niestety granie teraz na 3DDkach i jednym scrollu to porażka na nowe lore magiczne i VC, a brak bsb i biegacza ze stedziami to poooważny minus. Wkurwiają mnie te nowe armie, możliwe że carni juz nie bedzie hero zrzerał w naszym nowym
Pozdro
Pozdro
Grałem playtesta z HE... Star Dragon, 2x5 i 6 dragonów, 4 bolce... miałem remis, ogólna sieczka, leveli z magów na pewno nie wyrzucę;-) Monster Truck zginął mi w całości(generał przeżył:-D ), ale jeśli poprawię ranienie i gonienie, to będzie świetnie;-) Zostaję przy tej rozpisce;-)
SD to przestarzala wersja HE, jest syfna
heh, zobaczyszPająk pisze:Mam zdecydowanie inne zdanie;-)
bo obudzil się Lew
sorówa za off top.
Czyby rozpy na White Lionach mialy zaczqac krolowac wsrod WE?
Takim monster truckiem ich rozjechac ciezko ... 6 atakow ASF Hit 3+; wound 4+stedzia 3+lord/carni 2+ cala reszta ... ciezko.
Zapluc tez nie najlatwiej :/
W sumie to wlasnie WL sie najbardziej boje u HE :]
Takim monster truckiem ich rozjechac ciezko ... 6 atakow ASF Hit 3+; wound 4+stedzia 3+lord/carni 2+ cala reszta ... ciezko.
Zapluc tez nie najlatwiej :/
W sumie to wlasnie WL sie najbardziej boje u HE :]
i o skinkach które to mogą mocno pozapluwać wsparcie i WL też...
a co do impactów, oczywisćie, ale potem nie ma impactów
ogólnie mi się ta rozpa bardzo podba, takie mega pierdyknięcie, chociaż dosć malo uniwersalna bo defensy mogą to wszamać...
dlatego z mojej strony dalbym na pewno drugi oddzial terek.
a co do impactów, oczywisćie, ale potem nie ma impactów
ogólnie mi się ta rozpa bardzo podba, takie mega pierdyknięcie, chociaż dosć malo uniwersalna bo defensy mogą to wszamać...
dlatego z mojej strony dalbym na pewno drugi oddzial terek.