Imperialny fluff
Moderator: #helion#
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
czemu z armat a nie np z moździerza?
To ja mam pytanko tzn. co może się pojawić na sztandarze priesta ? chodzi mi żeby fluffowo pasowało Linki and zdjecia mile widziane
To wiem miała to być figurka na konkurs/półkęPriest nie ma opcji bycia BSB.
Hej
mam pytanie o Talabheim, macie jakieś wieści fluffowe o tych terenach , wiadomo o sporej liczbie zbrojnych ale jakich czy sa to wszylkiej maści jednostki? Co z czołgiem, machinami, priestami, zakonami? Co po zaginięciu Feuerbacha, któż tam teraz rządzi? Jacy są główni wrogowie tej prowincji?Co wiadomo o bitwie pod Hertwig i o polu krwi, co to za elfie ruiny znajdują się na tym terenie?
mam pytanie o Talabheim, macie jakieś wieści fluffowe o tych terenach , wiadomo o sporej liczbie zbrojnych ale jakich czy sa to wszylkiej maści jednostki? Co z czołgiem, machinami, priestami, zakonami? Co po zaginięciu Feuerbacha, któż tam teraz rządzi? Jacy są główni wrogowie tej prowincji?Co wiadomo o bitwie pod Hertwig i o polu krwi, co to za elfie ruiny znajdują się na tym terenie?
W talabheim elektorem jest Karl Franz. Czołg jest. Na każdą prowincje chyba przypada. Machiny są. Kaplani jak najbardziej. Barwy talabheim to biały i czerwony. I chyba talabheim jest stolicą Imperium.
Miweq :Magia nie wyklucza technologi i na odwrót. Wręcz przeciwnie. Razem mogą stworzyć niezłe kombo.
Miweq :Magia nie wyklucza technologi i na odwrót. Wręcz przeciwnie. Razem mogą stworzyć niezłe kombo.
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Imperium jako stałej stolicy nie posiada. Obecnie to za takową można uznać Altdorf a nie Talabheim.
Nie wiem gdzie to umiescic, wiec pisze tutaj.
Pomyslalem, ze gracze whfb chetnie by zagrali w mudy. (napewno ktos slyszal). Jest taki mud rpg, stworzony w świecie Baldurs Gate.
link: http://nightal.insomniac.pl/
Na poczatku moze wygladac nie ciekawie, ale jak sie dluzej gra, to wciaga bardziej niz warhammer. ;p
Naprawde warto zagrac. Trzeba tylko sciagnac zmuda (kilka mb), co nie powinno byc problemem.
Pomyslalem, ze gracze whfb chetnie by zagrali w mudy. (napewno ktos slyszal). Jest taki mud rpg, stworzony w świecie Baldurs Gate.
link: http://nightal.insomniac.pl/
Na poczatku moze wygladac nie ciekawie, ale jak sie dluzej gra, to wciaga bardziej niz warhammer. ;p
Naprawde warto zagrac. Trzeba tylko sciagnac zmuda (kilka mb), co nie powinno byc problemem.
Mam dwa pytania o figurki.
1. Jak myślicie Rohańczycy , ci z Lotra, odpowiednio pomalowani nadają się jako warriors of Ulric(z SoC)
2. Jakieś alternatywne figurki dla Teutogenów. Lub jak wiecie gdzie można jeszcze kupić niedobitki to napiszcie.
Z góry dzięki.
1. Jak myślicie Rohańczycy , ci z Lotra, odpowiednio pomalowani nadają się jako warriors of Ulric(z SoC)
2. Jakieś alternatywne figurki dla Teutogenów. Lub jak wiecie gdzie można jeszcze kupić niedobitki to napiszcie.
Z góry dzięki.
Wolfgar: Talabheim, jedno z największych miast Imperium, stolica prowincji Talabecland. Miasto leży w środku krateru powstałego od uderzenia komety, obrzeża krateru są silnie ufortyfikowane i stacjonuje tam regularnie 1000 żołnierzy, a w mieście stacjonuje zakon rycerzy Płonącego Słońca (nie wiem, jak to na polski tłumaczą? oślepiającego?Rażącego? - Blazing Sun) Sam krater otoczony jest lasem, który pokrywa większość Talabeclandu, stąd silny kult boga natury Taala. Jest to też częste miejsce pobytu zielonych magów. Główny wróg - bestie chaosu. Prowincja broniona jest głównie przez oddziały włóczników i łuczników, ze względu na lasy, czołg raczej tam średnio byłby widziany, jakkolwiek samo miasto Talabheim jest uzbrojone po zęby w broń prochową(sporo dział i muszkietów) i elitarne oddziały.
miweq: Magowie i inżynierowie trochę krzywo na siebie patrzą, ale oba kierunki rozwoju umysłu są silnie wspierane przez imperatora. Złota szkoła magii, jako specjalizująca się w alchemii dosyć ściśle współpracuje z inżynierami z Nulnu...
Ivo: Za mali!!! I co oni mają wspólnego z Teutogenami?!?!
miweq: Magowie i inżynierowie trochę krzywo na siebie patrzą, ale oba kierunki rozwoju umysłu są silnie wspierane przez imperatora. Złota szkoła magii, jako specjalizująca się w alchemii dosyć ściśle współpracuje z inżynierami z Nulnu...
Ivo: Za mali!!! I co oni mają wspólnego z Teutogenami?!?!
Tylko mała uwaga: Talabheim głównie wyznaje Taala ze względu na rzekę Talabek, której to patronem jest Taal, a która to jest bardzo ważna dla miasta.
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council
Krater, w którym jest miasto sam Taal nazwał Taalahim ("Zwycięstwo Taala" i ogłosił, że jego wierni tam przybędą i się osiedlą. Ludzie z plemienia Taleutenów pod wodzą Krugara się tam osiedlili i czcili właśnie boga natury i dzikich miejsc.
Są tam ludzie, których można wciągnąc do battle'a w fajny sposób.
Mamy:
Straż Tuneli ("Terriery")
Straż ochotnicza ("Pijacki oddział")
Straż Miejska ("Buldodzy")
powyższe trzy mogą byc albo state troops róznych typów, albo free companies (zwłaszcza ochotnicy).
Z rycerzy:
Rycerze Białego Wilka
Rycerze Pantery
Rycerze Zakonu Jelenia - mają się za prawdziwych synów Talabheim i gardzą innymi zakonami, przysięgają wiernośc księciu-elektorowi.
Rycerze zakonu Zielonej Chorągwi - wyznawcy Myrmydii, różnią się tym od innych zakonów, że nie walczą konno i nie są opancerzeni. Prowadzą wojnę w lasach.
W talabheim jest też dzielnica "mały Kislev" więc można pomyślec kontyngencie sojuszniczym przykładowo.
Powyższe to informacje z dodatku do WFRP "Groza w Talabheim".
Z innych:
Wybrańcy Taala - elita leśników i łowców (hunsmeni jak byk)
Są tam ludzie, których można wciągnąc do battle'a w fajny sposób.
Mamy:
Straż Tuneli ("Terriery")
Straż ochotnicza ("Pijacki oddział")
Straż Miejska ("Buldodzy")
powyższe trzy mogą byc albo state troops róznych typów, albo free companies (zwłaszcza ochotnicy).
Z rycerzy:
Rycerze Białego Wilka
Rycerze Pantery
Rycerze Zakonu Jelenia - mają się za prawdziwych synów Talabheim i gardzą innymi zakonami, przysięgają wiernośc księciu-elektorowi.
Rycerze zakonu Zielonej Chorągwi - wyznawcy Myrmydii, różnią się tym od innych zakonów, że nie walczą konno i nie są opancerzeni. Prowadzą wojnę w lasach.
W talabheim jest też dzielnica "mały Kislev" więc można pomyślec kontyngencie sojuszniczym przykładowo.
Powyższe to informacje z dodatku do WFRP "Groza w Talabheim".
Z innych:
Wybrańcy Taala - elita leśników i łowców (hunsmeni jak byk)
"Gorejącego śłońca"Blaesus pisze:a w mieście stacjonuje zakon rycerzy Płonącego Słońca (nie wiem, jak to na polski tłumaczą? oślepiającego?Rażącego? - Blazing Sun)
Gorejącego? Hmm... nieźle, myślałem, że gorzej im poszło z tłumaczeniem, jakkolwiek polski Army Book moim zdaniem jest przyjemnie przetłumaczony: gwardia elektorska, rajtarzy... Większość tłumaczonych Army booków przeraża, a najgorsze tłumaczenia jakie do tej pory widziałem, to chyba O'n'G
Oprócz Taala W Talabheimie mimo wszystko jest silny kult Sigmara, ze względu na położenie w kraterze po komecie i dwuogonowa kometa jest głównym symbolem tego miasta...
Oprócz Taala W Talabheimie mimo wszystko jest silny kult Sigmara, ze względu na położenie w kraterze po komecie i dwuogonowa kometa jest głównym symbolem tego miasta...