8 XI - 2250pkt - Imperium Gier
Moje uwagi do VC (bo nimi gram):
- Lord powinien IMO zajmowac dodatkowo slot Hero zamiast Rare (jak w poprzedniej edycji). Bohaterowie sa sila tej armii a Lord jest na tyle potezny ze jego wystawienie powinno zmniejszac ilosc mozliwych do wystawienia bohaterow. Jest jeszcze kilku kandydatow w tym CS do zajecia slotu Rare, przy obecnym ukladzie biorac chociaz jeden z tych przedmiotow wogole nie mozna wystawic rara a to troche jest wypaczone.
- IMO Skull Staff jest bardziej giety od helmu, dodalbym go do listy przedmiotow zajmujacych slot Rare.
- przy recastowaniu czarow zaznaczylbym ze zwiekszenie trudnosci o 50% dotyczy UDANEGO rzucenia czaru. Nie wyobrazam sobie gdy wskrzeszam d6 szkieletow, przeciwnik mi to rozprasza i musze juz rzucac na 6+ ... Magia i tak juz jest zbiedzona.
To tyle.
- Lord powinien IMO zajmowac dodatkowo slot Hero zamiast Rare (jak w poprzedniej edycji). Bohaterowie sa sila tej armii a Lord jest na tyle potezny ze jego wystawienie powinno zmniejszac ilosc mozliwych do wystawienia bohaterow. Jest jeszcze kilku kandydatow w tym CS do zajecia slotu Rare, przy obecnym ukladzie biorac chociaz jeden z tych przedmiotow wogole nie mozna wystawic rara a to troche jest wypaczone.
- IMO Skull Staff jest bardziej giety od helmu, dodalbym go do listy przedmiotow zajmujacych slot Rare.
- przy recastowaniu czarow zaznaczylbym ze zwiekszenie trudnosci o 50% dotyczy UDANEGO rzucenia czaru. Nie wyobrazam sobie gdy wskrzeszam d6 szkieletow, przeciwnik mi to rozprasza i musze juz rzucac na 6+ ... Magia i tak juz jest zbiedzona.
To tyle.
Być może masz rację. Lord zajmujący slot hero jest ok, chodzi natomiast o to, żeby nie można było wystawić i hełmu na lordzie i drakenhoffa i banner of burrows.Morgon82 pisze:Moje uwagi do VC (bo nimi gram):
- Lord powinien IMO zajmowac dodatkowo slot Hero zamiast Rare (jak w poprzedniej edycji). Bohaterowie sa sila tej armii a Lord jest na tyle potezny ze jego wystawienie powinno zmniejszac ilosc mozliwych do wystawienia bohaterow. Jest jeszcze kilku kandydatow w tym CS do zajecia slotu Rare, przy obecnym ukladzie biorac chociaz jeden z tych przedmiotow wogole nie mozna wystawic rara a to troche jest wypaczone.
Dodałbym z zapisem, a jeśli są te sloty zajęte to dwa speciale.- IMO Skull Staff jest bardziej giety od helmu, dodalbym go do listy przedmiotow zajmujacych slot Rare.
Nie no udane rzucenie - bez jaj- przy recastowaniu czarow zaznaczylbym ze zwiekszenie trudnosci o 50% dotyczy UDANEGO rzucenia czaru. Nie wyobrazam sobie gdy wskrzeszam d6 szkieletow, przeciwnik mi to rozprasza i musze juz rzucac na 6+ ... Magia i tak juz jest zbiedzona.
Dzięki za uwagi - szczególnie, że merytorycznie
Umówmy się tych 15 PD DE i tak nigdy nie wyciągną, natomiast z PoD jest taki problem że jak przeciwnik przemyślanie dispeluje to się pozbędziemy prawe wszystkich kostek na próbie zwiększenia ich ilości. Ten czar zaczyna być mocny jak mamy przewagę w magii a z 2 magami to nie ma większego znacznia.
Nie rozumiem zresztą całej idei ograniczenia magii, może mnie oświecicie? Skoro ponad połowa armii w wfb może się wystawić maksymalnie czarująco i w dodatku będzie to jedna z silniejszych opcji dla takiej armii to jaki sens w ograniczaniu tego?? Tak naprawdę tylko dwarfy i breta (w ograch się nie orientuje) na magi nic nie zdziałają. Tak że nie wiem czy to kwestia lobby krasnoludzkiej mniejszości (coś mi to przypomina;) czy kwestia upodobań antymagicznych ale równie dobrze można by wprowadzać zasady max 4 strzelców czy 2 kawalerie. Zamiast urozmajcać to się ogranicza.
Nie rozumiem zresztą całej idei ograniczenia magii, może mnie oświecicie? Skoro ponad połowa armii w wfb może się wystawić maksymalnie czarująco i w dodatku będzie to jedna z silniejszych opcji dla takiej armii to jaki sens w ograniczaniu tego?? Tak naprawdę tylko dwarfy i breta (w ograch się nie orientuje) na magi nic nie zdziałają. Tak że nie wiem czy to kwestia lobby krasnoludzkiej mniejszości (coś mi to przypomina;) czy kwestia upodobań antymagicznych ale równie dobrze można by wprowadzać zasady max 4 strzelców czy 2 kawalerie. Zamiast urozmajcać to się ogranicza.
Ech, to nie tak. Grając puchar, ligę czy kampanię znasz rywala. Więc jeśli gra on mocno magicznie (a tak prawie zawsze zagrają orki czy szczury np.) to chronisz sobie przed nim tyły. W turnieju masz X rywali. Porno magia zmusza do tego, aby w każdej rozpie mieć sporo antymagii, która niektórym armiom nic nie daje lub daje niewiele. Co więcej w Twojej koncepcji armii daje niewiele. Ergo trafiam na silnie magicznych HE z 10 poziomami magii i bannerkiem to gra sprowadza się do turlania, turlania i jeszcze raz turlania. Ostrzału można unikać, żeby wziąć Twój przykład, łatwiej się go ściąga, łatwiej w niego szarżuje no i nic nie strzela bez LOS...już nie mówiąc o kawie...
Wiadomo że jest trudniej ale to jest wyzwanie. Możesz przegiąć w jedną lub drugą stronę albo złożyć coś po środku. A tak to sztucznie się ogranicza jeden z aspektów gry. No ale wiadomo co kto lubi. Zresztą magia to duże ryzyko, mogą ci czary nie wychodzić albo mag się sam wysadzi. Wczoraj Charki miał full magii ,ja w ogóle a zrobiłem 20:0 zabijając z czarów i boud boud selli 3 dark raidersów ,jednego cold one (tego z ring of hotek nota bene i jeszcze wbił jednego wounda na własnym szamanie. Tak że ja jestem zwolennikiem full contactu bo to większa zabawa
Jasne Hypnotic, tyle tylko że walczyłeś z armią, która jest na jakimś 3-4 miejscu od końca pod względem siły w WFB, sam dowodząc numerem 3-4 tyle że od przodu... Co więcej magia oig jest bardzo losowa dla nich samych (potworne miscasty), podobnie jak cała ich armia. Mam dla Ciebie propozycję: zagraj na duże pkt. przeciw elektrowni Skavena i zobaczysz jaka to jest przyjemność z grania. Jasne, że wszystko można nazwać wyzwaniem, ale magia na maksa bywa strasznie bezmózgowa...
Granie przeciwko wykoksowanym DL,VC czy imperium lub dwarfom na parku maszyn też mi się specjalnie nie uśmiecha ale co poradzisz, takie armie. Nie piszę o tej magii pod siebie tylko ogólnie mam takie zdanie. Tęczowy chaos, recastujące wampiry czy elektrownia skavenów to część tej gry tak samo jak parki maszyn i jak dla mnie nie ma sensu na siłę przycinać jednego aspektu. Z tych samych powodów jestem sceptycznie nastawiony do wszelkich CSów nawet wobec tych VC i DL choć w ich przypadku przychodzi mi to z trudem.
@hypnotic
ograniczenia magii sa wprowadzane po to, zeby ludzie zastanawiajacy sie czy robic rozpiske bez magii czy tez na magii mieli jakis sensowny wybor. Jak masz do wyboru:
- 1 caddy - przeciwnik na magii cie cisnie w kakao jak chce i jest spora sznasa spotkac takich na turnieju
- 2 caddy - 2 sloty w magach, wiec ofensywnie juz zaczyna kulec a i na porno magie moze niewystarczyc
- po przemysleniach wiekszosc dochodzi do wniosku wezme 4 magow, bede mial silna antymagie i sam przecinika pocisne magia. Przez to wiesz ze szansa na porno magie u wroga jest spora bo wielu mysli tak jak ty.
W kwestii ostatniejbitwy, to gra skonczyla sie jak mi klocur savagy z frenzowanym szamanem(generalem) wyciagnales po odstrzeleniuu fasta ktory go zaslanial. Od razu trole zostajac na Ld4 mogly sie palowac bo z ta ld nie ustoja zadnje walki, o zdaniu glupoty nie wsppominajac.
Jak bym mial standardowy park maszyn to smocur i hydra cala gre baly by spedzily w lesie na grzybach bojac sie wyjsc pod klopy i bolce
ograniczenia magii sa wprowadzane po to, zeby ludzie zastanawiajacy sie czy robic rozpiske bez magii czy tez na magii mieli jakis sensowny wybor. Jak masz do wyboru:
- 1 caddy - przeciwnik na magii cie cisnie w kakao jak chce i jest spora sznasa spotkac takich na turnieju
- 2 caddy - 2 sloty w magach, wiec ofensywnie juz zaczyna kulec a i na porno magie moze niewystarczyc
- po przemysleniach wiekszosc dochodzi do wniosku wezme 4 magow, bede mial silna antymagie i sam przecinika pocisne magia. Przez to wiesz ze szansa na porno magie u wroga jest spora bo wielu mysli tak jak ty.
W kwestii ostatniejbitwy, to gra skonczyla sie jak mi klocur savagy z frenzowanym szamanem(generalem) wyciagnales po odstrzeleniuu fasta ktory go zaslanial. Od razu trole zostajac na Ld4 mogly sie palowac bo z ta ld nie ustoja zadnje walki, o zdaniu glupoty nie wsppominajac.
Jak bym mial standardowy park maszyn to smocur i hydra cala gre baly by spedzily w lesie na grzybach bojac sie wyjsc pod klopy i bolce
@Hipnotic
Wiesz co można by było wystawić gdyby żadnych ograniczeń nie było:
na 2250:
4xelektryk
3x clany z ratlingami
3x slawy
3xnight runners
4x 9 jezzaili
2xlatarka
Miło by ci się z czymś takim grało?
@All
Przytoczcie mi opis pedanta to powiem wam co z nim nie tak
Wiesz co można by było wystawić gdyby żadnych ograniczeń nie było:
na 2250:
4xelektryk
3x clany z ratlingami
3x slawy
3xnight runners
4x 9 jezzaili
2xlatarka
Miło by ci się z czymś takim grało?
@All
Przytoczcie mi opis pedanta to powiem wam co z nim nie tak
Hehehe wy sie tu kłucicie , spieracie a to a tamto a że przegięte .... a ja sobie tak siedze , czytam i tylko sie uśmiecham bo jak przyjde to i tak dostane nieludzki wpierdol !! niezaleznie od tego co wystawicie i jakie ograniczenia będe was trzymały .
Dibo pierwszym ascetą WFB
Pograsz trochę to się nauczysz
Pograsz trochę to się nauczysz
ja będe na stówe, będe testowal lwi walec
Jak dla mnie Skaven to możesz wystawić jeśli podręcznik na to pozwala, od czasu do czasu można zagrać z pewnymi ograniczeniami to też w końcu jakieś urozmajcenie. Grałem mroczniakami w 6ed więc teraz to mnie niewiele rzeczy jakoś rusza, choć faktycznie czasem przyjemność z gry mniejsza. I nie że kozacze bo może bym i dostał 20:0, ale za to większy sukces gdybym wygrał
Gra z 4x elektryk i 4x jazzaile super - wolę każdą inną grę. Nawet bierki. I po to jest CS, żebym tych bierek nie wolał Fajnie, że zanosi się na dobrą frekwencję. Zmianę w zasadach zrobimy tylko raz - w poniedziałek. Po ostatniej rozmowie z Furionem kilka rzeczy zapewne się zmieni, ale jeśli sami uczestnicy nie będą mieli wątpliwości to zmiany będą niewielkie
Ej panowie ale dramat !! Zabrałem sie za robienie rozpiski . Rychło w czas sie obudziałem z tym no nie ? i tak patrze Herdy nie zajmiją core-fajnie , psy u mnie tez nie zajmują core - fajnie , klocków bestigorów nie moze być więcej niż herdów wiec grejt a pozatym to piechota nie stzrelajaca wieć jestem w dupie ! moge wrzucić 3 rydwany i tylko tak spełnie warunek +3 core na 2000 punktów woho ! ..... czy mi sie wydaje czy jestem w czarnej dupie ?? nie ! jeszcze nie ! bo...jest zakaz dublowania rarów XD więc liczymy na siłe shagotta (duży cel) spadajacego d 1-2 kuli armatniej albo giganta obaj na turniej w sam raz ... no teraz to jestm w totalnie czarnej dupie ale czy moze być gorzej ? Oczywiście !! jeden slot specjal do zdublowania 2x minosy spoko , 1 raz centigory ? lol no bo co ogry ? trole ? prooosze ;/ !! hehehe lepiej zauwazyć takie rzeczy późno niz później ....Dajcie mi nowego army booka bo mnie po-$%&-li .... ide spać bo nic nie wymyśle teraz !!
Kosa pisze:pożycze każdą ilość White Lionsów na PGA, odwdzięczam się należycie
SKaven - Pendant zabiera slot rare jeśli na tej postaci masz oprócz niego lepszego save'a niż 4+ lub regenkę. Pewnie trzeba dopisać i nie masz żadnego innego warda, albo coś w tym stylu, żeby nie kombinowali.
Z pedantem jest jeszcze taki problem że to jedyny ward w armi DE, oprócz niego jest tylko regeneracja ale to nie to samo. Ale rozwiązanie które proponujecie uważam za w porządku.
Natomiast dalej twierdze że trzeba bardziej ograniczyć recast u VC, jak ktoś ma małą lub średnią obronę antymagiczną to wampiry na 9 kostkach i tak kulają co chcą. Zresztą sami gracze VC mówią że CS ich aż tak bardzo nie boli a jest to ,moim zdaniem ,armia bardziej gięta niż demony.
Natomiast dalej twierdze że trzeba bardziej ograniczyć recast u VC, jak ktoś ma małą lub średnią obronę antymagiczną to wampiry na 9 kostkach i tak kulają co chcą. Zresztą sami gracze VC mówią że CS ich aż tak bardzo nie boli a jest to ,moim zdaniem ,armia bardziej gięta niż demony.