Empire Armylist by Ismael
Moderator: #helion#
Dalej mimo wszystko będzie się okazywać, że da się rozproszyć jego wiarę...
Ja proponuję, żeby modlitwy wymagały osiągnięcia jakiegoś wyniku na kości by działały, np. na 3+ modlitwa działa, dodatkowo przeciwko chaosowi wszlekiej maści Sigmar jest jeszcze bardziej skłonny pomagać, wymagane jest 2+ dla modlitw w grze przeciwko chaosowi. Efekt nie do rozproszenia i nie ma efektów negatywnych, jeśli nie osiągnie się wymaganego rezultatu. Żeby nie było że przegięte, obecne modlitwy RiP trzeba ponawiać w każdej własnej fazie magii by działały i już.
Ja proponuję, żeby modlitwy wymagały osiągnięcia jakiegoś wyniku na kości by działały, np. na 3+ modlitwa działa, dodatkowo przeciwko chaosowi wszlekiej maści Sigmar jest jeszcze bardziej skłonny pomagać, wymagane jest 2+ dla modlitw w grze przeciwko chaosowi. Efekt nie do rozproszenia i nie ma efektów negatywnych, jeśli nie osiągnie się wymaganego rezultatu. Żeby nie było że przegięte, obecne modlitwy RiP trzeba ponawiać w każdej własnej fazie magii by działały i już.
Hmmm, niezłe, ale jak już to bym widział to inaczej. Jeżeli test Ld to zdanie go wystarczy, by modlitwa weszła i nie można jej było rozproszyć. Wtedy test Ld zastąpiłby "szczerość" modlitwy czy tam oddanie kapłana.
Każdemu przecież może się zdarzyć zachwianie wiary przed obliczem wroga, tylko wtedy dodałbym możliwe bonusy, np. Ld generała. Przecież kapłan Sigmara to tylko człowiek, wierzy mocno, ale widok generała który dzielnie staje do walki też może wpłynąć na siłę ducha.
Problem jest tylko taki, że to wszystko są nowe rozwiązania i to boli. Nowość też jest tutaj naszym wrogiem.
Więc tak jak jest to teraz w nowych armiach po prostu modlitwy wchodzą na jakiś rzut (jak np. kowadło) albo podnieśmy im power level do 6. Wtedy już nawet z bonusem do dispela raczej trzeba będzie użyć 2 kostek a nie jednej, a to już coś
Myth - też dobre, coś jak magia ogrów, ale nie dispelowana. Hmm.....
Każdemu przecież może się zdarzyć zachwianie wiary przed obliczem wroga, tylko wtedy dodałbym możliwe bonusy, np. Ld generała. Przecież kapłan Sigmara to tylko człowiek, wierzy mocno, ale widok generała który dzielnie staje do walki też może wpłynąć na siłę ducha.
Problem jest tylko taki, że to wszystko są nowe rozwiązania i to boli. Nowość też jest tutaj naszym wrogiem.
Więc tak jak jest to teraz w nowych armiach po prostu modlitwy wchodzą na jakiś rzut (jak np. kowadło) albo podnieśmy im power level do 6. Wtedy już nawet z bonusem do dispela raczej trzeba będzie użyć 2 kostek a nie jednej, a to już coś
Myth - też dobre, coś jak magia ogrów, ale nie dispelowana. Hmm.....
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council
1.
Wymiana hand weapon na tarczę? Hmm...
2. Grand Master - też myślę, że powinni mieć identyczne bonusy jak Zakony. Czekamy jeszcze na wyjaśnienie bonusu Blazing Suns, aby omówić koszt punktowy.
3. Czołg - no ja uważam, że powinna być ta połowa pts., ale póki co głosowanie pokazuje, że jestem w mniejszości Myślę dodatkowo, że taki zapisek mógłby zyskać uznanie Naszego lista u przeciwników a tym samym może stałby się jakiś semi-official
4. General - idąc tym tropem, za chwilę damy Grand Masterowi 5 ataków
5. Captain - uważam, że Nasz obecny jest bardzo przyzwoity jak na swój niski koszt. Nie mieszałbym wystawienia kapitanów z dawaniem sztandarów, bo...
6. ... rozumiem, że Nasze State Troops dostaną sztandary magiczne do 25 pts ? Chyba właśnie z tą myślą Saint dał tyle ich propozycji ? Oczywiście zrobimy głosowanie, ale uważam to za konieczność - wisienka na torcie ugrywalnienia Naszej z trudem tworzonej piechoty.
7. Inżynier - do tej pory uważałem go za jeden z największych sukcesów Naszej listy. Właśnie fakt, że branie małych inżynierów jest uzależnione od wzięcia tego pana zawiera w sobie cały sens IMO. Wówczas dla armii defensywnych jest chyba bardzo dobrą alternatywą.
8. Kapłani / modlitwy - bardzo podobają mi się Wasze pomysły, ale mam jedną uwagę - czemu chcecie wciąż wzmacniać najmocniejszego już herosa w Naszej armii? Obecnie poza Caddym jest chyba najczęstszym wyborem. My dajemy mu jeszcze aury, które zapowiadają się na bardzo mocne. A Wy chcecie go jeszcze podkręcać? Przy takim podejściu, inżynier i kapitan nigdy nie będą konkurencyjni, a chyba nie o to chodzi.
- po co wymieniać flagelantów ? I tak nikt nie może do nich wejść.
- czemu nie ma wchodzić do Knights Panther ? To Zakon silnie działający w Middenheimie
- czemu nie ma wchodzić do Reiksguard? Czy to Sygmaryci? W zapiskach, które kiedyś dawał Thrawn nic o tym nie ma
- co do jednostek strzelających - klimatyczne, ale chyba przekombinowane
- co do Zakonu Blazing Suns - jako, że nie ma Kapłana Myrmidii - pozwoliłbym wchodzić i jednemu i drugiemu.
Już zaczynam się zakręcać w tych pomysłach na piechotę Rozumiem, że pamietasz tu, że dwa pierwsze oddziały mają też zasadę Regulars ?Pomysł BabyIon'a uważam za trafiony w 10. Nie będzie problemu z kombem tarcza+hw. To by ładnie wszystko nam wyszło i tanio
Halabardnik 5pkt z HA i AP na halabardzie
Spearman 5pkt z HA i +1pkt za zamianę hw na tarczę
Swordsman tak jak obecnie
Wymiana hand weapon na tarczę? Hmm...
2. Grand Master - też myślę, że powinni mieć identyczne bonusy jak Zakony. Czekamy jeszcze na wyjaśnienie bonusu Blazing Suns, aby omówić koszt punktowy.
3. Czołg - no ja uważam, że powinna być ta połowa pts., ale póki co głosowanie pokazuje, że jestem w mniejszości Myślę dodatkowo, że taki zapisek mógłby zyskać uznanie Naszego lista u przeciwników a tym samym może stałby się jakiś semi-official
4. General - idąc tym tropem, za chwilę damy Grand Masterowi 5 ataków
5. Captain - uważam, że Nasz obecny jest bardzo przyzwoity jak na swój niski koszt. Nie mieszałbym wystawienia kapitanów z dawaniem sztandarów, bo...
6. ... rozumiem, że Nasze State Troops dostaną sztandary magiczne do 25 pts ? Chyba właśnie z tą myślą Saint dał tyle ich propozycji ? Oczywiście zrobimy głosowanie, ale uważam to za konieczność - wisienka na torcie ugrywalnienia Naszej z trudem tworzonej piechoty.
7. Inżynier - do tej pory uważałem go za jeden z największych sukcesów Naszej listy. Właśnie fakt, że branie małych inżynierów jest uzależnione od wzięcia tego pana zawiera w sobie cały sens IMO. Wówczas dla armii defensywnych jest chyba bardzo dobrą alternatywą.
8. Kapłani / modlitwy - bardzo podobają mi się Wasze pomysły, ale mam jedną uwagę - czemu chcecie wciąż wzmacniać najmocniejszego już herosa w Naszej armii? Obecnie poza Caddym jest chyba najczęstszym wyborem. My dajemy mu jeszcze aury, które zapowiadają się na bardzo mocne. A Wy chcecie go jeszcze podkręcać? Przy takim podejściu, inżynier i kapitan nigdy nie będą konkurencyjni, a chyba nie o to chodzi.
Moje uwagi:247. Będą restrykcje dotyczące obecności kapłanów Ulryka i Sigmara.
Wymień oddziały, do których Twoim zdaniem NIE powinien móc wchodzić kapłan Ulryka:
1. Ismael – Brak (Wymieniłbym biczowników, ale do nich i tak nie może wejść, bo są unbreakable)
2. Saint - flaglanci
3. Thrawn - Flagusie, pozostałe legendary orders, RoF
4. Cord
5. Myth - Brak
6. Babylon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - Flagelanci, Knigts of the Blazing Sun, Reiksguard Knights, Reiksguards on Foot, maszyny, Handgunners, Crossbowmens, Archers
- po co wymieniać flagelantów ? I tak nikt nie może do nich wejść.
- czemu nie ma wchodzić do Knights Panther ? To Zakon silnie działający w Middenheimie
- czemu nie ma wchodzić do Reiksguard? Czy to Sygmaryci? W zapiskach, które kiedyś dawał Thrawn nic o tym nie ma
- co do jednostek strzelających - klimatyczne, ale chyba przekombinowane
- co do Zakonu Blazing Suns - jako, że nie ma Kapłana Myrmidii - pozwoliłbym wchodzić i jednemu i drugiemu.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
SaH --> dzięki i vice versa
1) doskonale pamiętam o tej zasadzie. Dzięki niej i tym zmianom w pancerzach powinniśmy mieć piechotę dobrą i tanią (jak na ludzkie warunki w świecie fantasy).
3) z pod do 5 ed: The commander himself is not eligible as a target - he usually keeps his head down and only appears over the rim of his armoured command turret to shoot his weapon. In effect he is treated as an integral part of the Steam Tank. (wpisać to do zasad i nikt nie powinien mieć wątpliwości, że ST ma załogę).
5) jest spoko gość z niego ale chodzi o BSB, niech ma mozliwość używania normalnego ekwipunku bez ograniczeń i latania na pegazie i wsio. Nic mu nie trzeba dodawać. Sama zasada commanding presence bardzo go wzmocniła IMHO.
7) mi chodziło tylko, że gdyby trzeba było coś zmienić (sam uważam, że nic nie trzeba...no może jedno można doprecyzować - First Volley zmieniłbym Handgunners na any unit/model using an empire handgun. Bo to przecież chodzi o lepszy proch i takie tam a nie o wyszkolenie strzelców).
8 ) z nimi możemy na razie się wstrzymać choć osobiście wolałbym podkręcić im modlitwy do power 5/6 niż dodawać aury bo to mniejsza ingerencja by była w mechanikę gry.
1) doskonale pamiętam o tej zasadzie. Dzięki niej i tym zmianom w pancerzach powinniśmy mieć piechotę dobrą i tanią (jak na ludzkie warunki w świecie fantasy).
3) z pod do 5 ed: The commander himself is not eligible as a target - he usually keeps his head down and only appears over the rim of his armoured command turret to shoot his weapon. In effect he is treated as an integral part of the Steam Tank. (wpisać to do zasad i nikt nie powinien mieć wątpliwości, że ST ma załogę).
5) jest spoko gość z niego ale chodzi o BSB, niech ma mozliwość używania normalnego ekwipunku bez ograniczeń i latania na pegazie i wsio. Nic mu nie trzeba dodawać. Sama zasada commanding presence bardzo go wzmocniła IMHO.
7) mi chodziło tylko, że gdyby trzeba było coś zmienić (sam uważam, że nic nie trzeba...no może jedno można doprecyzować - First Volley zmieniłbym Handgunners na any unit/model using an empire handgun. Bo to przecież chodzi o lepszy proch i takie tam a nie o wyszkolenie strzelców).
8 ) z nimi możemy na razie się wstrzymać choć osobiście wolałbym podkręcić im modlitwy do power 5/6 niż dodawać aury bo to mniejsza ingerencja by była w mechanikę gry.
1. Piechota w takim kształcie jak najbardziej mi się podoba, już widzę rolę poszczególnych jednostek. Balans i rozsądek w jednym Chociaż i tak ma się dziwne wrażenie jak się pomyśli o koszcie punktowym warriora DE...
3. Zapis zaproponowany przez Thrawna powinien zdać egzamin
4. Generał powinien zostać taki jak jest jeśli chodzi o statystyki, to ma być raczej ruchome centrum dowodzenia lub średni wojownik na gryfie a nie super mocarz. Za to ciekawi mnie czy generałowi została zasada ancestral loom po dodaniu commanding presence? Bo najwyraźniej to przeoczyłem.
6. Tak, tak tak tak tak!!!
7. Inżynier jest sukcesem, owszem, ale myślę, że warto by rozważyć możliwość wystawiania go poza slotami hero, tak jak zabójcy DE. Wtedy robi się z tego kolesia wypaśna opcja. No i tak jak napisał Thrawn zmienić lekko zapis First Volley, wtedy będzie miło brać handguny na kapitanie i generale.
8. Ismael ma rację, to będzie kolejne dopakowanie dla i tak silnego herosa... Czy warto? Musiałyby być playtesty czegoś takiego. Ech, szkoda że siedzę w Krakowie, gdzie nie mam figurek...
3. Zapis zaproponowany przez Thrawna powinien zdać egzamin
4. Generał powinien zostać taki jak jest jeśli chodzi o statystyki, to ma być raczej ruchome centrum dowodzenia lub średni wojownik na gryfie a nie super mocarz. Za to ciekawi mnie czy generałowi została zasada ancestral loom po dodaniu commanding presence? Bo najwyraźniej to przeoczyłem.
6. Tak, tak tak tak tak!!!
7. Inżynier jest sukcesem, owszem, ale myślę, że warto by rozważyć możliwość wystawiania go poza slotami hero, tak jak zabójcy DE. Wtedy robi się z tego kolesia wypaśna opcja. No i tak jak napisał Thrawn zmienić lekko zapis First Volley, wtedy będzie miło brać handguny na kapitanie i generale.
8. Ismael ma rację, to będzie kolejne dopakowanie dla i tak silnego herosa... Czy warto? Musiałyby być playtesty czegoś takiego. Ech, szkoda że siedzę w Krakowie, gdzie nie mam figurek...
Właśnie dostałem świeżutki, piękny podręcznik do 5ed (używany, ale dla mnie i tak pachnący ) Jest super, ach, ten stary klimat...
... ale jednocześnie złość na McNeilla rośnie, a i kilka nowych pomysłów dochodzi
Po pierwsze, w 6ed. mieliśmy Elektorów, którzy to przejęli staty po imiennych Elektorach z 5ed... Nie kumam więc teraz, czemu przy powrocie do dużej ilości bohaterów specjalnych i wrzuceniu ich do army list'a w booku 7ed, nie zostały Generałowi przywrócone jego staty, czyli WS i BS 6, A 4, I6 ! Wiem że 5ed. to HeroHammer, ale no przecież to nagle rzeźnika by z naszego generała nie zrobiło... Eh, choć z drugiej strony to prawie jak OrcWarboss wtedy jest (ale nadal S i T 4)
Po drugie mortar! Siła 7, D3 rany, -4 AS za 100 pkt ! Teraz za taki to nawet 120pkt bym płacił ...
Może to jest to, miks 5-6-7 edycji?... choć też z drugiej strony, ktoś ma podręcznik do 4, a tam nie wiem, strzelam, gryf za 100pkt z armorem, to nie znaczy przecież, że trzeba od razu to dodawać do naszej książki... Eh
Ale wiem jedno po przejrzeniu tej książki. Przypomniała mi, dlaczego wybrałem Imperium, i dlaczego już mam dwa mortary i po 40 Halabardników i Spearmanów... Bo ja po prostu Kocham Imperium
(i nie jestem nastolatkiem )
... ale jednocześnie złość na McNeilla rośnie, a i kilka nowych pomysłów dochodzi
Po pierwsze, w 6ed. mieliśmy Elektorów, którzy to przejęli staty po imiennych Elektorach z 5ed... Nie kumam więc teraz, czemu przy powrocie do dużej ilości bohaterów specjalnych i wrzuceniu ich do army list'a w booku 7ed, nie zostały Generałowi przywrócone jego staty, czyli WS i BS 6, A 4, I6 ! Wiem że 5ed. to HeroHammer, ale no przecież to nagle rzeźnika by z naszego generała nie zrobiło... Eh, choć z drugiej strony to prawie jak OrcWarboss wtedy jest (ale nadal S i T 4)
Po drugie mortar! Siła 7, D3 rany, -4 AS za 100 pkt ! Teraz za taki to nawet 120pkt bym płacił ...
Może to jest to, miks 5-6-7 edycji?... choć też z drugiej strony, ktoś ma podręcznik do 4, a tam nie wiem, strzelam, gryf za 100pkt z armorem, to nie znaczy przecież, że trzeba od razu to dodawać do naszej książki... Eh
Ale wiem jedno po przejrzeniu tej książki. Przypomniała mi, dlaczego wybrałem Imperium, i dlaczego już mam dwa mortary i po 40 Halabardników i Spearmanów... Bo ja po prostu Kocham Imperium
(i nie jestem nastolatkiem )
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
A ST się nie zatrzymywał nawet w walce, GS nie mieli bazowo żadnego pancerza a handgunners strzelali co dwie tury. 5 edycja ma swoje plusy ale ma też sporo minusów.
SaH --> też tak miałem tyle radochy jak sobie 5edycyjny sprawiłem.
SaH --> też tak miałem tyle radochy jak sobie 5edycyjny sprawiłem.
Hihi, czyli nie jest ze mną tak źle jeszcze:)
No, GS to zwykła piechota była, dziwne, no i wszyscy byli State Troops'ami, Archers też:)
A ten Helblaster nie taki zły, 9 razy może strzelić, ale przez całą grę Chciałbym zobaczyć 9 rzutów bez missfire i minę przeciwnika, tylko w co by można aż tyle wywalić? W 50 Black Orców?
Ej, rzucałem i wyszło, 64 hity bez missfire... taa, tylko pewnie na następnym turnieju miska z pierwszej beczki w pierwszej rundzie
No, GS to zwykła piechota była, dziwne, no i wszyscy byli State Troops'ami, Archers też:)
A ten Helblaster nie taki zły, 9 razy może strzelić, ale przez całą grę Chciałbym zobaczyć 9 rzutów bez missfire i minę przeciwnika, tylko w co by można aż tyle wywalić? W 50 Black Orców?
Ej, rzucałem i wyszło, 64 hity bez missfire... taa, tylko pewnie na następnym turnieju miska z pierwszej beczki w pierwszej rundzie
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council
Cord, nie wiem czemu tak twierdzisz. Osobiście jak najbardziej popieram sztandary do 25 pts dla State Troops oraz do 50 pts dla elit. Już niedługo będziemy nad tym głosować. Do tej pory wzmocniliśmy już wszystkie rzeczy, o których wspomniałeś: piechotę, generała oraz kapitana. Kawaleria nie zostanie bardzo wzmocniona, a raczej urozmaicona.*Ismalel ja nie wypowiadam się na temat rycerzy bo mnie to nie interesuje ale dlatego że uważam dodawanie masy zakonów imiennych za szkodliwe działanie dla reszty armylistu, teraz głównym zmartwieniem Imperium jest słaba piechota, słaby generał, słaby kapitan a na kawalerie jakoś nikt nie narzeka a wy chcecie ją jeszcze pompować jakimiś cudami na patyku a piechocie core nawet nie chcecie dać możliwości wyboru sztandaru do 25pts co ostatnio jest normą. Dlatego na te zagadnienia nie odpowiadam.
A wstrzymywanie się od głosu jest bez sensu, bo właśnie po to mamy nieparzystą ilość głosujących, aby zawsze osiągnąć jakiś wynik.
Saint, cytuje jeden z Twoich wcześniejszych postów:250. Czy chcesz wymienić Naszego Master Enginnera na zaproponowanego przez Sainta:
2. Saint - widzę że Ismael nie zrozumiałeś nie chodzi mi o który jest lepszy, wg mnie inżynierowi nie potrzeba mnóstwo zasad specialnych, jemu do ugrywalnienia tak jak Assasinowi DE wystarczy nie zabieranie slotu hero, BS 5 i dostęp do magicznych Itemów.
"Tak prosiłbym o jeszcze raz zrobienia głosowania odnośnie inżyniera."
Jak wobec tego powinno wyglądać według Ciebie poprawne głosowanie, aby było dobrze ? By the way, nie wiem czemu się tak boisz tych zasad specjalnych - są proste i klarowne.
Już to kiedyś było głosowane i przepadło dodatkowo wielu by nie przebolało S4 dla GSów a sami wiedzą że z zabijaniem u nich marnie, ale "nie bo nie", "to tylko ludzie", "gwardia umiera ale nie nie poddaje" ale za to rycerze to rycerze trzeba ich napakować. Co do rycerzy to osobiście nie uważam żeby zakony różniły się od ciebie aż tak, jedynym odstępstwem są white wolfs i to tylko dlatego że używają innej broni a poza tym wątpię żeby zakon np panter różnił się od blezing sun bo są wyposażeni podobnie i wątpię by Myrmidia za to że jest patronką KoBS nagrodziła wszystkich magiczną bronią. Druga sprawa. Mamy 4 lodów, 4 herosów, 8 corów, 5 specjali i 4 rary czy to mało? musimy jeszcze dodać parę zakonów? Nie lepiej się zająć tym co mamy, potestować i sprawdzić czy te zakony są nam aż tak niezbędnie konieczne?ismael pisze:Cord, nie wiem czemu tak twierdzisz. Osobiście jak najbardziej popieram sztandary do 25 pts dla State Troops oraz do 50 pts dla elit. Już niedługo będziemy nad tym głosować. Do tej pory wzmocniliśmy już wszystkie rzeczy, o których wspomniałeś: piechotę, generała oraz kapitana. Kawaleria nie zostanie bardzo wzmocniona, a raczej urozmaicona.
Nie "przepadło", tylko zostało zawieszone / odłożone do czasu, gdy wykrystalizują się jednostki. Dlatego niebawem temat powróci.Już to kiedyś było głosowane i przepadło
I choćby dlatego powinieneś zagłosować na inną opcję.i wątpię by Myrmidia za to że jest patronką KoBS nagrodziła wszystkich magiczną bronią
Hehe, wszystkich Myrmidia nie poświęci, dlatego to Legendary Order
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council
Teraz to już nie ważne. Lud chciał inaczej. A ten sam lud nie będzie grał na tym inżynierze.Saint, cytuje jeden z Twoich wcześniejszych postów:
"Tak prosiłbym o jeszcze raz zrobienia głosowania odnośnie inżyniera."
Jak wobec tego powinno wyglądać według Ciebie poprawne głosowanie, aby było dobrze ? By the way, nie wiem czemu się tak boisz tych zasad specjalnych - są proste i klarowne.
Zastanówcie się czy w dobie potężnej magii i wojowników jest miejsce w slotach hero na bohatera który słabo walczy, nie czaruje?
Nie ważne jak dopakujemy inżyniera jego miejsce zawsze będzie zajmował kapłan, kapitan lub mag bo inżynier jest na 4 miejscu użyteczności. A wystarczyłby taki mały trick który zastosował autor booka do DE. Nie potrzeba mnóstwo zasad specjalnych ani cudów na kiju. Osobiście gdyby w naszym obecnym 7 edycyjnym booku inżynier nie zajmował slota hero i miał BS 5 albo nawet bez niego to brałbym jednego a nawet dwóch. Jeszcze jak mu damy BS 5 i magiczne itemy to normalnie cud miód.
Chciałem żeby głosowanie wg następująco, przeciwstawić na przeciw siebie inżyniera robionego przez Border Princes przeciw Inżynierowi GW z BS 5 i magicznymi itemami. Głosowanie zawierało w sobie pewną manipulacje Głosujemy czy chcemy coś lepszego i nowego (nasz inżynier) a słabego i starego nieopłacalnego (GW), i głosujemy czy chcemy aby ten inżynier którego widzimy w naszym Armyliście kosztował slot hero czy nie. I teraz patrzymy jaki on jest potężny i dochodzimy do wniosku że nie potrzebuje tego. Tylko nie wiem czy pomyśleliście czy będziecie grać tym inżynierem? Bo ja raczej nie.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Spoko...nie będziesz używał Inżyniera, nie będziesz używał TG i RoF (tak samo jak Cord). Nie wiem jak inni ale ja przeżyję i nie będę z tego powodu płakał. Wkurza mnie bardzo tylko jedno. Jak co jakiś czas jestem zmuszony czytać zdania typu: ta jednostka jest beznadziejna, nie podoba mi się więc jej byc nie powinno. No cholery można dostać. Nikt Was do niczego nie zmusza, nie chcecie korzystać z tych jednostek to dobra...nie bierzcie ich pod uwagę ale nie zachowujcie się jak McNeil i twórzcie AL pod siebie. Są osoby, które na pewno z tych przeze mnie wymienionych będą korzystać. Tak samo ilość/mnogość jednostek. WOW...od przybytku głowa nie boli. Nie znam ludzi, którzy zrzędzą bo mają za dużo opcji wyboru. (Kurde co za problem...nie wiem co mam wybrać. OJEJ). Ode mnie tyle w tym temacie i zakończmy proszę te pogadanki bo nic nie wnoszą.
Nic nie wnoszący to był właśnie Twój zacytowany przeze mnie post. Którego celem było tylko osobista wycieczka pod adresem moim i Corda. Szanuje Corda za poglądy i się z nim niejako zgadzam, a że lud ma inne zdanie nic na to nie poradzę. Ale następnym razem prosiłbym o argumenty a nie docinanie mi czy Cordowi, bo nie chce się bawić w flejmy.Grand Admiral Thrawn pisze:Spoko...nie będziesz używał Inżyniera, nie będziesz używał TG i RoF (tak samo jak Cord). Nie wiem jak inni ale ja przeżyję i nie będę z tego powodu płakał. Wkurza mnie bardzo tylko jedno. Jak co jakiś czas jestem zmuszony czytać zdania typu: ta jednostka jest beznadziejna, nie podoba mi się więc jej byc nie powinno. No cholery można dostać. Nikt Was do niczego nie zmusza, nie chcecie korzystać z tych jednostek to dobra...nie bierzcie ich pod uwagę ale nie zachowujcie się jak McNeil i twórzcie AL pod siebie. Są osoby, które na pewno z tych przeze mnie wymienionych będą korzystać. Tak samo ilość/mnogość jednostek. WOW...od przybytku głowa nie boli. Nie znam ludzi, którzy zrzędzą bo mają za dużo opcji wyboru. (Kurde co za problem...nie wiem co mam wybrać. OJEJ). Ode mnie tyle w tym temacie i zakończmy proszę te pogadanki bo nic nie wnoszą.
Byro a Ty jesteś graczem turniejowym czy domowym? Bo mi na domówki też zdarzało się brać moździerz ale na turnieju marnować 140 pkt i tracić slot heroZeby daleko nie szukać, ja sam biorę inzyniera ilekroć wystawiam moździerz. Przeciwko DE jest straszne (sądzę, że i na HE by się sprawdziło).
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.