Nieumarli na 2000 pts

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Nieumarli na 2000 pts

Post autor: Heinrich »

Tą rozpą chcę zmierzyć się z krasnoludami. Wszelkie sugestie mile widziane.

1 Master Necromancer @ 315 Pts
General; Magic Level 4; Death Lore; Power Stone x2; Black Periapt;
Wristbands of Black Gold

1 Necromancer @ 150 Pts
Magic Level 2; Necromancy; Rod of Flaming Death

1 Necromancer @ 150 Pts
Magic Level 2; Necromancy; Power Stone; Book of Arkhan

1 Necromancer @ 150 Pts
Magic Level 2; Necromancy; Power Familiar

18 Zombies @ 108 Pts (tu siedzi 2 nekromantów)

18 Zombies @ 108 Pts (tu siedzi 2 nekromantów)

10 Skeleton Warriors @ 125 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Skeleton Captain

11 Zombies @ 66 Pts

10 Zombies @ 60 Pts

5 Dire Wolves @ 50 Pts

5 Dire Wolves @ 50 Pts

15 Black Knights @ 465 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Musician; Hell Knight;
Standard; Banner of Doom

5 Fell Bats @ 100 Pts

5 Fell Bats @ 100 Pts

Casting Pool: 13

Dispel Pool: 8

Models in Army: 106


Total Army Cost: 1997

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

Powiem ci tak:
Jeśli twój przeciwnik wie że będziesz grał wampirami to na pewno sie na to przygotuje i weźmie se chociażby 2x slayerów bo wie ze będziesz miał dużo fastów wiec samych maszyn nie powystawia. Grałem raz na samych magach i jewst to raczej średnie na dwarfy. Musisz mieć jakiegoś kolesia do bicia np blood dragoona counta bo tymi samymi szkieletami i zombiemi to raczej tylko maszynki porozwalasz.

A co jak koles weźmie 2 klopy 2x25 slayerów 2 organki. Na pewno głównym celem będą twoi BK ale 1 rank na pewno stracisz a bez wampira się nie przebijesz przez np ironbrakerów.

Na turniej dobra rozpiska ale jak na gre z kimś "wiadomym" to imo srednia
wierz mi jak grałem kiedyś z dwarfami to wziełem max magii tylko na necrarchu a on miał gyrokopter, organy, na szmicie jakis axe co rzucał i automatycznie trafiał więc z magami byś blisko nie podszedł.

Tak więc spodziewaj się czegoś innego ze strony dwarfów :D

A no i na tym magu co ma rod'a lepiej daj staff of damnation żebyś lepiej se powalczył bo nie licz ze spanikujesz tym rodem dwarfy z ld9 :wink:

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Ja bym tylko zmienił mastera na necrarcha i jazda z kurduplami! Rozpa bardzo dobra.


ps. Chyba, że krasnolud wymyśli coś bardziej przegiętego ;]

Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Post autor: Heinrich »

Drwal pisze:nie licz ze spanikujesz tym rodem dwarfy z ld9 :wink:
Hyh, ostatnio spanikowałem tym Great swordów :lol:

Jeśli chodzi o tego master nekromante, a necrarha to się zastanawiałem przed chwilą i wyszło mi tak, że utrzymując nekromantę przy założeniu, że Nekrarh miałby: +1 level, +1 kość oraz + 6" do czarów to zostawiając nekrusia mam więcej o 1 kość (black periopt), więcej o 1 czar, warda na 3+ przeciwko strzelającym, 2 power stone. A co zaś bym miał biorąc nekrarha: + 1 do rzutu, + 6" zasięgu dla czarów, mocniejszy w walce (ale nie mam zamiaru nim walczyć) i to by było na tyle. wiec wolę mastera.

Co do reszty to zobaczymy. Za 2 h gram:]

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

rzucaj dobrze na lookouta i uważaj na miscasty :)

ODPOWIEDZ