1 Thane @ 160 Pts
Oath Stone; Gromril Armour; Battle Standard
Master rune of Gromril
Master Rune of Challenge
1 Runesmith @ 122 Pts
Rune of Spellbreaking (x2)
10 Thunderers @ 150 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield
21 Warriors @ 199 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard
15 Longbeards @ 240 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard
Rune of Courage
Rune of Determination
15 * Hammerers @ 237 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard
Rune of Courage
1 Grudge Thrower @ 125 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Burning
1 Grudge Thrower @ 145 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
1 Organ Gun @ 120 Pts
Rospa Dwarfs 1500 Master w Lublinie
Jakoś nie jestem przekonany do hamków na takie punkty. Mało strzelania, ale przez to rozpa jest fajniejsza, bardziej nietypowa
. Tylko znowu te oddziały jakieś takie małe. IMO oath stone nie jest zbyt przydatny, ale jeszcze zalezy w jakiej sytuacji

Są świetni bez nich sie nie ruszam z courage i z zasięgiem bsb w walce są prawie unbrealableJakoś nie jestem przekonany do hamków na takie punkty

Pewnie , na maszynach sie tyle razy zawiodłem że wystawiam tylko to co sprawdzone i najbardziej skuteczneMało strzelania, ale przez to rozpa jest fajniejsza

Też mnie to trapi ale musiałem mieć i hamków i longów a są tak trudno złamywalni że często trzeba ich wybijać do nogiTylko znowu te oddziały jakieś takie małe.

[/quote] IMO oath stone nie jest zbyt przydatny
Mi się sprawdza i często ratuje tyłek
W sumie tą armią tylko boje się lizaków na full skinkach i garnizonu ,trupy wciągam nosem jak i inne badziewie![]()
Jak na mój gust, oddziały za małe (hamki i longi), oathstone zbędny. Zlikwiodowałbym albo hamków albo longów, dopakował drugi oddział i jak starczy to dał 2 bolce.