DE 2313 na PGA, kilka wersji
Na PGA nie bedzie imperium z 6 cannonami. Biegacze VC tez juz nie nosza dwurakow. A zwykly biegacz tak samo skosi coldow (a nawet lepiej bo coldy sa jedne do skoszenia, a jesli skosi chariot to przy odpowiednim ustawieniu dostanie potem szarżę od drugiego badz czegos innego).
Od 1 z metalu i 1 z nurgla trzeba bedzie sie kitrać - od tego sa harpie aby zescreenowac BG wtakich momentach.
Od 1 z metalu i 1 z nurgla trzeba bedzie sie kitrać - od tego sa harpie aby zescreenowac BG wtakich momentach.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Jak jest Ciebie mniej niż 10 to oni mają przewagękarlee pisze: - z psami chaosu w ilosci mniejszej niz 10 gdy ustawie ich w linii to wygrywaja conajmniej o muzyka (wiecej, sztandar, warbanner vs 2-3 kille z 4 atakow)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Niekarlee pisze: Ale czy wystarczy jedna czarodziejka z dwoma scrollami i hotek ?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Twój wybór, niemniej chyba warto zaryzykowac, moze trafisz armie na kombat
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Młody według mnie mylisz sie spokojnie to wystarczy. Scrolle na zatrzymanie smoka. Reszta pod hotekiem a po śmieciach to moze sobie walic czarami.Nie :Wink: . Przyda się to najwyżej na HE i Szczury, ew Empire. VC i tak cie zasypia czarami, na TK to nie działa, Demony moga z 1-2 kosci rzucac cały czas.
Twój wybór, niemniej chyba warto zaryzykowac, moze trafisz armie na kombat :Wink:
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
ale ta wersje czarow to wlasnie opisal.GarG pisze:Młody według mnie mylisz sie spokojnie to wystarczy. Scrolle na zatrzymanie smoka. Reszta pod hotekiem a po śmieciach to moze sobie walic czarami.Nie :Wink: . Przyda się to najwyżej na HE i Szczury, ew Empire. VC i tak cie zasypia czarami, na TK to nie działa, Demony moga z 1-2 kosci rzucac cały czas.
Twój wybór, niemniej chyba warto zaryzykowac, moze trafisz armie na kombat :Wink:
teraz najbardziej umagicznione armie sa odp na hoteka-chyba ze podejdziesz nim na odleglosc spluniecia do przeciwnika
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Powiedz mi prosze ile pocisków wytrzyma oddział BG, bo mi się wydaje ze max 4, potem ich wartosc bojowa spadnie do 0 ;]. Poza tym latwo takiego kolesia wysinglować, to tylko czempion z 1w. No i armia na 60 modelach nie moze sobie zbytnio pozwalać na wpuszczanie dowolnych missili.[/list]
Niech pogra sprawdzi, postestuje. Mi zwykle starcza taka osłona magiczna. Nie mówiąc o Jankielu który gra na samym hoteku.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Powiedzcie mi prosze jakim cudem wam taka anty magia wystarcza, jedyne co to pomaga chronic smoka, cała reszta zbiera małe pociski. ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Możliwe, pewnie za mało gram, z tego to wynika. ;]
Po co ten sarkazm? Poprostu koło jest zamkniete. To co czaruje po smoku nie czaruje po jednostkach i po śmiechach, To co czaruje po śmieciach nie czaruje po smoku i po jednostkach itd. Nadodatek przeciwnik boi sie rzucac cos mocjeniszego bo wymaga to wiecej kości dlatego są to głównie słabsze czary. Najgorzej gra sie z Wampirami i TK w takiej kombinacji ale z racji tego ze vampiry są mocno pociete a z TK da sie powalczyc wiec chyba wszystko jest jasne.
Wiadomo ze zawsze cos moze nie wypalic ale to jest własnie urok tej gry![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wiadomo ze zawsze cos moze nie wypalic ale to jest własnie urok tej gry
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Młody, daj juz spokój. Masz limit 12 PD na turę. Możesz w zasięg hoteka rzucać tylko małe pociski, a i tak masz 1/6 szans na miscast. Nic strasznego, naprawdę.
Poza tym, ile czasu reszta będzie zbierać małe pociski? Jedną turę? Zabicie maga nie jest więlkszym problemem. Zresztą, jak ktoś nie umie grać, to 10 DD i 6 scrolli mu nie starczy. Na północy macie jakiś nabożny stosunek do magii, a siłę armii mierzycie tylko liczbą kostek powera.
Poza tym, ile czasu reszta będzie zbierać małe pociski? Jedną turę? Zabicie maga nie jest więlkszym problemem. Zresztą, jak ktoś nie umie grać, to 10 DD i 6 scrolli mu nie starczy. Na północy macie jakiś nabożny stosunek do magii, a siłę armii mierzycie tylko liczbą kostek powera.
Kołata, jeszcze trzy tygodnie temu wypisywaliście, jaki to Hotek jest przegięty, bo zastępuje całą antymagię. A teraz co? Za słaby jest, nawet w połączeniu z jednym caddym. Czyli cały Wasz CS można sobie rozbić o kant dupy.Dispelują wszystko skutecznie z 1 kostki, a reszta statystycznie przeciwnikowi nie wchodzi. Pozatym pojechaliby cie bez armii, używając hate'a tylko do przymusu gonienia. Czaisz?
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
A jak Tobie jankiel spisuje sie granie turniejowe na slabej antymagii ? Wg Ciebie lepiej dac drugiego caddiego kosztem warriorow czy nie ?
Mam malo ogrania na prawie zerowej antymagii wiec sam nie wiem...
Mam malo ogrania na prawie zerowej antymagii wiec sam nie wiem...
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Mnie się na zerowej antymagii (2 DD) gra całkiem fajnie. Pewnie, jest trochę trudniej z niektórymi armiami (Khemri, VC) i wtedy grasz na wynik w przedziale 8-12, za to z innymi gra się dużo prościej, bo masz wyraźną przewgę liczebną. Magowie do większości czarów muszą mieć LOS - jeżeli wszystkie miejsca, z których mogą rzucać czary będziesz miał obstawione czy to strzelcami, czy np. hydrą to też za wiele szkód Ci nie zrobią.
Natomiast jeśli masz hoteka, 2 scrolle i 3 DD to już bardzo silna antymagia i nie ma senu ładować w nią więcej punktów. Do smoka już lepiej mieć bsb - jak Cię złapią lub ściągną MRoC czy syreną, to przynajmniej breaka zdasz.
Przed popychaczkami spokojnie możesz się bronić robąc sobie screena z harpii w strategicznym miejscu, jedyną ochroną przed wskrzeszaniem jest zadawanie takiej ilości ran, by nie nadążali ze wskrzeszaniem
A inne czary przyjmujesz na klatę, bo masz dużo, całkiem tanich, modeli.
Natomiast jeśli masz hoteka, 2 scrolle i 3 DD to już bardzo silna antymagia i nie ma senu ładować w nią więcej punktów. Do smoka już lepiej mieć bsb - jak Cię złapią lub ściągną MRoC czy syreną, to przynajmniej breaka zdasz.
Przed popychaczkami spokojnie możesz się bronić robąc sobie screena z harpii w strategicznym miejscu, jedyną ochroną przed wskrzeszaniem jest zadawanie takiej ilości ran, by nie nadążali ze wskrzeszaniem
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Dwóch znanych graczy zachodnich chodzi teraz DE na 2 DD i rzeza.Jankiel pisze:Mnie się na zerowej antymagii (2 DD) gra całkiem fajnie..
Nie byłem nigdy Jankielem, ale całą 6 edycję grałem na Caddym i foczce - i dawało radę.
Tzn... Z dobrymi graczami VC i TK - nie za bardzo...
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.