Rozpiski na DE
Moderator: Gremlin
Rozpiski na DE
Pomuzcie mi mam we wtorek bitwe z kumplem i nie wiem jak sie rozstawic mam 1 odzdział glade riders i 2 glade guards (ci łucznicy) moze uda mi sie pozyczyc od kumpla 16 driad 2 spellsingerów zapewne na skrolach z góry dzienki
1. Skoro jesteś dyslektykiem to używaj edytora tekstu
2. Jeżeli nie jesteś dyslektykiem to używaj słownika ortograficznego
Ja gram w piątek z Wood Elfami , gramy bardziej dla zabawy niż rywalizacji , oto rozpiska przeciwnika :
we noble
amber pendant
great weopen
2x 8 drayd
10 eternal guards
fcg
great eagle
Może niezbyt mocna , ale mam nadzieje że podrzuci Ci jakiś pomysł. Pozdrawiam i apeluję do ciebie byś pisał ograniczając błędy do minimum ( może Mozilla ? )
2. Jeżeli nie jesteś dyslektykiem to używaj słownika ortograficznego
Ja gram w piątek z Wood Elfami , gramy bardziej dla zabawy niż rywalizacji , oto rozpiska przeciwnika :
we noble
amber pendant
great weopen
2x 8 drayd
10 eternal guards
fcg
great eagle
Może niezbyt mocna , ale mam nadzieje że podrzuci Ci jakiś pomysł. Pozdrawiam i apeluję do ciebie byś pisał ograniczając błędy do minimum ( może Mozilla ? )
2 x 10 gg
3 x 8 dryad
2 x Caddy
8 WD
Alter z hodą i helm of hunt
2 x 5 wr i Ww
łucznicy na wzgórzu drayady w lasach żeby ich nie było widać z przodu tylko z boku żeby mogły wjechać od boku kiedy przyjdzie czas WD imho podobna opcja 2 x 5 wr na kontrę alter hodą w Bolt rowera łucznicy także 2 tura już bez tego paskudztwa a reszta tak jak mówiłem Pozdro
3 x 8 dryad
2 x Caddy
8 WD
Alter z hodą i helm of hunt
2 x 5 wr i Ww
łucznicy na wzgórzu drayady w lasach żeby ich nie było widać z przodu tylko z boku żeby mogły wjechać od boku kiedy przyjdzie czas WD imho podobna opcja 2 x 5 wr na kontrę alter hodą w Bolt rowera łucznicy także 2 tura już bez tego paskudztwa a reszta tak jak mówiłem Pozdro
to co joke ma troche sens aczkolwiek bitwa z de tak nie bedzie wygladac
imo potrzebny jest treeman duzo lucznikow i kontra
dryady niewiele moga zrobic poniewaz magia jest bardzo mocna szybko zabije dryady albo jak nie magia to assasyn
a i jeszcze zeby zabic bsb z inver wardem przydalo by sie waywatchersow
bardzo wazne jest zapamietac to ze de maja jedna wade maja tafa 3 i sa elfami
imo potrzebny jest treeman duzo lucznikow i kontra
dryady niewiele moga zrobic poniewaz magia jest bardzo mocna szybko zabije dryady albo jak nie magia to assasyn
a i jeszcze zeby zabic bsb z inver wardem przydalo by sie waywatchersow
bardzo wazne jest zapamietac to ze de maja jedna wade maja tafa 3 i sa elfami
A to się Wood Elfów nie tyczy co :lol2: ?bardzo wazne jest zapamietac to ze de maja jedna wade maja tafa 3 i sa elfami
A tak na serio to dzisiaj ( nie chwale się ) wkopałem "runaPiestowi" 20:0 moimi DE. Po pierwsze chciałbym podziękować za korygowanie mnie w niektórych przypadkach ( przypominanie o LD ) oraz uczciwa gra ( tłumaczenie niektórych zasad ) , w każdym razie dzięki. A pozatym to WE najbardziej się powinny obawiać Hydry... jest naprawdę mocna.... większość armii sama "zjadła"
Wręcz przeciwnie , nie chwale się tylko mówię na co powinieneś uważać. Zresztą gdyby Runpriest nie przypomniał mi o LD itp. To ten mecz wyglądał by inaczej , a ja zarobił bym ze 100 karniaków no dobra bez przesady , wszystko było uczciwie. Ale pamiętaj że największym twardym orzechem do ubicia jest Hydra , wiem że się powtarzam ale naprawdę cholernie ciężko jest się tego pozbyć. Pozatym powinieneś obawiać się BG , ale to już inna bajka.Dzięki ze piszecie zimmny pomyliłes fora to nie jest forum nie chwalenia sie Very HappyVery Happy Very Happy
Pozdrawiam
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
To niestety prawda, to wielogłowe gówno to największy problem dla WE.największym twardym orzechem do ubicia jest Hydra
Sam niedługo zagram z DE towarzysko (mam nadzieję) i też dużo kombinuję jak badziewie udupić. Proponuję:
1. Bound spella z głupotą. Najpierw postarać sie aby miała las przed sobą, a w najlepszym momencie (czyli na końcu tury magii) walnąć w nią z tego i modlić się aby z LD nie zdała i sam weszła do lasu. Jak już będzie w lesie to wiadomo co robić (szyszki i suwanie lasu).
2. Weź lordem magiem lore of beast i miej nadzieję, że wylosujesz czwarty czar. (Monster nie może wykonywać ataków) chyba nie muszę mówić na co staraj się to rzucić.
Nic więcej narazie nie wymyśliłem i zaznaczam, że to tylko teoria, bo jak zagram to wyjdzie skuteczność.
Albo stare i wypróbowane metody nadziej na drzewo lub łucznikami strzelaj do oporu. I tak się nie uda jej ustrzelić ale możesz próbować
pozdrawiam
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Przegrać nie przegra......raczej , ale najpierw złap ją jak ona jest w skirmishu i ma MV6
hudra nii widzi 360
to co mowi zimny to nie chwalenie a tak w sumie to nie mialem duzych szans hydra na takie pkt nie ma szans zabic
a i przegralem przez niezdana liderke na eternalach oraz coz szczesie poczatkojacego
ale mam nadzieje zimny czegos sie nauczyl
to co mowi zimny to nie chwalenie a tak w sumie to nie mialem duzych szans hydra na takie pkt nie ma szans zabic
a i przegralem przez niezdana liderke na eternalach oraz coz szczesie poczatkojacego
ale mam nadzieje zimny czegos sie nauczyl
Miałeś , miałeś pamiętasz ten ostatni combat z dryadami , prawię mi wtłukłeś tego 1 Wounda i by było po Hydrzeto co mowi zimny to nie chwalenie a tak w sumie to nie mialem duzych szans hydra na takie pkt nie ma szans zabic
Tak , dzięki że mnie poprawiałeś i tłumaczyłeś niektóre zasady , dobrze wiedzieć że przeciwnik jest uczciwy , pozatym przegrałeś chyba przez tą nieudaną szarże orzełka , wogule Ci się nie spłaciłale mam nadzieje zimny czegos sie nauczyl
Mam nadzieje że Marinesami poszło lepiej ( chyba wygrałeś , co nie ? )