Orki na 2000

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Natibak
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 146

Orki na 2000

Post autor: Natibak »

Witam,
napisałem miszową rozpiskę, czekam na wasze komentarze:

BOWB,
HA, tarcza,
Shaga, piwo, WS 5+, Zorga
Wywerna 453

BOBSB,
HA
Ulag, WS 6+
Dzik 170

SOBB x 9
włócznia, tarcza,
FCG 263

Gob big boss
Martog, tarcza 5+, LA
Rydwan 127

NG sham lvl. 1 2xDS 100

(2x) Chukka
2x Ork 80

Squig hop x7 105

BUns x25
LA, tarcza, FCG
Mork totem 330

Ork x25
LA, tarcza, FCG 180

NG x24
łuki, muzyk, 2x fanatyk 122

5x Pajonki 65

suma ~2003

Mam jeszcze kilka pytań: czy warto zamienić NG za Doom divera i ew. wstawić jeszcze jednego fasta? Jak by się sprawdzała armia, gdybym SOBB zmniejszył i zaoszczędził na czymś by wstawić Giganta? Czy warto więcej inwestować w klocki, a oszczędzać na specjalach? Czy Squig herders są godni uwagi (moim zdaniem są dobrym wsparciem gdy się atakuje na maszyny)?
Czekam na pomoc i komentarze.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

rozpiska dosc nieczytelna - szczegolnie dla graczy nie majacych stycznosci z OnG, brakuje antymagii - 2DS i Banner to malo(za latwo moze zginac/skonczyc sie)
co do oddzialow to wydaje mi sie malo mobilne.

ogolnie imo za malo maszyn(czyli nie jest to defens) i za malo mobilnych jednostek(czyli offens tez nie) - brakuje mi tutaj pomyslu - nalpejpiej gdybys napisal o tym jakie widzisz zastosowanie dla tych jendostek(ogolnej strategii)

Awatar użytkownika
Natibak
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 146

Post autor: Natibak »

Witam, przepraszam, że tak długo nie pisałem, ale nabrałem teraz trochę doświadczenia i wiele bym w niej zmienił. Sama koncepcja jazdy orkowej, bez większej ilości jazdy nie sprawdza się. Przy walce orkami, jedyne co uniwersalne do walki to piechota, magia i machiny. Dlatego jeśli iść na turniej, to dla orków liczy się tylko defens z twardą, liczną i w miarę tanią piechotą. W tej rozpie zdecydowanie za mało core i machin. Wyverna to trochę jednak fun, bo jak trafić na zły stół i mocny defens, to bez szczęścia, 450 pkt. w plecy.

ODPOWIEDZ