Empire armylist by Sa!nt

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Magic Weapons
Zwycięska jedenastka
1. Runefang - 100% [ilość oddanych na niego głosów do ilości możliwych głosów]
2. The Mace of Helstrum - 100%
3. Sword of Sigismund - 100%
4. Sword of Power - 100%
5. Sword of Fate - 90%
6. Scythe of Morr - 80%
7. Hammer of Judgement - 70%
8. Winter's Bite - 70%
9. Bright Sword - 60%
10. Myrmydia Lance - 60%
11. Dragon Bow - 50%
[Ta kandydatura mnie naprawdę zaskoczyła]
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Magic Weapons


1. Runefang:….………………..100 points
(General of the Empire only)
All hits from a Runefang wound automatically and allow no armour saves.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH

2. Myrmydia Lance……………..80 points
(Grand Master only)
Lance, +2 Attacks

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH

3. The Mace of Helstrum:..……..60 points
The bearer can forfeit all of his normal Attacks to make only one Attacks to make only one Attack. Roll to hit normally. If this one Attack hits, the hit resolved at Strength 10 and cause D6 wounds.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH

4. The Bright Sword:..…………..50 points
This magic sword casts a Flaming Sword of Ruin spell at the beginning of each player’s turn (the opponent cannot stop this at all). The spell can then be dispelled normally in each player’s magic phase, but that just temporarily quenches its fire and the sword automatically burst into new flames at the beginning of the next turn. There are no cumulative effects with spell Flaming Sword of Ruin.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH

5. Sword of Sigismund:..………..45 points
The wielder of this sword strikes with +1 Strength and benefits from the ‘always strikes first’ special rule in close combat.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH

6. Sword of Fate:..……………….40 points
At the beginning of the battle, nominate one enemy character or monster. The sword counts as a magic with no particular bonuses against any other opponent, but attacks directed against the designated target will wound it on a 2+ and cause D3 wounds, with no armour saves allowed.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH

7. Sword of Power:………………40 points
The sword confers +2 Strength to all close combat attacks made by the character.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH

8. Scythe of Morr:……………….30 points
Great weapon; Killing blow.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH

9. Winter’s Bite:………………….30 points
On a roll to hit of 6, Winter’s Bite wounds automatically with no Armour save possible

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH

10. Hammer of Judgement:………..25 points
Models hit by this hammer must take a Toughness test for every hit suffered. If the test is failed, the hit wound automatically and no armour save is allowed. If the test is passed, roll to wound and take armour saves as normal.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH

11. Dragon Bow:…………………..25 points
The Dragon Bow has a range of 36” and Strength 6. Any hits from this bow count as being from a magical weapon.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH


Ja się jeszcze wstrzymam z odpowiadaniem poczekam na Wasze propozycję :P
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
-SaH-
Chuck Norris
Posty: 601
Lokalizacja: Zad Trolla Koszalin
Kontakt:

Post autor: -SaH- »

1. Runefang:….………………..100 points
(General of the Empire only)
All hits from a Runefang wound automatically and allow no armour saves.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - B (dla Grandmaster of the Reiksguard Knights?)

2. Myrmydia Lance……………..80 points
(Grand Master only)
Lance, +2 Attacks

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - B (Zmienił nazwę, bo jak Myrmidia, to jeszcze ktoś pomyśli że dla Blazing Sun tylko; koszt mimo wszystko, 65pkt? 70pkt?)

3. The Mace of Helstrum:..……..60 points
The bearer can forfeit all of his normal Attacks to make only one Attacks to make only one Attack. Roll to hit normally. If this one Attack hits, the hit resolved at Strength 10 and cause D6 wounds.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - A

4. The Bright Sword:..…………..50 points
This magic sword casts a Flaming Sword of Ruin spell at the beginning of each player’s turn (the opponent cannot stop this at all). The spell can then be dispelled normally in each player’s magic phase, but that just temporarily quenches its fire and the sword automatically burst into new flames at the beginning of the next turn. There are no cumulative effects with spell Flaming Sword of Ruin.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - A

5. Sword of Sigismund:..………..45 points
The wielder of this sword strikes with +1 Strength and benefits from the ‘always strikes first’ special rule in close combat.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - A

6. Sword of Fate:..……………….40 points
At the beginning of the battle, nominate one enemy character or monster. The sword counts as a magic with no particular bonuses against any other opponent, but attacks directed against the designated target will wound it on a 2+ and cause D3 wounds, with no armour saves allowed.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - A

7. Sword of Power:………………40 points
The sword confers +2 Strength to all close combat attacks made by the character.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - A

8. Scythe of Morr:……………….30 points
Great weapon; Killing blow.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - A

9. Winter’s Bite:………………….30 points
On a roll to hit of 6, Winter’s Bite wounds automatically with no Armour save possible

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - B (Koszt: Maks.25pkt na bank, może "Not for Sigmar Characters"?)

10. Hammer of Judgement:………..25 points
Models hit by this hammer must take a Toughness test for every hit suffered. If the test is failed, the hit wound automatically and no armour save is allowed. If the test is passed, roll to wound and take armour saves as normal.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - A

11. Dragon Bow:…………………..25 points
The Dragon Bow has a range of 36” and Strength 6. Any hits from this bow count as being from a magical weapon.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH - B (3x multiple shots koszt 30pkt, albo 2x multiple bez zmiany pkt albo penetracja rank?)
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

1. Runefang:….………………..100 points
(General of the Empire only)
All hits from a Runefang wound automatically and allow no armour saves.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni A, niestety to jeden z przedmiotów które nie można ugrywalnić, dopóki nie zmieni się statline General of Empire albo sam fluff Runefangów. SaH, zwróć uwagę, że jest imienny Grandmaster z runefangiem do wybrania
11. SaH - B (dla Grandmaster of the Reiksguard Knights?)

2. Myrmydia Lance……………..80 points
(Grand Master only)
Lance, +2 Attacks

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni B (przyciąć koszt do 60 pts, i dopisać, że +2 ataki TYLKO w szarży [bo potem będą śmieszne sytuacje])
11. SaH - B (Zmienił nazwę, bo jak Myrmidia, to jeszcze ktoś pomyśli że dla Blazing Sun tylko; koszt mimo wszystko, 65pkt? 70pkt?)

3. The Mace of Helstrum:..……..60 points
The bearer can forfeit all of his normal Attacks to make only one Attacks to make only one Attack. Roll to hit normally. If this one Attack hits, the hit resolved at Strength 10 and cause D6 wounds.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni - B (zredagować zapis "The bearer can forfeit all of his normal Attacks to make only one Attacks to make only one Attack.")
11. SaH - A

4. The Bright Sword:..…………..50 points
This magic sword casts a Flaming Sword of Ruin spell at the beginning of each player’s turn (the opponent cannot stop this at all). The spell can then be dispelled normally in each player’s magic phase, but that just temporarily quenches its fire and the sword automatically burst into new flames at the beginning of the next turn. There are no cumulative effects with spell Flaming Sword of Ruin.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

5. Sword of Sigismund:..………..45 points
The wielder of this sword strikes with +1 Strength and benefits from the ‘always strikes first’ special rule in close combat.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

6. Sword of Fate:..……………….40 points
At the beginning of the battle, nominate one enemy character or monster. The sword counts as a magic with no particular bonuses against any other opponent, but attacks directed against the designated target will wound it on a 2+ and cause D3 wounds, with no armour saves allowed.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

7. Sword of Power:………………40 points
The sword confers +2 Strength to all close combat attacks made by the character.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

8. Scythe of Morr:……………….30 points
Great weapon; Killing blow.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

9. Winter’s Bite:………………….30 points
On a roll to hit of 6, Winter’s Bite wounds automatically with no Armour save possible

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni - B (tylko dla priestów Ulrica)
11. SaH - B (Koszt: Maks.25pkt na bank, może "Not for Sigmar Characters"?)

10. Hammer of Judgement:………..25 points
Models hit by this hammer must take a Toughness test for every hit suffered. If the test is failed, the hit wound automatically and no armour save is allowed. If the test is passed, roll to wound and take armour saves as normal.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

11. Dragon Bow:…………………..25 points
The Dragon Bow has a range of 36” and Strength 6. Any hits from this bow count as being from a magical weapon.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni B, to samo co SaH
11. SaH - B (3x multiple shots koszt 30pkt, albo 2x multiple bez zmiany pkt albo penetracja rank?)
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

1. Runefang:….………………..100 points
(General of the Empire only)
All hits from a Runefang wound automatically and allow no armour saves.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu B 75 pts. - Tak by jeszcze jakiś ward save, lub zbroja na Elektora weszły.
9. Argoth
10. Toni A, niestety to jeden z przedmiotów które nie można ugrywalnić, dopóki nie zmieni się statline General of Empire albo sam fluff Runefangów. SaH, zwróć uwagę, że jest imienny Grandmaster z runefangiem do wybrania
11. SaH - B (dla Grandmaster of the Reiksguard Knights?)

2. Myrmydia Lance……………..80 points
(Grand Master only)
Lance, +2 Attacks

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu - B Zgadzam się z Tonim. Tylko podczas szarży...
9. Argoth
10. Toni B (przyciąć koszt do 60 pts, i dopisać, że +2 ataki TYLKO w szarży [bo potem będą śmieszne sytuacje])
11. SaH - B (Zmienił nazwę, bo jak Myrmidia, to jeszcze ktoś pomyśli że dla Blazing Sun tylko; koszt mimo wszystko, 65pkt? 70pkt?)

3. The Mace of Helstrum:..……..60 points
The bearer can forfeit all of his normal Attacks to make only one Attacks to make only one Attack. Roll to hit normally. If this one Attack hits, the hit resolved at Strength 10 and cause D6 wounds.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - B (zredagować zapis "The bearer can forfeit all of his normal Attacks to make only one Attacks to make only one Attack.")
11. SaH - A

4. The Bright Sword:..…………..50 points
This magic sword casts a Flaming Sword of Ruin spell at the beginning of each player’s turn (the opponent cannot stop this at all). The spell can then be dispelled normally in each player’s magic phase, but that just temporarily quenches its fire and the sword automatically burst into new flames at the beginning of the next turn. There are no cumulative effects with spell Flaming Sword of Ruin.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

5. Sword of Sigismund:..………..45 points
The wielder of this sword strikes with +1 Strength and benefits from the ‘always strikes first’ special rule in close combat.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

6. Sword of Fate:..……………….40 points
At the beginning of the battle, nominate one enemy character or monster. The sword counts as a magic with no particular bonuses against any other opponent, but attacks directed against the designated target will wound it on a 2+ and cause D3 wounds, with no armour saves allowed.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

7. Sword of Power:………………40 points
The sword confers +2 Strength to all close combat attacks made by the character.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

8. Scythe of Morr:……………….30 points
Great weapon; Killing blow.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

9. Winter’s Bite:………………….30 points
On a roll to hit of 6, Winter’s Bite wounds automatically with no Armour save possible

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu B Nie dla Pristów Sigmara...
9. Argoth
10. Toni - B (tylko dla priestów Ulrica)
11. SaH - B (Koszt: Maks.25pkt na bank, może "Not for Sigmar Characters"?)

10. Hammer of Judgement:………..25 points
Models hit by this hammer must take a Toughness test for every hit suffered. If the test is failed, the hit wound automatically and no armour save is allowed. If the test is passed, roll to wound and take armour saves as normal.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

11. Dragon Bow:…………………..25 points
The Dragon Bow has a range of 36” and Strength 6. Any hits from this bow count as being from a magical weapon.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu - B 30 pts. Jeden strzał D3 Woundów, lub przynajmniej D3 Hitów (jeśli ma być ma mieć coś ze smoka, to lepiej coś więcej niż tylko S).
9. Argoth
10. Toni B, to samo co SaH
11. SaH - B (3x multiple shots koszt 30pkt, albo 2x multiple bez zmiany pkt albo penetracja rank?)

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

1. Runefang:….………………..100 points
(General of the Empire only)
All hits from a Runefang wound automatically and allow no armour saves.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord B 75pts tak jak placu bo dla gienia ta broń jest za droga bo ma kiepskie staty.
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu B 75 pts. - Tak by jeszcze jakiś ward save, lub zbroja na Elektora weszły.
9. Argoth
10. Toni A, niestety to jeden z przedmiotów które nie można ugrywalnić, dopóki nie zmieni się statline General of Empire albo sam fluff Runefangów. SaH, zwróć uwagę, że jest imienny Grandmaster z runefangiem do wybrania
11. SaH - B (dla Grandmaster of the Reiksguard Knights?)

2. Myrmydia Lance……………..80 points
(Grand Master only)
Lance, +2 Attacks

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - B pomysł toniego.
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu - B Zgadzam się z Tonim. Tylko podczas szarży...
9. Argoth
10. Toni B (przyciąć koszt do 60 pts, i dopisać, że +2 ataki TYLKO w szarży [bo potem będą śmieszne sytuacje])
11. SaH - B (Zmienił nazwę, bo jak Myrmidia, to jeszcze ktoś pomyśli że dla Blazing Sun tylko; koszt mimo wszystko, 65pkt? 70pkt?)

3. The Mace of Helstrum:..……..60 points
The bearer can forfeit all of his normal Attacks to make only one Attacks to make only one Attack. Roll to hit normally. If this one Attack hits, the hit resolved at Strength 10 and cause D6 wounds.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - A
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - B (zredagować zapis "The bearer can forfeit all of his normal Attacks to make only one Attacks to make only one Attack.")
11. SaH - A

4. The Bright Sword:..…………..50 points
This magic sword casts a Flaming Sword of Ruin spell at the beginning of each player’s turn (the opponent cannot stop this at all). The spell can then be dispelled normally in each player’s magic phase, but that just temporarily quenches its fire and the sword automatically burst into new flames at the beginning of the next turn. There are no cumulative effects with spell Flaming Sword of Ruin.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - nie za drogi jak można zdispeclować?
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

5. Sword of Sigismund:..………..45 points
The wielder of this sword strikes with +1 Strength and benefits from the ‘always strikes first’ special rule in close combat.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - A
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

6. Sword of Fate:..……………….40 points
At the beginning of the battle, nominate one enemy character or monster. The sword counts as a magic with no particular bonuses against any other opponent, but attacks directed against the designated target will wound it on a 2+ and cause D3 wounds, with no armour saves allowed.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - A
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

7. Sword of Power:………………40 points
The sword confers +2 Strength to all close combat attacks made by the character.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - A
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

8. Scythe of Morr:……………….30 points
Great weapon; Killing blow.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - B 25 dps Za mało ataków mamy żeby KB wykorzystać w pełni.
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

9. Winter’s Bite:………………….30 points
On a roll to hit of 6, Winter’s Bite wounds automatically with no Armour save possible

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - Po co ten miecz? Kolejny po HoJ runefang dla ubogich? Ja bym wolał Sword of Righteous Steel z AP i autohitem albo coś w tym stylu.
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu B Nie dla Pristów Sigmara...
9. Argoth
10. Toni - B (tylko dla priestów Ulrica)
11. SaH - B (Koszt: Maks.25pkt na bank, może "Not for Sigmar Characters"?)

10. Hammer of Judgement:………..25 points
Models hit by this hammer must take a Toughness test for every hit suffered. If the test is failed, the hit wound automatically and no armour save is allowed. If the test is passed, roll to wound and take armour saves as normal.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - A
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

11. Dragon Bow:…………………..25 points
The Dragon Bow has a range of 36” and Strength 6. Any hits from this bow count as being from a magical weapon.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - B jak SaH
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu - B 30 pts. Jeden strzał D3 Woundów, lub przynajmniej D3 Hitów (jeśli ma być ma mieć coś ze smoka, to lepiej coś więcej niż tylko S).
9. Argoth
10. Toni B, to samo co SaH
11. SaH - B (3x multiple shots koszt 30pkt, albo 2x multiple bez zmiany pkt albo penetracja rank?)

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

1. Runefang:….………………..100 points
(General of the Empire only)
All hits from a Runefang wound automatically and allow no armour saves.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B - 75 pts. Jak Pelcu
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord B 75pts tak jak placu bo dla gienia ta broń jest za droga bo ma kiepskie staty.
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu B 75 pts. - Tak by jeszcze jakiś ward save, lub zbroja na Elektora weszły.
9. Argoth
10. Toni A, niestety to jeden z przedmiotów które nie można ugrywalnić, dopóki nie zmieni się statline General of Empire albo sam fluff Runefangów. SaH, zwróć uwagę, że jest imienny Grandmaster z runefangiem do wybrania
11. SaH - B (dla Grandmaster of the Reiksguard Knights?)

2. Myrmydia Lance……………..80 points
(Grand Master only)
Lance, +2 Attacks

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B jak Toni + najlepiej zmienić nazwę (wyciąć Myrmidię)
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - B pomysł toniego.
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu - B Zgadzam się z Tonim. Tylko podczas szarży...
9. Argoth
10. Toni B (przyciąć koszt do 60 pts, i dopisać, że +2 ataki TYLKO w szarży [bo potem będą śmieszne sytuacje])
11. SaH - B (Zmienił nazwę, bo jak Myrmidia, to jeszcze ktoś pomyśli że dla Blazing Sun tylko; koszt mimo wszystko, 65pkt? 70pkt?)

3. The Mace of Helstrum:..……..60 points
The bearer can forfeit all of his normal Attacks to make only one Attacks to make only one Attack. Roll to hit normally. If this one Attack hits, the hit resolved at Strength 10 and cause D6 wounds.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - A
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - A
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - B (zredagować zapis "The bearer can forfeit all of his normal Attacks to make only one Attacks to make only one Attack.")
11. SaH - A

4. The Bright Sword:..…………..50 points
This magic sword casts a Flaming Sword of Ruin spell at the beginning of each player’s turn (the opponent cannot stop this at all). The spell can then be dispelled normally in each player’s magic phase, but that just temporarily quenches its fire and the sword automatically burst into new flames at the beginning of the next turn. There are no cumulative effects with spell Flaming Sword of Ruin.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B. Przeciwnik nie da Nam go zbytnio wykorzystać w kluczowym momencie, a przez większość gry będzie go olewał. Jeśli zostaje taki, obniżyć cenę do 35-40 pts, ale ja bym osobiście dodałbym zapis:
"In addition once per each Magic phase bearer can cast Fireball spell from this sword. It counts as bound spell with power level 3" Wówczas będzie wart swojej ceny.
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - nie za drogi jak można zdispeclować?
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

5. Sword of Sigismund:..………..45 points
The wielder of this sword strikes with +1 Strength and benefits from the ‘always strikes first’ special rule in close combat.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - A
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - A
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

6. Sword of Fate:..……………….40 points
At the beginning of the battle, nominate one enemy character or monster. The sword counts as a magic with no particular bonuses against any other opponent, but attacks directed against the designated target will wound it on a 2+ and cause D3 wounds, with no armour saves allowed.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - A
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - A
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

7. Sword of Power:………………40 points
The sword confers +2 Strength to all close combat attacks made by the character.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - A
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - A
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

8. Scythe of Morr:……………….30 points
Great weapon; Killing blow.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B jak Cord
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - B 25 dps Za mało ataków mamy żeby KB wykorzystać w pełni.
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

9. Winter’s Bite:………………….30 points
On a roll to hit of 6, Winter’s Bite wounds automatically with no Armour save possible

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B, koszt zmniejszamy do 20 pts.
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - Po co ten miecz? Kolejny po HoJ runefang dla ubogich? Ja bym wolał Sword of Righteous Steel z AP i autohitem albo coś w tym stylu.
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu B Nie dla Pristów Sigmara...
9. Argoth
10. Toni - B (tylko dla priestów Ulrica)
11. SaH - B (Koszt: Maks.25pkt na bank, może "Not for Sigmar Characters"?)

10. Hammer of Judgement:………..25 points
Models hit by this hammer must take a Toughness test for every hit suffered. If the test is failed, the hit wound automatically and no armour save is allowed. If the test is passed, roll to wound and take armour saves as normal.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B. Zmiana zapisu na: "If the test is failed, the hit wound automatically and no save is allowed (including ward save and regeneration)"
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - A
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

11. Dragon Bow:…………………..25 points
The Dragon Bow has a range of 36” and Strength 6. Any hits from this bow count as being from a magical weapon.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B. Zostawić jak jest, ale koszt 15 pts. Będzie to wówczas świetna sprawa dla Naszych kapitanów.
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - B jak SaH
5. Myth
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu - B 30 pts. Jeden strzał D3 Woundów, lub przynajmniej D3 Hitów (jeśli ma być ma mieć coś ze smoka, to lepiej coś więcej niż tylko S).
9. Argoth
10. Toni B, to samo co SaH
11. SaH - B (3x multiple shots koszt 30pkt, albo 2x multiple bez zmiany pkt albo penetracja rank?)

Awatar użytkownika
-SaH-
Chuck Norris
Posty: 601
Lokalizacja: Zad Trolla Koszalin
Kontakt:

Post autor: -SaH- »

GŁÓWNIE DO SAINT'a

Z innego tematu Cord przypomniał mi ważną rzecz, i jeśli można, to chciałbym zmienić swoje głosowania. Zmiana postu wiele nie da, bo już głosowania innych poszły, ale mam nadzieję, że Ty weźmiesz w zliczaniu pod uwagę mój post :)

The Mace of Helstrum - nie dla "Ulrykowców".
The Bright Sword - to co Ismael, dobre i fajne.
Winter’s Bite - nie może, a na pewno nie dla "Sigmaritów"
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

-SaH- pisze:The Mace of Helstrum - nie dla "Ulrykowców".
The Bright Sword - to co Ismael, dobre i fajne.
Winter’s Bite - nie może, a na pewno nie dla "Sigmaritów"
Ale axe of khorne dla każdego. Trochę takie podziały nieaktualne się robią nie zauważyliście? Zrobimy z siebie jedyną armie z takimi ograniczeniami a inni se będą w najlepsze hulali z czym tylko chcą? klimat klimatem ale realia realiami, poza tym przedmioty nie czynią armii klimatyczną tylko ogólna kompozycja armii.

Awatar użytkownika
-SaH-
Chuck Norris
Posty: 601
Lokalizacja: Zad Trolla Koszalin
Kontakt:

Post autor: -SaH- »

E tam, i tak mamy dużo przedmiotów = 11. Odejdą do wyboru jeden lub dwa.
Poza tym co to za wybór, jak w grę wchodzą zawsze niemal 2 czy 3 przedmioty. Zróbmy tak, żeby z każdego rodzaju 5 było grywalnych i będzie gites.
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3166
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

1. Runefang:….………………..100 points
(General of the Empire only)
All hits from a Runefang wound automatically and allow no armour saves.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B - 75 pts. Jak Pelcu
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord B 75pts tak jak placu bo dla gienia ta broń jest za droga bo ma kiepskie staty.
5. Myth - B - 75 pts. Jak Pelcu
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu B 75 pts. - Tak by jeszcze jakiś ward save, lub zbroja na Elektora weszły.
9. Argoth
10. Toni A, niestety to jeden z przedmiotów które nie można ugrywalnić, dopóki nie zmieni się statline General of Empire albo sam fluff Runefangów. SaH, zwróć uwagę, że jest imienny Grandmaster z runefangiem do wybrania
11. SaH - B (dla Grandmaster of the Reiksguard Knights?)

2. Myrmydia Lance……………..80 points
(Grand Master only)
Lance, +2 Attacks

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B jak Toni + najlepiej zmienić nazwę (wyciąć Myrmidię)
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - B pomysł toniego.
5. Myth - B - Jak Toni
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu - B Zgadzam się z Tonim. Tylko podczas szarży...
9. Argoth
10. Toni B (przyciąć koszt do 60 pts, i dopisać, że +2 ataki TYLKO w szarży [bo potem będą śmieszne sytuacje])
11. SaH - B (Zmienił nazwę, bo jak Myrmidia, to jeszcze ktoś pomyśli że dla Blazing Sun tylko; koszt mimo wszystko, 65pkt? 70pkt?)

3. The Mace of Helstrum:..……..60 points
The bearer can forfeit all of his normal Attacks to make only one Attacks to make only one Attack. Roll to hit normally. If this one Attack hits, the hit resolved at Strength 10 and cause D6 wounds.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - A
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - B (zredagować zapis "The bearer can forfeit all of his normal Attacks to make only one Attacks to make only one Attack.")
11. SaH - A

4. The Bright Sword:..…………..50 points
This magic sword casts a Flaming Sword of Ruin spell at the beginning of each player’s turn (the opponent cannot stop this at all). The spell can then be dispelled normally in each player’s magic phase, but that just temporarily quenches its fire and the sword automatically burst into new flames at the beginning of the next turn. There are no cumulative effects with spell Flaming Sword of Ruin.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B. Przeciwnik nie da Nam go zbytnio wykorzystać w kluczowym momencie, a przez większość gry będzie go olewał. Jeśli zostaje taki, obniżyć cenę do 35-40 pts, ale ja bym osobiście dodałbym zapis:
"In addition once per each Magic phase bearer can cast Fireball spell from this sword. It counts as bound spell with power level 3" Wówczas będzie wart swojej ceny.
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - nie za drogi jak można zdispeclować?
5. Myth - B Jak Ismael
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

5. Sword of Sigismund:..………..45 points
The wielder of this sword strikes with +1 Strength and benefits from the ‘always strikes first’ special rule in close combat.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - A
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

6. Sword of Fate:..……………….40 points
At the beginning of the battle, nominate one enemy character or monster. The sword counts as a magic with no particular bonuses against any other opponent, but attacks directed against the designated target will wound it on a 2+ and cause D3 wounds, with no armour saves allowed.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - A
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

7. Sword of Power:………………40 points
The sword confers +2 Strength to all close combat attacks made by the character.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - A
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

8. Scythe of Morr:……………….30 points
Great weapon; Killing blow.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B jak Cord
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - B 25 dps Za mało ataków mamy żeby KB wykorzystać w pełni.
5. Myth - B Jak Cord
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

9. Winter’s Bite:………………….30 points
On a roll to hit of 6, Winter’s Bite wounds automatically with no Armour save possible

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B, koszt zmniejszamy do 20 pts.
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - Po co ten miecz? Kolejny po HoJ runefang dla ubogich? Ja bym wolał Sword of Righteous Steel z AP i autohitem albo coś w tym stylu.
5. Myth - B Jak Ismael
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu B Nie dla Pristów Sigmara...
9. Argoth
10. Toni - B (tylko dla priestów Ulrica)
11. SaH - B (Koszt: Maks.25pkt na bank, może "Not for Sigmar Characters"?)

10. Hammer of Judgement:………..25 points
Models hit by this hammer must take a Toughness test for every hit suffered. If the test is failed, the hit wound automatically and no armour save is allowed. If the test is passed, roll to wound and take armour saves as normal.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B. Zmiana zapisu na: "If the test is failed, the hit wound automatically and no save is allowed (including ward save and regeneration)"
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

11. Dragon Bow:…………………..25 points
The Dragon Bow has a range of 36” and Strength 6. Any hits from this bow count as being from a magical weapon.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B. Zostawić jak jest, ale koszt 15 pts. Będzie to wówczas świetna sprawa dla Naszych kapitanów.
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - B jak SaH
5. Myth - B JAk Sah
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu - B 30 pts. Jeden strzał D3 Woundów, lub przynajmniej D3 Hitów (jeśli ma być ma mieć coś ze smoka, to lepiej coś więcej niż tylko S).
9. Argoth
10. Toni B, to samo co SaH
11. SaH - B (3x multiple shots koszt 30pkt, albo 2x multiple bez zmiany pkt albo penetracja rank?)

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

1. Runefang:….………………..100 points
(General of the Empire only)
All hits from a Runefang wound automatically and allow no armour saves.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B - 75 pts. Jak Pelcu
2. Saint
3. Thrawn - B - 85 pts (w sam raz na enchanted shield dla niego) jego S tutaj nie gra roli bo co trafi to rani z automatu przecież
4. Cord B 75pts tak jak placu bo dla gienia ta broń jest za droga bo ma kiepskie staty.
5. Myth - B - 75 pts. Jak Pelcu
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu B 75 pts. - Tak by jeszcze jakiś ward save, lub zbroja na Elektora weszły.
9. Argoth
10. Toni A, niestety to jeden z przedmiotów które nie można ugrywalnić, dopóki nie zmieni się statline General of Empire albo sam fluff Runefangów. SaH, zwróć uwagę, że jest imienny Grandmaster z runefangiem do wybrania
11. SaH - B (dla Grandmaster of the Reiksguard Knights?)

2. Myrmydia Lance……………..80 points
(Grand Master only)
Lance, +2 Attacks

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B jak Toni + najlepiej zmienić nazwę (wyciąć Myrmidię)
2. Saint
3. Thrawn - B vide Toni
4. Cord - B pomysł toniego.
5. Myth - B - Jak Toni
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu - B Zgadzam się z Tonim. Tylko podczas szarży...
9. Argoth
10. Toni B (przyciąć koszt do 60 pts, i dopisać, że +2 ataki TYLKO w szarży [bo potem będą śmieszne sytuacje])
11. SaH - B (Zmienił nazwę, bo jak Myrmidia, to jeszcze ktoś pomyśli że dla Blazing Sun tylko; koszt mimo wszystko, 65pkt? 70pkt?)

3. The Mace of Helstrum:..……..60 points
The bearer can forfeit all of his normal Attacks to make only one Attack. Roll to hit normally. If this one Attack hits, the hit resolved at Strength 10 and cause D6 wounds.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - A
2. Saint
3. Thrawn - B (opis zredagowany) nie dla Ulrykowców
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - B (zredagować zapis "The bearer can forfeit all of his normal Attacks to make only one Attacks to make only one Attack.")
11. SaH - B (nie dla Ulrykowców)

4. The Bright Sword:..…………..50 points
This magic sword casts a Flaming Sword of Ruin spell at the beginning of each player’s turn (the opponent cannot stop this at all). The spell can then be dispelled normally in each player’s magic phase, but that just temporarily quenches its fire and the sword automatically burst into new flames at the beginning of the next turn. There are no cumulative effects with spell Flaming Sword of Ruin.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B. Przeciwnik nie da Nam go zbytnio wykorzystać w kluczowym momencie, a przez większość gry będzie go olewał. Jeśli zostaje taki, obniżyć cenę do 35-40 pts, ale ja bym osobiście dodałbym zapis:
"In addition once per each Magic phase bearer can cast Fireball spell from this sword. It counts as bound spell with power level 3" Wówczas będzie wart swojej ceny.
2. Saint
3. Thrawn - B jak Ismael
4. Cord - nie za drogi jak można zdispeclować?
5. Myth - B Jak Ismael
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - B jak Ismael

5. Sword of Sigismund:..………..45 points
The wielder of this sword strikes with +1 Strength and benefits from the ‘always strikes first’ special rule in close combat.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - A
2. Saint
3. Thrawn - A
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

6. Sword of Fate:..……………….40 points
At the beginning of the battle, nominate one enemy character or monster. The sword counts as a magic with no particular bonuses against any other opponent, but attacks directed against the designated target will wound it on a 2+ and cause D3 wounds, with no armour saves allowed.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - A
2. Saint
3. Thrawn - A
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

7. Sword of Power:………………40 points
The sword confers +2 Strength to all close combat attacks made by the character.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - A
2. Saint
3. Thrawn - A
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

8. Scythe of Morr:……………….30 points
Great weapon; Killing blow.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B jak Cord
2. Saint
3. Thrawn - A (Brettonia ma lancę z KB ale tylko w szarży za 25..u Nas KB jest cały czas więc niech będzie te 5pkt droższy)
4. Cord - B 25 dps Za mało ataków mamy żeby KB wykorzystać w pełni.
5. Myth - B Jak Cord
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

9. Winter’s Bite:………………….30 points
On a roll to hit of 6, Winter’s Bite wounds automatically with no Armour save possible

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B, koszt zmniejszamy do 20 pts.
2. Saint
3. Thrawn - B - 25pts i nie dla Sigmarytów
4. Cord - Po co ten miecz? Kolejny po HoJ runefang dla ubogich? Ja bym wolał Sword of Righteous Steel z AP i autohitem albo coś w tym stylu.
5. Myth - B Jak Ismael
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu B Nie dla Pristów Sigmara...
9. Argoth
10. Toni - B (tylko dla priestów Ulrica)
11. SaH - B (Koszt: Maks.25pkt na bank, "Not for Sigmar Characters")

10. Hammer of Judgement:………..25 points
Models hit by this hammer must take a Toughness test for every hit suffered. If the test is failed, the hit wound automatically and no armour save is allowed. If the test is passed, roll to wound and take armour saves as normal.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B. Zmiana zapisu na: "If the test is failed, the hit wound automatically and no save is allowed (including ward save and regeneration)"
2. Saint
3. Thrawn - B jak Ismael
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

11. Dragon Bow:…………………..25 points
The Dragon Bow has a range of 36” and Strength 6. Any hits from this bow count as being from a magical weapon.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B. Zostawić jak jest, ale koszt 15 pts. Będzie to wówczas świetna sprawa dla Naszych kapitanów.
2. Saint
3. Thrawn - B (a nie lepiej tak jak Bow of Loren?...tyle razy strzela ile ma ataków w profilu, proste i jasne...cena 30 pts) chodzi mi tylko o ilość ataków reszta po staremu zostaje
4. Cord - B jak SaH
5. Myth - B JAk Sah
6. BabyIon
7. Czopek
8. Pelcu - B 30 pts. Jeden strzał D3 Woundów, lub przynajmniej D3 Hitów (jeśli ma być ma mieć coś ze smoka, to lepiej coś więcej niż tylko S).
9. Argoth
10. Toni B, to samo co SaH
11. SaH - B (3x multiple shots koszt 30pkt, albo 2x multiple bez zmiany pkt albo penetracja rank?)
Ostatnio zmieniony 7 lis 2008, o 12:24 przez Grand Admiral Thrawn, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
-SaH-
Chuck Norris
Posty: 601
Lokalizacja: Zad Trolla Koszalin
Kontakt:

Post autor: -SaH- »

Dziękuję za zmianę Grand Admiral Thrawn :)
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Spoks ;)

Awatar użytkownika
BabyIon
Warzywo
Posty: 17
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: BabyIon »

1. Runefang:….………………..100 points
(General of the Empire only)
All hits from a Runefang wound automatically and allow no armour saves.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B - 75 pts. Jak Pelcu
2. Saint
3. Thrawn - B - 85 pts (w sam raz na enchanted shield dla niego) jego S tutaj nie gra roli bo co trafi to rani z automatu przecież
4. Cord B 75pts tak jak placu bo dla gienia ta broń jest za droga bo ma kiepskie staty.
5. Myth - B - 75 pts. Jak Pelcu
6. BabyIon - B - 80pts
7. Czopek
8. Pelcu B 75 pts. - Tak by jeszcze jakiś ward save, lub zbroja na Elektora weszły.
9. Argoth
10. Toni A, niestety to jeden z przedmiotów które nie można ugrywalnić, dopóki nie zmieni się statline General of Empire albo sam fluff Runefangów. SaH, zwróć uwagę, że jest imienny Grandmaster z runefangiem do wybrania
11. SaH - B (dla Grandmaster of the Reiksguard Knights?)

2. Myrmydia Lance……………..80 points
(Grand Master only)
Lance, +2 Attacks

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B jak Toni + najlepiej zmienić nazwę (wyciąć Myrmidię)
2. Saint
3. Thrawn - B vide Toni
4. Cord - B pomysł toniego.
5. Myth - B - Jak Toni
6. BabyIon - B j.w.
7. Czopek
8. Pelcu - B Zgadzam się z Tonim. Tylko podczas szarży...
9. Argoth
10. Toni B (przyciąć koszt do 60 pts, i dopisać, że +2 ataki TYLKO w szarży [bo potem będą śmieszne sytuacje])
11. SaH - B (Zmienił nazwę, bo jak Myrmidia, to jeszcze ktoś pomyśli że dla Blazing Sun tylko; koszt mimo wszystko, 65pkt? 70pkt?)

3. The Mace of Helstrum:..……..60 points
The bearer can forfeit all of his normal Attacks to make only one Attack. Roll to hit normally. If this one Attack hits, the hit resolved at Strength 10 and cause D6 wounds.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - A
2. Saint
3. Thrawn - B (opis zredagowany) nie dla Ulrykowców
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon - A
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - B (zredagować zapis "The bearer can forfeit all of his normal Attacks to make only one Attacks to make only one Attack.")
11. SaH - B (nie dla Ulrykowców)

4. The Bright Sword:..…………..50 points
This magic sword casts a Flaming Sword of Ruin spell at the beginning of each player’s turn (the opponent cannot stop this at all). The spell can then be dispelled normally in each player’s magic phase, but that just temporarily quenches its fire and the sword automatically burst into new flames at the beginning of the next turn. There are no cumulative effects with spell Flaming Sword of Ruin.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B. Przeciwnik nie da Nam go zbytnio wykorzystać w kluczowym momencie, a przez większość gry będzie go olewał. Jeśli zostaje taki, obniżyć cenę do 35-40 pts, ale ja bym osobiście dodałbym zapis:
"In addition once per each Magic phase bearer can cast Fireball spell from this sword. It counts as bound spell with power level 3" Wówczas będzie wart swojej ceny.
2. Saint
3. Thrawn - B jak Ismael
4. Cord - nie za drogi jak można zdispeclować?
5. Myth - B Jak Ismael
6. BabyIon - 30pts. Nie jestem przekonany co do dodawania kolejnego bound itemu do arsenału
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - B jak Ismael

5. Sword of Sigismund:..………..45 points
The wielder of this sword strikes with +1 Strength and benefits from the ‘always strikes first’ special rule in close combat.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - A
2. Saint
3. Thrawn - A
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon - A
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

6. Sword of Fate:..……………….40 points
At the beginning of the battle, nominate one enemy character or monster. The sword counts as a magic with no particular bonuses against any other opponent, but attacks directed against the designated target will wound it on a 2+ and cause D3 wounds, with no armour saves allowed.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - A
2. Saint
3. Thrawn - A
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon - A
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

7. Sword of Power:………………40 points
The sword confers +2 Strength to all close combat attacks made by the character.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - A
2. Saint
3. Thrawn - A
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon - A
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

8. Scythe of Morr:……………….30 points
Great weapon; Killing blow.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B jak Cord
2. Saint
3. Thrawn - A (Brettonia ma lancę z KB ale tylko w szarży za 25..u Nas KB jest cały czas więc niech będzie te 5pkt droższy)
4. Cord - B 25 dps Za mało ataków mamy żeby KB wykorzystać w pełni.
5. Myth - B Jak Cord
6. BabyIon - 25pts.
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

9. Winter’s Bite:………………….30 points
On a roll to hit of 6, Winter’s Bite wounds automatically with no Armour save possible

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B, koszt zmniejszamy do 20 pts.
2. Saint
3. Thrawn - B - 25pts i nie dla Sigmarytów
4. Cord - Po co ten miecz? Kolejny po HoJ runefang dla ubogich? Ja bym wolał Sword of Righteous Steel z AP i autohitem albo coś w tym stylu.
5. Myth - B Jak Ismael
6. BabyIon - 25pts.
7. Czopek
8. Pelcu B Nie dla Pristów Sigmara...
9. Argoth
10. Toni - B (tylko dla priestów Ulrica)
11. SaH - B (Koszt: Maks.25pkt na bank, "Not for Sigmar Characters")

10. Hammer of Judgement:………..25 points
Models hit by this hammer must take a Toughness test for every hit suffered. If the test is failed, the hit wound automatically and no armour save is allowed. If the test is passed, roll to wound and take armour saves as normal.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B. Zmiana zapisu na: "If the test is failed, the hit wound automatically and no save is allowed (including ward save and regeneration)"
2. Saint
3. Thrawn - B jak Ismael
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon albo 35pts albo jako rzekł Ismael
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

11. Dragon Bow:…………………..25 points
The Dragon Bow has a range of 36” and Strength 6. Any hits from this bow count as being from a magical weapon.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B. Zostawić jak jest, ale koszt 15 pts. Będzie to wówczas świetna sprawa dla Naszych kapitanów.
2. Saint
3. Thrawn - B (a nie lepiej tak jak Bow of Loren?...tyle razy strzela ile ma ataków w profilu, proste i jasne...cena 30 pts) chodzi mi tylko o ilość ataków reszta po staremu zostaje
4. Cord - B jak SaH
5. Myth - B JAk Sah
6. BabyIon - 30pts. i 3x multishot (z minusem do BS) albo 20pts. i bez zmian
7. Czopek
8. Pelcu - B 30 pts. Jeden strzał D3 Woundów, lub przynajmniej D3 Hitów (jeśli ma być ma mieć coś ze smoka, to lepiej coś więcej niż tylko S).
9. Argoth
10. Toni B, to samo co SaH
11. SaH - B (3x multiple shots koszt 30pkt, albo 2x multiple bez zmiany pkt albo penetracja rank?)

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

1. Runefang:….………………..100 points
(General of the Empire only)
All hits from a Runefang wound automatically and allow no armour saves.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B - 75 pts. Jak Pelcu
2. Saint - B - 75 pts
3. Thrawn - B - 85 pts (w sam raz na enchanted shield dla niego) jego S tutaj nie gra roli bo co trafi to rani z automatu przecież
4. Cord B 75pts tak jak placu bo dla gienia ta broń jest za droga bo ma kiepskie staty.
5. Myth - B - 75 pts. Jak Pelcu
6. BabyIon - B - 80pts
7. Czopek
8. Pelcu B 75 pts. - Tak by jeszcze jakiś ward save, lub zbroja na Elektora weszły.
9. Argoth
10. Toni A, niestety to jeden z przedmiotów które nie można ugrywalnić, dopóki nie zmieni się statline General of Empire albo sam fluff Runefangów. SaH, zwróć uwagę, że jest imienny Grandmaster z runefangiem do wybrania
11. SaH - B (dla Grandmaster of the Reiksguard Knights?)

2. Myrmydia Lance……………..80 points
(Grand Master only)
Lance, +2 Attacks

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B jak Toni + najlepiej zmienić nazwę (wyciąć Myrmidię)
2. Saint - B jak Toni i czekam na pomysły nazwy
3. Thrawn - B vide Toni
4. Cord - B pomysł toniego.
5. Myth - B - Jak Toni
6. BabyIon - B j.w.
7. Czopek
8. Pelcu - B Zgadzam się z Tonim. Tylko podczas szarży...
9. Argoth
10. Toni B (przyciąć koszt do 60 pts, i dopisać, że +2 ataki TYLKO w szarży [bo potem będą śmieszne sytuacje])
11. SaH - B (Zmienił nazwę, bo jak Myrmidia, to jeszcze ktoś pomyśli że dla Blazing Sun tylko; koszt mimo wszystko, 65pkt? 70pkt?)

3. The Mace of Helstrum:..……..60 points
The bearer can forfeit all of his normal Attacks to make only one Attack. Roll to hit normally. If this one Attack hits, the hit resolved at Strength 10 and cause D6 wounds.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - A
2. Saint - B - jak SaH
3. Thrawn - B (opis zredagowany) nie dla Ulrykowców
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon - A
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - B (zredagować zapis "The bearer can forfeit all of his normal Attacks to make only one Attacks to make only one Attack.")
11. SaH - B (nie dla Ulrykowców)

4. The Bright Sword:..…………..50 points
This magic sword casts a Flaming Sword of Ruin spell at the beginning of each player’s turn (the opponent cannot stop this at all). The spell can then be dispelled normally in each player’s magic phase, but that just temporarily quenches its fire and the sword automatically burst into new flames at the beginning of the next turn. There are no cumulative effects with spell Flaming Sword of Ruin.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B. Przeciwnik nie da Nam go zbytnio wykorzystać w kluczowym momencie, a przez większość gry będzie go olewał. Jeśli zostaje taki, obniżyć cenę do 35-40 pts, ale ja bym osobiście dodałbym zapis:
"In addition once per each Magic phase bearer can cast Fireball spell from this sword. It counts as bound spell with power level 3" Wówczas będzie wart swojej ceny.
2. Saint - B jak Ismael
3. Thrawn - B jak Ismael
4. Cord - nie za drogi jak można zdispeclować?
5. Myth - B Jak Ismael
6. BabyIon - 30pts. Nie jestem przekonany co do dodawania kolejnego bound itemu do arsenału
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - B jak Ismael

5. Sword of Sigismund:..………..45 points
The wielder of this sword strikes with +1 Strength and benefits from the ‘always strikes first’ special rule in close combat.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - A
2. Saint - A
3. Thrawn - A
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon - A
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

6. Sword of Fate:..……………….40 points
At the beginning of the battle, nominate one enemy character or monster. The sword counts as a magic with no particular bonuses against any other opponent, but attacks directed against the designated target will wound it on a 2+ and cause D3 wounds, with no armour saves allowed.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - A
2. Saint - A
3. Thrawn - A
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon - A
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

7. Sword of Power:………………40 points
The sword confers +2 Strength to all close combat attacks made by the character.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - A
2. Saint - A
3. Thrawn - A
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon - A
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

8. Scythe of Morr:……………….30 points
Great weapon; Killing blow.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B jak Cord
2. Saint - B 25 pts
3. Thrawn - A (Brettonia ma lancę z KB ale tylko w szarży za 25..u Nas KB jest cały czas więc niech będzie te 5pkt droższy)
4. Cord - B 25 dps Za mało ataków mamy żeby KB wykorzystać w pełni.
5. Myth - B Jak Cord
6. BabyIon - 25pts.
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

9. Winter’s Bite:………………….30 points
On a roll to hit of 6, Winter’s Bite wounds automatically with no Armour save possible

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B, koszt zmniejszamy do 20 pts.
2. Saint - B - 25 pts nie dla Sigmarytów
3. Thrawn - B - 25pts i nie dla Sigmarytów
4. Cord - Po co ten miecz? Kolejny po HoJ runefang dla ubogich? Ja bym wolał Sword of Righteous Steel z AP i autohitem albo coś w tym stylu.
5. Myth - B Jak Ismael
6. BabyIon - 25pts.
7. Czopek
8. Pelcu B Nie dla Pristów Sigmara...
9. Argoth
10. Toni - B (tylko dla priestów Ulrica)
11. SaH - B (Koszt: Maks.25pkt na bank, "Not for Sigmar Characters")

10. Hammer of Judgement:………..25 points
Models hit by this hammer must take a Toughness test for every hit suffered. If the test is failed, the hit wound automatically and no armour save is allowed. If the test is passed, roll to wound and take armour saves as normal.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B. Zmiana zapisu na: "If the test is failed, the hit wound automatically and no save is allowed (including ward save and regeneration)"
2. Saint - B No save of any kind
3. Thrawn - B jak Ismael
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon albo 35pts albo jako rzekł Ismael
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - A

11. Dragon Bow:…………………..25 points
The Dragon Bow has a range of 36” and Strength 6. Any hits from this bow count as being from a magical weapon.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B. Zostawić jak jest, ale koszt 15 pts. Będzie to wówczas świetna sprawa dla Naszych kapitanów.
2. Saint - B (Tutaj będzie głosowanie to jest pewne: moja propzycja K6 strzał z S4 za 40 pkt lub tak jak jest plus flamming za 15 pkt lub Wasze pomysły)
3. Thrawn - B (a nie lepiej tak jak Bow of Loren?...tyle razy strzela ile ma ataków w profilu, proste i jasne...cena 30 pts) chodzi mi tylko o ilość ataków reszta po staremu zostaje
4. Cord - B jak SaH
5. Myth - B JAk Sah
6. BabyIon - 30pts. i 3x multishot (z minusem do BS) albo 20pts. i bez zmian
7. Czopek
8. Pelcu - B 30 pts. Jeden strzał D3 Woundów, lub przynajmniej D3 Hitów (jeśli ma być ma mieć coś ze smoka, to lepiej coś więcej niż tylko S).
9. Argoth
10. Toni B, to samo co SaH
11. SaH - B (3x multiple shots koszt 30pkt, albo 2x multiple bez zmiany pkt albo penetracja rank?)
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
argoth
Mudżahedin
Posty: 290
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: argoth »

1. Runefang:….………………..100 points
(General of the Empire only)
All hits from a Runefang wound automatically and allow no armour saves.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B - 75 pts. Jak Pelcu
2. Saint - B - 75 pts
3. Thrawn - B - 85 pts (w sam raz na enchanted shield dla niego) jego S tutaj nie gra roli bo co trafi to rani z automatu przecież
4. Cord B 75pts tak jak placu bo dla gienia ta broń jest za droga bo ma kiepskie staty.
5. Myth - B - 75 pts. Jak Pelcu
6. BabyIon - B - 80pts
7. Czopek
8. Pelcu B 75 pts. - Tak by jeszcze jakiś ward save, lub zbroja na Elektora weszły.
9. Argoth - B - 75 pts
10. Toni A, niestety to jeden z przedmiotów które nie można ugrywalnić, dopóki nie zmieni się statline General of Empire albo sam fluff Runefangów. SaH, zwróć uwagę, że jest imienny Grandmaster z runefangiem do wybrania
11. SaH - B (dla Grandmaster of the Reiksguard Knights?)

2. Myrmydia Lance……………..80 points
(Grand Master only)
Lance, +2 Attacks

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B jak Toni + najlepiej zmienić nazwę (wyciąć Myrmidię)
2. Saint - B jak Toni i czekam na pomysły nazwy
3. Thrawn - B vide Toni
4. Cord - B pomysł toniego.
5. Myth - B - Jak Toni
6. BabyIon - B j.w.
7. Czopek
8. Pelcu - B Zgadzam się z Tonim. Tylko podczas szarży...
9. Argoth - B j.w.
10. Toni B (przyciąć koszt do 60 pts, i dopisać, że +2 ataki TYLKO w szarży [bo potem będą śmieszne sytuacje])
11. SaH - B (Zmienił nazwę, bo jak Myrmidia, to jeszcze ktoś pomyśli że dla Blazing Sun tylko; koszt mimo wszystko, 65pkt? 70pkt?)

3. The Mace of Helstrum:..……..60 points
The bearer can forfeit all of his normal Attacks to make only one Attack. Roll to hit normally. If this one Attack hits, the hit resolved at Strength 10 and cause D6 wounds.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - A
2. Saint - B - jak SaH
3. Thrawn - B (opis zredagowany) nie dla Ulrykowców
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon - A
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth - B jak SaH
10. Toni - B (zredagować zapis "The bearer can forfeit all of his normal Attacks to make only one Attacks to make only one Attack.")
11. SaH - B (nie dla Ulrykowców)

4. The Bright Sword:..…………..50 points
This magic sword casts a Flaming Sword of Ruin spell at the beginning of each player’s turn (the opponent cannot stop this at all). The spell can then be dispelled normally in each player’s magic phase, but that just temporarily quenches its fire and the sword automatically burst into new flames at the beginning of the next turn. There are no cumulative effects with spell Flaming Sword of Ruin.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B. Przeciwnik nie da Nam go zbytnio wykorzystać w kluczowym momencie, a przez większość gry będzie go olewał. Jeśli zostaje taki, obniżyć cenę do 35-40 pts, ale ja bym osobiście dodałbym zapis:
"In addition once per each Magic phase bearer can cast Fireball spell from this sword. It counts as bound spell with power level 3" Wówczas będzie wart swojej ceny.
2. Saint - B jak Ismael
3. Thrawn - B jak Ismael
4. Cord - nie za drogi jak można zdispeclować?
5. Myth - B Jak Ismael
6. BabyIon - 30pts. Nie jestem przekonany co do dodawania kolejnego bound itemu do arsenału
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth - B jak Ismael
10. Toni - A
11. SaH - B jak Ismael

5. Sword of Sigismund:..………..45 points
The wielder of this sword strikes with +1 Strength and benefits from the ‘always strikes first’ special rule in close combat.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - A
2. Saint - A
3. Thrawn - A
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon - A
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth - A
10. Toni - A
11. SaH - A

6. Sword of Fate:..……………….40 points
At the beginning of the battle, nominate one enemy character or monster. The sword counts as a magic with no particular bonuses against any other opponent, but attacks directed against the designated target will wound it on a 2+ and cause D3 wounds, with no armour saves allowed.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - A
2. Saint - A
3. Thrawn - A
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon - A
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth - A
10. Toni - A
11. SaH - A

7. Sword of Power:………………40 points
The sword confers +2 Strength to all close combat attacks made by the character.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - A
2. Saint - A
3. Thrawn - A
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon - A
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth - A
10. Toni - A
11. SaH - A

8. Scythe of Morr:……………….30 points
Great weapon; Killing blow.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B jak Cord
2. Saint - B 25 pts
3. Thrawn - A (Brettonia ma lancę z KB ale tylko w szarży za 25..u Nas KB jest cały czas więc niech będzie te 5pkt droższy)
4. Cord - B 25 dps Za mało ataków mamy żeby KB wykorzystać w pełni.
5. Myth - B Jak Cord
6. BabyIon - 25pts.
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth - B 25 pts
10. Toni - A
11. SaH - A

9. Winter’s Bite:………………….30 points
On a roll to hit of 6, Winter’s Bite wounds automatically with no Armour save possible

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B, koszt zmniejszamy do 20 pts.
2. Saint - B - 25 pts nie dla Sigmarytów
3. Thrawn - B - 25pts i nie dla Sigmarytów
4. Cord - Po co ten miecz? Kolejny po HoJ runefang dla ubogich? Ja bym wolał Sword of Righteous Steel z AP i autohitem albo coś w tym stylu.
5. Myth - B Jak Ismael
6. BabyIon - 25pts.
7. Czopek
8. Pelcu B Nie dla Pristów Sigmara...
9. Argoth - B 25 pts. i tylko dla Ulrykowców
10. Toni - B (tylko dla priestów Ulrica)
11. SaH - B (Koszt: Maks.25pkt na bank, "Not for Sigmar Characters")

10. Hammer of Judgement:………..25 points
Models hit by this hammer must take a Toughness test for every hit suffered. If the test is failed, the hit wound automatically and no armour save is allowed. If the test is passed, roll to wound and take armour saves as normal.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B. Zmiana zapisu na: "If the test is failed, the hit wound automatically and no save is allowed (including ward save and regeneration)"
2. Saint - B No save of any kind
3. Thrawn - B jak Ismael
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon albo 35pts albo jako rzekł Ismael
7. Czopek
8. Pelcu -A
9. Argoth - B jak Ismael
10. Toni - A
11. SaH - A

11. Dragon Bow:…………………..25 points
The Dragon Bow has a range of 36” and Strength 6. Any hits from this bow count as being from a magical weapon.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B. Zostawić jak jest, ale koszt 15 pts. Będzie to wówczas świetna sprawa dla Naszych kapitanów.
2. Saint - B (Tutaj będzie głosowanie to jest pewne: moja propzycja K6 strzał z S4 za 40 pkt lub tak jak jest plus flamming za 15 pkt lub Wasze pomysły)
3. Thrawn - B (a nie lepiej tak jak Bow of Loren?...tyle razy strzela ile ma ataków w profilu, proste i jasne...cena 30 pts) chodzi mi tylko o ilość ataków reszta po staremu zostaje
4. Cord - B jak SaH
5. Myth - B JAk Sah
6. BabyIon - 30pts. i 3x multishot (z minusem do BS) albo 20pts. i bez zmian
7. Czopek
8. Pelcu - B 30 pts. Jeden strzał D3 Woundów, lub przynajmniej D3 Hitów (jeśli ma być ma mieć coś ze smoka, to lepiej coś więcej niż tylko S).
9. Argoth - B tyle strzałów ile ataków, reszta po staremu
10. Toni B, to samo co SaH
11. SaH - B (3x multiple shots koszt 30pkt, albo 2x multiple bez zmiany pkt albo penetracja rank?)
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!

PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

1. Runefang:….………………..100 points
(General of the Empire only)
All hits from a Runefang wound automatically and allow no armour saves.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B - 75 pts. Jak Pelcu
2. Saint - B - 75 pts
3. Thrawn - B - 85 pts (w sam raz na enchanted shield dla niego) jego S tutaj nie gra roli bo co trafi to rani z automatu przecież
4. Cord B 75pts tak jak placu bo dla gienia ta broń jest za droga bo ma kiepskie staty.
5. Myth - B - 75 pts. Jak Pelcu
6. BabyIon - B - 80pts
7. Czopek -B 85 pkt
8. Pelcu B 75 pts. - Tak by jeszcze jakiś ward save, lub zbroja na Elektora weszły.
9. Argoth - B - 75 pts
10. Toni A, niestety to jeden z przedmiotów które nie można ugrywalnić, dopóki nie zmieni się statline General of Empire albo sam fluff Runefangów. SaH, zwróć uwagę, że jest imienny Grandmaster z runefangiem do wybrania
11. SaH - B (dla Grandmaster of the Reiksguard Knights?)

2. Myrmydia Lance……………..80 points
(Grand Master only)
Lance, +2 Attacks

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B jak Toni + najlepiej zmienić nazwę (wyciąć Myrmidię)
2. Saint - B jak Toni i czekam na pomysły nazwy
3. Thrawn - B vide Toni
4. Cord - B pomysł toniego.
5. Myth - B - Jak Toni
6. BabyIon - B j.w.
7. Czopek -B jak Toni,ale koszt ten co jest
8. Pelcu - B Zgadzam się z Tonim. Tylko podczas szarży...
9. Argoth - B j.w.
10. Toni B (przyciąć koszt do 60 pts, i dopisać, że +2 ataki TYLKO w szarży [bo potem będą śmieszne sytuacje])
11. SaH - B (Zmienił nazwę, bo jak Myrmidia, to jeszcze ktoś pomyśli że dla Blazing Sun tylko; koszt mimo wszystko, 65pkt? 70pkt?)

3. The Mace of Helstrum:..……..60 points
The bearer can forfeit all of his normal Attacks to make only one Attack. Roll to hit normally. If this one Attack hits, the hit resolved at Strength 10 and cause D6 wounds.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - A
2. Saint - B - jak SaH
3. Thrawn - B (opis zredagowany) nie dla Ulrykowców
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon - A
7. Czopek - A
8. Pelcu -A
9. Argoth - B jak SaH
10. Toni - B (zredagować zapis "The bearer can forfeit all of his normal Attacks to make only one Attacks to make only one Attack.")
11. SaH - B (nie dla Ulrykowców)

4. The Bright Sword:..…………..50 points
This magic sword casts a Flaming Sword of Ruin spell at the beginning of each player’s turn (the opponent cannot stop this at all). The spell can then be dispelled normally in each player’s magic phase, but that just temporarily quenches its fire and the sword automatically burst into new flames at the beginning of the next turn. There are no cumulative effects with spell Flaming Sword of Ruin.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B. Przeciwnik nie da Nam go zbytnio wykorzystać w kluczowym momencie, a przez większość gry będzie go olewał. Jeśli zostaje taki, obniżyć cenę do 35-40 pts, ale ja bym osobiście dodałbym zapis:
"In addition once per each Magic phase bearer can cast Fireball spell from this sword. It counts as bound spell with power level 3" Wówczas będzie wart swojej ceny.
2. Saint - B jak Ismael
3. Thrawn - B jak Ismael
4. Cord - nie za drogi jak można zdispeclować?
5. Myth - B Jak Ismael
6. BabyIon - 30pts. Nie jestem przekonany co do dodawania kolejnego bound itemu do arsenału
7. Czopek - B jak Ismael
8. Pelcu -A
9. Argoth - B jak Ismael
10. Toni - A
11. SaH - B jak Ismael

5. Sword of Sigismund:..………..45 points
The wielder of this sword strikes with +1 Strength and benefits from the ‘always strikes first’ special rule in close combat.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - A
2. Saint - A
3. Thrawn - A
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon - A
7. Czopek - A
8. Pelcu -A
9. Argoth - A
10. Toni - A
11. SaH - A

6. Sword of Fate:..……………….40 points
At the beginning of the battle, nominate one enemy character or monster. The sword counts as a magic with no particular bonuses against any other opponent, but attacks directed against the designated target will wound it on a 2+ and cause D3 wounds, with no armour saves allowed.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - A
2. Saint - A
3. Thrawn - A
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon - A
7. Czopek - A
8. Pelcu -A
9. Argoth - A
10. Toni - A
11. SaH - A

7. Sword of Power:………………40 points
The sword confers +2 Strength to all close combat attacks made by the character.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - A
2. Saint - A
3. Thrawn - A
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon - A
7. Czopek - A
8. Pelcu -A
9. Argoth - A
10. Toni - A
11. SaH - A

8. Scythe of Morr:……………….30 points
Great weapon; Killing blow.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B jak Cord
2. Saint - B 25 pts
3. Thrawn - A (Brettonia ma lancę z KB ale tylko w szarży za 25..u Nas KB jest cały czas więc niech będzie te 5pkt droższy)
4. Cord - B 25 dps Za mało ataków mamy żeby KB wykorzystać w pełni.
5. Myth - B Jak Cord
6. BabyIon - 25pts.
7. Czopek - A
8. Pelcu -A
9. Argoth - B 25 pts
10. Toni - A
11. SaH - A

9. Winter’s Bite:………………….30 points
On a roll to hit of 6, Winter’s Bite wounds automatically with no Armour save possible

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B, koszt zmniejszamy do 20 pts.
2. Saint - B - 25 pts nie dla Sigmarytów
3. Thrawn - B - 25pts i nie dla Sigmarytów
4. Cord - Po co ten miecz? Kolejny po HoJ runefang dla ubogich? Ja bym wolał Sword of Righteous Steel z AP i autohitem albo coś w tym stylu.
5. Myth - B Jak Ismael
6. BabyIon - 25pts.
7. Czopek - B - 25 pts nie dla Sigmarytów(priestów)
8. Pelcu B Nie dla Pristów Sigmara...
9. Argoth - B 25 pts. i tylko dla Ulrykowców
10. Toni - B (tylko dla priestów Ulrica)
11. SaH - B (Koszt: Maks.25pkt na bank, "Not for Sigmar Characters")

10. Hammer of Judgement:………..25 points
Models hit by this hammer must take a Toughness test for every hit suffered. If the test is failed, the hit wound automatically and no armour save is allowed. If the test is passed, roll to wound and take armour saves as normal.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B. Zmiana zapisu na: "If the test is failed, the hit wound automatically and no save is allowed (including ward save and regeneration)"
2. Saint - B No save of any kind
3. Thrawn - B jak Ismael
4. Cord - A
5. Myth - A
6. BabyIon albo 35pts albo jako rzekł Ismael
7. Czopek - A
8. Pelcu -A
9. Argoth - B jak Ismael
10. Toni - A
11. SaH - A

11. Dragon Bow:…………………..25 points
The Dragon Bow has a range of 36” and Strength 6. Any hits from this bow count as being from a magical weapon.

Co byś zmienił? Koszt, zapis?
A - Nic
B - Napisz zmianę

1. Ismael - B. Zostawić jak jest, ale koszt 15 pts. Będzie to wówczas świetna sprawa dla Naszych kapitanów.
2. Saint - B (Tutaj będzie głosowanie to jest pewne: moja propzycja K6 strzał z S4 za 40 pkt lub tak jak jest plus flamming za 15 pkt lub Wasze pomysły)
3. Thrawn - B (a nie lepiej tak jak Bow of Loren?...tyle razy strzela ile ma ataków w profilu, proste i jasne...cena 30 pts) chodzi mi tylko o ilość ataków reszta po staremu zostaje
4. Cord - B jak SaH
5. Myth - B JAk Sah
6. BabyIon - 30pts. i 3x multishot (z minusem do BS) albo 20pts. i bez zmian
7. Czopek - B to samo(S6) ale d3 woundów, nie zabierajmy welfom łuków, to oni powinni mieć wypasne, nie ludzie.
8. Pelcu - B 30 pts. Jeden strzał D3 Woundów, lub przynajmniej D3 Hitów (jeśli ma być ma mieć coś ze smoka, to lepiej coś więcej niż tylko S).
9. Argoth - B tyle strzałów ile ataków, reszta po staremu
10. Toni B, to samo co SaH
11. SaH - B (3x multiple shots koszt 30pkt, albo 2x multiple bez zmiany pkt albo penetracja rank?)

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

Myrmydia Lance……………..60 points może zmienić po prostu na Grandmaster's Blessed Lance.

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Myrmydia Lance……………..60 points może zmienić po prostu na Grandmaster's Blessed Lance.
Nom, albo na Templar's Blessed Lance, lub na Lance of Glory.

Tak sobie patrzę na te magiczne bronie i coś mi nie pasuje wciąż w Winter’s Bite, jakby odstaje od reszty. Niby sam na niego głosowałem, ale w takim brzmieniu jak teraz chyba nikt nie będzie go brał. No chyba, że będzie rzeczywiście bardzo tani. Może zgodnie z sugestią Corda wymienimy go na Sword of Righteous Steel, tylko nad nim trochę popracujemy? Ma on chyba większy potencjał wyjściowy. Co myślicie?

ODPOWIEDZ