Lublin Empire 1500

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Lublin Empire 1500

Post autor: Robson »

Wizzadr gen. luck stone,scroll
Wizzadr scroll,wizzadr's staff
Wizzadr rod of power

21swordsman standard,musican
det. 6 free company
5knights, musican
6knights, war banner, musican
3cannons
1panzer wagen

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Widzę sporą przebudowę po ostatnim turnieju :)
Strzelanie konwencjonalne jak widać Ci się nie sprawdziło. Teraz możesz mieć więcej problemów z fastami, będziesz musiał mocno armaty obstawiać. Za to na plus są swordsmani, bo wreszcie masz gdzie magów wpakować.
Gdybym miał z Tobą ponownie zagrać, to bardzo zabolałby mnie 3ci cannon, ale brak strzelców jest miłą wiadomością dla moich wilków i rydwanów goblińskich w sumie też. Swordsmani mnie nie bolą specjalnie. Za to detachment napewno :?

Pozdr!

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

za maly detachment, salwa i beda nieprzydatni, dziwi mnie tez WB na 6 rycerzach, reszta to taki standard malego oszukisty :P
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

6 kawalerzystow robi prawie tyle samo co 9 (jak masz 10 - wystarczy ze jeden spada od jakies zablakanej strzaly)..a jest sporo tansze :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

i jaką magie bieresz tymi Wizardami? Magia to plew

pozatym brakuje bardzo tych handgunów do niszczenia śmieci które zagrażają maszynom i magom

zajedzie cię każda hordówka czy armia kaweleryjska

ale co tam
Obrazek

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

dziwi mnie tez WB na 6 rycerzach
Jak dla mnie to świetna opcja. Chyba najlepsza dla kawelerii - nie kosztuje wiele, a ma konkretnego kopa. Swoich COK prawie zawsze wystawiam w ten sposób (6+war banner)
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

6 jest dobre dluzej daja lookout dla magow
armie kawaleryjskie moga mi naskoczyc, bo mam czolg :D
hanguny bez dorzuty sa troche slabe chyba, ze wystawi sie do nich hochlanda jeszcze sie nad nimi zastanawaiam.
swrodsmani sa fajni ale 7LD strasznie boli

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

jak teraz brac cos do strzelania na turniej to imo kusznikow, handgunnerzy bez dorzutu to plewy a na smieci pokroju fastow kusznicy sa znacznie lepsi
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

tylko skad wziasc kusznikow :D

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

mialem ten sam problem ale pokonwertowalem z milicji i halabardnikow :)
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

Awatar użytkownika
Duke
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Cobra Kai Warszawa

Post autor: Duke »

Ja też wystawiam 6stki kawalerii :D

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Porownywanie lancy do jakiejkolwiek innej kawy jest lekko smieszne......takie dukowate

lith
Oszukista
Posty: 872

Post autor: lith »

Duke chyba zartowal... A 6ka z warbannerem ma podobne przebicie do lancy bez warbannera.

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Pomijajac fakt ze taka lanca ma 6 sily i immune to psychology i kosztuje z 40 pkt mniej to fakt sa bardzo podobne

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

ale moja lepiej przyjmuje szarze :D

Awatar użytkownika
Duke
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Cobra Kai Warszawa

Post autor: Duke »

malal poczucia humoru to ty chyba dzisiaj nie masz 8)
Robson ta rozpa jest bardzo mocna ale napewno jest do zjechania.Taka troche malalowata-troche niepozorna ale jednak mocna :)

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

ta rozpa w niedziele bedzie w top1 :D

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

no i jak się sprawdziła rozpiska?

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

ostateczna wersja rozpy wygladala nastepujaco:

Wizzard gen. luck stone, scroll
Wizzard wizzards staff, scroll
Wizzard rod,volans

10 kusznikow
6 jazdy, muzyk, war banner
21 mieczy muzyk,sztandar + 5 + 6 milicji
3 armaty
1 czolg

8 miejsce nie spelnilo moich oczekiwan ;/

gralem 3x z bretka
13:7
20:0
4:16
dwa razy z WE
14:6
20:0
raz o ogrami
18:2

W jedynej przegranej bitwie zabraklo troche szczescia, nie zabilem wiele z magii ani stzrelania, armata na czolgu sie zaciela w najgorszym momencie, przez co w nastepnej turze czolg zacial sie generujac punkty na kluczową szarże, dodatkowo za scenariusz stracilem 533pkt.

Generalnie sprawdzil sie czolg i magowie z tymi przedmiotami szczegolnie wizzard staff, ktory pozwalal na rzucanie komet i innych drogich czarow na 4 kostkach. Przez caly turniej nie stracilem zadnego maga ani czolgu, natomiast czesto ginela kawaleria w slusznej sprawie :D jako podpucha i zawsze tracilem milicje ale takie bylo jej przeznaczenie. kusznicy > handguny, chyba ze stawiamy na hochlandy. zasieg 30 cali sie sprawdza, szczegolnie ze stand and shot duzo czesciej robimy na bliski !!

ODPOWIEDZ