Lublin Empire 1500
Lublin Empire 1500
Wizzadr gen. luck stone,scroll
Wizzadr scroll,wizzadr's staff
Wizzadr rod of power
21swordsman standard,musican
det. 6 free company
5knights, musican
6knights, war banner, musican
3cannons
1panzer wagen
Wizzadr scroll,wizzadr's staff
Wizzadr rod of power
21swordsman standard,musican
det. 6 free company
5knights, musican
6knights, war banner, musican
3cannons
1panzer wagen
Widzę sporą przebudowę po ostatnim turnieju 
Strzelanie konwencjonalne jak widać Ci się nie sprawdziło. Teraz możesz mieć więcej problemów z fastami, będziesz musiał mocno armaty obstawiać. Za to na plus są swordsmani, bo wreszcie masz gdzie magów wpakować.
Gdybym miał z Tobą ponownie zagrać, to bardzo zabolałby mnie 3ci cannon, ale brak strzelców jest miłą wiadomością dla moich wilków i rydwanów goblińskich w sumie też. Swordsmani mnie nie bolą specjalnie. Za to detachment napewno
Pozdr!

Strzelanie konwencjonalne jak widać Ci się nie sprawdziło. Teraz możesz mieć więcej problemów z fastami, będziesz musiał mocno armaty obstawiać. Za to na plus są swordsmani, bo wreszcie masz gdzie magów wpakować.
Gdybym miał z Tobą ponownie zagrać, to bardzo zabolałby mnie 3ci cannon, ale brak strzelców jest miłą wiadomością dla moich wilków i rydwanów goblińskich w sumie też. Swordsmani mnie nie bolą specjalnie. Za to detachment napewno

Pozdr!
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
za maly detachment, salwa i beda nieprzydatni, dziwi mnie tez WB na 6 rycerzach, reszta to taki standard malego oszukisty 

Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
6 kawalerzystow robi prawie tyle samo co 9 (jak masz 10 - wystarczy ze jeden spada od jakies zablakanej strzaly)..a jest sporo tansze 


Jak dla mnie to świetna opcja. Chyba najlepsza dla kawelerii - nie kosztuje wiele, a ma konkretnego kopa. Swoich COK prawie zawsze wystawiam w ten sposób (6+war banner)dziwi mnie tez WB na 6 rycerzach
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
6 jest dobre dluzej daja lookout dla magow
armie kawaleryjskie moga mi naskoczyc, bo mam czolg
hanguny bez dorzuty sa troche slabe chyba, ze wystawi sie do nich hochlanda jeszcze sie nad nimi zastanawaiam.
swrodsmani sa fajni ale 7LD strasznie boli
armie kawaleryjskie moga mi naskoczyc, bo mam czolg

hanguny bez dorzuty sa troche slabe chyba, ze wystawi sie do nich hochlanda jeszcze sie nad nimi zastanawaiam.
swrodsmani sa fajni ale 7LD strasznie boli
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
jak teraz brac cos do strzelania na turniej to imo kusznikow, handgunnerzy bez dorzutu to plewy a na smieci pokroju fastow kusznicy sa znacznie lepsi
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
mialem ten sam problem ale pokonwertowalem z milicji i halabardnikow 

Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
ostateczna wersja rozpy wygladala nastepujaco:
Wizzard gen. luck stone, scroll
Wizzard wizzards staff, scroll
Wizzard rod,volans
10 kusznikow
6 jazdy, muzyk, war banner
21 mieczy muzyk,sztandar + 5 + 6 milicji
3 armaty
1 czolg
8 miejsce nie spelnilo moich oczekiwan ;/
gralem 3x z bretka
13:7
20:0
4:16
dwa razy z WE
14:6
20:0
raz o ogrami
18:2
W jedynej przegranej bitwie zabraklo troche szczescia, nie zabilem wiele z magii ani stzrelania, armata na czolgu sie zaciela w najgorszym momencie, przez co w nastepnej turze czolg zacial sie generujac punkty na kluczową szarże, dodatkowo za scenariusz stracilem 533pkt.
Generalnie sprawdzil sie czolg i magowie z tymi przedmiotami szczegolnie wizzard staff, ktory pozwalal na rzucanie komet i innych drogich czarow na 4 kostkach. Przez caly turniej nie stracilem zadnego maga ani czolgu, natomiast czesto ginela kawaleria w slusznej sprawie
jako podpucha i zawsze tracilem milicje ale takie bylo jej przeznaczenie. kusznicy > handguny, chyba ze stawiamy na hochlandy. zasieg 30 cali sie sprawdza, szczegolnie ze stand and shot duzo czesciej robimy na bliski !!
Wizzard gen. luck stone, scroll
Wizzard wizzards staff, scroll
Wizzard rod,volans
10 kusznikow
6 jazdy, muzyk, war banner
21 mieczy muzyk,sztandar + 5 + 6 milicji
3 armaty
1 czolg
8 miejsce nie spelnilo moich oczekiwan ;/
gralem 3x z bretka
13:7
20:0
4:16
dwa razy z WE
14:6
20:0
raz o ogrami
18:2
W jedynej przegranej bitwie zabraklo troche szczescia, nie zabilem wiele z magii ani stzrelania, armata na czolgu sie zaciela w najgorszym momencie, przez co w nastepnej turze czolg zacial sie generujac punkty na kluczową szarże, dodatkowo za scenariusz stracilem 533pkt.
Generalnie sprawdzil sie czolg i magowie z tymi przedmiotami szczegolnie wizzard staff, ktory pozwalal na rzucanie komet i innych drogich czarow na 4 kostkach. Przez caly turniej nie stracilem zadnego maga ani czolgu, natomiast czesto ginela kawaleria w slusznej sprawie
