Smok w chaosie
Smok w chaosie
Ciężko teraz dać smoćka w chaosie aby fajnie nim sie grało.
Jedną z opcji jest wykorzystanie warshrinów aby tego smoczka dopakować. Ma favoura a wszystkie efekty działają także na smoczusia. Więc jak będzie jakiś trudniejszy wariant to turlamy kosteczkami aż nie wyjdzie stubborn i wardzik Jako ze mamy fear i terror to mozemy przerzucac niektore efekty (9,10 w praktyce). Ale smoczek z savem 2+, dodatkowym A,S,T (takze dla jezdzca) zaczyna być naprawdę groźny.
Oto propozycja:
1 Chaos Lord of Nurgle @ 730 Pts
Mark of Nurgle; General
Chaos Runesword [50]
Favour of the Gods [5]
Word of Agony [40]
Armour of Damnation [45]
1 Chaos Dragon @ [360] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 135 Pts
No Mark; Magic Level 1; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Chaos Sorcerer @ 135 Pts
No Mark; Magic Level 1; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
6 Chaos Knights @ 260 Pts
No Mark; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour;
Shield; Standard
6 Chaos Knights @ 260 Pts
No Mark; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour;
Shield; Standard
5 Chaos Knights @ 200 Pts
No Mark; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield
1 Chaos Warshrine @ 130 Pts
No Mark
1 Chaos Warshrine @ 130 Pts
No Mark
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 46
Total Army Cost: 2313
Unity raczej standardowe, które jak dojdą do walki też w razie czego mogą dostać jakieś fajne bonusy jak się uda. To taka propozycja w miarę sensownego użycia smoka. Wiem, że wielu z was nie lubi na jednym modelu opierać armii, ale jest też dużo fastów i co by nie było 3 unity dobrej kawalerii. Lord nurgla zeby WS5 trafiał go na 5+ i jeszcze przerzucać musiał trafione.
pozdro
Jedną z opcji jest wykorzystanie warshrinów aby tego smoczka dopakować. Ma favoura a wszystkie efekty działają także na smoczusia. Więc jak będzie jakiś trudniejszy wariant to turlamy kosteczkami aż nie wyjdzie stubborn i wardzik Jako ze mamy fear i terror to mozemy przerzucac niektore efekty (9,10 w praktyce). Ale smoczek z savem 2+, dodatkowym A,S,T (takze dla jezdzca) zaczyna być naprawdę groźny.
Oto propozycja:
1 Chaos Lord of Nurgle @ 730 Pts
Mark of Nurgle; General
Chaos Runesword [50]
Favour of the Gods [5]
Word of Agony [40]
Armour of Damnation [45]
1 Chaos Dragon @ [360] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 135 Pts
No Mark; Magic Level 1; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Chaos Sorcerer @ 135 Pts
No Mark; Magic Level 1; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
6 Chaos Knights @ 260 Pts
No Mark; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour;
Shield; Standard
6 Chaos Knights @ 260 Pts
No Mark; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour;
Shield; Standard
5 Chaos Knights @ 200 Pts
No Mark; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield
1 Chaos Warshrine @ 130 Pts
No Mark
1 Chaos Warshrine @ 130 Pts
No Mark
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 46
Total Army Cost: 2313
Unity raczej standardowe, które jak dojdą do walki też w razie czego mogą dostać jakieś fajne bonusy jak się uda. To taka propozycja w miarę sensownego użycia smoka. Wiem, że wielu z was nie lubi na jednym modelu opierać armii, ale jest też dużo fastów i co by nie było 3 unity dobrej kawalerii. Lord nurgla zeby WS5 trafiał go na 5+ i jeszcze przerzucać musiał trafione.
pozdro
A moze dwa rydwany za jedną 6 kawalerii? ;>
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
WS 5 trafia go na 4+ ogolnie cienkie, jest kilka armii z ktorymi wogle sie nie powalczy i jak nie bedzie gdzie sie schowac na remis to wylapujesz 20-0 z urzedu... dla mnie jedyna opcja na smoku sensowna to lord mag meczy jak gra sie z defensem to zawsze mozna se stanac za lasem/domkiem na srodku stolu i kulac infernal gateway z 5 kosci tudziez inne czary...
pzdr
pzdr
Mozna tez wessać sobie do odchłani Lorda wartego 800 pts. ale to taka apstrakcjathurion pisze:WS 5 trafia go na 4+ ogolnie cienkie, jest kilka armii z ktorymi wogle sie nie powalczy i jak nie bedzie gdzie sie schowac na remis to wylapujesz 20-0 z urzedu... dla mnie jedyna opcja na smoku sensowna to lord mag meczy jak gra sie z defensem to zawsze mozna se stanac za lasem/domkiem na srodku stolu i kulac infernal gateway z 5 kosci tudziez inne czary...
pzdr
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Oooo... niezły patent. Przy rzucie -9- na tabelę mając faworki mogę zmienić to na 10 tylko po to by zrobić re-rola, bo fear już posiadam?
Jeżeli można to pomysł tym lepszy... zaraz policze prawdopodobieństwa .
ahhh smoczek z T 7 - miodzio , chyba wymyśliłeś bata na blodzia, a w tej armi to imo sztuka - gratki.
Jeżeli można to pomysł tym lepszy... zaraz policze prawdopodobieństwa .
ahhh smoczek z T 7 - miodzio , chyba wymyśliłeś bata na blodzia, a w tej armi to imo sztuka - gratki.
Ha! To i tak postęp że to teraz on musi uciekać
Wyliczyłem sobie coś takiego:
zalozenia:
-losujac 9 zmieniam na 10 i re-roll
- -||- 8 zostawiam
- -||- 7 zmieniam na 6
- -||- 6 zmieniam na 5
- -||- 5 zmieniam na 4
- -||- 4 zmieniam na 3
6__+1 AS_________21%
8__MR(3) _________17%
5__+1 A__________17%
3__+1 T __________17%
4__+1 S___________14%
12_stub, 4+ ward___10%
2__stupid__________3,5%
Czyli na cienizne 20% szans - wsio inne mocne - mi się bardzo podoba Łamię sobie głowe jak tu blodzia rozwalić i to chyba najlepsze co do tej pory widziałem
Wyliczyłem sobie coś takiego:
zalozenia:
-losujac 9 zmieniam na 10 i re-roll
- -||- 8 zostawiam
- -||- 7 zmieniam na 6
- -||- 6 zmieniam na 5
- -||- 5 zmieniam na 4
- -||- 4 zmieniam na 3
6__+1 AS_________21%
8__MR(3) _________17%
5__+1 A__________17%
3__+1 T __________17%
4__+1 S___________14%
12_stub, 4+ ward___10%
2__stupid__________3,5%
Czyli na cienizne 20% szans - wsio inne mocne - mi się bardzo podoba Łamię sobie głowe jak tu blodzia rozwalić i to chyba najlepsze co do tej pory widziałem
najlepsze sa 2 helki i infernal gateway, 7 hitow z S7 to bloodzio na klate raczej nie przyjmie... a scrolli w demonach zazwyczaj wielu nie maPierun pisze:Ha! To i tak postęp że to teraz on musi uciekać
Wyliczyłem sobie coś takiego:
zalozenia:
-losujac 9 zmieniam na 10 i re-roll
- -||- 8 zostawiam
- -||- 7 zmieniam na 6
- -||- 6 zmieniam na 5
- -||- 5 zmieniam na 4
- -||- 4 zmieniam na 3
6__+1 AS_________21%
8__MR(3) _________17%
5__+1 A__________17%
3__+1 T __________17%
4__+1 S___________14%
12_stub, 4+ ward___10%
2__stupid__________3,5%
Czyli na cienizne 20% szans - wsio inne mocne - mi się bardzo podoba Łamię sobie głowe jak tu blodzia rozwalić i to chyba najlepsze co do tej pory widziałem