Jeżeli to coś przejdzie na turniejach myślę, że gra Ogrami może znowu przynieść mi trochę frajdy;-) ogólnie chwilę pokminiłem i wymyśliłem coś takiego(wszelkie uwagi mile widziane:-) )
Slaughtermaster @ 315 Pts
Luck Gnoblar (x1); Tooth Gnoblar (x3)
Tenderiser [50]
Wyrdstone Necklace [20]
Halfing Cookbook [25]
Butcher @ 180 Pts
Tooth Gnoblar (x1)
Skull Mantle [20]
Dispel Scroll [25]
Butcher @ 185 Pts
Tooth Gnoblar (x1)
Bangstick [25]
Dispel Scroll [25]
Bruiser @ 197 Pts
General; Luck Gnoblar (x1); Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour
Bullgut [30]
Deathcheater [20]
4x3 Ogre Bulls @ 129 Pts
Light Armour; Iron Fist
4 Ironguts @ 247 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Standard;
Musician
Bull Standard [20]
2x2 Leadbelchers @ 110 Pts
Light Armour
2 Maneater (heavy armour) @ 180 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
Rhinox Rider @ 210 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard
War Banner [25]
1 Bull Rhinox @ [45] Pts
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 27
Total Army Cost: 2250
ps.: ewentualnie zamiast jednych bullsów w grę wchodzą trzy unity gnoblarów... ale nie lubię na nich grać:-P
Ogry na Balancing Patch i Restricted
Ja bym na twoim miejscu przyjrzał się zasadom magii z Restricted. Mianowicie obniżany jest limit PD do wykorzystania przez przedmioty dające +1 lub więcej do casta.
Innymi słowy: wywal tooth gnoblary
Tak jak SexRocket: daj gnoblary i może trapperów.
A tak w ogóle to mi się podoba
Innymi słowy: wywal tooth gnoblary
Tak jak SexRocket: daj gnoblary i może trapperów.
A tak w ogóle to mi się podoba
Masz czterech herosów i jeden oddział, do którego możesz ich schować z zachowaniem Look out Sir. Może się nie znam, ale jak dla mnie średnio fajny koncept.
A licky boom boom down!!!
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
Gdy zrobilem rozpe dla fanu na magii to złożenie duzego maga i 2małych miałem identycznie w swojej rozpie wrzucilem huntera z siegebreakerem ale chyba tak jak ktoś już napisał że lepiej dodatkowy kloc irongutsow. Bulle niby polepszone ale nadal imo nie warte swojej ceny, chociaz gdy masz magie i rzucisz im jakiś +1 Siły to może być ciekawie. Oczywiście gnoby sie przydadzą i więcej klockow z lookoutem.
Takie moje pytanko: czy na jednym oddziale może być więcej niż jeden czar RIP?
Takie moje pytanko: czy na jednym oddziale może być więcej niż jeden czar RIP?
- Rak Skorpion
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 30
- Lokalizacja: Z za miedzy porośniętej Gruszami i Marmoladą
Fajna rospiska nad czymś podobnym się ostatnio zastanawiałem
Na pewno nie ogrowych.FIFI (_!_) pisze:Takie moje pytanko: czy na jednym oddziale może być więcej niż jeden czar RIP?
A licky boom boom down!!!
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
troche szkoda;] takie klocuszki ironow z siłą 7 i regenką byłyby ciekawe:D
hmm... co do chowania herosów... ogrami da się zagrać tak, że nie trzeba ich ciągle trzymać w oddziałach;-) jedyny problem jest z krasiami czy imperium... na resztę armii wystarczają czary wspierające no i T5 na bohaterach...
Bruisera nie wywalę na pewno... a dlaczego? ponieważ wolę jego jako generała niż raniącego się z czarów Slaughtermastera- chociaż to ograniczyłem do minimum:-P
do gnoblarów czuję się przekonany;-)
co do tooth gnoblarów- wywalę je z butcherów i jednego ze slaughtera i już jest si;-)
poza tym, nie wiem czy Slaughter mógłby być generałem... ściągnięto tylko z niego zasadę, że najpierw musi być Tyrant wystawiony... czyli z założenia generałem nie mógł być... teraz może?
Bruisera nie wywalę na pewno... a dlaczego? ponieważ wolę jego jako generała niż raniącego się z czarów Slaughtermastera- chociaż to ograniczyłem do minimum:-P
do gnoblarów czuję się przekonany;-)
co do tooth gnoblarów- wywalę je z butcherów i jednego ze slaughtera i już jest si;-)
poza tym, nie wiem czy Slaughter mógłby być generałem... ściągnięto tylko z niego zasadę, że najpierw musi być Tyrant wystawiony... czyli z założenia generałem nie mógł być... teraz może?