Rozpiski Imperialne
Moderator: #helion#
2 sloty rare bolą. Ale fajni są. Taka czwórka (pomijam jej koszt) wyposażona w brace of handguns. To ruchoma linia strzelecka trafiająca na 3+ (bez kar za ruch i zasięg) na 24 cale z siłą 4 i AP. A dodatkowo w walce wręcz to 5 ataków na każdego ogra z siłą 5. Ale taki zestaw to jest 360 punktów i 2 sloty rare. O ile punkty jeszcze idzie przeżyc bo widziałem droższe oddziały, to te nieszczęsne sloty:)
Reasumując:
8 strzałów w każdej turze z dobrym zasięgiem i siłą.
20 ataków w walce wręcz z siłą 5 (WS mógłby byc lepszy).
Taki oddział nie spanikuje, nie ucieknie od terroru, jest stubborn - Ld8, jak GS.
Dla mnie bomba....tylko, jak mówiłem, te dwa rare
Reasumując:
8 strzałów w każdej turze z dobrym zasięgiem i siłą.
20 ataków w walce wręcz z siłą 5 (WS mógłby byc lepszy).
Taki oddział nie spanikuje, nie ucieknie od terroru, jest stubborn - Ld8, jak GS.
Dla mnie bomba....tylko, jak mówiłem, te dwa rare
Hem to ja podam jeszcze raz moją rozpe na wrazie czego
Kapitan Imperium [102]
Sword of Might
Entch. Shield
koń z kropierzem oraz płyta
Mag lvl1 [90]
1x Dispel Scroll
23 Mieczników [183]
FCG
2x 5 osobowa detka halabard [50]
10 Kusznikow [80]
5 KO [115]
Rozpiska wychodzi na 595p
Zastanawiam się czy nie wywalić Entch Shield z kapitana dać mu zwykłą tarcze i będzie mnie akurat stać na Inner Circle dla kawy ^^
Kapitan Imperium [102]
Sword of Might
Entch. Shield
koń z kropierzem oraz płyta
Mag lvl1 [90]
1x Dispel Scroll
23 Mieczników [183]
FCG
2x 5 osobowa detka halabard [50]
10 Kusznikow [80]
5 KO [115]
Rozpiska wychodzi na 595p
Zastanawiam się czy nie wywalić Entch Shield z kapitana dać mu zwykłą tarcze i będzie mnie akurat stać na Inner Circle dla kawy ^^
Detki po 5 to kiepski pomysl. Zabija ci po jednym zawodniku z karzdej detki nie maja US 5 i atak z boku nie da ci +1 cr.
Nie wiedziałem .Postaram się znaleźć gdzieś punkty .Cord pisze: Zabija ci po jednym zawodniku z karzdej detki nie maja US 5 i atak z boku nie da ci +1 cr.
O i punkty się znalazły . Wczoraj byłem aż tak zmęczony , że nie liczyłem poprawnie ^^Myth pisze:No i źle obliczony jest koszt mieczników, 23 swordsmen z FCG kosztuje 163 a nie 183 pts.
A co kombinacji maga i Kapitana . Żadnych zastrzeżeń ? Są Okey ?
Hmmm, ja na te punkty dałbym po prostu kapłana (jednego herosa, nie dwóch), byłoby więcej punktów na jakieś jednostki, liderka dalej ta sama i nawet 3 kości dispela. Zwój na takie punkty raczej się nie przyda, chyba że przeciwko DE, które mogą czarować na ilu kościach chcą. A Jeśli chcesz iść w defens to mi się sprawdził bardzo mag z drugim poziomem i Rod of Power (graliśmy border patrol, nie wiem czy Twoja rozpiska też jest na taki turniej). Miałem ciągle 6 kości mocy, co bardzo bolało przeciwnika. Mogłem też grać defensywnie, z lepszą obroną antymagiczną. Jeśli nie grasz border patrolu, możesz nawet pomyśleć wtedy co jeszcze mu dać, np. Ring of Volans z miłym zaklęciem w odpowiednim momencie na te punkty potrafi być bardzo skuteczny. Doomfire Ring też zły nie jest bo to boundspell. Zależy przeciwko komu grasz (wtedy oczywiście idzie on zamiast Rod of Power).
To nie jest na Border Patrol . To jest zwykła domowa graMyth pisze:Hmmm, ja na te punkty dałbym po prostu kapłana (jednego herosa, nie dwóch), byłoby więcej punktów na jakieś jednostki, liderka dalej ta sama i nawet 3 kości dispela. Zwój na takie punkty raczej się nie przyda, chyba że przeciwko DE, które mogą czarować na ilu kościach chcą. A Jeśli chcesz iść w defens to mi się sprawdził bardzo mag z drugim poziomem i Rod of Power (graliśmy border patrol, nie wiem czy Twoja rozpiska też jest na taki turniej). Miałem ciągle 6 kości mocy, co bardzo bolało przeciwnika. Mogłem też grać defensywnie, z lepszą obroną antymagiczną. Jeśli nie grasz border patrolu, możesz nawet pomyśleć wtedy co jeszcze mu dać, np. Ring of Volans z miłym zaklęciem w odpowiednim momencie na te punkty potrafi być bardzo skuteczny. Doomfire Ring też zły nie jest bo to boundspell. Zależy przeciwko komu grasz (wtedy oczywiście idzie on zamiast Rod of Power).
Zastanawialem się nad opcją : Kapitan z płytą i tarczą do piechoty ( ma dawać liderkę) a kaplana na koniku do kawaleri z Inner Circle ale po przemyśleniach wstawiłem maga zamiast kaplana a to z powodu strasznych przygód ze stopą Gorka czy Morka
Jednak zastosuje sie Twoich rad i wystawie samego kapłana , a moze wejdzie jakis maly oddzial biczownikow ?
klimatyczni są dwa sloty bolą ale zawsz za te punkty ktore np. ,,nadrobimy,, na drugim slocie mozemy coś ,,dołożyc,,
PS NO I KLIMATYCZNE ATAKI Z BEBZOLI DO TEJ 20 DODAJ
mi sie to tam podoba i jak uda mi się to właśnie na nich gram na PGA no i jak spotkam kogoś z podejściem wole klimat niż dwa czolgi i poweim mu wreszcie kolejna osoba ktora nie ,,rasuję ,,chorych pomysłow ,,dzieci GW,,
PS NO I KLIMATYCZNE ATAKI Z BEBZOLI DO TEJ 20 DODAJ
mi sie to tam podoba i jak uda mi się to właśnie na nich gram na PGA no i jak spotkam kogoś z podejściem wole klimat niż dwa czolgi i poweim mu wreszcie kolejna osoba ktora nie ,,rasuję ,,chorych pomysłow ,,dzieci GW,,
Ostatnio zmieniony 9 lis 2008, o 16:32 przez Yahoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Podejście ok, ale "nisz" przez "ż" pisz, błagam...
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Arch Lector Kaspian IV-War altarSword of Sigsmund
armour of meteoric Iron
Van Horstman Speculum
Mage 2lv
2xDispell Scroll
Mage 2lv
Rod of Power
Sigil of Sigmar
Captain BSB(
(koń barding,płyta)
Griffon Banner
CORE!
25 Spearmen fcg
+detach1: 5 archers
+detach 2: 9 swordsmen
5 Knightly Orders mus
5 Knightly Orders mus
10 Huntsmen
Specjal
25 Greatswords fcg
+detach1: 5 archers
+detach2: 9 swordsmen
5 Outriders champion,musican
Great Cannon
Great Cannon
RARE:
Hellstorm Rocket Battery
Hellstorm Rocker Battery
Outriderów 5 z championem bo na 6 brakuje 3 punktów i nie ma gdzie urwac. Brak Steam tanka i nie będzie bo nie chce go widziec w tej rozpisce. Zastanawiam się nad wyrzuceniem helstorma i zadowoleniem się 3 maszynami po prostu. Jeśli z tym wywalę hunsmenów to flagusiów możnaby dokupic. Tyle tylko że huntsmeni kusza mnie wielce znowu.
_________________
armour of meteoric Iron
Van Horstman Speculum
Mage 2lv
2xDispell Scroll
Mage 2lv
Rod of Power
Sigil of Sigmar
Captain BSB(
(koń barding,płyta)
Griffon Banner
CORE!
25 Spearmen fcg
+detach1: 5 archers
+detach 2: 9 swordsmen
5 Knightly Orders mus
5 Knightly Orders mus
10 Huntsmen
Specjal
25 Greatswords fcg
+detach1: 5 archers
+detach2: 9 swordsmen
5 Outriders champion,musican
Great Cannon
Great Cannon
RARE:
Hellstorm Rocket Battery
Hellstorm Rocker Battery
Outriderów 5 z championem bo na 6 brakuje 3 punktów i nie ma gdzie urwac. Brak Steam tanka i nie będzie bo nie chce go widziec w tej rozpisce. Zastanawiam się nad wyrzuceniem helstorma i zadowoleniem się 3 maszynami po prostu. Jeśli z tym wywalę hunsmenów to flagusiów możnaby dokupic. Tyle tylko że huntsmeni kusza mnie wielce znowu.
_________________
Na turniej na 2k bez lordów z BP
Ciężko jest coś wycisnąć teraz z armii ale co myślicie?1 Warrior Priest of Sigmar @ 160 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Aldred's Casket of Sorcery [35]
Sword of Battle [15]
1 Captain @ 147 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Icon of Magnus [25]
Hammer of Judgement [25]
1 Battle Wizard @ 130 Pts
Magic Level 2
Rod of Power [30]
1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
10 Handgunners @ 105 Pts
1 Marksman @ [25] Pts
Hochland Long Rifle
10 Handgunners @ 105 Pts
1 Marksman @ [25] Pts
Hochland Long Rifle
10 Handgunners @ 105 Pts
1 Marksman @ [25] Pts
Hochland Long Rifle
6 Knightly Orders @ 178 Pts
FCG
6 Knightly Orders @ 178 Pts
FCG
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
6 Outriders @ 155 Pts
Musician; Outrider Champion with Hochland Long Rifle @ [21] Pts
6 Outriders @ 155 Pts
Musician; Outrider Champion with Hochland Long Rifle @ [21] Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 110 Pts
1 Hellstorm Rocket Battery @ 115 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 74
Total Army Cost: 1993
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
Kapłan raczej na 90% zostanie z Casketem zastanowię się czy brać Enchanted Shield.
Co do słomki na Capitanie też o niej myślałem, ale na DE i PoK Hammer jest dobry. A wiem że na turnieju na jakieś 10 graczy będą 3 DE więc warto go wziąć. No i HoJ nie jest taki zły dobry na wszystko z T 3 na bretkę się sprawdzi na elfy.
Co do słomki na Capitanie też o niej myślałem, ale na DE i PoK Hammer jest dobry. A wiem że na turnieju na jakieś 10 graczy będą 3 DE więc warto go wziąć. No i HoJ nie jest taki zły dobry na wszystko z T 3 na bretkę się sprawdzi na elfy.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
Saint jak to jest z Cultem?? przedmioty z normalnego booka imperialnego biorę z 6ed. czy z 7ed?? (od tego uzależniam przedmioty, na razie wziąłem cennik z 7ed.)
coś takiego kminiłem sobie:
Empire Army
High Priest of Ulric 275 Pts
General; Barding; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Blitzbeil [60]
Heart of Middenheim [40]
Seneschal of the White Wolf 117 Pts
White Wolf Hammer; Full Plate Armor; Warhorse; Barding
Wolf Helm of the Teutogens [35]
Seneschal of the White Wolf 122 Pts
Full Plate Armor; Warhorse; Barding
Sword of Sigismund [45]
Priest of Ulric 178 Pts
Battle Standard; Barding; Heavy Armour; Warhorse
Standard of the White Wolf [40]
20 Teutogen Guard of the Inner Circle 330 Pts
Standard; Musician;champion
Banner of Middenheim [40]
10 Warriors of Ulric 198 Pts
Great Weapon,champion
Priest of Ulric [135] Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield
5x Wolfshead Emblem [50]
10 Warriors of Ulric 198 Pts
Great Weapon, Champion
Priest of Ulric [135] Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield
5x Wolfshead Emblem [50]
5 Hunting Hounds 35 Pts
5 Hunting Hounds 35 Pts
5 Hunting Hounds 35 Pts
6 White Wolf Knights of the Inner Circle 236 Pts
Standard;champion; Musician;
Standard of Arcane Warding [30]
6 White Wolf Knights 203 Pts
Standard; Musician; champion
War Banner [25]
13 Archers 91 Pts
13 Archers 91 Pts
5 Huntsmen 45 Pts
8 Wolf-kin 105 Pts
Great Weapon; Standard; Musician;champion
8 Wolf-kin 105 Pts
Great Weapon; Standard; Musician;champion
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 7
Models in Army: 120
Total Army Cost: 2396
do osłony armii łucznicy i psy, do uderzenia nawet przydadzą się warriorsi, kluczem do utrzymania się teutogenów jest bsb, którego o dziwo osłania Ar-Ulryc, będzie atakował przed wszystkim, wię powinien dać radę
coś takiego kminiłem sobie:
Empire Army
High Priest of Ulric 275 Pts
General; Barding; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Blitzbeil [60]
Heart of Middenheim [40]
Seneschal of the White Wolf 117 Pts
White Wolf Hammer; Full Plate Armor; Warhorse; Barding
Wolf Helm of the Teutogens [35]
Seneschal of the White Wolf 122 Pts
Full Plate Armor; Warhorse; Barding
Sword of Sigismund [45]
Priest of Ulric 178 Pts
Battle Standard; Barding; Heavy Armour; Warhorse
Standard of the White Wolf [40]
20 Teutogen Guard of the Inner Circle 330 Pts
Standard; Musician;champion
Banner of Middenheim [40]
10 Warriors of Ulric 198 Pts
Great Weapon,champion
Priest of Ulric [135] Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield
5x Wolfshead Emblem [50]
10 Warriors of Ulric 198 Pts
Great Weapon, Champion
Priest of Ulric [135] Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield
5x Wolfshead Emblem [50]
5 Hunting Hounds 35 Pts
5 Hunting Hounds 35 Pts
5 Hunting Hounds 35 Pts
6 White Wolf Knights of the Inner Circle 236 Pts
Standard;champion; Musician;
Standard of Arcane Warding [30]
6 White Wolf Knights 203 Pts
Standard; Musician; champion
War Banner [25]
13 Archers 91 Pts
13 Archers 91 Pts
5 Huntsmen 45 Pts
8 Wolf-kin 105 Pts
Great Weapon; Standard; Musician;champion
8 Wolf-kin 105 Pts
Great Weapon; Standard; Musician;champion
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 7
Models in Army: 120
Total Army Cost: 2396
do osłony armii łucznicy i psy, do uderzenia nawet przydadzą się warriorsi, kluczem do utrzymania się teutogenów jest bsb, którego o dziwo osłania Ar-Ulryc, będzie atakował przed wszystkim, wię powinien dać radę
Ostatnio zmieniony 17 lis 2008, o 19:50 przez #helion#, łącznie zmieniany 2 razy.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Cult of Ulric jest listą kompatybilną z 6ed podręcznikiem Imperium. Oczywiście nic nie powinno stać na przeszkodzie, żeby go trochę uaktualnić jesli chodzi o ceny przedmitów (niektórych tylko ale zawsze to coś) i jednostek (też niektórych tylko) i zależy na jakich WW będziesz grał. Tych porządnych z cavalry hammers czy tymi z pupy z 7ed z gw. Ale, że to zapewne gra towarzyska to z kumplami na pewno się dogadasz. Lista ciekawa ale jakoś małe te oddziały warriorów. Opisz bitwy jeśli już je rozegrasz.
Rozpiska jest na około 800 p
Nie jestem pewnien bo dokładnie nie sprawdzałem ^^.
Zrobiłem ją na WE , których gracz jest równie doświadczony jak ja
A więc myślałem : Driady ( na których opiera się armia kolegi ) u We mają T4 i S4 więc potrzebie jest mi coś z przwoitą siłą i dobry save
i jak grom z jasnego nieba spadli mi KO . Myślałem także o halabardnikach zamiast jednej 5KO, ale oni załatwo by schodzili przy atakach driad ( zostali jeszcze swordsmeni z detkami halabard ale KO wychodza taniej )
Co do bohów to chciałem sobie troche poczarowac i tak pojawiło się 2 magów jasnego zakonu .
Kapłan jest po to by spalać driady w CS i dać przerzuty Inner Circlom ^^
Kaplan Bitewny
general,heavy armour , kon z kropem, Sword of Might oraz Icon of Magnus
Mag
2vl,rod of power, kon z kropierzem
Mag
2lv,l kon z kropierzem
5KO
musik
5KO
musik
6Ko
Innercircle , musik
Zastanawiałem się czy nie wywalić magom kuni i dopakowac troche IC ale wtedy zostawaliby zbytnio z tylu i ktos by ich pewnie zabił
Można jeszcze wywalic obie 5ko i pójść w piechote ? Co myślicie ?
Nie jestem pewnien bo dokładnie nie sprawdzałem ^^.
Zrobiłem ją na WE , których gracz jest równie doświadczony jak ja
A więc myślałem : Driady ( na których opiera się armia kolegi ) u We mają T4 i S4 więc potrzebie jest mi coś z przwoitą siłą i dobry save
i jak grom z jasnego nieba spadli mi KO . Myślałem także o halabardnikach zamiast jednej 5KO, ale oni załatwo by schodzili przy atakach driad ( zostali jeszcze swordsmeni z detkami halabard ale KO wychodza taniej )
Co do bohów to chciałem sobie troche poczarowac i tak pojawiło się 2 magów jasnego zakonu .
Kapłan jest po to by spalać driady w CS i dać przerzuty Inner Circlom ^^
Kaplan Bitewny
general,heavy armour , kon z kropem, Sword of Might oraz Icon of Magnus
Mag
2vl,rod of power, kon z kropierzem
Mag
2lv,l kon z kropierzem
5KO
musik
5KO
musik
6Ko
Innercircle , musik
Zastanawiałem się czy nie wywalić magom kuni i dopakowac troche IC ale wtedy zostawaliby zbytnio z tylu i ktos by ich pewnie zabił
Można jeszcze wywalic obie 5ko i pójść w piechote ? Co myślicie ?