DE na 2k według CS`u Furiona

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Arakis
Plewa
Posty: 8

DE na 2k według CS`u Furiona

Post autor: Arakis »

Witam ostatnie 2,5 godziny spedzilem z notesikiem i kalkulatorkiem zeby stworzyc rozpiske wedlug CS`u Furiona. Powiem szczerze dawno takiej frajdy nie mialem. Wiem ze czesc graczy sapie na ten CS (glownie VC i DL) ale jezeli chodzi o moje DE to komponujac ja odkrylem cos co odbiega od mojej standardowej rozpy a jednoczesnie napelnia me czarne serce radoscia. Thx Furion.

Pochwaly czas zakonczyc i przedstawic moje wypociny, opisy, urzywalnosc na polu bitwy pod rozpiska.


Heroes:

1 Dreadlord, General; Halberd, Ring of Hotek, Armour of Darkness,
Caledor's Bane, Dark Pegasus

1 Death Hag, Cauldron of Blood; Frenzy; 2ndWeapon; Battle Standard
Manbane, Rune of Khaine, Cauldron of Blood,
2 Hag, Frenzy; 2ndWeapon


Core Units

7 Harpies

7 Harpies

12 Black Ark Corsairs, Frenzy; Rptr Handbow; Light Armour;
Sea Dragon Cloak; Standard, Sea Serpent Standard

5 Dark Riders, Spear; Rptr Crossbow; Light Armour

5 Dark Riders, Spear; Rptr Crossbow; Light Armour


Special Units

5 Cold One Knights, Lance; Heavy Armour; Shield; FCG, War Banner

6 Shades, Great Weapon; Rptr Crossbow

12 Black Guard, Halberd; Heavy Armour; FCG, Standard of Hag Graef

12 Har Ganeth Executioners, Great Weapon; Heavy Armour; FCG,
Banner of Murder


Rare Units

1 War Hydra


Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 79
Total Army Cost: 1993


A wiec po kolei:

Dreadlord - czyli moj nowy "Allah ackbar" terrorysta. Lata jak opetany, straszy magow Hotekiem, rozdupca maszynki, wbija sie w boki, tyły pancerniakow jako wsparcie, moze zlapac smoka, przegania strzelaczy i fasty i roznego rodzaju przeszkadzajki, a jezeli jakims cudem zostanie zaszarzowany i przetrwa to chowa lance w siodlo i nawala halabarda.

Daeth Hag - wystawiana w tylniej lini ciagnie sie za wojskiem dajac bonusy z CoB i racji bycia BSB, wspomaga walke jak w do niej wejdzie, a nawet zaszarzowana moze ustac i bolesnie oddac takie mobilne centrum wsparcie wielozadaniowego.

Dark Ridersi - w CS`ie liczeni jako slot potrojny nie wpelni wykorzystany, robia to co zawsze biegaja, spowalniaja, ostrzeliwuja, przeszkadzaja etc, etc.

Harpies - w CS`ie jako slot podwojny, tez robia to co zawsze, screenuja, lataja, nawalaja maszynki wchodza od tylu, boku z zachowaniem dobrego smaku mlodocianego S&M.

Corsairs - mam zamiar wykorzystywac ta jednostke glownie do zajmowania teranu, wykurzania bzdetow z lasu, czy samobojczych szarz.

Black Guardzi - wiadoma sprawa staraja sie jak najbardziej pociachac cos co ma duzy startowy CR, a sadze ze z kotlem na plecach dadza rade nawet bez bohatera z Crimsonem

Executioners - jednostka do ciachania czegos duzego, mocnego, wytrzymalego. Ogolnei do robienia kuku tym jednostkom przeciwnika, ktore zostana zatrzymane przez inne jednostki w mojej armii.

Cold One Knights - czyli najprostsza z mozliwych pancerna piesc, o zadaniach takich jak kazda ciezka jazda, oczywiscie po zdaniu glupoty.

Shades - typowa partyzantka, uprzykrzajaca zycie innym i robiaca w kolo jak najwiecej zamieszania.

Hydra - moj pupilek od grilowania, siejaca terror, pozoge i zostawiajaca po sobie nadpalone resztki cial.


Ufff wiem ze wybitnie optymistycznie podchodze do tej rozpiski, ale nie przecze wybitnie mi sie spodobala jezeli chodzi o kompozycje, mozliwosci bojowe i moj styl gry.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Druchii
Kretozord
Posty: 1878

Post autor: Druchii »

wspomaga walke jak w do niej wejdzie
Haga nie moze "dobrowolnie" opuscic CoB, wiec walczyc bedzie tylko jak na nia zaszarzuja...Dlatego uwarzam,ze te gifty sie na niej marnuja.
moze zlapac smoka
Moze sie grubo myle, ale ja jakos lapania smokow na tym zlozeniu nie widze...Prawie wszystko trafia Ci pegaza na 3+, no i 3W z 4T bez save'ow...Dla LT to praktycznie darmowe +3 do CR...Ran pegazem nie wbijesz raczej z tymi dwoma atakami...Niby masz Caledor's Bane...Ale zeby nie przegrac musisz zranic 4ema atakami. Zakladajac,ze gora smoka nie zrani nic a smok zada tylko 3 rany...Bo inaczej masz fear-outnumber, po generale, hoteku, no i wiesz co dalej...nawet bijac smokiem DE w gore a lordem w dol, pegaza praktycznie nie masz, a save'a od smoka na lordzie tylko na 4+...Ja tego nie widze...
No i jak juz tak bedziesz latal po maszynkach i tylach, to uwazaj zebys sobie nie wylecial poza zasieg ochrony Hoteka.
Masz troche piechoty, brakuje mi tutaj assassina - mysle,ze by sie przydal z +D3 atakami i KB. Nawet do Exekow, zeby odstraszac przeciwnika od ewentualnych sarz, choc takiej kombinacji, przyznam, jeszcze sam nie probowalem.
To tak na szybko odemnie ;)

ODPOWIEDZ