Dark Elves | 1650 pkt.

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ZiMny
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Warszawa

Dark Elves | 1650 pkt.

Post autor: ZiMny »

1 Master @ 365 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield; Battle Standard
Deathpiercer [25]
Ring of Hotek [25]
Manticore @ [200] Pts

1 Sorceress @ 185 Pts
General; Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

2x5 Dark Riders

2x5 Harpies

19 Dark Elf Warriors @ 155 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Lordling @ [6] Pts

13 Black Guard @ 245 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard
Standard of Hag Graef [35]

1 Tower Master @ [14] Pts
Halberd; Heavy Armour

5 Cold One Knights @ 143 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician

6 Shades @ 102 Pts
2ndWeapon; Rptr Crossbow

1 War Hydra @ 175 Pts

Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 71
Total Army Cost: 1650
Obrazek

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Fajna rozpiska , tylko jestem ciekaw jak sprawi się BSB na mantysi.
I może na czarce sztylet?;)

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Hmm masz hoteka i magiczne na 2 lvl, małe ryzyko jesli ona coś ma magiować...
Poza tym, zamiast mantysi nie lepiej bsb na colda? Wtedy masz niezły oddział uderzeniowy, a na mantysi wiadomo, że cały ostrzał się skupi. :)
No, ale w sumie przetestuj :)

Pozdro

Awatar użytkownika
ZiMny
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ZiMny »

Powiem tak , jeżeli nie uzbieram kasy na Mantysie z Masterkiem , to wypróbuje wariant z Cold Onem , a za pozostałe 200 pkt dam 2 oddziały kuszników , jestem bardzo ograniczony finansowo dlatego nie mogę dawać na razie czegoś innego. Dodatkowe itemki na czarce mi się nie przydadzą. Druchii Sorcery + PoD "generują" wystarczającą ilość kostek. Ogólnie to nie jest rozpiska na magowanie ( przynajmniej w moim odczuciu ) tylko na combacik. Harpie oczywiścię robią screen. Jak już wspomniałem chciałbym przetestować wariant z Mantykorą bo rzadko widzę ją w rozpiskach , a figurka mi się podoba. Z racji tego że jest to mój pierwszy turniej wogule nie myślę o zwycięstwie , tylko o wyciągnięciu wniosków z moich błędów. Wszystko zależy od terenu , fajnie by było jakbym mógł za czymś schować Mantykorę , ale to się zobaczy. Narazie wsłuchuję się w wasze dalsze rady , w razie zmian napiszę tutaj uprgadowaną rozpę.


Pozdrowienia
Obrazek

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

Sciągnij lvl z magiczki i dopakuj COk. I poco ci Death Piercer na lataczu??

Awatar użytkownika
rychu022
Chuck Norris
Posty: 398
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rychu022 »

dla KB :wink:

Matis99
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Matis99 »

Warto by też skądś wyszperać punkty dla championa black guardów i dać mu crimson death za 25 pkt. Wbrew pozorom, trzy ataki z S 6 są często rozstrzygającą sprawą w walce z ciężko opancerzonymi oddziałami. Jest jeszcze opcja dwuraka S 5 z armor piercing 10 punktów taniej, ale jest sporo oddziałów z T 4 i wtedy S 6 okazuje się bardzo cenna :).

Awatar użytkownika
ZiMny
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ZiMny »

1 Master @ 189 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard ; Helberd ; Sea Dragon Clock
Ring of Hotek [25]
Pearl of Infinite Sorrow [25]
Cold One @ [20] Pts

1 Sorceress @ 185 Pts
General; Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]



2x5 Dark Riders

2x5 Harpies

19 Dark Elf Warriors @ 155 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Lordling @ [6] Pts

15 Black Guard @ 290 Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
Standard of Hag Graef [35]

1 Tower Master @ [14] Pts
Halberd; Heavy Armour
Crimson Death [25]

5 Cold One Knights @ 245 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; FCG
Sztandar Rzezi [35]

1 Fear Knight @ [16] Pts
Hand Weapon ; Heavy Armour ; Lance ; Shield
Deathpircer [25]

7 Shades @ 118 Pts
2ndWeapon; Rptr Crossbow 1637

1 War Hydra @ 175 Pts

Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 73
Total Army Cost: 1637


Zmodernizowana rozpiska , oceniajcie. Tylko pamiętajcie o tym że
starałem się mieć jak najmniejszą liczbę modeli w grze by ograniczyć
wydatki ( dopakowanie CoK ). Zmiany są pogrubione , bardzo możliwe
że coś schrzaniłem , jeżeli tak to upomnijcie mnie plz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

BG chyba lepsze 14 , włóćznicy to nędza , lepiej kuszoli , 7x widm może być trudno wystawić.A tak to nawet ok.

Matis99
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Matis99 »

Rozumiem potrzebę minimalizacji kosztów, ale ja bym wywalił czempiona z coksów - za 41 punktów zyskujesz tylko +1 do A i KB. Proponowałbym zamienić go na dodatkowego colda - szóstka to fajna sprawa, dałbym też muzyków do dark ridersów - w fastach to podstawa (można też rozważyć repetki u jeźdźców).

Przy okazji, pomysł Tulariana na zamiane włóczników na kuszników jest naprawdę warty rozważenia. Miałbyś wtedy fajne lekkie strzelanie, bardzo przydatne na niektóre armie. Ja ze swojej strony pomyślałbym też o piechotnym BSB, ze zbroją AS 1+ oraz ring of hotek i wsadzeniu go do BG. Zawsze to dodatkowe 3 ataki z S 6 z ASF - przeciwnik naprawdę poważnie się namyśli, zanim zaszarżuje taki oddział.

Awatar użytkownika
ZiMny
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ZiMny »

BG chyba lepsze 14 , włóćznicy to nędza , lepiej kuszoli , 7x widm może być trudno wystawić.A tak to nawet ok.
Masz racje kusznicy lepsi ale drożsi , pozatym ja nie dałem Warriorów dla niszczenia jednostek w HtH tylko do ochronny czarodziejki , Spokojnie będę mógł ich poświęcać , przy czym kusznicy już mogli by coś zrobić a trochę nie było by sensu wstawiać czarkę to 15 Kuszników , jak już wspomniałem to ma być do ochrony ;)

BG chyba lepsze 14
Zawsze mam ten +1 za szeregi :D
Proponowałbym zamienić go na dodatkowego colda - szóstka to fajna sprawa,
To faktycznie wydaję się być sensowne , zaraz to zmienie , a co do BSB pieszo to nie , ja wole by była to bardziej mobilna jednostka. Wsadzę sobie Mastera na CO do oddziału CoK i będę miał odporność na psychę ( brak głupoty ) + RoH który raczej będzie mnie chronił przed wszelaką magią.
Obrazek

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

Ale kuszle to lepsza ochrona , bo zawsze jest reakcja na szarże , strzał, a w walce wręcz nie ma wielkiej różnicy ( a jak dasz tarcze to masz jeszcze więcej ochrony ) przyokazji i czrka i kuszole nawalają z pocisków na 24 cale , a kusza rozwali np. fasty ,ale włócznicy nie mają szans ( jeszcze od boku) A bez daggerka czarka w włócznikach traci sens. A lepiej nie wyrzucać kapitana tylko death pricera , bo to niema żadnego sensu ;) I dać np. 12kusz z tarczami i jednego zimnego i będzie OK

pozdro

Patryk
Wodzirej
Posty: 715

Post autor: Patryk »

Zawsze mam ten +1 za szeregi
Polecam, jak ich chcesz ustawic 5 w szeregu.

Awatar użytkownika
ZiMny
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ZiMny »

1 Master @ 189 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard ; Helberd ; Sea Dragon Clock
Ring of Hotek [25]
Pearl of Infinite Sorrow [25]
Cold One @ [20] Pts

1 Sorceress @ 185 Pts
General; Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]



2x5 Dark Riders

2x5 Harpies

12 Dark Crossbows @ 156 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Lordling @ [6] Pts

15 Black Guard @ 290 Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
Standard of Hag Graef [35]

1 Tower Master @ [14] Pts
Halberd; Heavy Armour
Crimson Death [25]

6 Cold One Knights @ 247 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; FCG
Sztandar Rzezi [35]

1 Fear Knight @ [16] Pts
Hand Weapon ; Heavy Armour ; Lance ; Shield


7 Shades @ 118 Pts
2ndWeapon; Rptr Crossbow 1637

1 War Hydra @ 175 Pts

Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 73
Total Army Cost: 1640
Obrazek

Matis99
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Matis99 »

ZiMny pisze:[
Wsadzę sobie Mastera na CO do oddziału CoK i będę miał odporność na psychę ( brak głupoty ) + RoH który raczej będzie mnie chronił przed wszelaką magią.
Niestety nie :/. Też kiedyś o tym myślałem, ale "Żołnierze Odporni na Psychologię (używa się również nazwy "Odporność na całą Psychologię") automatycznie zdają testy Paniki, Strachu i Terroru [podrecznik, str. 53]".

Głupotę zdajesz normalnie.

Btw, drugi level na magiczce to chyba strata punktów - i tak mało poczaruje, a jeszcze może wejsć w zasięg hoteka.

ODPOWIEDZ