
wiec king/prince tez


Moderator: Hoax
jest tylko jeden rzut, po trafieniu na 4+ trafia w przeciwnika, a ma 1,2,3 w wylosowany odział walczący z tym przeciwnikiem (czyli zazwyczaj w ten jeden-nasz)1. Czy w przypadku strzelania w walkę po rzucie na trafienie losuje sie dwa razy najpierw na 4+ we wroga a póżniej na 1-3 w swój unit 4-6 we wroga? czy jest tylko jeden rzut?
Była dyskusja na ten temat, ale nie pamiętam jej roztrzygnięcia. IMHO można strzelać bez obracania2. Czy trzeba obracać latarkę żeby z niej strzelić? Czy po prostu mierzyć od jej czubka.
to już nie pytanie apropo skavenów, tylko zasad głównych, ale jeśli bohater wyszarżowuje z oddziału to w ten samej turze odział już nie może zaszarżować3. Czy jak zadeklaruje szarżę bohaterem z oddziału plagmonków to czy oddział może/musi szarżować z frenzy jeśli ma gdzie.
niestety możesz zabić tylko jednego4. Czy strzelając z latarki w przód 5-osobowego oddziału kawalerii mogę zabić więcej niż jeden model jeżeli mogę pociągnąć linię przez dwa lub więcej?
Bohater moze wyszarzowac tylko wtedy jesli oddzial nie szarzuje. Jesli plaguemonki(badzi inne frenzy) maja zasieg szarzy do wroga to musza szarzowac, a bohater w oddziale razem z nimi.Matusz pisze:to już nie pytanie apropo skavenów, tylko zasad głównych, ale jeśli bohater wyszarżowuje z oddziału to w ten samej turze odział już nie może zaszarżować3. Czy jak zadeklaruje szarżę bohaterem z oddziału plagmonków to czy oddział może/musi szarżować z frenzy jeśli ma gdzie.![]()