czy balancing patch nas boli?
Moderator: misha
czy balancing patch nas boli?
na pierwszy rzut oka wydawało mi się, że balancing patch koszmarnie wykastrował naszą armię, jednakże po głębszej analizie dochodzę do wniosku, że on tylko blokuje ekstremalne przegięcia, których i tak prawie nigdy nie stosowałem.
i mam nadzieję, że dzięki temu patchowi ludzie w końcu zaczął mówić, że wygrałem nie dzięki armii a dzięki umiejętnościom. chociaż piętno PG nie będzie łatwe do wymazania...
i mam nadzieję, że dzięki temu patchowi ludzie w końcu zaczął mówić, że wygrałem nie dzięki armii a dzięki umiejętnościom. chociaż piętno PG nie będzie łatwe do wymazania...
Jak widać każdego boli to czego najczęściej używał..
-> Ja z tego powodu najbardziej odczuwam, ograniczenie, że nie mogę dać Drakenhoffu na Królu BSB.
Spróbujmy jednak podejść , do zmian obiektywnie.
-> Uważam, że ograniczenie popychaczki jest jak najbardziej słuszne. Przy ilości PD jaką możemy mieć, można czymkolwiek praktycznie zaszarżować wrogą kawalerię.
-> Ograniczenie, na tyko dwie inwokacje na Unit, jest też słuszne, wciąż pamiętam jak raz w bitwie z Bretką, mój oddział Ghuli urósł w pierwszej turze z 24 do 41 modeli....
-> Co do hełmu, to jeszcze nie wiem co myśleć, gdyż nie miałem okazji go przetestować w bitwie jeszcze (gram od nie dawna swoją armią)
-> Drakenhoff boli z dwóch powodów- > pierwszy - wymieniony wyżej, a drugi.. cóż -> BSB za 250 pkt, którego jedyną obroną jest regen, przy wytrzymałości 4 wydaje mi się jakoś dziwnie śmiertelny....
No a co wy myślicie? Spróbujcie być obiektywni
-> Ja z tego powodu najbardziej odczuwam, ograniczenie, że nie mogę dać Drakenhoffu na Królu BSB.
Spróbujmy jednak podejść , do zmian obiektywnie.
-> Uważam, że ograniczenie popychaczki jest jak najbardziej słuszne. Przy ilości PD jaką możemy mieć, można czymkolwiek praktycznie zaszarżować wrogą kawalerię.
-> Ograniczenie, na tyko dwie inwokacje na Unit, jest też słuszne, wciąż pamiętam jak raz w bitwie z Bretką, mój oddział Ghuli urósł w pierwszej turze z 24 do 41 modeli....
-> Co do hełmu, to jeszcze nie wiem co myśleć, gdyż nie miałem okazji go przetestować w bitwie jeszcze (gram od nie dawna swoją armią)
-> Drakenhoff boli z dwóch powodów- > pierwszy - wymieniony wyżej, a drugi.. cóż -> BSB za 250 pkt, którego jedyną obroną jest regen, przy wytrzymałości 4 wydaje mi się jakoś dziwnie śmiertelny....
No a co wy myślicie? Spróbujcie być obiektywni
- Offspringman
- Kretozord
- Posty: 1670
- Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa
hełmu nie używam, drakenhoffa użyłem raz(na królu własnie ), gram armią stricte piechotną. jakos nie odczułem za bardzo zmian.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
hmm BP uważam za w miarę udany mam tylko 2 ale:
- ograniczenie Drakenhoff. hmm nie rozumiem jego powodu. armia Vampirów musi opierać się na silnych charakterach bez których nie da rady walczyć. Rozumiałbym zwiększenie kosztu tego Bannera ale to? hmm wydaje mi się dziwne i trochę "na siłę".
- szkoda że ograniczając armię twórcy patcha nie zmienili zasady mocy: ethereal tak aby można było brać przedmioty do niej.
i mam 2 pytania.
1. ograniczenie popychaczki do 1 raz na oddział oznacza 1 udany czar czy jedną próbę (jak mi nie wyjdzie rzut lub przeciwnik zdispeluje to nie mogę więcej?)
2. Ograniczenie hełmu - lepiej po prostu go wykreślć z podręcznika przy tych zasadach. Też uznałbym za lepsze zwiększenie kosztu do 50pkt.
cóż takie to moje opinie.
raczej stosować patcha nie będę choć pewnie raz czy dwa przetestuję.
- ograniczenie Drakenhoff. hmm nie rozumiem jego powodu. armia Vampirów musi opierać się na silnych charakterach bez których nie da rady walczyć. Rozumiałbym zwiększenie kosztu tego Bannera ale to? hmm wydaje mi się dziwne i trochę "na siłę".
- szkoda że ograniczając armię twórcy patcha nie zmienili zasady mocy: ethereal tak aby można było brać przedmioty do niej.
i mam 2 pytania.
1. ograniczenie popychaczki do 1 raz na oddział oznacza 1 udany czar czy jedną próbę (jak mi nie wyjdzie rzut lub przeciwnik zdispeluje to nie mogę więcej?)
2. Ograniczenie hełmu - lepiej po prostu go wykreślć z podręcznika przy tych zasadach. Też uznałbym za lepsze zwiększenie kosztu do 50pkt.
cóż takie to moje opinie.
raczej stosować patcha nie będę choć pewnie raz czy dwa przetestuję.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
hmm przyznam że o takim chorym kombo nie pomyślałem..
no ale poza nim to można by pozwolić na magiczne przedmioty.
cóż niełatwą macie pracę Panowie Sędziowie
zadowolić siebie i wszystkich graczy
no ale poza nim to można by pozwolić na magiczne przedmioty.
cóż niełatwą macie pracę Panowie Sędziowie
zadowolić siebie i wszystkich graczy
A inni myślą, chore komba widzą (to co napisał Shino to tylko jeden jaskrawy przykład) i dlatego etheral nie jest łączony z innymi tematami...White Lion pisze:hmm przyznam że o takim chorym kombo nie pomyślałem..
no ale poza nim to można by pozwolić na magiczne przedmioty.
cóż niełatwą macie pracę Panowie Sędziowie
zadowolić siebie i wszystkich graczy
niby jak?Shino pisze:wrathy z regenka ftw... ty chyba na prawde nie wiesz o czym piszesz- szkoda że ograniczając armię twórcy patcha nie zmienili zasady mocy: ethereal tak aby można było brać przedmioty do niej.
skoro i tak drakenhoff nie może być łączony z bloodline powerami