Dyskusja o balancing patchu
Moderator: Barbarossa
A ja bym wolał, żeby dawał magiczny sztandar dla jednostki, bo to tej armii jest bardziej potrzebne IMO. Na co mu dodatkowy slot, skoro magia jest przycięta i wielu magów nie wystawisz. Herosów do walki też wielu nie da się wystawić, bo nawet z dodatkowym mag. itemem nie ma co im dać.
Choćby gdyby zalegalizować Albion...
Choćby gdyby zalegalizować Albion...
Nie no, ludziom to nigdy się nie dogodzi...
Jak GW stworzyło zasady do DoW, to wszyscy jednym głosem wołali, zeby zrobić coś z paymasterem bo jego strata dla armii jest zabójcza. Każdy wtedy chciał, żeby paymaster był opcjonalny, ewentualnie, żeby przycięto zasady paniki w przypadku jego straty.
W końcu, jak w BP wprowadzono opcjonalne wystawienie paymastera (co wraz z pozostałymi zmianami w DoW jest świetnym rozwiązaniem), to już pojawiaja się głosy krytyczne, ze to zabija klimat.
Ludzie! chcecie klimatu i testowaniea paniki na całej armii, to wystawiacie paymastera. nie chcecie, to tego nie robicie. BP jest na turnieje, a ja już nie pamiętam kiedy widziałem turniej, na którym gościło DoW... teraz pokrzykujecie, a jak przychodzi co do czego, to i tak nie ściągniecie z półki waszego Dow tylko drugą armię...
Jak GW stworzyło zasady do DoW, to wszyscy jednym głosem wołali, zeby zrobić coś z paymasterem bo jego strata dla armii jest zabójcza. Każdy wtedy chciał, żeby paymaster był opcjonalny, ewentualnie, żeby przycięto zasady paniki w przypadku jego straty.
W końcu, jak w BP wprowadzono opcjonalne wystawienie paymastera (co wraz z pozostałymi zmianami w DoW jest świetnym rozwiązaniem), to już pojawiaja się głosy krytyczne, ze to zabija klimat.
Ludzie! chcecie klimatu i testowaniea paniki na całej armii, to wystawiacie paymastera. nie chcecie, to tego nie robicie. BP jest na turnieje, a ja już nie pamiętam kiedy widziałem turniej, na którym gościło DoW... teraz pokrzykujecie, a jak przychodzi co do czego, to i tak nie ściągniecie z półki waszego Dow tylko drugą armię...
Dlatego powinien być obowiązkowy, ale na zasadach zwykłego BSB (bez testu paniki całej armii). Będzie i klimat i wzmocnienie armii. Opcja, którą daje Nam patch poprostu skreśla paymastera z rozpisek Dogsów. Nikt go nie weźmie, bo jego strata w wielu przypadkach równa się z przegraną bitwą, a nie jest na tyle dobry / mocny, aby to jakoś rekompensował.Ludzie! chcecie klimatu i testowaniea paniki na całej armii, to wystawiacie paymastera. nie chcecie, to tego nie robicie.
Zasada paniki od paymastera to archaizm a fakt, że występuje w relatywnie słabej armii Najemników dodatkowo powinien być czynnikiem wpływającym na jej zniesienie.
Wprowadzenie opcjonalnego paymastera jest rozwiązaniem tylko częściowym, gdyż w praktyce wykluczy tą jednostkę z gry na turniejach. Szkoda by tak się stało, bo paymaster to obok pikemanów jeden z symboli tej armii. Rozwiązanie optymalne to ugrywalnienie paymastera, co najłatwiej osiągnąć poprzez ściągnięcie testu paniki.
Oczywiście. Rozumiem bowiem, że jednym z założeń patcha był powrót Najemników do rozgrywek turniejowych (wskazuje na to fakt, że coś w tym kierunku w końcu zrobiono). Śmiem twierdzić, że przy zostawieniu zasady spoils of war, przedmiotów z Włoch, oraz potraktowaniu paymastera, jak zwykłego BSB, ta armia jest w stanie powalczyć z innymi.
Mi się podobają zmiany aczkolwiek
Ciekawe jaki gracz HE będzie grał na samych bolcach i corachW przypadku HE, Ŝadna armia nie moŜe wziąć trzech i więcej takich samych jednostek
rare, chyba, Ŝe gracz nie powtórzy ani jednej jednostki special - w tym wypadku moŜe
wziąć do czterech takich samych jednostek rare
2 gen. slann ma dodatkową kość do każdego rzucanego czaru, czy ten bonus liczy się -1PD do maksymalnego limitu(czyli 12), czy każda kość wykorzystana dzięki tej zdolności liczy się jako normalna PD
przykład:
mam dwie kości z puli gracza, cztery z dwóch priestów i cztery ze slanna
czyli razem 10
jeżeli odejmuje jako duży bonus do czarowania to mieszczę się w limicie 12 PD, a jeżeli druga opcja to mogę użyć wszystkie 10 kości ale na slannie rzucić tylko dwa czary( do każdego mam +1PD więc zużyłem tak jakby 12)
Nadal jest to jakoś zagmatwane ale mam nadzieje że zrozumiesz
przykład:
mam dwie kości z puli gracza, cztery z dwóch priestów i cztery ze slanna
czyli razem 10
jeżeli odejmuje jako duży bonus do czarowania to mieszczę się w limicie 12 PD, a jeżeli druga opcja to mogę użyć wszystkie 10 kości ale na slannie rzucić tylko dwa czary( do każdego mam +1PD więc zużyłem tak jakby 12)
Nadal jest to jakoś zagmatwane ale mam nadzieje że zrozumiesz
A, to o ten bonus chodziło. Nie mam kodeksu lizardów i nie pamiętam dokładnie która generacja jakie bonusy do casta daje.
W tym wypadku każda dorzucona kość obniża Ci o 1 PD pulę. Nie musisz przecież dorzucać, to raz, dwa, że dwóch skinków i żaba to już dosyć przegięta magia.
W tym wypadku każda dorzucona kość obniża Ci o 1 PD pulę. Nie musisz przecież dorzucać, to raz, dwa, że dwóch skinków i żaba to już dosyć przegięta magia.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
na tej generacji to zaba zjada juz slota hero...wiec 2 priestow to brak saurusa.Jankiel pisze:A, to o ten bonus chodziło. Nie mam kodeksu lizardów i nie pamiętam dokładnie która generacja jakie bonusy do casta daje.
W tym wypadku każda dorzucona kość obniża Ci o 1 PD pulę. Nie musisz przecież dorzucać, to raz, dwa, że dwóch skinków i żaba to już dosyć przegięta magia.
W świetle ostatniego mastera - BP jest słaby.
Brakuje następujących obcięć demonów:
- ograniczenie bsb. To nie jest "fluffowa zabawka" za 25 pts. To unbreakable w 12". Za 25pts.
- Flesh Hounds: 0-2 w samym Balancing Patchu, 0-1 w restricted.
- Demony posiadają 3 sloty hero a nie 4. Armia na 4 heraldach jest gięta.
- Jeżeli powyższe, to Greater Daemon powinny zajmować slot Rare. Dowolny Rare i Flamery to giętość.
Demony są narazie miziane a nie obcinane.
Brakuje następujących obcięć u wampirów:
- Hełm zajmuje slot Rare
- Lord zajmuje slot Hero
Oraz jest za dużo u wampirów o ograniczenie Vanhella, który ma 12" zasięgu. 2 popychaczki w 12" to żadne przegięcie.
Bez powyższych zmian - to mimo całego grona wesoło podskakujących osób - to patch o kant wanny rozbić.
pozdrawiam
Furion
Brakuje następujących obcięć demonów:
- ograniczenie bsb. To nie jest "fluffowa zabawka" za 25 pts. To unbreakable w 12". Za 25pts.
- Flesh Hounds: 0-2 w samym Balancing Patchu, 0-1 w restricted.
- Demony posiadają 3 sloty hero a nie 4. Armia na 4 heraldach jest gięta.
- Jeżeli powyższe, to Greater Daemon powinny zajmować slot Rare. Dowolny Rare i Flamery to giętość.
Demony są narazie miziane a nie obcinane.
Brakuje następujących obcięć u wampirów:
- Hełm zajmuje slot Rare
- Lord zajmuje slot Hero
Oraz jest za dużo u wampirów o ograniczenie Vanhella, który ma 12" zasięgu. 2 popychaczki w 12" to żadne przegięcie.
Bez powyższych zmian - to mimo całego grona wesoło podskakujących osób - to patch o kant wanny rozbić.
pozdrawiam
Furion
w swietle ostatniego mastera, nie wierze ze uda sie wprowadzic jakikolwiek sensowny balans w tej grze.
czas odkurzyc figurki do Hordes.
czas odkurzyc figurki do Hordes.
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.
Nie rozumiem o co wam chodzi chcieliscie cięcia macie cięcia i to widać na podstawie wyników
To że w czołówce są demony i wampiry to tez zasługa graczy a nie tylko zasad które i tak zaostały zpolhameryzowane i dalej wam sie to nie podoba to może poprostu zbanujcie armie, bo jak narazie to widać przypływ frustracii u was panowie
Pzdr
R.
To że w czołówce są demony i wampiry to tez zasługa graczy a nie tylko zasad które i tak zaostały zpolhameryzowane i dalej wam sie to nie podoba to może poprostu zbanujcie armie, bo jak narazie to widać przypływ frustracii u was panowie
Pzdr
R.