Siema, dziady parchate!
W związku z nowa edycja puszek, wykminiłem cos takiego:
1 Chaos Lord of Slaanesh @ 300 Pts
General; Sword of Might; Enchanted Shield; Golden Eye of Tzeentch; Steed of Slaanesh
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
Magic Level 2; Dispel Scroll; Power Familiar; Chaos Steed
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 231 Pts
Magic Level 2; Dispel Scroll; The Collar of Khorne; Third Eye of Tzeencth; Chaos Steed
5 Marauder Horsemen of Tzeentch @ 158 Pts
Flail; Light Armour; Standard; Musician; Blasted Standard
5 Marauder Horsemen of Khorne @ 111 Pts
Flail; Musician
5 Marauder Horsemen of Khorne @ 111 Pts
Flail; Musician
5 Warhounds @ 30 Pts
5 Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Knight of Khorne @ 240 Pts
Musician
5 Chaos Knight of Khorne @ 240 Pts
Musician
3 Dragon Ogres @ 231 Pts
Great Weapon;
2 Chaos Spawn @ 110 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 46
Total Army Cost: 1998
Nowy chaos ostro jeździ. Rozpiska po pierwszym teście przeciwko WE - wygrałem różnicą 500 pts.
Co na pewno zostaje w rozpie: mag-komandos tzeentcha (utłukł dużego maga, 2 małych magów i biegacza, który się od niego odbił), mag nurgla (bardzo przydatne czary), maruderzy tzeentcha ze szmatą (świetni do trzymania herosów, ganiania kup, odporni na ostrzał), spawny (dobrze trzymają tyły/flankę), rycerze khorna (przyjeli na klate treemana i wildow, zjedli wildow i pol treemana, w drugiej turze dostali driady, zjedli reszte treemana i zagonili driady).
Co na pewno do zmiany - Lord jest trochę za miękki, dostał czarem d6S5 i zamulał na 1 ranie do końca bitwy. Maruderzy Khorna - są ok, fast cavalry powoduje, że w całej bitwie nie oddali żadnej niechcianej szarży. Niemniej są tak podatni na ostrzał, że ich przydatność jest taka sama jak przydatność psów. Nie wiem co z nimi zrobić. Może dać im slaanesha, a tzeentchowców za to zwiększyć do 6?
Czekam na sensowne komentarze.
WoC na 2 kafle
Tylko mała uwaga - konni maruderzy nie mogą mieć magicznych sztandarów.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5