WoC na 2 kafle

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Esco
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Warszawa

WoC na 2 kafle

Post autor: Esco »

Siema, dziady parchate!
W związku z nowa edycja puszek, wykminiłem cos takiego:

1 Chaos Lord of Slaanesh @ 300 Pts
General; Sword of Might; Enchanted Shield; Golden Eye of Tzeentch; Steed of Slaanesh

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
Magic Level 2; Dispel Scroll; Power Familiar; Chaos Steed

1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 231 Pts
Magic Level 2; Dispel Scroll; The Collar of Khorne; Third Eye of Tzeencth; Chaos Steed

5 Marauder Horsemen of Tzeentch @ 158 Pts
Flail; Light Armour; Standard; Musician; Blasted Standard

5 Marauder Horsemen of Khorne @ 111 Pts
Flail; Musician

5 Marauder Horsemen of Khorne @ 111 Pts
Flail; Musician

5 Warhounds @ 30 Pts

5 Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Knight of Khorne @ 240 Pts
Musician

5 Chaos Knight of Khorne @ 240 Pts
Musician

3 Dragon Ogres @ 231 Pts
Great Weapon;

2 Chaos Spawn @ 110 Pts

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 46

Total Army Cost: 1998


Nowy chaos ostro jeździ. Rozpiska po pierwszym teście przeciwko WE - wygrałem różnicą 500 pts.

Co na pewno zostaje w rozpie: mag-komandos tzeentcha (utłukł dużego maga, 2 małych magów i biegacza, który się od niego odbił), mag nurgla (bardzo przydatne czary), maruderzy tzeentcha ze szmatą (świetni do trzymania herosów, ganiania kup, odporni na ostrzał), spawny (dobrze trzymają tyły/flankę), rycerze khorna (przyjeli na klate treemana i wildow, zjedli wildow i pol treemana, w drugiej turze dostali driady, zjedli reszte treemana i zagonili driady).

Co na pewno do zmiany - Lord jest trochę za miękki, dostał czarem d6S5 i zamulał na 1 ranie do końca bitwy. Maruderzy Khorna - są ok, fast cavalry powoduje, że w całej bitwie nie oddali żadnej niechcianej szarży. Niemniej są tak podatni na ostrzał, że ich przydatność jest taka sama jak przydatność psów. Nie wiem co z nimi zrobić. Może dać im slaanesha, a tzeentchowców za to zwiększyć do 6?

Czekam na sensowne komentarze.

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3795
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Tylko mała uwaga - konni maruderzy nie mogą mieć magicznych sztandarów.

Awatar użytkownika
Esco
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Esco »

Aj carramba! Grałem nielegalną rozpą - nie zajrzałem do booka. No to teraz nie wiem co robić z marudami. Chyba Slaaneshe będą wszędzie, a za punkty Crown of Everlasting Conquest dla lorda.

ODPOWIEDZ