Różnice w Szamanach
Moderator: Kołata
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
to wcale nie jest takie dobre zazwyczaj mamy tylko +1a i S jesli w ogóle.
To już prędzej piechotnego z axem of last waagh to da sile +3 i +3 ataki przy dobrych warunkach sporej liczebnosci orków.
To już prędzej piechotnego z axem of last waagh to da sile +3 i +3 ataki przy dobrych warunkach sporej liczebnosci orków.
wracając do szamanów:
ja się wczoraj zniechęciłem, grałem na great shamanie orkowskim,
przeciwnik ciągle sobie zostawiał scrolla na moje waaagh bo reszta
czarów orkowskich nie robiła zbyt wielkich szkód, w końcu waaagh weszło,
i chłopaki polecieli.... i staneli, każdemu oddziałowi zabrakło ze 2 cali do przeciwnika....
ja się wczoraj zniechęciłem, grałem na great shamanie orkowskim,
przeciwnik ciągle sobie zostawiał scrolla na moje waaagh bo reszta
czarów orkowskich nie robiła zbyt wielkich szkód, w końcu waaagh weszło,
i chłopaki polecieli.... i staneli, każdemu oddziałowi zabrakło ze 2 cali do przeciwnika....
Shit happens
Mi się jakiś c zas temu bardzo ładnie spisał mały nocny gobalek. wylosował 5 (czyli małe waaagh) i w decydującym momencie rzucił go z IF jakieś 500pkt do przodu. Do tego skutecznie blokował wroga (mała to była bitwa, a przeciwnik miał tylko jednego maga, ale zawsze coś. a to tylko 100punktów )
Mi się jakiś c zas temu bardzo ładnie spisał mały nocny gobalek. wylosował 5 (czyli małe waaagh) i w decydującym momencie rzucił go z IF jakieś 500pkt do przodu. Do tego skutecznie blokował wroga (mała to była bitwa, a przeciwnik miał tylko jednego maga, ale zawsze coś. a to tylko 100punktów )
Dziwi Cie to?
Waaaagh teraz jest i tak o tyle lepsze, ze wszystkie oddzialy w CC dostaja strike first i reroll hitow. Gdyby nie ten 'kop' dodatkowy rzucenie tego czaru by mialo sens tylko w 2/3 turze, potem wizja ze 1-2 oddzialy dopchniemy do walki bylaby rownowazona tym ze 3-4 maszyny wylaczymy na 2 tury.
Waaaagh teraz jest i tak o tyle lepsze, ze wszystkie oddzialy w CC dostaja strike first i reroll hitow. Gdyby nie ten 'kop' dodatkowy rzucenie tego czaru by mialo sens tylko w 2/3 turze, potem wizja ze 1-2 oddzialy dopchniemy do walki bylaby rownowazona tym ze 3-4 maszyny wylaczymy na 2 tury.
Ja na DMP grałem ostro hardkorowym typem:
Orc Great Shaman
Wyvern
Shagas Sceaming Sword
Amulet of Protectyness
Waagh! Paint
Wporzo koleś. Zwłaszcza na tajne rozpy. Do tego słabego ws'a można nadrobić czarem dającym przerzuty na hita.
Generalnie:
ZALETY:
- mobilność
- terror
- jebnięcie w walce
- zaskoczenie na tajne rozpy
- fajne patenty z waaagh! (generalskim)
- odporność na terror
- mamy i monstera i mocną magię
- gdy przeciwnik ma mocarną artylerię, to przynajmniej można poczarować, a nie tylko się kampować (na DMP trafiłem 2x standard imperium, HE na 4 boltach, TK na 2 klopach i O&G na 5 boltach, więc sobie za bardzo nie pofruwałem)
WADY:
- koszt (500 pts)
- mało uniwersalne itemy - raz super, raz do dupy
- odlatujące ld
Generalnie jestem zadowolony Na razie będę nim grał chyba. Do czasu aż się nie zrażę, albo nie wymyślę czegoś ciekawszego (lub bardziej hardkorowego )
Orc Great Shaman
Wyvern
Shagas Sceaming Sword
Amulet of Protectyness
Waagh! Paint
Wporzo koleś. Zwłaszcza na tajne rozpy. Do tego słabego ws'a można nadrobić czarem dającym przerzuty na hita.
Generalnie:
ZALETY:
- mobilność
- terror
- jebnięcie w walce
- zaskoczenie na tajne rozpy
- fajne patenty z waaagh! (generalskim)
- odporność na terror
- mamy i monstera i mocną magię
- gdy przeciwnik ma mocarną artylerię, to przynajmniej można poczarować, a nie tylko się kampować (na DMP trafiłem 2x standard imperium, HE na 4 boltach, TK na 2 klopach i O&G na 5 boltach, więc sobie za bardzo nie pofruwałem)
WADY:
- koszt (500 pts)
- mało uniwersalne itemy - raz super, raz do dupy
- odlatujące ld
Generalnie jestem zadowolony Na razie będę nim grał chyba. Do czasu aż się nie zrażę, albo nie wymyślę czegoś ciekawszego (lub bardziej hardkorowego )
- Niewiadom
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 163
- Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Biała Podlaska/ Międzyrzecz
kołata piszesz ze ma "jebnięcie w walce" hmm wiesz co niewidzi mi sie cos to jego jebnięcie bo w koncu co taki szaman moze zrobic fakt wywerna moze moze i to dos sporo terror spoko zgadzam sie ale jebniecie ?? o co kaman chyba tylko na jkaies fasty rydwany czy inne pierdulki nic nieznaczace bo z klocami czy dobrymi oddzialami to moglby robic jedynie jako wsparcie... dziki ork / czarny to maja jebniecie dzikus wyplaci razem z wywernem ok 10A S6 i to juz jest cos no ale niewiem nieprobowalem jeszcze grac magiem na wywernie takze moze sie przypierdalam a moze cos w tym jest... ZIELONI GÓRĄ!!!!!!!!!!!!!!!!