DoW 2350 BP

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Deather
Chuck Norris
Posty: 444

DoW 2350 BP

Post autor: Deather »

Armia zmierzy sie z wampirami zrobionymi na walke bradziej niz na czary bez eterykow. Jakie zmiany i przede wszystkim jaki lore wybrac dla magow? (w wampirach na pewno wagon BK z regenką+2x varegulf plus ghule i niedoswiadczony dowodca)

2350 Pts - Dogs of War Army

1 Hireling Wizard Lord @ 260 Pts
General; Magic Level 4
Book of Hoeth [100]
1 Pegasus @ [50] Pts

1 Paymaster @ 102 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [10]
Talisman of Protection [15]


1 Hireling Wizard @ 145 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Hireling Wizard @ 145 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

5 Heavy Cavalry @ 150 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG

5 Heavy Cavalry @ 150 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG

5 Heavy Cavalry @ 150 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG

10 Crossbowmen @ 90 Pts
Crossbow; Musician

10 Crossbowmen @ 90 Pts
Crossbow; Musician

3 Leadbelchers @ 175 Pts
Light Armour; Musician

3 Leadbelchers @ 175 Pts
Light Armour; Musician

4 Ironguts @ 222 Pts
Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Standard; Musician

4 Ironguts @ 222 Pts
Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Standard; Musician

1 Cannon @ 85 Pts

1 Cannon @ 85 Pts


Casting Pool: 10

Dispel Pool: 6

Models in Army: 62

Total Army Cost: 2346

plan jest taki że na środku lord z całą kawalerią i paymasterem, w kierunku obu skrzydel dziala i kusznicy i na skrzydlach po oddziale leadbelchers i irongutsow... jedna kawa na poczatku wyjedzie sporo do przodu by kusic BK, reszta z tylu jakby moze(BK) zaszarzowali to (moja kawa) wpadną w nich(a noz zabiją BSBka) plus irongutsi z flank... caly ostrzal i magia w ghule... co myslicie?

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

BK z regenka padaja jak muchy od kuźni, szczegolnie jesli masz BoH.
no i włąsnie BoH sprawi Ci tez najwiecej problemow w tej bitwie: jesli nie wylosujesz odbrych czarów to mag jest dupa, jesli wylosujesz dobre czary i beda Ci wychodziły na IF-ce to mali magowie zupelnie sobie nie poczaruja, bo przeciwnikowi zostana DD.
poza tym po c Ci az 4 DS jesli przeciwni sie na magi nie wsytawia.

To tyle z mojego doswiadczenia gry HE na BoH.
Ja osobiscie dałbym jakiegos SeerStaffa i 2 PS na lorda, no i dodatkowo zmieniłbym 2 DS na PS u małychmagów, wtedy na pewno bys sie magia przebił :)

czy masz mozlwosc wystawienia jakiegos fasta? bardzo dobrze by spowalniał klocek kawy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Deather
Chuck Norris
Posty: 444

Post autor: Deather »

metal na duzym magu to pewne, ale co na malych? Po co mi 4 DS? a co ciekawego moge dac magom w armi DoW ? w sumie faktycznie moge pozmieniac 2 Ds na 2 Ps(po jednym) i mam jedną rundę mega magii... ale czy ogry dadzą radę?

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

jak to co?

też metal :D
albo light...

jedynka z metalu 3x rzucona pozwoli zabić BSB
jedynka z lighta to d6 hitów z S6, na bardzo malym CV.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Deather
Chuck Norris
Posty: 444

Post autor: Deather »

w sumie, to chyba na malych magach lepszy bedzie light, bo ma ogolnie nizszy CV(2 dodatkowe kosci pojda na lorda z lore of metal) i bardziej sie przyda do niszczenia reszty armii(bo 1 i 6 z metala do combatu rzucac nie moge prawda?)

ODPOWIEDZ