CZAS APOKALIPSY, 10/01/2009, WARSZAWA

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

CZAS APOKALIPSY, 10/01/2009, WARSZAWA

Post autor: swieta_barbara »

Witam,
Zapraszamy na kolejny turniej Jeźdźców Hardkoru pod patronatem Bazyliszka:

CZAS APOKALIPSY

epicka batalia
Dobra ze Złem

O co chodzi?

Ten turniej to odtworzenie wielkiego konfliktu między siłami Dobra a siłami Zła. Wojna ma szeroki front i dlatego udział w niej biorą właściwie wszystkie rasy Starego i Nowego Świata.

Na tym turnieju będziesz walczył wyłącznie z przeciwnikami stojącymi "po drugiej stronie mocy". W kolejnych bitwach najlepszy gracz ze strony Dobra będzie walczył z najlepszym graczem ze strony Zła (drugi z drugim, itd).

Walczysz nie tylko dla siebie, ale też dla całego przymierza!

Pomijając Punkty Zwycięstwa standardowo liczone po bitwach, przyznawane są także Punkty Wojenne:

- 2 pkt dla zwycięzcy bitwy (wynik 13:7 i więcej)
- 1 pkt dla obu graczy w wypadku remisu (przy wynikach 10:10, 11:9 i 12:8 )

Zwycięzcy

Finałem turnieju będzie policzenie Punktów Wojennych zdobytych przez graczy obu stron konfliktu i ogłoszenie wyniku Wielkiej Wojny.

Dodatkowo wyróżniony zostanie najlepszy generał sił Dobra oraz najlepszy generał sił Zła.

Zgłoszenie do Ligi
Ze względu na specyficzne zasady, pomimo iż przeznaczony jest dla graczy indywidualnych, turniej zostanie zgłoszony do Ligii jako turniej par (pierwsza para: 1 gracz ze strony Zła + 1 gracz ze strony Dobra, druga para: 2 gracz na liście Zła + 2 gracz na liście Dobra, itd.)

Zasady i info

Gdzie? Warszawa, Gimnazjum nr 2 przy ulicy Narbutta 65/71

Kiedy? 10.01.2009
Zapisy startują o godzinie 9:30, bitwy o 10:00.

Za ile? 15 zeta
Całkowity dochód z imprezy przeznaczony zostanie na naprawę bazy terenowej na Narbutta.

Czym?
- Single 2000 punktów
- Balancing Patch + Restricted (zasady dostępne pod tym linkiem: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=13241)
- proxy niedozwolone: jeśli pojawią się na turnieju bez wcześniejszej zgody organizatorów, polecą karniaki
- tajne rozpiski
- stoły 72"x48"
- przed rozstawieniem armii Wood Elves mogą zamienić jeden z terenów na swojej połowie stołu na las 6". Zastępuje to zasady wystawiania dodatkowego lasu
- obowiązują stare zasady dotyczące Quell Animosity u Black Orcs, tj. jednostka, która rzuci 1, może przerzucić ten wynik, jeśli znajduje się w 6" od bohatera lub oddziału Black Orcs
- Icon of Rakaph - ?

Strony konfliktu:

Armie Zła

1. Ogre Kingdoms
2. Orcs & Goblins
3. Warriors of Chaos
4. Beasts of Chaos
5. Deamons of Chaos
6. Chaos Dwarves
7. Dark Elves
8. Skaven
9. Tomb Kings
10. Vampire Cunts

Armie Dobra

1. Lizardman
2. High Elves
3. Wood Elves
4. Empire
5. Bretonnia
6. Dogs of War
7. Dwarves

Zgłoszenia:
Zgłoszenia wysyłamy na adres jezdzcy.hardkoru@gmail.com do 8. stycznia 2009. Jedynie zgłoszenie z rozpiską (wyłącznie format txt i html) gwarantuje wzięcie udziału w turnieju, zaś limit miejsc wynosi 46. Nazwa pliku rozpiski zawiera IMIĘ, NAZWISKO i NR ID, czyli np. Jan Kowalski 1234.html
Jeśli ktoś nie ma nr ID, można go wyrobić tutaj:
http://www.adeon.livenet.pl/player_add.php

Uwaga, ze względu na to, że liczba graczy złych armii musi być równa liczbie graczy dobrych armii, limitem przyjęć jest liczba graczy z mniejszej grupy. Decyduje kolejność zgłoszeń. Limit graczy wynosi 23 na każdą stronę konfliktu.

- używamy Hardkorowego Terminarza:

Na rozegranie każdej bitwy jest 2 godziny 30 minut.
10:00 - 12:30 - I bitwa
12:45 - 15.15 - II bitwa
15:30 - 18:00 - III bitwa
18:15 - Ogłoszenie wyników i wręczenie dyplomów.

Za każde 5 minut spóźnienia w oddaniu wyników 1 punkt karny. Jeśli gracz posiada karniaki po pierwszej bitwie, spóźnienie oddania wyników po drugiej karane będzie 3 punktami za każde 5 minut. Jeśli jest tak opieszały i niereformowalny, że posiada karniaki za pierwszą i drugą bitwę, to po trzeciej dostanie 5 punktów karnych za każde 5 minut spóźnienia.

- używamy Hardkorowej Oceny Malowania:

0 punktów - armia, w której są niepomalowane modele, lub armia pomalowana jest koszmarnie
3 punktów - armia pomalowana w całości, ale słabo lub niejednolicie
5 punktów - armia ładna, zadbana.

- używamy nastepującej punktacji do liczenia wyników z bitew:

Różnica zdobytych punktów = Wynik
0-199 = 10:10
200-399 = 11:9
400-599 = 12:8
600-799 = 13:7
800-999 = 14:6
1000-1199 = 15:5
1200-1399 = 16:4
1400-1599 = 17:3
1600-1799 = 18:2
1800-1999 = 19:1
2000+ = 20:0

Za potwierdzone odniesienie stołu po 3 bitwie promujemy graczy 10 dodatkowymi punktami.

Punkty za malowanie, za odniesienie stołu, oraz punkty karne bedą (poza punktami z bitew) brane pod uwagę tylko przy liczeniu klasyfikacji indywidualnej graczy. Do wskazania wyniku Wojny liczone sa wyłącznie Punkty Wojenne.

Obowiązuje absolutny zakaz spożywania alkoholu i środków odurzających na terenie szkoły, w której odbywa się turniej. Osobom, które nie zastosują się do powyższego, podziękujemy za dalszy udział w turniejach organizowanych przez nasz klub.
Lista zgłoszonych:

Strona Dobra

1. Piotr Dębkowski
2. Rafał Chmura
3. Jasiu Leszczyński
4. Michał Kucharski
5. Maciek Świątkiewicz
6. Tomek Łepkowski
7. Janek Jaworski
8. Marcin Sommer
9. Paweł Krauze
10. Artur Dreslerski
11. Kamil Kostecki
12. Jakub Matyjek
13. Marcin Zakrzewski
14. Marek Golan
15. Ronald Opałka
16. Piotr Nowak
17. Paweł Paszek
18. Bartek Lewandowski
19. Patryk Niedbalski
20. Antoni Kowalski
21. Andrzej Sadowski
22. Michał Wieczorek
23. Karol Wyszkowski

Strona Zła

1. Kacper Bucki
2. Robert Chmielecki
3. Jakub Kotela
4. Dominik Kądzielski
5. Wojciech Szymski
6. Bartosz Sokołow
7. Jakub Skibicki
8. Mariusz Kiliszek
9. Rafał Bieliński
10. Michał Dębowski
11. Tomek Szwedow
12. Błażej Soćko
13. Michał Rusinek
14. Piotr Duranc
15. Paweł Wieczorek
16. Marek Zasłona
17. Łukasz Śmiechowski
18. Hubert Kwiatkowski
19. Aleksander Wasita
20. Zbyszek Łobocki
21. Krzysztof Cisłak
22. Łukasz Borowik
23. Stasiek Scheiner

Lista rezerwowa:

Strona Dobra:

Strona Zła:

1. Kamil Kurowski
2. Konrad Jabłoński

Ekipa blatująca:

1. Jasiuuu
2. Shino
3. Sociu
4. Grichalk
Ostatnio zmieniony 9 sty 2009, o 20:36 przez swieta_barbara, łącznie zmieniany 32 razy.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Dla leniuchow:

WFB Balancing Patch v 1.01


GENERAL RULES
Always Strikes First
If there are models with the Always Strikes First rule fighting on both sides in a combat, they exchange blows in the order for normal combats – i.e. charging units first, then according to initiative, then great weapons, etc. All models which do not have ASF and are participating in the fight naturally strike after all ASF models have attacked.

VAMPIRE COUNTS
Helm of commandment
If a vampire lord takes the helm of commandment, he uses an additional hero slot (so will use up a hero slot and a lord slot).
Drakenhoff Banner
The Drakenhoff Banner can only be taken by a vampire battle standard bearer. If a vampire takes the Drakenhoff Banner, he may not buy any bloodline powers (even those that allow him to have mundane armour/shields - so in effect a vampire BSB with this banner cannot have any armour).
Vanhal’s Danse Macabre
Vanhal’s Danse Macabre cannot be recast.
Invocation of Nehek
Invocation of Nehek can only be cast successfully (a successful casting is one that is not dispelled and raises models) twice on a single unit during one magic phase.
Fell Bats
Fell Bats only gain one wound from Invocation of Nehek, like cavalry or Ethereals.
Cairn Wraiths
Cairn Wraiths are 0-1.
Cairn Wraiths unit size is from a minimum of 3 to a maximum of 6.

DAEMONS OF CHAOS
Greater Daemon
Taking a greater daemon counts as using a hero and a lord choice.
Herald of Khorne
A Herald of Khorne with an armour save of 0+ counts as using two hero choices.
Daemonic Battle Standard Bearer
A daemonic battle standard bearer can have daemonic gifts or a daemonic icon, but not both (just like a regular battle standard bearer can have either magic items or a magic banner).
Horrors of Tzeentch
A unit of horrors that is a level 1 mage does not generate dispel dice. Units of horrors which are level 2 mages or better generate dispel dice as normal.
Flamers of Tzeentch
Flamers are 0-1.
Master of sorcery
0-1: Can only be taken once in an army.

EMPIRE
Steam Tank
Steam tank is 0-1.

DARK ELVES
War Hydra
War hydra is 0-1.

WOOD ELVES
Treeman
Treeman is 0-1.

OGRE KINGDOMS
Slaughtermaster
A Slaughtermaster does not require a Tyrant or Bruiser to be fielded.
Gnoblars
Units of gnoblars do not require units of bulls to be fielded.
Hunter
A Hunter can move and fire.
Leadbelchers
Leadbelchers do not need to spend a turn reloading – they can fire every turn.
Bull charge
Ogres may always do impact hits on the charge - regardless of the charge distance or unit size.
Ironfists
Ironfists are treated as shields for all purposes (shooting, magic) and can be used as shields in close combat.
Ogre Clubs
Ogre clubs grant Armour Piercing to all of an ogre’s attacks, even if used with an additional hand weapon or ironfist.
Thunder Mace
Can be used by a Slaughtermaster.
Hellheart
Your butchers are not affected if the opponent miscasts due to hellheart.

BEASTS OF CHAOS
Raiders
...when charging or charged, if the unit would normally form up less than five models wide, then it lines up five models wide (space permitting)...
Doombull
A Doombull may take chaos or common magic items, not just weapons.
Hordes of Chaos magic items
Beasts of Chaos can use the 6th edition Hordes of Chaos magic items.
Mutations
All beast characters can have up to one mutation from the mutations list...
http://oz.games-workshop.com/news/oz/jo ... ations.pdf
...for the points cost listed. This cost comes out of their magic items allowance. A single mutation can only be taken once in an army. The hellshriek mutation is not allowed.
Rune of the true beast
Also affects monsters that are characters.

WARRIORS OF CHAOS
Hellcannon 0-1

ORCS & GOBLINS
Collar of Zorga Also affects monsters that are characters

DOGS OF WAR
Paymaster
The Dogs of War Army does not have to field a paymaster.
New „spoils of war” special rule
One dogs of war hero in the army can take one magic item (weapon, armour, enchanted, talisman or arcane) from any other army book - for that item’s price and within the normal restrictions, just as if it were a common magic item. Please remember that all of the item’s rules remain unchanged, so no DoW character can have an item that is „tomb king only” or ”bray shaman only”. Also, an item that affects „friendly undead models” would only work on undead dogs of war models and so on. Daemonic icons, gifts, bloodline powers, dwarf runic
items, magic items from special characters etc. cannot be taken - only items from the magic items (weapons, armour, enchanted, arcane, talismans) sections of army books allowed under the “limited” or “restricted” standards.
Italian Campaign Items
Magic Items from the Italian DoW campaign are allowed (see below)
Brace of Pistols of Sartosa, 25 points (Magic Weapon)
Counts as a Brace of Pistols. The bearer may re-roll to-wound rolls. His ranged and close combat attacks count as magic.
Pike of Remas, 25 points (Magic Weapon)
Counts as a Tilean pike. Bearer has +1 Strength.
Mounted enemies (horse, chariot or monster) cannot voluntarily charge if they would contact in Base to Base the bearer of the Pike.
Great Armour of Miragliano, 25 points (Magic Armour)
Only characters on foot. Gives the wearer a 4+ armour save and a 5+ ward save. The Great Armour is so heavy that the wearer has -1 Movement and -3 Initiative, and may not use weapons that require two hands.
Bright Helm of Myrmidia, 20 points (Magic Armour)
The Helm gives a 6+ armour save, and may be worn in addition to normal armour. Enemies in base to base contact suffer -2 WS. Wearer hates all models in a Tomb King army.
Crown of Luccini, 25 points (Enchanted Item)
Mercenary General only, +1 Leadership. If the wearer is the general, troops within 12" can use his modified leadership. If the wearer is killed, enemy gets +100 VP.
Estalian Cloak, 20 points (Talisman)
Bearer and his unit gets Magic Resistance (1).
Staff of Lightnings, 25 points (Arcane Item)
Bound Spell, Power Level 5. Contains a spell that, if not dispelled, generates a magic missile with a 24" range, that causes D3+1 Strength 6 hits, and a single Strength 4 hit to the bearer. After every use roll a die. With a result of 1, the staff loses temporarily his powers, and may not be used for the rest of the battle.
Book of the Mage, 20 points (Arcane Item)
The mage knows another spell, randomly generated from one of the remaining 7 lores. The lore is chosen by the bearer.
Banner of Steel, 10 pts (Magic Banner)
Declare that you are using the powers of the banner at the start of any turn, yours or enemy's. The unit gets +1 Armour Save until the end of turn. One use only

Format „Restricted”

OGRANICZENIA DOTYCZĄCE WSZYSTKICH ARMII

Jednostki core
Żadna z armii nie może powtórzyć oddziału core więcej, niż trzy razy, z wyjątkiem niestrzelającej, rankowej piechoty oraz piechoty posiadającej zasadę "raiders".

Jednostki special
Żadna z armii nie może posiadać więcej, niż dwóch takich samych jednostek special. Armia może posiadać trzy takie same jednostki special, pod warunkiem, że nie będzie posiadała ani jednej jednostki rare.

Jednostki rare
Żadna z armii nie może powtórzyć jednostki rare. Armia może powtórzyć jednostkę rare, jeżeli nie będzie powtarzała żadnej jednostki special. W żadnym wypadku nie można powtórzyć następujących jednostek: treeman, hydra, steam tank, flamery, wraithy, hellcannon.

Kostki power
Żadna armia nie może wykorzystać więcej niS 12 PD w ciągu jednej fazy magii. Ten limit jest mniejszy o jeden (przez całą bitwę) za każdy przedmiot/zdolność w rozpisce dającą znaczący bonus przy czarowaniu (patrz poniżej). Pierwszy bound spell użyty w fazie magii jest liczony jako jedna użyta PD, każdy następny bound spell liczy się jako 2 PD. Kości wykorzystane do rzucania czarów generujących kości, takich jak Power of Darkness czy Boon of Tzeentch, nie wliczają się do limitu kości "zużytych" w danej fazie magii.
Przedmioty/zdolności zmniejszające ilość używalnych PD o 1 (ZA SZTUKĘ!) to:
Wszystkie dokupione na bohaterach przedmioty i zdolności, które pozwalają magowi na wybieranie czarów bez losowania, dające znajomość całego lore’a, dające bonus +1 lub więcej do prób rzucenia czaru, oraz przedmioty/zdolności wykupione przez magów pozwalające im przerzucić kości użyte do czarów.

Kostki dispel
Żadna armia nie może wykorzystać więcej niż 12 DD w ciągu jednej fazy magii. Ten limit jest mniejszy o jeden (przez całą bitwę) za każdy przedmiot/zdolność w rozpisce dającą znaczący bonus do obrony antymagicznej (patrz poniżej). Do tego limit ten zmniejsza się o jeden za pierwszy dispel scroll w rozpisce i o dwa za każdy następny dispel scroll w rozpisce. Kości z Magic Resistance nie wliczają się w ten limit.
Przedmioty/zdolności zmniejszające ilość używalnych DD o 1 (ZA SZTUKĘ!) to:
Wszystkie dokupione na bohaterach przedmioty i zdolności, które dodają +1 lub więcej do rzutów na rozpraszanie czarów lub przedmioty/zdolności wykupione przez magów pozwalające przerzucić kości użyte do rozpraszania czarów. Wszystkie dokupione zdolności/przedmioty wpływające na miscast u przeciwnika (powodujące miscast lub go ułatwiające, pozwalające modyfikować rzuty na tabeli miscast itd.)

OGRANICZENIA DOTYCZĄCE POSZCZEGÓLNYCH ARMII

High Elves
W przypadku HE, żadna armia nie może wziąć trzech i więcej takich samych jednostek rare, chyba, że gracz nie powtórzy ani jednej jednostki special - w tym wypadku może wziąć do czterech takich samych jednostek rare.

Dark Elves
Ring of Hotek w rozpisce odejmuje 6 DD od limitu kości, które można wykorzystywać w fazie magii przez cała bitwę.

Skaven
Ratling 0-3

Lizardmen
Skinki z blow pipe i skinki z javelinami liczą się jako różne oddziały core

Daemons of Chaos
Armie demoniczne składające się tylko z oddziałów i bohaterów jednego boga (oraz furii) mogą potroić special i podwoić rare.
Ostatnio zmieniony 8 gru 2008, o 11:22 przez swieta_barbara, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

wstepnie mozecie mnie zapisac...

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

wstepnie mozecie mnie zapisac...
Zgłoszenia wysyłamy na adres jezdzcy.hardkoru@gmail.com do 8. stycznia 2009.
:wink:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Shino pisze:wstepnie mozecie mnie zapisac...
A którą opcje wybierasz:

- reform ale z obowiazkiem zachowania min. 5 modeli w szeregu

czy

- pivot on spot

? ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

3) normalny reform...

na szczescie zadna z twoich opcji nie byla w rulepacku :P

;)

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

lepiej Shino weź dwarfy bo u nas nie przejdą Twoje sztuczki

Ja będę sędziował
Obrazek

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Shino pisze:3) normalny reform...

na szczescie zadna z twoich opcji nie byla w rulepacku :P

;)
A wiesz ile trzeba, zeby sie w nim znalazla? I przez wzglad na nasze dobre relacje wole sie Ciebie spytac co wolisz. Zawsze mozemy Ci pojsc troche na rękę. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

to wrzuccie jesli chcecie bo nie bede ukrywal, ze to czy pojawie sie a tym turnieju zalezy m.in. od tego czy potniecie mi armie bardziej niz sa pociete np. de :)

Awatar użytkownika
mdłości
Chuck Norris
Posty: 595

Post autor: mdłości »

Wow, bardzo sieu mnieu podobają zasady. Fajnie pomyślane ze zgłaszaniem wyników jako parówki, szczytny cel z tymi terenami. Na pewno się pojawię. Powiedzcie tylko jakie stoły? No i czemu takie restrykcje z alko? Czyżby jakieś skargi były? Może trzeba i na mikołajkowym taki zakaz wrzucić?

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

No i czemu takie restrykcje z alko?
Ponieważ turniej odbywa się na terenie szkoły.
Czyżby jakieś skargi były?
Niestety były.
Może trzeba i na mikołajkowym taki zakaz wrzucić?
Up to you.
Ostatnio zmieniony 4 gru 2008, o 12:04 przez Dębek, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
mdłości
Chuck Norris
Posty: 595

Post autor: mdłości »

Ok dzięki, nie wnikam w detale, chociaż chętnie wypytam kogoś od was w sobotę. Rozumiem też, że gdyby po naszym turnieju były kolejne skargi to i wy mielibyście gorzej. Więc i u nas wrzucę ten zakaz. Pozdro.

Awatar użytkownika
Corvus Albus
Kretozord
Posty: 1960
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Corvus Albus »

Hehe widzę, że nas uprzedziliście jeżeli chodzi o scenariusz i zamysł turnieju :P no nic trzeba coś innego wymyśleć :>
Ostatnio zmieniony 4 gru 2008, o 13:00 przez Corvus Albus, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Shino pisze:to wrzuccie jesli chcecie bo nie bede ukrywal, ze to czy pojawie sie a tym turnieju zalezy m.in. od tego czy potniecie mi armie bardziej niz sa pociete np. de :)
Shino, nie marudz. I tak ten myk bedzie zakazany, i tak. Lepiej juz sie przyzwyczajac. :)

To która opcja?
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Shino, nie marudz. I tak ten myk bedzie zakazany, i tak. Lepiej juz sie przyzwyczajac. Smile
w sensie reform w kredke?

wampiry jak rozumiem tez nie moga ustawiac wilkow w kolumnie?

(z dwojga zlego wole pivot... jest znacznie lepszy dla tej armii :) )

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

wampiry jak rozumiem tez nie moga ustawiac wilkow w kolumnie?
A jakie to ma dla ciebie znaczenie.
I tak z Vampirami nie będziesz grał.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Shino pisze:
Shino, nie marudz. I tak ten myk bedzie zakazany, i tak. Lepiej juz sie przyzwyczajac. Smile
w sensie reform w kredke?

wampiry jak rozumiem tez nie moga ustawiac wilkow w kolumnie?

(z dwojga zlego wole pivot... jest znacznie lepszy dla tej armii :) )
OK, moze byc pivot. Pod warunkiem, ze nie bedziesz pivotował kreski. Bo jak Cie znam, to juz cos kombinujesz...

A co do Wampirów, to nic mi nie wiadomo, by Dire Wolves miały mozliwość wziecia Ikon of Rakaph. :)

Zwroc uwage, po raz kolejny to podkreslam, ze imho uscislenia wymaga tylko Ikona a nie reform. I tego sie trzymajmy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

fazerski pomysł i fajny format. będę.

tylko jedna uwaga gracze Ogrów i Orków powinni wybierac stronę po której sie klepią a najlepiej wrzucic ich do dobrych :) bo jak patrze na armię to widzę że jednak więcej będzie graczy po stronie zła :P ale pewnie się mylę . wyjdzie w praniu.

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Jasiuuu pisze:=

tylko jedna uwaga gracze Ogrów i Orków (...) najlepiej wrzucic ich do dobrych :)
Aaaa !!!! Heretyk !!!

O&G po jednej stronie z welfami, krasnalami, imperium, bretonnia ?!!!

HERETYK !!!!

No way! :evil:
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Spójż na listę zgłoszonych na Turniej Mikołajkowy. O ile mnie wzrok nie myli z listą rezerwową jest 27 - 26 na kożyść złych. W Wa-wie jest dużo graczy WE, HE i Dwarfów więc listy powinny się zapełnić w miarę równomiernie.
W tym miejscu mały apel do graczy by w sytuacji gdy się zgłosili a potem mieli by się nie pojawić informowali nas o tym na forum.
P.S. Faworytami nie jesteśmy ale i tak spierzemy złych na kwaśne jabłko.
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ