Clan Eshin
Moderator: Hoax
Raczej nie. Może udać się tam coś ugrać, ale przy braku zasady z wczesniejszych edycji (tej, że sirmish może zawsze poruszac się na podówjną odległość ruchu) to traci mocno. Można było się też wspomagać rojami, ale przy ich obecnych zasadach to też nie mam za bardzo sensu.Pandemonicum pisze:Jak myślicie - Eshini na full skirmishu są grywalni?
Można niby się tam ratować np. Mengilami (zasady), ale generalnie bardzo ciężko coś pełnym skirmishem zrobić.
W rozpiskach jest moja armia z zasadą UCOD, na 7 edycję.
Ale w domu, z kolegą, dla zabawy - czemu nie. Warto spróbować, choćby dla samego ubawu.
WG mnie, dopóki popylali jak w 6 edycji (to co pisałem powyżej) to dobrze prowadzeni dawali radę często namieszać. Osobiście bardzo lubiłem ich wystawiać, choć opinie były różne, i sprawdzali mi się.
Ale teraz rary wykorzystuję na coś innego (najczęściej globadierzy i ... ironguts. , czasem monki)
Ale teraz rary wykorzystuję na coś innego (najczęściej globadierzy i ... ironguts. , czasem monki)
- Pandemonicum
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 38
- Lokalizacja: Pod-Gdańsk
Dobra, ale co Ironguts mają wspólnego ze skavenami? Czemu można je brać do szczurzej armii?
Oj, oj...skink pisze: A chyba jedyne dwie wspólne rzeczy ogrów i szczurów, to to że najazd obu tych ras nazywany jest plagą i obie rasy jedzą spaczeń
Ja wiem, że ogroszczury wystawia się rzadko, ale to jest chyba najważniejsza rzecz łącząca te dwie rasy.
Ponieważ lista klanu Moulder z White Dwarfa jest nieoficjalna, to zacząłem sobie sklejać zmutowane rat ogry, wystawiane z zasadami właśnie irongutów lub leadbelcherów. Zdarza się, ze na bitwę mam 2 zestawy figurek dla irongutów: albo stare metalowe ogry żeby było wysiwyg, albo zmutowane rat ogry żeby był klimat. Co kolega przeciwnik sobie życzy.
Wg mnie ironguty się opłacają. Wystawiałem je kilka razy i niemal za każdym razem się spłaciły.
Ja je przede wszystkim do Eshinu pakowałem, gdzie brakuje kopnięcia elektryków i latary i gdzie raczej idziesz do zwarcia. Chłopaki robli mi cuda: odbijali szarże imperialnej jazdy z BSB, zżerali kloce ciężkiej jazdy itp.
S6, Ld 8, sztandar magiczny, fear, impakty - fajne rzeczy. Dzięki Mv 6 zwykle uda się wjechać na flankę, a wtedy nawet kloc BK przeżują. Boli save, ale własnie jakby osłaniać, to dają radę. Raz mnie osłona z nightrunnersów zawiodła, bo zdecydowałem się nimi na ucieczkę od Master Rune of Challenge, przebiegli po ironach i ... Ld 8 okazało sie za mało. I niski weapon skill tez boli momentami.
Poza tym po prostu lubie ich wystawiać. Fajnie wygląda taka czwóreczka zmutowanych ogroszczurów i mina przeciwnika który pyta "co to jest?", odzwyczajony od widoku tych stworów na polu bitwy. Ale jakby komuś nie pasowało, to "normalni" ironi czekają w pudełku.
S6, Ld 8, sztandar magiczny, fear, impakty - fajne rzeczy. Dzięki Mv 6 zwykle uda się wjechać na flankę, a wtedy nawet kloc BK przeżują. Boli save, ale własnie jakby osłaniać, to dają radę. Raz mnie osłona z nightrunnersów zawiodła, bo zdecydowałem się nimi na ucieczkę od Master Rune of Challenge, przebiegli po ironach i ... Ld 8 okazało sie za mało. I niski weapon skill tez boli momentami.
Poza tym po prostu lubie ich wystawiać. Fajnie wygląda taka czwóreczka zmutowanych ogroszczurów i mina przeciwnika który pyta "co to jest?", odzwyczajony od widoku tych stworów na polu bitwy. Ale jakby komuś nie pasowało, to "normalni" ironi czekają w pudełku.
Hmmm muszę to wypróbować znaczy Ironów do Eshinu . Z figsami nie będę miał problemów bo tak się składa , że Ogry zbieram Krzysiek patrząc po twoich postach widać , że lubisz grać na Eshinie . Mógłbyś mi dać jakąś rozpę do nich ? Albo pomysł na nią ? Co dajesz ? Opłaca się dawać bsb ? Rozpy takie do 2000 Pts mnie interesują najbardziej .
Wypróbuj koniecznie - nie powinieneś być rozczarowany.
Eshin jako armia bardzo mi się podoba ze względu na klimat. Jak zobaczyłem listę armii, z możliwością grania w full skirmiszu, to bardzo się ucieszyłem. Mam sporo modeli, więc nawet większe armie dało się wystawiać. I nawet na turniejach próbowałem sił Eshinem, niestety okazało się że jestem posiadaczem najbardziej pechowych Master Assasinów w Polsce Południowej. Przykład: rzucony na drzewca wbija jedną ranę... I więcej tego typu akcji. Turniejowo więc zarzuciłem Eshin, a i w domu bardzo rzadko obecnie grywam.
Rozpisek na mniej niż 2000 mam mało, ale bsb wg mnie bardzo się przydaje, tylko wtedy zostaje Ci miejsca na 2 charaktery, z czego jeden przydałby się konkretniej do walki. Ale widziałem tu na forum takie naporowe Eshiny, np. z chieftainem, którego próbujesz teleportować na maszyny, podczas gdy reszta armii maszeruje ostro (generał sorcerer daje zwykle klocom 10 Ld, czyli bardzo fajnie na małe punkty). No i polujesz na charaktery, bo póki org nie napisze inaczej, to masz te 100 pkt bonusa.
Generalnie lubię klimaty. wspominana armia klanu Moulder ("Hell Pit army list") daje bardzo fajne możliwości konwersji i naprawdę jest klimatna, co z tego jak nie do wystawienia w normalne grze...
Eshin jako armia bardzo mi się podoba ze względu na klimat. Jak zobaczyłem listę armii, z możliwością grania w full skirmiszu, to bardzo się ucieszyłem. Mam sporo modeli, więc nawet większe armie dało się wystawiać. I nawet na turniejach próbowałem sił Eshinem, niestety okazało się że jestem posiadaczem najbardziej pechowych Master Assasinów w Polsce Południowej. Przykład: rzucony na drzewca wbija jedną ranę... I więcej tego typu akcji. Turniejowo więc zarzuciłem Eshin, a i w domu bardzo rzadko obecnie grywam.
Rozpisek na mniej niż 2000 mam mało, ale bsb wg mnie bardzo się przydaje, tylko wtedy zostaje Ci miejsca na 2 charaktery, z czego jeden przydałby się konkretniej do walki. Ale widziałem tu na forum takie naporowe Eshiny, np. z chieftainem, którego próbujesz teleportować na maszyny, podczas gdy reszta armii maszeruje ostro (generał sorcerer daje zwykle klocom 10 Ld, czyli bardzo fajnie na małe punkty). No i polujesz na charaktery, bo póki org nie napisze inaczej, to masz te 100 pkt bonusa.
Generalnie lubię klimaty. wspominana armia klanu Moulder ("Hell Pit army list") daje bardzo fajne możliwości konwersji i naprawdę jest klimatna, co z tego jak nie do wystawienia w normalne grze...
Chciałbym wystawić imiennego bohatera, IKIT CLAWa, nie jestem tylko pewien jednej rzeczy:
"Magic: Ikit Claw is a level 4 Wizard. He can choose his spells from one of the following lists: Lores of Fire, Shadow, Death, Beasts, Metal, Heavens, Dark Magic and Dark Emissaries magic."
Moge wybrać sobie tylko lora, czy też 4 zaklęcia.
A tak nawiasem, czyje są Dark Magic (dark elfy?) i Dark Emissaries magic.
"Magic: Ikit Claw is a level 4 Wizard. He can choose his spells from one of the following lists: Lores of Fire, Shadow, Death, Beasts, Metal, Heavens, Dark Magic and Dark Emissaries magic."
Moge wybrać sobie tylko lora, czy też 4 zaklęcia.
A tak nawiasem, czyje są Dark Magic (dark elfy?) i Dark Emissaries magic.
Upierałem się kiedyś że choose to choose i może wybrać, ale mnie przekonali że jednak wybiera tylko lore, a z niego losuje. Chyba nawet gdzies na BP mnie przekonali.
Dark Magic - dark elfy, Dark Emissaries - z kampanii Albion, gdzies jeszcze można znaleźć. Poza tym Be'Lakor też jej używa, więc jeśli masz dostęp do SoC-owej listy Daemonic Legionu, to tam znajdziesz opis.
Bardzo lubię Ikita, to mój pierwszy model do WFB jaki miałem. A i czasem w domowej bitwie potrafił zaszefić.
Dark Magic - dark elfy, Dark Emissaries - z kampanii Albion, gdzies jeszcze można znaleźć. Poza tym Be'Lakor też jej używa, więc jeśli masz dostęp do SoC-owej listy Daemonic Legionu, to tam znajdziesz opis.
Bardzo lubię Ikita, to mój pierwszy model do WFB jaki miałem. A i czasem w domowej bitwie potrafił zaszefić.
Pytanko proste: 2 oddziały gutterów z procami/poisonem, czy 3 bez?
Coraz częściej się nad tym zastanawiam i ciężko mi zdecydować.
Coraz częściej się nad tym zastanawiam i ciężko mi zdecydować.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"