DE 2300 BP

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
SexRocket
Piszczałka
Posty: 2984
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów
Kontakt:

DE 2300 BP

Post autor: SexRocket »

kolejna wersja monster trucka

Dreadlord @ 590 Pts
General; Repeating Crossbow; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Crimson Death
Pendant of Khaeleth
Hydra's Teeth
Black Dragon

1 Master @ 375 Pts
Repeating Crossbow; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield; Battle Standard;
Deathpiercer
Cloak of Hag Graef
Manticore

5 Dark Riders @ 92 Pts
Musician

5 Dark Riders @ 92 Pts
Musician

5 Dark Riders @ 92 Pts
Musician

5 Harpies @ 55 Pts

5 Harpies @ 55 Pts

5 Harpies @ 55 Pts

Cold One Chariot @ 100 Pts

6+1 Cold One Knights @ 238 Pts
Musician
Dread Knight
Ring of Hotek

5+1 Cold One Knights @ 211 Pts
Musician
Dread Knight
Pearl of Infinite Bleakness


6 Cold One Knights @ 170 Pts
Musician

War Hydra @ 175 Pts

Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 57

Malo modeli ale wcale nie tak malo wystawien, ogolnie wszystko mocne i dosc twarde boje sie troche magii ale w 2 maksymalnie 3 turze wszystko powinno juz albo byc w kombacie albo niezyc :P
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

myśle że 7demka kawy to słaby pomysł, oni tym hoteckie powinni się wciskać między oddziały, a przy takiej liczbie może być ciężko

Awatar użytkownika
Moczul
Mudżahedin
Posty: 250

Post autor: Moczul »

Mi się podoba, moim krasnoludom mniej :wink: Zastanawiam, się tylko po co Ci ten rydwan?? Trochę odstaje szybkością od reszty armii, może jakiś scoutów zamiast niego?
Nie wiem czy zamiast kusz na bohaterach nie dać pary haandbowów? Zabierz też Sea dragon Cloak z Mastera.Może jakiś sztandar, Cold Blood albo Murder?

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Po co cloak of hag graef kolesiowi na manticorze? To dosyć słaby przedmiot i działa tylko na jeźdźca. Już lepiej hoteka wcisnąć na tego kolesia - będzie tam, gdzie będzie konieczny. Oszczędzasz wtedy trochę punktów. Z drugiego oddziału też możesz wywalić championa z perłą - 40 pts za odpornośc na panikę to trochę sporo, zwłaszcza, że oddział i tak ma 9 ld.
Po usunięciu championów i chariota starcza Ci na dwa bolty. Niby nic, ale już greater demony nie czują się aż tak pewnie. Możesz wtedy spokojnie szachować takiego demona (czy smoka) swoim smokiem, a jednocześnie nadgryzac go boltami. Pewnie, że czasem bolty do niczego się nie przydadzą, ale w innych bitwach będą bezcenne.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

SexRocket
Piszczałka
Posty: 2984
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów
Kontakt:

Post autor: SexRocket »

kurde hotek na mantikorze to jak dla mnie dosc ryzykowna sprawa bo mantrysie potrafi ubic byle hail a w cok jest ze tak powiem bardziej przezywalny :P Ale moze zeczywiscie zamiast plaszcza dam bsbkowi ASv1+
zamiarem wystawienia perly byl brak testu glupoty na tym oddziale (Immunka na psyche, a glupota to przeciez psychologia) ale jesli to tak nie dziala to rzeczywiscie zmarnowane pkt

Przy okzaji takie pytanko czy z hydra teeth moge w jednej turze strzelic do dwoch celi?
i czemu jak daje herosowi dwie kusze to mi wyskakuje ze ma 4/5A? czyzby dawala +1A :twisted:




Dreadlord @ 591 Pts
General; Brace of repeater handbows; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak;
Shield
Crimson Death
Pendant of Khaeleth
Hydra's Teeth
Black Dragon

Master @ 355 Pts
Battle Standard
Deathpiercer
Armour of Darkness
Manticore

5 Dark Riders @ 92 Pts
Musician

5 Dark Riders @ 85 Pts

5 Dark Riders @ 85 Pts

5 Harpies @ 55 Pts

5 Harpies @ 55 Pts

5 Harpies @ 55 Pts

6 Cold One Knights @ 170 Pts
Musician

6 Cold One Knights @ 170 Pts
Musician

5+1 Cold One Knights @ 211 Pts
Musician
Dread Knight
Ring of Hotek

1 War Hydra @ 175 Pts

2 Reaper Bolt Thrower @ 200 Pts


Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 61
Total Army Cost: 2299

Wedle rady wywalilem rydwan i wstawilem bolce w sumie nie dosc ze moga postraszyc to i latwiej bedzie pozbyc sie wrogich maszyn a to mnie najbardziej boli
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Immune na psyche jest opisany w rulebooku (czyli immune na fear, terror, panic). Teraz rozpa wygląda fajnie. Może by Ci się jeszcze udało wygospodarować jakieś punkty na bannery u COK? +1 do CR przydaje się nadzwyczaj często.

Nie możesz strzelić z hydras teeth do dwóch róznych celów - oddział nie może strzelać do dwóch celów. Co więcej, nie możesz rzuczać zebami w jeden oddział, a zionąć w drugi. Nie możesz też strzelić z pistoletów i rzucić zębów w tej samej turze.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jarlaxle »

Ja tam bym zamienił mantysie na czarodziejkę i kocioł, imo daje lepszego powera :P A wszelakie czary "wspomagające" własną armie jak popychaczki będą bardzo boleć. Np. dla khermii to są dwa gratisowe strzały z klopy na turę :P Poza tym oddział jak shades jest bezcenny :D

SexRocket
Piszczałka
Posty: 2984
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów
Kontakt:

Post autor: SexRocket »

nie no pozbycie sie mantrysi nie wchodzi w gre wogole :P
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

Wywal Deathpiercera, wrzuć lancę normalną i RoHa na BSB.
Wywal Championa z CoKów, przyoszczędź trochę pkt (na muzykach) i daj sztandary.

Wydaje mi się, że nie potrzebujesz aż tak bardzo tego KB na 3-4 atakach. Bez przesady, nie zmienia to aż tak dużo. Natomiast dzięki temu oszczędzasz trochę pkt (na bardzo ważne w takiej armii sztandary na oddziałach uderzeniowych) i dodatkowo masz pewność, że wróg nie ściągnie ci Ringa małą kuźnią lub że nie stanie gdzieś na końcu stołu przez stupidity.
P.S. Też bym się zastanowił nad Shadesami. Ale wiem, że nie pasują Ci nijak do koncepcji. Chociaż w sumie bolce już wziąłeś :P

Awatar użytkownika
Moczul
Mudżahedin
Posty: 250

Post autor: Moczul »

Tu chyba chodzi o magiczne ataki a nie KB. Ale faktycznie to jest słuszna koncepcja :D

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

Jeśli chodzi o magiczne ataki to ja już bym wolał Whip of Agony Albo Słomkę. Przynajmniej dają bonus w każdej turze.

SexRocket
Piszczałka
Posty: 2984
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów
Kontakt:

Post autor: SexRocket »

te 3 ataki prawie o 50% zwiekszaja szanse na KB a to dosc istotna sprawa jak sie szarzuje na jakies wampirzysko :D zawsze mam 2 kosci zeby rozproszyc mala kuznie a na mantrysi RoH duzo latwiej zestrzelic
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

Jedną kuźnię może tak, trzech już nie. I nieprawdą jest, że łatwiej strącić RoHa z matikory niż 6 CoK. Dodatkowo dalej nie masz odpowiedzi na argument o mobilności właściciela pierścionka :P
A co do KB. Będziesz miał bardzo mało sytuacji gdy będzie robiło różnicę.
Nie wiem czy jest sens się na to napalać.

ODPOWIEDZ