CZAS APOKALIPSY, 10/01/2009, WARSZAWA
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14642
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
My bad, wkleilem stara wersje BP i R. Jaki jest odpowiedni zapis? Czolg 0-1, prawda? Sa jeszcze jakies zapisy, ktore przeoczylem? Podle ze strony Barbarossy bylo, ze nie napisal co sie zmienilo w stosunku do starego BP i R
I jeszcze jedno - do poniedzialku zepsul mi sie internet, wiec nie wkurzajcie sie, jesli aktualka nie bedzie tak dokladna jak nalezy. Troche cierpliwosci.
I jeszcze jedno - do poniedzialku zepsul mi sie internet, wiec nie wkurzajcie sie, jesli aktualka nie bedzie tak dokladna jak nalezy. Troche cierpliwosci.
Już takie formaty w Warszawie były, co prawda dawno temu, ale da się wtedy czuć klimat battla.Corvus Albus pisze:Hehe widzę, że nas uprzedziliście jeżeli chodzi o scenariusz i zamysł turnieju no nic trzeba coś innego wymyśleć :>
Aż porzucę wampirki na ten turenij i dołączę do strony dobra.
Pamiętam jak w "Burzy nad Warszawą" podczas ostatniej bitwy armie dobra broniły zamków, grodów, badź wsi ( w zależności od stołu) przed nadciągającą falą zła. To był klimat.
Ponawiam propozycję o jakieś fabularne połączenie kolejnych bitew.
Statystycznie po pierwszej bitwie każda strona powinna mieć po 23 pkt wojenne, ale jeśli pojawią się jakieś znaczące roznice, strona osiągająca w wojnie przewagę mogłaby zdobywac jakieś bonusy -np wychodzenie na zasadach minerów dla jednego oddziału, +1 do rzutu na zaczynanie, uniemożliwienie marszu jednemu przeciwnikowi w pierwszej turze, darmowy strzał z jednego oddziału przed rozpoczęciem gry (bez panik) itp. Tym więcej im większa przewagę uzyskali Dobrzy lub Źli (np róznica 0-3 -remis, 4-7 -jeden bonus, 8-10 -dwa bonusy itp).
Wtedy gramy nie tylko o ostateczne zwycięstwo ale o taktyczną przewagę na poszczególnych odcinkach a bitwy nie są tak oderwane od siebie
Statystycznie po pierwszej bitwie każda strona powinna mieć po 23 pkt wojenne, ale jeśli pojawią się jakieś znaczące roznice, strona osiągająca w wojnie przewagę mogłaby zdobywac jakieś bonusy -np wychodzenie na zasadach minerów dla jednego oddziału, +1 do rzutu na zaczynanie, uniemożliwienie marszu jednemu przeciwnikowi w pierwszej turze, darmowy strzał z jednego oddziału przed rozpoczęciem gry (bez panik) itp. Tym więcej im większa przewagę uzyskali Dobrzy lub Źli (np róznica 0-3 -remis, 4-7 -jeden bonus, 8-10 -dwa bonusy itp).
Wtedy gramy nie tylko o ostateczne zwycięstwo ale o taktyczną przewagę na poszczególnych odcinkach a bitwy nie są tak oderwane od siebie
Zobaczymy tydzien przed turniejem. Jesli którejś stronie bedzie brakowało mieczy, to zaproponujemy psom lub ogrom przejscie na odpowiednią stronę w celu uzyskania balansu.Grichalk pisze:Dajcie graczom ogrów i psów możliwość wyboru, po której stronie się opowiedzieć. Wszak obie te armie, to najemnicy.
bardzo dobry pomysł o ile ktokolwiek z tymi armiami będziebless pisze:Zobaczymy tydzien przed turniejem. Jesli którejś stronie bedzie brakowało mieczy, to zaproponujemy psom lub ogrom przejscie na odpowiednią stronę w celu uzyskania balansu.Grichalk pisze:Dajcie graczom ogrów i psów możliwość wyboru, po której stronie się opowiedzieć. Wszak obie te armie, to najemnicy.
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Nie mogę przestać myśleć nad rozpiską na ten turniej
ale data za blisko zerówek, więc pewnie nie będę mógł wpaść
mam nadzieje, że jeszcze kiedyś powtórzycie format
ale data za blisko zerówek, więc pewnie nie będę mógł wpaść
mam nadzieje, że jeszcze kiedyś powtórzycie format