Miejsce: IV LO (ul. Świętej Kingi 2)
Limit miejsc 60 osób
Opłata: 5zł dla członków Animosity!! 10zł dla pozostałych!! W przypadku przyjazdu klubu w grupie minimum 5 os opłata negocjowana

Regulamin wkrótce!:)
Osoby zapisane:
1. Lucas
2. Tomek Frymark
3. Andrew
4. BlackGuard
5. Farthan
6. Krystian "Piszczałka" Krych
7. Patryk "Rabsp" Maciąga
8. Paweł "Pamela" Kurpiel
9. Arek "Roman" Romański
10. Kamil "Krassus" Krasuski
11. Lindal
12. August
13. Lopez
15. Miyagi
16. Xen
17. Speechem
18. Himitsu
TURNIEJ WFB
Mikołajkowe Potyczki
• Ranga turnieju: Lokalny
• Czas i miejsce: 14 grudnia 2008. IV LO (Świętej Kingi 2)
• Format turnieju: 2300pkt
- Liczba miejsc 60.
• Stosujemy Balancig Patch - http://strony.aster.pl/barbaros/balancing_patch.pdf
(bez restricted)
• Stoły i makiety: Gramy na stołach 72x48 cali. Makiety będą ustawione przez sędziego.
• Zgłoszenia: Zgłoszenia należy wysłać na coedil@wp.pl do 12.12.2008 r włącznie. Podczas zgłaszania prosimy o podanie Imienia, Nazwiska, Klubu, NR ID - patrz http://www.ligawfb.prv.pl/ Miasta oraz telefonu kontaktowego; gg; maila itd.
• Opłata: 10zł
• Sędzia:
Sędzia Główny – Łukasz „Lucas” Ho Thanh
(GG:1725079; tel: 785956433; coedil@wp.pl)
Sędzia Organizacyjny – Michał Radke
• Zasady wystawienia: Limited zgodnie z uściśleniami sędziowskimi (zabrania się jednak wystawiania w armiach dział z DoW) -
• Obowiązują zasady 7ed. + uściślenia sędziowskie z Border Princes
• Ilość bitew: Gramy 4 bitwy, każda 6 tur lub 2h30 minut
Gramy według poniższego rozkładu:
Niedziela
9:30 - 09:55 Zapisy
10:00 – 12:30 Bitwa pierwsza
12:35 - 15:05 Bitwa druga
15:05- 15:25 Przerwa
15:30- 18:00 Bitwa trzecia
18:05 - 20:35 Bitwa czwarta
• Punkty: [/b]Maksymalna ilość punktów do zdobycia podczas turnieju wynosi: 80 z bitew
• Dodatkowe kategorie: [/b]
- Gracz Fair Play - Kategoria nie wpływająca na klasyfikację w turnieju. Zwycięzcę wyznaczają gracze i sędzia.
• Duże punkty z bitew: [/b]
Punkty liczymy zgodnie z podaną poniżej tabelką.
Różnica małych punktów Duże punkty
0-199 10:10
200:399 11:9
400:599 12:8
600:799 13:7
800:999 14:6
1000:1199 15:5
1200:1399 16:4
1400:1599 17:3
1600:1799 18:2
1800:1999 19:1
2000:9999 20:0
• Scenariusze:
Bitwa Scenariusz
Pierwsza Mój renifer oszalał
Druga Prezenty
Trzecia Mikołaj idzie na wojnę!
Czwarta Pomocnicy Mikołaja
Mój renifer oszalał
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe:
Na środku stołu znajduje się rydwan Mikołaja niestety jeden z jego reniferów wypił za dużo świątecznego napoju…
Na początku każdej tury przesuwa się on o 3d6 cali w losowym kierunku (wskazanym przez scatter dice). Każdy oddział, który zetknie się z Mikołajem (czy to na skutek ruchu Mikołaja, czy własnego) otrzymuje d6s5.Jeżeli Mikołaj poruszając się w ten sposób miałby znaleźć się poza stołem, scattera należy przerzucić (i przerzucać do oporu). W przypadku zderzenia wynik walki rozliczny jest normalnie z tym, że jeśli Mikołaj ucieknie i nie zostanie zadeptany w następnej turze porusza się normalnie w losowym kierunku
Za zabicie rydwanu Mikołaja minus 300pkt więc lepiej tego nie róbcie bo dzieci nie będą miał prezentów!
Powóz S5, T6, 7W, Ward save 3+
renifer M9, WS4, S5, A2, LD10
Zasady: Immune to psychology.
Prezenty
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Przed rzutem stron lub rozpoczęcie następuje dodatkowy rzut kością K3+1 (rzuca gracz, którzy wcześniej wygrał rzut k6)
liczba ta oznacza rozrzucone worki z prezentami. Umieść znaczniki je symbolizujące na stole pojedynczo najpierw gracz który wygrał pierwszy rzut kością. Następnie znaczniki scatterują (scatter + artillery dice).
Za kontrole (posiadanie nieuciekającego oddziału w 6" ) na końcu gry dodatkowe 100pkt
Mikołaj idzie na wojnę!
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe:
Na środku pola bitwy znajduje się Św. Mikołaj. Na początku tury każdego z graczy Mikołaj rusza się 2k6 w losowym kierunku. Jeżeli Mikołaj poruszając się w ten sposób miałby znaleźć się poza stołem, scattera należy przerzucić (i przerzucać do oporu). Każdy oddział, który zetknie się z Mikołajem (czy to na skutek ruchu Mikołaja, czy własnego) może go złapać. Na początku każdej tury (swojej i przeciwnika), oddział trzymający Mikołaja musi wykonać test siły. W przypadku niepowodzenia, Mikołaj ucieka i porusza się w wyżej opisany sposób, mierząc od środka oddziału. Oddział przetrzymujący Mikołaja staje się immune to psychology and stubborn. Ponadto na koniec bitwy Mikołaj jest wart 300 VP.
Pomocnicy Mikołaja
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Przed bitwą bierzemy rozpiskę przeciwnika i zapisujemy w tajemnicy, który z oddziałów przeciwnika był grzeczny, a który nie... Grzeczny oddział dostaje +1 do wszystkich charakterystyk, niegrzeczny oddział dostaje -1 do wszystkich charakterystyk. Musimy wybrać zarówno grzeczny i niegrzeczny. Nasz przeciwnik dowiaduje się o tym, który z odziałów został ukarany lub nagrodzony gdy tylko nadaży się okazja do testowania charakterystyk lub ich użycia np. strzelanie z BS lub test LD itp. Itd.
REGULAMIN:
1. (v.2.13) (ze zmianami i uaktualnieniami organizatora):
× obowiązują wszystkie wydane księgi armii
× obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop (z wyjątkiem tych obśmianych i określonych jako durnowate, a zatem skorygowanych przez LS)
× obowiązują polskie uściślenia sędziowskie http://strony.aster.pl/barbaros/ chyba, że poniżej wskazano inaczej
× zabronieni bohaterowie specjalni z końca podręcznika
× zabronieni bohaterowie specjalni z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium i następne...)
× zabronione alternatywne armie z końca podręcznika
× dozwolone Regiments of Renown za wyjątkiem tych, które będąc pojedynczym modelem zajmują jednocześnie slot bohatera http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× dozwolone jednostki Dogs of War jako wybór rzadki we wszystkich armiach. Wyjątek armaty DoW. http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× dozwolone jednostki Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004 http://uk.games-workshop.com/empire/kislev/1/
× dozwolony Kislev jako samodzielna armia, a nie tylko jako kontyngent sojuszniczy
× niedozwolone Errantry War, Horda Archaona i Klan Eshin ze Storm of Chaos
× bohaterowie z The Nemesis Crown zabronieni http://nemesis.us.games-workshop.com/ho ... efault.htm
× Dogs of War jak samodzielna armia dozwolone http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× Chaos Dwarfs Ravening Hordes dozwolone http://uk.games-workshop.com/warhammer/chaos-dwarfs/1/
× Lizardmen: Southlands dozwolone
× Lizardmen: Sacred Hosts dozwolone http://uk.games-workshop.com/lizardmen/ ... awnings/1/
× Dark Elves: obowiązuje errata z Chronicles 2004 oraz Hydry z Annual 2002
× kawaleria Rhinoxów dozwolona http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=111
× The Cult of Ulric dozwolone http://uk.games-workshop.com/empire/cult-of-ulric/3/ z uwzględnieniem zasad 7 edycji armii Imperium (Białe Wilki Ulryka)
× Bone Giant dozwolony http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=626
× Giant Spined Chaos Beast oraz Chaos Giant Spawn ze strony Forge World dozwolone http://www.forgeworld.co.uk/downloadswarhammer.htm
× armie z Warhammer Realms: Lustria dozwolone
× dozwolone są nieoficjalne przedmioty do armii Dogs of War ze strony włoskiego GW http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=14
× Do wszystkich oddziałów należy posiadać zasady!!!!!
3. Obowiązują następujące zasady specjalne:
- Brak możliwości wystawiania Proxów
- nie obowiązuje zasada wystawiania w pełni pomalowanych armii;
- rozpiski są jawne;
- przed rozpoczęciem rozstawiania przeciwnicy mają obowiązek poinformować się o składzie swojej armii w przypadku nie zachowania pełnego WYSIWYGa; jeżeli oddział/armia posiada WYSIWYG gracz informuje, co to za oddział – np. Big Unsi (a nie zwykłe orki), Inner Circle (a nie zwykli rycerze) itp.
4. Sędzia ma głos rozstrzygający – swojej oceny dokonują w oparciu o własną wiedzę i argumenty przedstawione przez strony sporu. W przypadku rozbieżności w brzmieniu zasad z podręcznika w wersji angielskiej i polskiej, obowiązują zasady z wersji angielskiej. Jeżeli rozsądzenie sporu jest wyjątkowo trudne lub niemożliwe do przeprowadzenia, sędzia ma prawo zdecydować o pojedynczym rzucie K6.
6. Gracz zobowiązany jest przynieść ze sobą na turniej:
- Army Book lub inną publikację, wg której jego armia jest wystawiana – gracz nie ma prawa dyskutować z Sędzią, jeśli nie posiada publikacji, na którą się powołuje i nie pomogą wyjaśnienia typu – „wszyscy o tym wiedzą, tylko ty robisz problemy”; (miejsce w Lidze niczego nie dowodzi!)
- Kompletną i czytelną rozpiskę zawierającą spis bohaterów i oddziałów wraz z opisem uzbrojenia, wyposażenia, magicznych przedmiotów i wartością punktową
- miarę calową oraz kostki sześciościenne w ilości umożliwiającej sprawną grę (gracze mogą zdecydować, że używają jednego kompletu kości i jednej miary, ale obaj gracze zobowiązani są do posiadania zarówno kości jak i miarki pod groźbą przyznania punktów ujemnych)