skaveni 1500 - młody szczur prosi o pomoc
skaveni 1500 - młody szczur prosi o pomoc
Po edycji coś takiego:
Skaven Army
1 Warlock Engineer @ 135 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Storm Daemon [25]
Dispel Scroll [25]
1 Warlock Engineer @ 135 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Dispel Scroll [25]
Eye of the Horned Rat [25]
1 Warlock Engineer @ 135 Pts
General; Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Twisted Crown of the Horned Rat [50]
25 Clanrats @ 200 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun
25 Clanrats @ 200 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun
25 Clanrats @ 200 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun
21 Clanrat Slaves @ 46 Pts
Musician
21 Clanrat Slaves @ 42 Pts
21 Clanrat Slaves @ 46 Pts
Musician
10 Warplock Jezzail teams @ 200 Pts
1 Warp-lightning Warp Cannon @ 100 Pts
Warp Lightning Cannon Misfires
2 Poison Wind Globadiers @ 20 Pts
Poison Wind Globe
2 Poison Wind Globadiers @ 20 Pts
2 Poison Wind Globadiers @ 20 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 161
Total Army Cost: 1499
Skaven Army
1 Warlock Engineer @ 135 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Storm Daemon [25]
Dispel Scroll [25]
1 Warlock Engineer @ 135 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Dispel Scroll [25]
Eye of the Horned Rat [25]
1 Warlock Engineer @ 135 Pts
General; Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Twisted Crown of the Horned Rat [50]
25 Clanrats @ 200 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun
25 Clanrats @ 200 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun
25 Clanrats @ 200 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun
21 Clanrat Slaves @ 46 Pts
Musician
21 Clanrat Slaves @ 42 Pts
21 Clanrat Slaves @ 46 Pts
Musician
10 Warplock Jezzail teams @ 200 Pts
1 Warp-lightning Warp Cannon @ 100 Pts
Warp Lightning Cannon Misfires
2 Poison Wind Globadiers @ 20 Pts
Poison Wind Globe
2 Poison Wind Globadiers @ 20 Pts
2 Poison Wind Globadiers @ 20 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 161
Total Army Cost: 1499
Ostatnio zmieniony 4 gru 2008, o 19:51 przez Uki, łącznie zmieniany 1 raz.
Koniecznie, KONIECZNIE wszystkim elektrykom dać full-wypas zabawki. Zobacz, w Twojej pierwszej rozpisce dwóch warlocków nie może rzucać czarów - to skandal !
Staff of sorcery jest nieopłacalne, na te punkty 5 DD i dwa scrolle spokojnie starczają.
Btw, warpstone charm i warpstone amulet to fajne zabawki, zmniejszające znacznie wybuchalność magów. Niektórzy wolą to pierwsze, ja preferuje drugie. Pomyśl, czy znalazłbyś miejsce na którąs z nich, najlepiej na generale.
Slave'ów - koniecznie tyle klocków, ile masz clanratów. Są taniuccy i bardzo użyteczni. Możesz np. zdjąć czempionów z clanratów, ja uważam ich za średnio przydatnych. Btw, zostawały Ci niewykorzystane punkty - w takim wypadku dokupuje się właśnie niewolników - w ogóle szczury to jedna z nielicznych armii, które tak fajnie wypełniają drobne punkty .
W ogóle 1500-1650 to bardzo fajny format dla skavenów, w pełni pokazują swój potencjał.
Staff of sorcery jest nieopłacalne, na te punkty 5 DD i dwa scrolle spokojnie starczają.
Btw, warpstone charm i warpstone amulet to fajne zabawki, zmniejszające znacznie wybuchalność magów. Niektórzy wolą to pierwsze, ja preferuje drugie. Pomyśl, czy znalazłbyś miejsce na którąs z nich, najlepiej na generale.
Slave'ów - koniecznie tyle klocków, ile masz clanratów. Są taniuccy i bardzo użyteczni. Możesz np. zdjąć czempionów z clanratów, ja uważam ich za średnio przydatnych. Btw, zostawały Ci niewykorzystane punkty - w takim wypadku dokupuje się właśnie niewolników - w ogóle szczury to jedna z nielicznych armii, które tak fajnie wypełniają drobne punkty .
W ogóle 1500-1650 to bardzo fajny format dla skavenów, w pełni pokazują swój potencjał.
pierwsze co zrobic to trzeba wywalić regenkę z maga. Po ucięciu po jednym clanracie z odziałów i jednej dwójki globków stać cię na 5-tke guttersów z tunnelingiem i poisonem na broniach. Do tego rozbij 10-tke jezzów na dwie piątki
pozatym nie ukrywajmy, rozpiska to nic odkrywczego ani ciekawego, ale jest silna. Tylko najtów brakuje aby to był klasyczny standart
pozatym nie ukrywajmy, rozpiska to nic odkrywczego ani ciekawego, ale jest silna. Tylko najtów brakuje aby to był klasyczny standart
jeden ma być generałem i jak kolega wcześniej powiedział to fajnieby było żeby sam się nie spalił.....moim zdaniem do powstania nowego booka za bardzo się kombinowac nie da IMO elektrownia i eszi są jedynymi wartymi uwagi( sądząc po innych rozpiskach i dyskusjach na forum)
Warpstone amulet zazwyczaj jest lepszym wyborem. Pozwól, że zrobię małe podsumowanie:
Regenka
- 4+ "ward"
- droga, 50 pkt.
- nie zabija Ci bohatera
- nie działa na killing blow
- nie działa na flaming ataki
Ward
- 4+ ward
- tani, 25 pkt., wepchniesz jeszcze scrolla albo inną zabawkę
- zabija Ci bohatera w jednym na sześć przypadków
- działa na killing blow
- działa na flaming ataki
I zazwyczaj cena i odporność na demony Tzeentcha, demony Khorne'a z +1 do S i flaming atakami, zabójcze ciosy wardancerów, black knightów i innych rzeźników sprawia, że biorę to drugie.
Regenka
- 4+ "ward"
- droga, 50 pkt.
- nie zabija Ci bohatera
- nie działa na killing blow
- nie działa na flaming ataki
Ward
- 4+ ward
- tani, 25 pkt., wepchniesz jeszcze scrolla albo inną zabawkę
- zabija Ci bohatera w jednym na sześć przypadków
- działa na killing blow
- działa na flaming ataki
I zazwyczaj cena i odporność na demony Tzeentcha, demony Khorne'a z +1 do S i flaming atakami, zabójcze ciosy wardancerów, black knightów i innych rzeźników sprawia, że biorę to drugie.
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
moim zdaniem monki są jak najbardziej grywalne, musi ich być dużo i z bochaterem w środku, najlepiej pristem.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..