Możesz zadeklarować, że chcesz podejść Nocnikami na bliższy dystans. Ale kiedy zbliżysz się regimentem Nocników 8" od wroga to musisz się zatrzymać i wyrzucić fanoli. W momencie wyrzucenia możesz wybrać kierunek. Rozpatrujesz ruchy fanoli i ewentualne obrażenia, a następnie kończysz ruch regimentem Nocników.Emilianek pisze:Wiem, że kiedy ktoś szarżuję na klocek NG z fanolami, to na 8 calach zatrzymuje się by fanole wyleciały, ale czy mogę sam, bez deklaracji szarż podejść do kogoś na bliższy dystans i dopiero ich wypuścić (i odwrotnie)? I czy w dowolnym kierunku?
Zapytania o zielone zasady
Moderator: Kołata
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4480
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Posiadam magiczny przedmiot który w każdej turze magii wypuszcza magiczne pociski. (Halabarda skarsnika)
Moje pytanie jest takie:
jeśli przeciwnik rozpoczyna grę (w zasadach jest napisane ze kostki
rozproszenia sa generowane w turze przeciwnika) to czy może rozproszyć moje pociski?
Moje 2 pytanie:(z perspektywy przeciwnika)
Czy kostki rozproszenia przechodzą(w zasadach jest napisane ze kostki
rozproszenia są generowane w turze przeciwnika) na nasza turę, (jeśli nie
zużyliśmy wszystkich kostek dispelli) by w moim przypadku rozproszyć ten pocisk w mojej turze??
Moje pytanie jest takie:
jeśli przeciwnik rozpoczyna grę (w zasadach jest napisane ze kostki
rozproszenia sa generowane w turze przeciwnika) to czy może rozproszyć moje pociski?
Moje 2 pytanie:(z perspektywy przeciwnika)
Czy kostki rozproszenia przechodzą(w zasadach jest napisane ze kostki
rozproszenia są generowane w turze przeciwnika) na nasza turę, (jeśli nie
zużyliśmy wszystkich kostek dispelli) by w moim przypadku rozproszyć ten pocisk w mojej turze??
Sprawa wyglada troche inaczej, niz to przedstawiles.Darkmoor pisze:Posiadam magiczny przedmiot który w każdej turze magii wypuszcza magiczne pociski. (Halabarda skarsnika)
Moje pytanie jest takie:
jeśli przeciwnik rozpoczyna grę (w zasadach jest napisane ze kostki
rozproszenia sa generowane w turze przeciwnika) to czy może rozproszyć moje pociski?
Moje 2 pytanie:(z perspektywy przeciwnika)
Czy kostki rozproszenia przechodzą(w zasadach jest napisane ze kostki
rozproszenia są generowane w turze przeciwnika) na nasza turę, (jeśli nie
zużyliśmy wszystkich kostek dispelli) by w moim przypadku rozproszyć ten pocisk w mojej turze??
W czasie jednej standardowej gry masz 12 faz magii (6 Twoich i 6 przeciwnika). W kazdej z nich liczysz swoja aktualna pulę kości dispela i powera od nowa.
W pierwszej turze przeciwnika on liczy sobie kosci powera wg standardowych zasad, Ty tak samo swoje kosci dispela. Po zakonczeiu fazy magii wyszystkie niewykorzystane kosci sa tracone (chyba, ze masz specjalne przedmioty, ktore pozwalaja je przechowac z tury na ture). W kolejnej turze magii (Twojej czy przeciwnika) liczycie swoje kosci od nowa.
Wywerna lata na 20".Darkmoor pisze:takie banalne pytanie:
ile cali moze latac wiwerna? 20??
a ruch po ziemi tyle ile ruchu czyli 4??
i czy podczas ruch po ziemi mozna maszerowac??
Po ziemi porusza się 4", ale jesli nie ma wroga w 8" to moze maszerowac.
Odpowiedzi na wszystkie powyzsze pytania znalazlbys w podreczniku, ktory został wydany takze w jezyku polskim. Polecam lekturę - interesujaca.
tak
jest to bez sensu ale tak ;P
jest to bez sensu ale tak ;P
Jak to jest z ze rydwanami dla bohaterów w tej edycji?
W 6ed było wyraźnie napisane że bohater może kupić sobie rydwan który zabiera specjala. w 7ed piszą tylko, że może sobie kupić mount'a dzika, wilka, wiverne, rydwan czy co tam jeszcze - nic nie piszą o slotach (znaczy że jest jako gratisowy slot?)
Ja to tak interpretuje bo w 7mej edycji ograniczono trochę ilość rydwanów (tylko jeden rydwan na slot)
AB też nie widzi problemu - liczy jakby to był darmowy wózek dla hero
mylę się?
W 6ed było wyraźnie napisane że bohater może kupić sobie rydwan który zabiera specjala. w 7ed piszą tylko, że może sobie kupić mount'a dzika, wilka, wiverne, rydwan czy co tam jeszcze - nic nie piszą o slotach (znaczy że jest jako gratisowy slot?)
Ja to tak interpretuje bo w 7mej edycji ograniczono trochę ilość rydwanów (tylko jeden rydwan na slot)
AB też nie widzi problemu - liczy jakby to był darmowy wózek dla hero
mylę się?
w sumie dobre pytanie
a dokładając..... czy Ironback boar można wykożystać u bohatera na rydwanie?
i czy jakimś cudownym cudem było by to wtedy 2xD3
a dokładając..... czy Ironback boar można wykożystać u bohatera na rydwanie?
i czy jakimś cudownym cudem było by to wtedy 2xD3
-
- Mudżahedin
- Posty: 292
Ironback boar ? przeciez o ile sie nie myle ten item magiczny to nic innego jak dzik !! jakiś mechaniczy czy cos takiego i defakto kolesia na dziku nie możesz wsadzić na rydwan
Co do HE to dobra opcja sa savage bosiki na rydwanach wtedy cały unit ma frenzy fakt że tylko d6+1 impaktów alw w walce o wiele lepsze niż zwykłe rydwaniki może sie sprawdza też pump wagony
Co do HE to dobra opcja sa savage bosiki na rydwanach wtedy cały unit ma frenzy fakt że tylko d6+1 impaktów alw w walce o wiele lepsze niż zwykłe rydwaniki może sie sprawdza też pump wagony
-
- Mudżahedin
- Posty: 292
CZEMU jednostki z naszej armi które całe życie mieszkaja (niby) w lesie maja kary do poruszania sie po tym terenie !!!!!!!!!!!!!! czy to nie jest jakieś chore? Forest goblins i savage orki !!??