Rozpiski Imperialne
Moderator: #helion#
Druga poszła do zmiany (przekroczony limit "3 takie same Core"), Saint nie jest wcale łatwo to poukładać , ale ze względu też na drużynówkę muszę iść w jednym kierunku = do przodu albo stać i czekać, przy drugiej to na taką bretonię mogę zaczekać i próbować wymanewrować, albo jak w przypadku większych kawalerii zaszarżować, z hatem mogą podołać, z gryfa zrobiłem nabijacza cr, tak aby chociaż ten jeden zadany W coś dawał do rezultatu (Mnisi bez bardingów, jeden idzie do Griffonów, drugi próbuje ewentualnie coś upolować wyskakując z oddziału
1 rozpa:
Sword of Fate, VHS, AoMI
Pomyślałbym raczej o Sword of Might albo Hammer of Judgement
Poszukałbym także pkt na muzyków.
2 rozpa:
5-6-9-10 rozumiem ale 7?
Helion sorry, że wczoraj nie napisałem więcej ale byłem już tak zmęczony (czytaj: w stanie upojenia alkoholowego), że nie byłem w stanie.
Nie lepiej z niego zrobić postrach demonów?1 General of the Empire 347 Pts
General; Full Plate Armor; Griffon
- Sword of Power [40]
- Enchanted Shield [15]
Sword of Fate, VHS, AoMI
Też jakoś nie mam zaufania do tego pana.- 1 Captain 142 Pts
- Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
- Sword of Sigismund [45]
Pomyślałbym raczej o Sword of Might albo Hammer of Judgement
Poszukałbym także pkt na muzyków.
2 rozpa:
Pomyślałbym o Icon of Magnus1 Warrior Priest of Sigmar 152 Pts
Prayers of Sigmar; Shield; Warhorse
Dawn Armour [35]
Sword of Battle [15]
Dlaczego 7.7 Gryphon Legion 247 Pts
Standard; Musician; Champion
War Banner [25]
7 Knights of the Inner Circle 242 Pts
Standard; Musician; Champion
The Steel Standard [20]
5-6-9-10 rozumiem ale 7?
Może muzyków dodać?5 Knightly Orders 115 Pts
5 Knightly Orders 115 Pts
5 Knightly Orders 115 Pts
Bardziej tutaj pasują Pistolliersi5 Outriders 105 Pts
Nie pasuje do tej rozpiski. Jedziesz do przodu całą kawalerią a ta broń jest bardzo nieprzewidywalna może więcej zrobić Tobie krzywdy niż przeciwnikowi. Może Hellblaster?1 Helstorm Rocket Batter 115 Pts
Nie możesz dołączać bohaterów do DoW, RoR i Kislevu.(Mnisi bez bardingów, jeden idzie do Griffonów
Duże ryzyko.drugi próbuje ewentualnie coś upolować wyskakując z oddziału
Helion sorry, że wczoraj nie napisałem więcej ale byłem już tak zmęczony (czytaj: w stanie upojenia alkoholowego), że nie byłem w stanie.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
Saint w oddziale griffonów w zasadach Kislevu jest wyraźnie napisane, że jeśli ich bierzesz jako pojedynczy rare (dos of war), to są traktowani jak normalna jednostka imperium (oczywiście może brać imperialne sztandary, mogą dołączyć bohaterowie (opis jednostki w Kislev Armylist z White Dwarfa); co do gryfa, to rzeczywiście możesz mieć rację, długo się zastanawiałem co mu dać, ale ta kombinacja mi nie przeszła przez głowę, 7-emki po to aby jak spadnie jeden, lub dwóch zachować sprawność na nich do uderzenia (dwóch jedzie zawsze z tyłu), spisali mi się już nie raz (traciłem na ogół 1-2, ale do combatu dojeżdżał cały pierwszy szereg)
co do Hellblastera; 1) nie mam za bardzo czym go osłonić, 2) zasięg 24 powoduje, że jest ograniczony w działaniu - może się zdarzyć, że przez dwie tury będę nim człapał żeby złapać coś w zasięg 3) Helstorm jest mi potrzebny najdalej do 3-4 tury, później zapewne nie będzie miał celów; wniosek hellblaster jest dobry od 2 tury do końca/zniszczenia/braku celów, helstorm od pierwszej jest przydatny do 4 najdalej.
zamieściłem w tamtym poście zmienioną pod tym kontem (rady Saint'a ) już tylko jedną rozpiskę (zmodyfikowana druga)
co do Hellblastera; 1) nie mam za bardzo czym go osłonić, 2) zasięg 24 powoduje, że jest ograniczony w działaniu - może się zdarzyć, że przez dwie tury będę nim człapał żeby złapać coś w zasięg 3) Helstorm jest mi potrzebny najdalej do 3-4 tury, później zapewne nie będzie miał celów; wniosek hellblaster jest dobry od 2 tury do końca/zniszczenia/braku celów, helstorm od pierwszej jest przydatny do 4 najdalej.
zamieściłem w tamtym poście zmienioną pod tym kontem (rady Saint'a ) już tylko jedną rozpiskę (zmodyfikowana druga)
Już chyba wiesz ,że jest to plewne ... sorry musiałem
Proszę znawców o rzetelną ocene-rozpiska do gry raczej domowej ale możę się z nią wybiore na jakiś turniej:)
Imperium Averland 2000 pkt.
Wielki Mistrz 235 pkt.
-Laur Zwycięstwa
-Biały Płaszcz
Mag Bitewny 125 pkt.
-Zwój rozproszenia
-2 lvl
Mag Bitewny 145 pkt.
-Zwój rozproszenia
-Pierścień Volansa
-2 lvl
Kapłan Bitewny 144 pkt.
-drugi młot
-Ikona Magnusa
-Pancerz z meteorytowego żelaza
10 Kuszników + D:5 Muszkieterów 120 pkt.
10 Kuszników + D:5 Muszkieterów 120 pkt.
9 Rycerzy BlazingSun 231 pkt.
-muzyk, chorąży
19 Gwardzistów + D:9 Szermierzy 274 pkt.
- pełna grupa dowodzenia
5 Rajtarów 104 pkt.
-kirasjer, grajek
Armata 100 pkt.
Armata 100 pkt.
Czołg Parowy 300 pkt.
Pkt.: 1998
Modeli: 79
Kości magii: 6
Kości antymagii: 5
Wybaczcie błędy i z góry dzięki za rzeczowe rady:)
Imperium Averland 2000 pkt.
Wielki Mistrz 235 pkt.
-Laur Zwycięstwa
-Biały Płaszcz
Mag Bitewny 125 pkt.
-Zwój rozproszenia
-2 lvl
Mag Bitewny 145 pkt.
-Zwój rozproszenia
-Pierścień Volansa
-2 lvl
Kapłan Bitewny 144 pkt.
-drugi młot
-Ikona Magnusa
-Pancerz z meteorytowego żelaza
10 Kuszników + D:5 Muszkieterów 120 pkt.
10 Kuszników + D:5 Muszkieterów 120 pkt.
9 Rycerzy BlazingSun 231 pkt.
-muzyk, chorąży
19 Gwardzistów + D:9 Szermierzy 274 pkt.
- pełna grupa dowodzenia
5 Rajtarów 104 pkt.
-kirasjer, grajek
Armata 100 pkt.
Armata 100 pkt.
Czołg Parowy 300 pkt.
Pkt.: 1998
Modeli: 79
Kości magii: 6
Kości antymagii: 5
Wybaczcie błędy i z góry dzięki za rzeczowe rady:)
Rozpiska wyglądająca na przyzwoitą.
Jak zmiany to tylko kosmetyczne.
Trzeba się zastanowić czy pięć kości rozpraszania i dwa scrolle wystarczą? Pierścień Volansa jest średnim przedmiotem, Biały Płaszcz również, trzeba się zastanowić nad nimi.
Może warto dać magiczny sztandar rycerzom?
Może zwiększyć liczebnie gwardie?
Ale to tylko szczegóły, po kilku grach zobaczysz co się sprawdza a co nie.
Jak zmiany to tylko kosmetyczne.
Trzeba się zastanowić czy pięć kości rozpraszania i dwa scrolle wystarczą? Pierścień Volansa jest średnim przedmiotem, Biały Płaszcz również, trzeba się zastanowić nad nimi.
Może warto dać magiczny sztandar rycerzom?
Może zwiększyć liczebnie gwardie?
Ale to tylko szczegóły, po kilku grach zobaczysz co się sprawdza a co nie.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
co sadzicie o tej rozpie:
Arch lector-VHS,SOP,ARMOR 1+
Mag Bitewny-konik,scroll
Mag Bitewny-konik,scroll,wizzard staff
Mag Bitewny-konik,scroll,power stone
core:
5 rycerzy
5 rycerzy
5 rycerzy
10 kusz
10 kusz
special:
3 canony
5 pistolierow-muzyk,czempion
rare:
czolg
hellblater
rozpa wychodzi na nie cale 2100:D
Arch lector-VHS,SOP,ARMOR 1+
Mag Bitewny-konik,scroll
Mag Bitewny-konik,scroll,wizzard staff
Mag Bitewny-konik,scroll,power stone
core:
5 rycerzy
5 rycerzy
5 rycerzy
10 kusz
10 kusz
special:
3 canony
5 pistolierow-muzyk,czempion
rare:
czolg
hellblater
rozpa wychodzi na nie cale 2100:D
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Da do kuszników albo do działa i jeszcze będzie zajmować ćwiartkę.
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
A czy czołg jest Tobie aż tak potrzebny? To co masz tutaj na 2100 to strasznie mało tych imperialistów jest. Rycerze muzyków winni mieć. 3 działa to za dużo, 2 starczą, w rarach może dwie rakietnice? Jedna jest taka sobie ale dwie mogą sporo namieszać. No i gdzie ci halabardnicy?
piechota jakos mnie nie przekonuje gralem ostnio calyczas na swordsmenach ale jakos sie nie sprawdzili za bardzo:D
Klockow kawaleri tez za bardzo nie lubie duzo punktow a sila przebicia srednia jest.Rakietnicy raz ze nie mam dwa jest nie obliczalna zastanawiam sie nad fllagelantami ale tez ostnio gralem i sa tacy sobie fajni bo trzymaja ale gina z byle czego.Czy mnie malo hmm no to jest imperium a nie szczury:D
Klockow kawaleri tez za bardzo nie lubie duzo punktow a sila przebicia srednia jest.Rakietnicy raz ze nie mam dwa jest nie obliczalna zastanawiam sie nad fllagelantami ale tez ostnio gralem i sa tacy sobie fajni bo trzymaja ale gina z byle czego.Czy mnie malo hmm no to jest imperium a nie szczury:D
Moje wypociny na 600 p przeciw Worriors of Chaos .
Mag ; 130p
2 lvl , Rod of Power , Lore of Fire
5 KO : 123
muzyk
19 szermierzy :119p
+muzyk
+9 halabrd : 45p
+9 Kusz : 72p
hellblaster :110
Co o tym sądzicie ?
P.S.
Zastanawiam się czy przejdzie ta rozpa na Border Patrol , tylko nie wiem czy koszt bohatera jest max 120 czy jakis inny... zna ktos odpowiedź ?
Mag ; 130p
2 lvl , Rod of Power , Lore of Fire
5 KO : 123
muzyk
19 szermierzy :119p
+muzyk
+9 halabrd : 45p
+9 Kusz : 72p
hellblaster :110
Co o tym sądzicie ?
P.S.
Zastanawiam się czy przejdzie ta rozpa na Border Patrol , tylko nie wiem czy koszt bohatera jest max 120 czy jakis inny... zna ktos odpowiedź ?
Detachmenty też się liczą do limitu?
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council
Co myslicie o tej rozpie na 2100
Arch lector-Vhs,armor1+,sword of might
Mag-scroll
Mag-scroll,scroll
Warrior Priest-biting blade,enchanted szild,ikona magnusa
core:
10 kusz
6 rycerzy-muzyk,sztandar,war baner
6rycerzy-muzyk,sztandar
9rycerzy-muzyk,sztandar,steel standard
special:
2 canony
Mortar
rare:
tank
hellblaster
co myslicie lepsza niz ta pierwsza?;d
Arch lector-Vhs,armor1+,sword of might
Mag-scroll
Mag-scroll,scroll
Warrior Priest-biting blade,enchanted szild,ikona magnusa
core:
10 kusz
6 rycerzy-muzyk,sztandar,war baner
6rycerzy-muzyk,sztandar
9rycerzy-muzyk,sztandar,steel standard
special:
2 canony
Mortar
rare:
tank
hellblaster
co myslicie lepsza niz ta pierwsza?;d