Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
lekko zmodyfikowana wersja czegos czym gralem na ostatnich MP
Alter Highborn
Bow of Loren, Arcane Bodkins, Glamourweave, Enchanted Shield,GW,LA
Alter Noble
Hail,Hoda,GW,LA,Sh
2x Caddy 4 scrolle
3x 10 GG
8 Driads
5 GR(muzyk)
2x 3 Warhlaki
8 Wardancers(muzyk)
5 WR(War Banner)
7 WW
Great Eagle
w pierwotnej wersji nie mialem warhawkow,orla,WW,GR
za to byly drugie driady,drudzy tancerze,drudzy WR i 2 dziala
gralem najpierw przeciwko:
HE - 15:5 dziala zabily 3 Dragon Princesow i sciagnely 1 bolca
Demony 12:8 zostal mu Bloodthrister z 2 wbitymi ranami(dziala nic nie zrobily) dziala nie zadaly nawet 1 rany
VC(na latajacych wampirach - pechowe rzuty - m.in 0 trafien mojego altera szarzujacego w 2 black knightow - i 4:16 dziala nie zadaly nawet 1 rany
Ostatnie demony
16:4(braklo 1 malego punktu do 17:3) - zostal mu BSB(pechowo nie
sciagniety przez WD) dziala nie zadaly nawet 1 rany
efekt to 4 miejsce w generalskim
Alter Highborn
Bow of Loren, Arcane Bodkins, Glamourweave, Enchanted Shield,GW,LA
Alter Noble
Hail,Hoda,GW,LA,Sh
2x Caddy 4 scrolle
3x 10 GG
8 Driads
5 GR(muzyk)
2x 3 Warhlaki
8 Wardancers(muzyk)
5 WR(War Banner)
7 WW
Great Eagle
w pierwotnej wersji nie mialem warhawkow,orla,WW,GR
za to byly drugie driady,drudzy tancerze,drudzy WR i 2 dziala
gralem najpierw przeciwko:
HE - 15:5 dziala zabily 3 Dragon Princesow i sciagnely 1 bolca
Demony 12:8 zostal mu Bloodthrister z 2 wbitymi ranami(dziala nic nie zrobily) dziala nie zadaly nawet 1 rany
VC(na latajacych wampirach - pechowe rzuty - m.in 0 trafien mojego altera szarzujacego w 2 black knightow - i 4:16 dziala nie zadaly nawet 1 rany
Ostatnie demony
16:4(braklo 1 malego punktu do 17:3) - zostal mu BSB(pechowo nie
sciagniety przez WD) dziala nie zadaly nawet 1 rany
efekt to 4 miejsce w generalskim
Co uważacie o takiej rozpisce, da radę coś nią w ogóle zrobić1500 Pts - Wood Elves
Noble (1#, 122 Pts)
1 Wood Elf Noble (Battle Standard Bearer) @ 122 Pts
Hand Weapon; Light Armour; Battle Standard Bearer
1 Stone of the Crystal Mere @ [30] Pts
Noble (1#, 116 Pts)
1 Wood Elf Noble @ 116 Pts
General; Hand Weapon; Longbow; Great Weapon; Light Armour
1 Enchanted Shield @ [10] Pts
1 A Pageant of Shirkes @ [25] Pts
Spellsinger (1#, 140 Pts)
1 Spellsinger @ 140 Pts
Hand Weapon; Longbow
1 Dispel Scroll @ [25] Pts
1 Dispel Scroll @ [25] Pts
Glade Guard (10#, 120 Pts)
10 Glade Guard @ 120 Pts
Hand Weapon; Longbow
Glade Guard (10#, 120 Pts)
10 Glade Guard @ 120 Pts
Hand Weapon; Longbow
Dryads (8#, 96 Pts)
8 Dryads @ 96 Pts
Causes Fear; Skirmishers
Dryads (8#, 96 Pts)
8 Dryads @ 96 Pts
Causes Fear; Skirmishers
Eternal Guard (18#, 271 Pts)
17 Eternal Guard @ 271 Pts
Musician Mus; Standard Bearer Std
1 Eternal @ [24] Pts
Wardancers (10#, 201 Pts)
9 Wardancers @ 201 Pts
Musician Mus; Immune to Psychology; Magic Resistance (1); Skirmishers
1 Bladesinger @ [32] Pts
Wild Riders (6#, 242 Pts)
5 Wild Riders of Kurnous @ 242 Pts
Musician Mus; Standard Bearer Std; Spear; Light Armour; Fast Cavalry; Magic Resistance (1)
1 Wild Hunter @ [44] Pts
Spear; Light Armour
1 Faoghir - the Banner of Dwindling @ [50] Pts
6 Elven Steed @ [0] Pts
Models: 73
Total: 1499 Pts
Po pierwsze obrabiaj rozpiski, usuwaj informacje takie jak Causes Fear; Skirmishers Hand Weapon; Longbow Spear; Light Armour; Fast Cavalry; Magic Resistance (1) 6 Elven Steed @ [0] Pts itp, bo każdy wie jakie uzbrojenie mają i na czym jeżdżą albo jak się poruszają oddziały.
Co do rozpy, no to okej jest sobie armia jakaś, wszystkiego w niej po trochu, ale brakuje jakiegoś pomysłu chyba. Strasznie drogi i niepraktyczny sztandar na wildach, niepotrzebny czempion w wildach, lepiej zamiast niego jeszcze jeden wild. Bsb przydałby się sword of might, a na generale niezbędna wręcz HoDa! Wielki i strasznie drogi klocek eternali zupełnie niepotrzebny, możesz wydać te punkty znacznie lepiej.
Co do rozpy, no to okej jest sobie armia jakaś, wszystkiego w niej po trochu, ale brakuje jakiegoś pomysłu chyba. Strasznie drogi i niepraktyczny sztandar na wildach, niepotrzebny czempion w wildach, lepiej zamiast niego jeszcze jeden wild. Bsb przydałby się sword of might, a na generale niezbędna wręcz HoDa! Wielki i strasznie drogi klocek eternali zupełnie niepotrzebny, możesz wydać te punkty znacznie lepiej.
A mnie się podoba!
Jedyne co bym zmienił to wyrzucic championa z wildów, 1 tancerza, dać bsbkowi Sword of might, a generałowi dać ES i HoDA.
Co do eternalni, liczba 18 + 1 bsb = 19, co nic Ci sie daje. Lepiej zmniejszyć ich do 17, wtedy wchodzi 3x6 i fajnie klepią.
Hmm... Brakowałoby jeszcze War Banneru na Eternalach i spokojnie można tym grać!
Powodzenia życzę
Jedyne co bym zmienił to wyrzucic championa z wildów, 1 tancerza, dać bsbkowi Sword of might, a generałowi dać ES i HoDA.
Co do eternalni, liczba 18 + 1 bsb = 19, co nic Ci sie daje. Lepiej zmniejszyć ich do 17, wtedy wchodzi 3x6 i fajnie klepią.
Hmm... Brakowałoby jeszcze War Banneru na Eternalach i spokojnie można tym grać!
Powodzenia życzę
Na Kohortex, która wersja lepsza? Jak ulepszyć tą lepszą?
WERSJA A
1 Noble @ 129 Pts
General; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow [30]
Sword of Might [20]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
7 Wardancers @ 147 Pts
Musician, Bladesinger
6 Wardancers @ 129 Pts
Musician, Bladesinger
5 Wild Riders @ 130 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Scouts @ 85 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 71
Total Army Cost: 1312
WERSJA B
1 Noble @ 133 Pts
General; Great Weapon; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow [30]
Helm of the Hunt [20]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
8 Wardancers @ 165 Pts
Musician, Bladesinger
7 Wardancers @ 133 Pts
Musician
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 65
Total Army Cost: 1312
WERSJA A
1 Noble @ 129 Pts
General; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow [30]
Sword of Might [20]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
7 Wardancers @ 147 Pts
Musician, Bladesinger
6 Wardancers @ 129 Pts
Musician, Bladesinger
5 Wild Riders @ 130 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Scouts @ 85 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 71
Total Army Cost: 1312
WERSJA B
1 Noble @ 133 Pts
General; Great Weapon; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow [30]
Helm of the Hunt [20]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
8 Wardancers @ 165 Pts
Musician, Bladesinger
7 Wardancers @ 133 Pts
Musician
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 65
Total Army Cost: 1312
wybralbym ta druga
i koniecznie wrzucilbym warhlaki - najbardziej upierdliwy regiment dla przeciwnika - nie da mu sie obciac marszu wiec kroi ladnie
wildom dalym WB, zrobil z nobla altera - i masz juz czym przywalic
wyrzucic mniejszych tancerzy i odjac czempiona z wiekszych, zdjac poziom z maga i punkty powinny sie znalezc
i koniecznie wrzucilbym warhlaki - najbardziej upierdliwy regiment dla przeciwnika - nie da mu sie obciac marszu wiec kroi ladnie
wildom dalym WB, zrobil z nobla altera - i masz juz czym przywalic
wyrzucic mniejszych tancerzy i odjac czempiona z wiekszych, zdjac poziom z maga i punkty powinny sie znalezc
To jest tak, że z tym alterem się cholernie waham, łatwo dosyć się go traci po prostu, na duże punkty ostatnio w ogóle nie wystawiam biegacza. Na małe może jednak dać radę. Warchlaki są jakąś opcją, mam figsy, ale niestety niepomalowane.
Z alterem wychodzi coś takiego:
1 Spellsinger @ 140 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Alter Noble @ 156 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
7 Wardancers @ 147 Pts
Musician, Bladesinger
5 Wardancers @ 97 Pts
Musician
5 Wild Riders @ 130 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Scouts @ 91 Pts
Musician
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 70
Total Army Cost: 1313
Tutaj zastanawiam się czy ta piątka tancerzy ma jakiekolwiek taktyczne znaczenie, czy nie lepiej ją wywalić i dać drugich skałtów i jeszcze jednego tancerza do pierwszego oddziału.
Wtedy to wygląda tak:
1 Spellsinger @ 140 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Alter Noble @ 156 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
8 Wardancers @ 165 Pts
Musician, Bladesinger
5 Wild Riders @ 130 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Scouts @ 85 Pts
5 Scouts @ 85 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 71
Total Army Cost: 1313
Z alterem wychodzi coś takiego:
1 Spellsinger @ 140 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Alter Noble @ 156 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
7 Wardancers @ 147 Pts
Musician, Bladesinger
5 Wardancers @ 97 Pts
Musician
5 Wild Riders @ 130 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Scouts @ 91 Pts
Musician
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 70
Total Army Cost: 1313
Tutaj zastanawiam się czy ta piątka tancerzy ma jakiekolwiek taktyczne znaczenie, czy nie lepiej ją wywalić i dać drugich skałtów i jeszcze jednego tancerza do pierwszego oddziału.
Wtedy to wygląda tak:
1 Spellsinger @ 140 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Alter Noble @ 156 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
8 Wardancers @ 165 Pts
Musician, Bladesinger
5 Wild Riders @ 130 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Scouts @ 85 Pts
5 Scouts @ 85 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 71
Total Army Cost: 1313
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
w sumie to obie rozpiski bym zrzucił do postaci alter biegacz z HoHem i Hodą, caddy geniek, 2 x tancerki, 5 wildów z szmata, 30 łuków, 2 x driady. Reszta pkt w co się lubi
edit: Nie, nie! 2x scouci to porażka... Już lepiej dać 1dną 6stke, a za reszte pkt zrobic 6 wildow z WB albo dodać tancerek...
No, ale co kto lubi
edit: Nie, nie! 2x scouci to porażka... Już lepiej dać 1dną 6stke, a za reszte pkt zrobic 6 wildow z WB albo dodać tancerek...
No, ale co kto lubi
Też na ogół nie wystawiam driad, ale na małe punkty są wystarczająco dobre, ogranicza mnie 3x taki sam core, a zprzyjemnością wystawiłbym 5x10GG. Skałtów używam tylko i wyłącznie do robienia pułapek - najtańszy oddział mogący dać flee jakim dysponujemy. Bardzo nie lubię zestawienia 6 wildów z warbannerem, jeśli już ich wystawiam to nagich. Wystawiałbym takich jak tutaj piszecie tylko gdybym miał bohatera z netlingami i spodziewał się smoczków.
Jak bym mógł to tez bym wystawił 4-5x 10 GG ale sie nie da ; )) Co do Twojej rozpiski to napewno 2x scout to nieporozumienie, Warhawki tez taka sobie opcja chyba ze masz nobla na orle(alternatywa dla altera) powiedzmy socm+słomka, zawsze go można z nimi przykitrac później niespodziewanie wyszarżować, czy doszarżować. Mnie osobiście Warhawki sie średnio sprawdzaja.
Poza tym na magu jak juz grasz na max 7 PD, warto dac 2gi lev, i calaingor`a. Wczoraj wygrałem ze skevenami na 2 elektrykach vs 2 moje DD 19:1, z DE na 2 magach 14:6 - jedynie hydra mnie bolała.
Poza tym na magu jak juz grasz na max 7 PD, warto dac 2gi lev, i calaingor`a. Wczoraj wygrałem ze skevenami na 2 elektrykach vs 2 moje DD 19:1, z DE na 2 magach 14:6 - jedynie hydra mnie bolała.
xYz
duzo łuczników ; )) alter + caddy +WW/2x6wildów reszte sobie wymyśl XD
xYz