2500 Dogs of War na drużynówkę do Wawy
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
2500 Dogs of War na drużynówkę do Wawy
Wymyśliłem coś takiego, Jak zwykle równowaga we wszystkim. Ponieważ nie wiem czy dopuszczają przedmioty z włoskiej kampaniii a raczej nie dopusczą chyba to coś takiego przyjmie postać.
Wizard Lord, 4lv
pegasus
dispel scroll
dispel scroll
dispel scroll
wizard 2lv
dispell scroll
dispell scroll
paymaster
enchanted shield
h.a, morning strar
10 Crossbowmen
10 Crossbowmen
9 duellist pistol,
9 duellist pistol,
9 duellist pistol,
5 light cavalery, spear bow musican
5 light cavalery, spear bow musican
25 Ricco Republican Guard
full command group
6 Voland Ventators
full command group
20 Dwarfs
full command group
4 Ironguts , mus, std
War Banner
Mercenary Giant
Cannon
i co sądzicie?
Wizard Lord, 4lv
pegasus
dispel scroll
dispel scroll
dispel scroll
wizard 2lv
dispell scroll
dispell scroll
paymaster
enchanted shield
h.a, morning strar
10 Crossbowmen
10 Crossbowmen
9 duellist pistol,
9 duellist pistol,
9 duellist pistol,
5 light cavalery, spear bow musican
5 light cavalery, spear bow musican
25 Ricco Republican Guard
full command group
6 Voland Ventators
full command group
20 Dwarfs
full command group
4 Ironguts , mus, std
War Banner
Mercenary Giant
Cannon
i co sądzicie?
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
na druzynowke?! <wow>
Ja bym paymastera wsadził na konika z bardingiem. Save mu spada do sensownego 1+, a i tak ma Look Out Sira w piechocie.
Łuki i muzycy w lekkiej kawalerii to trochę przepłacanie jak dla mnie. Po wywaleniu tych dwóch rzeczy oszczędzasz 70 punktów (czyli wejdzie jeszcze jedna piątka).
Łuki i muzycy w lekkiej kawalerii to trochę przepłacanie jak dla mnie. Po wywaleniu tych dwóch rzeczy oszczędzasz 70 punktów (czyli wejdzie jeszcze jedna piątka).
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
no ale łyki są przydatne,
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
ew zamiast giganta i maga oraz rzeczonych łuków ansarilla
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
i tak nie mam figurek kislevczyków
ale mam też nieco inny pomysł
Wizard lord pegasus 4lv
4xdispell scroll
Wizard 2lv
2xdispell scroll
paymaster
enchanted shield, kon barding
2x10 Crossbowmen
3x9 duellist
2x5 light cavalery spear, bow,mus
2x5 Hevy Cavalery brd
25 Ricco Republican Guard
20 Dwarf full command
4 Ironguts, stnd,mus War banner
3 Maneaters(2x brace of handguns,1xgreat weapon)
Cannon
ale mam też nieco inny pomysł
Wizard lord pegasus 4lv
4xdispell scroll
Wizard 2lv
2xdispell scroll
paymaster
enchanted shield, kon barding
2x10 Crossbowmen
3x9 duellist
2x5 light cavalery spear, bow,mus
2x5 Hevy Cavalery brd
25 Ricco Republican Guard
20 Dwarf full command
4 Ironguts, stnd,mus War banner
3 Maneaters(2x brace of handguns,1xgreat weapon)
Cannon
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
zakaz powtarzania slotów rare na tym turnieju....
zamien 2 DS na 2 PS
choc w sumie najchetniej to ja bym tu zobaczył, arcymaga i smoka naraz
choc w sumie najchetniej to ja bym tu zobaczył, arcymaga i smoka naraz
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
smoka można wstawic, co do power stonów to ograniczenie jest 10 pd na turę. teraz i tak mam 8 więc czy az tak istotne dla tych dwóch czarów? ALe to też godne rozważenia bo 6xscroll to nieco sporo.
Smok to w pierwotnej wersji byłby wtawiany w takim razie kosztem giganta,jednych duelistów i kawalerii lekkiej. Do drugiego wariantu smok mi nie pasuje nawet wizualnie. Maneaterzy stanowią smaczek tej armii dwóch z handgunami i jeden z gw. A co np jesli cięzką kawę zmienię na srednią zabierając im barding. Można i poswięcic te 2+sv dla 16 ruchu do odginania szarż dlankowaia w roli pseudofasta. Bo fasta mamy też.
Smok to w pierwotnej wersji byłby wtawiany w takim razie kosztem giganta,jednych duelistów i kawalerii lekkiej. Do drugiego wariantu smok mi nie pasuje nawet wizualnie. Maneaterzy stanowią smaczek tej armii dwóch z handgunami i jeden z gw. A co np jesli cięzką kawę zmienię na srednią zabierając im barding. Można i poswięcic te 2+sv dla 16 ruchu do odginania szarż dlankowaia w roli pseudofasta. Bo fasta mamy też.
Zdecydowanie za dużo scrolli -z sześcioma nie będziesz mógł w ogóle korzystać z DD!
I chyba wolałem wersję z gigantem. Na drużynówce są większe szanse że dobierze sie coś co nie zabije go strzelaniem od razu w pierwszej turze, a nie kojarzę oddziału w WFB który może Giganta całkowicie zignorować w walce.
Masz 5 DD z magów więc 3 scrolle ładnie to dopełnią do maksymalnego limitu DD na turę.Można uzyć maksimum 10 kości dispela w armii. Pierwszy posiadany dispell scroll jest liczony jako 1 kość rozproszenia (dp) w zuzyta w każdej turze magii, każdy następny jest liczony jako 2 kości rozproszenia (dp) uzyte w każdej turze magii
I chyba wolałem wersję z gigantem. Na drużynówce są większe szanse że dobierze sie coś co nie zabije go strzelaniem od razu w pierwszej turze, a nie kojarzę oddziału w WFB który może Giganta całkowicie zignorować w walce.
- Zed Zediculus
- Mudżahedin
- Posty: 259
- Lokalizacja: Poznań
Ja kojarzę - Slayerzy!Cyel pisze: I chyba wolałem wersję z gigantem. Na drużynówce są większe szanse że dobierze sie coś co nie zabije go strzelaniem od razu w pierwszej turze, a nie kojarzę oddziału w WFB który może Giganta całkowicie zignorować w walce.
No niby racja (chyba,że będzie ich zabijał co ture dość by wygrywać i atakować pierwszy w następnych,bo np zacznie skakać), ale oni akurat i tak są w tej armii, która go może wystrzelać zanim dotrze gdziekolwiek i nie jest najlepszym pairingiem dla DoW w drużynówce;)
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
rozważałem jeszcze drugi odział irongutów a co do pairingów to mi on zwisa i powiewa tak jak dobieranie armii by druzynie pasowało i kombinowanie z dobieraniem. Dla mnie to tak jak zwykły ciąg 3 bitew jak w turniejach bywa i obojętne na kogo trafię.