Empire Armylist by Ismael
Moderator: #helion#
Wedle mojej wiedzy, patronem Panter nie jest Ulryk. Mają jednak swoją siedzibę również w Middenheimie przez co często współpracują (a czasem jednocześnie rywalizują) z Białymi Wilkami, a także innymi Ulrykanami. Nie jest to chyba również Zakon typowo Sigmarycki, więc pewnie jest u nich tak jak u większości mieszkańców Imperium - wyznają wszystkich bogów, a każdy z nich kogoś innego traktuje jako swojego głównego patrona. Większość pewnie Sigmara, bo to główne bóstwo Imperium.
Jeżeli główna siedziba to Middenheim to nie Sigmar jako główne bóstwo... Mogę się o 100 koron założyć.
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council
Chyba jeszcze nie trwa Zapraszał do modlitwy... eee, rozmowy raczej, ale nikt jeszcze nie dał swojego pomysłu.
Ja osobiście czekam no koniec głosowań, no i nie ma co powtarzać rzeczy, typu: zniesienie RiPów, tudzież podwójnej szansy zdispelowania.
A tak w ogóle, to coś takiego by przeszło: "If not dispelled, effect of the prayer last unit the end of the next Empire turn" ?
Ja osobiście czekam no koniec głosowań, no i nie ma co powtarzać rzeczy, typu: zniesienie RiPów, tudzież podwójnej szansy zdispelowania.
A tak w ogóle, to coś takiego by przeszło: "If not dispelled, effect of the prayer last unit the end of the next Empire turn" ?
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
po co wy wogóle nastukaliscie 37 stron tematu?
I tak tym się grać nie bedzie dało na turniejach... a w grach towarzystkich jest to całkowicie zbędne...
I tak tym się grać nie bedzie dało na turniejach... a w grach towarzystkich jest to całkowicie zbędne...
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Bo mamy za dużo wolnego czasu i nie wiemy co z sobą zrobićShakin' Dudi pisze:po co wy wogóle nastukaliscie 37 stron tematu?
I tak tym się grać nie bedzie dało na turniejach... a w grach towarzystkich jest to całkowicie zbędne...
A co do grania to 'never say never'
Witam,
Cały czas czekamy na głosy Argotha, bo w niektórych punktach to właśnie jego decyzja będzie przesądzać.
Armylist w wielu aspektach jest już domknięty. Czy moglibyście jeszcze zaproponować, nad czym chcecie głosować ? Z otwartych spraw widzę jeszcze sprawę dodatkowego ekwipunku dla inżyniera czołgu, oraz kwestię modlitw Sigmara. Jeśli macie jeszcze jakieś pomysły, to już właściwie ostatnia szansa (przed testami) na ich wnoszenie.
Oczywiście starajcie się nie powracać do kwestii już przegłosowanych, chyba, że coś naprawdę mocno leży Wam na sercu
pzdr
ism
Cały czas czekamy na głosy Argotha, bo w niektórych punktach to właśnie jego decyzja będzie przesądzać.
Armylist w wielu aspektach jest już domknięty. Czy moglibyście jeszcze zaproponować, nad czym chcecie głosować ? Z otwartych spraw widzę jeszcze sprawę dodatkowego ekwipunku dla inżyniera czołgu, oraz kwestię modlitw Sigmara. Jeśli macie jeszcze jakieś pomysły, to już właściwie ostatnia szansa (przed testami) na ich wnoszenie.
Oczywiście starajcie się nie powracać do kwestii już przegłosowanych, chyba, że coś naprawdę mocno leży Wam na sercu
pzdr
ism
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- cena halabardnika (jest droższy od włócznika o 1 pkt) warto ją obniżyć do 5pkt
- cena młotka kawaleryjskiego; skoro u Mistrza jest po staremu to i HPoU niech ma tą samą cenę a WPoU za 4pkt
- nie pamiętam czy było głosowanie odnośnie ceny Mistrza i zakonów...ale tu chyba raczej bez zmian czyli tak jak teraz jest?
- halabarda dla EC
- modlitwy Sigmara i Ulryka...powywalać RiPy
Chyba tyle...sam nie wiem.
- cena młotka kawaleryjskiego; skoro u Mistrza jest po staremu to i HPoU niech ma tą samą cenę a WPoU za 4pkt
- nie pamiętam czy było głosowanie odnośnie ceny Mistrza i zakonów...ale tu chyba raczej bez zmian czyli tak jak teraz jest?
- halabarda dla EC
- modlitwy Sigmara i Ulryka...powywalać RiPy
Chyba tyle...sam nie wiem.
Już w EL by BP wszyscy zagłosowali, w sumie to można lecieć dalej.
Pomysły co do modlitw pojawiły się w samym głosowaniu, a co do dodatkowego ekwipunku do inżyniera czołgu, to nie bardzo widzę sam sen jego dodawania. Warianty samego czołgu by wystarczyły.
Jeszcze co do modlitw, to tak jak Thrawn - RiPy zacnie pozamieniać na określony czas działania
Myślę, że powoli można zamykać, przedmioty w sumie już mamy przegłosowane, albo przynajmniej wiemy jak wyglądać to może. Brakuje tylko 2 głosów, ale większość przedmiotów już przeszła, niewyjaśnione zostały te najbardziej dziwne i skomplikowane, jak zwykle
Pomysły co do modlitw pojawiły się w samym głosowaniu, a co do dodatkowego ekwipunku do inżyniera czołgu, to nie bardzo widzę sam sen jego dodawania. Warianty samego czołgu by wystarczyły.
Jeszcze co do modlitw, to tak jak Thrawn - RiPy zacnie pozamieniać na określony czas działania
Myślę, że powoli można zamykać, przedmioty w sumie już mamy przegłosowane, albo przynajmniej wiemy jak wyglądać to może. Brakuje tylko 2 głosów, ale większość przedmiotów już przeszła, niewyjaśnione zostały te najbardziej dziwne i skomplikowane, jak zwykle
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council
Witam,
Przepraszam za opóźnienie, ale wynika ono z faktu, że jestem obecnie w trakcie przeprowadzki. Na dniach postaram się zrobić aktualizację Armylista, oraz dać (ostatnie już chyba) głosowania.
Co do kapłanów - przeszły aury, zaś sposób i moc rzucania modlitw zostaje bez zmian. Pogłosujemy jeszcze tylko nad modlitwami Sigmara (czy coś w nich zmienić).
Same aury natomiast:
Aury – powinny Być zwykłymi przedmiotami magicznymi w jednej z istniejących już kategorii (typu talizmany / enchanted) z adnotacją „for priests only” i wliczać się do limitu punktowego na przedmioty magiczne kapłana. Powinny one działać w większości tylko na oddział, w którym jest kapłan
Uważam, że pownniśmy obciąć nieco ich listę, aby nie robić bałaganu w przedmiotach - myślę, że starczą 2 ogólne, oraz 2-3 zależne od boga.
Moje propozycje, które zostawić to (trzeba je tylko zamienić na przedmioty, o takich właściwościach - ksiązki, relikwie itp):
Common:
-Aura of Sanity – Priest adds an additional Dispel Dice to Dispel Pool
-Aura of Distract – All Wizards (Friend of Foe) within 12” of Priest suffer -2 to cast
Sigmar:
-Totem of Fanatical Devotion –
Can be taken by the Priests of Sigmar Only. Priest become Unbreakable. Priest must begin a battle in a Flagelants unit and cannot leave it during the game.
Flagelants fanatically follow the Totem and therefore it is treated exactly like a standard in this unit (gives +1 to combat resolution, enemy receives a victory points for it, when the priest dies).
-Aura of Unbending - The character and all units within 6” from him cannot be outnumbered
Ulric:
- Aura of Wolf Fury – The character and his unit gain Frenzy special rule.
- Aura of Wolf Speed – The character and all units within 6” from him gain D3 to its march move.
Wszystkie są zbalansowane i bardzo przyjemne. Jedna Sigmara i jedna Ulryka działa na 6".
Przepraszam za opóźnienie, ale wynika ono z faktu, że jestem obecnie w trakcie przeprowadzki. Na dniach postaram się zrobić aktualizację Armylista, oraz dać (ostatnie już chyba) głosowania.
Co do kapłanów - przeszły aury, zaś sposób i moc rzucania modlitw zostaje bez zmian. Pogłosujemy jeszcze tylko nad modlitwami Sigmara (czy coś w nich zmienić).
Same aury natomiast:
Aury – powinny Być zwykłymi przedmiotami magicznymi w jednej z istniejących już kategorii (typu talizmany / enchanted) z adnotacją „for priests only” i wliczać się do limitu punktowego na przedmioty magiczne kapłana. Powinny one działać w większości tylko na oddział, w którym jest kapłan
Uważam, że pownniśmy obciąć nieco ich listę, aby nie robić bałaganu w przedmiotach - myślę, że starczą 2 ogólne, oraz 2-3 zależne od boga.
Moje propozycje, które zostawić to (trzeba je tylko zamienić na przedmioty, o takich właściwościach - ksiązki, relikwie itp):
Common:
-Aura of Sanity – Priest adds an additional Dispel Dice to Dispel Pool
-Aura of Distract – All Wizards (Friend of Foe) within 12” of Priest suffer -2 to cast
Sigmar:
-Totem of Fanatical Devotion –
Can be taken by the Priests of Sigmar Only. Priest become Unbreakable. Priest must begin a battle in a Flagelants unit and cannot leave it during the game.
Flagelants fanatically follow the Totem and therefore it is treated exactly like a standard in this unit (gives +1 to combat resolution, enemy receives a victory points for it, when the priest dies).
-Aura of Unbending - The character and all units within 6” from him cannot be outnumbered
Ulric:
- Aura of Wolf Fury – The character and his unit gain Frenzy special rule.
- Aura of Wolf Speed – The character and all units within 6” from him gain D3 to its march move.
Wszystkie są zbalansowane i bardzo przyjemne. Jedna Sigmara i jedna Ulryka działa na 6".
Udało mi się dziś zrobić update Naszej Listy - w niektórych wypadkach zastosowałem zasadę zwykłej przewagi głosów.
Na dniach przygotuję następne głosowania.
Na chwilę obecną przewiduję głosowania:
- bazowy koszt Knightly Orders i Inner Circle
- bazowy koszt Grand Mastera
- cena halabardnika (5 czy 6 pts.)
- cena młotka kawaleryjskiego u kapłanów Ulryka
- modlitwy Sigmara (kwestia RiP'ów, czy treść modlitw też ?)
- ekwipunek inżyniera Czołgu (czy ma mieć inne opcje)
Warianty czołgu, oraz halabarda dla EC z tego co pamiętam nie przeszły.
Jeżeli ktoś ma jeszcze inne pomysły / uwagi, proszę pisać, bo po zamknięciu Naszych obecnych prac, następne zmiany przyjdą ewentualnie dopiero po testach.
Pozdrawiam
-ism
Na dniach przygotuję następne głosowania.
Na chwilę obecną przewiduję głosowania:
- bazowy koszt Knightly Orders i Inner Circle
- bazowy koszt Grand Mastera
- cena halabardnika (5 czy 6 pts.)
- cena młotka kawaleryjskiego u kapłanów Ulryka
- modlitwy Sigmara (kwestia RiP'ów, czy treść modlitw też ?)
- ekwipunek inżyniera Czołgu (czy ma mieć inne opcje)
Warianty czołgu, oraz halabarda dla EC z tego co pamiętam nie przeszły.
Jeżeli ktoś ma jeszcze inne pomysły / uwagi, proszę pisać, bo po zamknięciu Naszych obecnych prac, następne zmiany przyjdą ewentualnie dopiero po testach.
Pozdrawiam
-ism
Do przeredagowania jest chyba jeszcze kilka opisów przedmiotów magicznych z tego co pamiętam. W razie czego tak jak mówiłem jestem anglistą, mogę pomóc w kwestii językowej co najmniej.
Ismael czy aury zaproponowane przez Ciebie są już wersją finalną? Czy to też będzie w głosowaniu?
Ismael czy aury zaproponowane przez Ciebie są już wersją finalną? Czy to też będzie w głosowaniu?
Aury zaproponowane przeze mnie to tylko... propozycja właśnie. Moje osobiste typy i nic więcej. Ogólnie wiemy już, czym mają być aury, czyli swoje zadanie uważam za skończone - reszta w kwestii aur, w rękach Sainta.
Co do korekty - pamiętam o Twoich umiejętnościach Myth. Przed ostatecznym zamknięciem prac (po ustaleniu kwestii merytorycznych), zajmiemy się stylistyką i gramatyką, w czym pewnie oddamy Ci pierwszeństwo
Co do korekty - pamiętam o Twoich umiejętnościach Myth. Przed ostatecznym zamknięciem prac (po ustaleniu kwestii merytorycznych), zajmiemy się stylistyką i gramatyką, w czym pewnie oddamy Ci pierwszeństwo
Proponuje rozważenie S4 dla GSów, HE DE maja jednostki z taką siłą to dlaczego ludzie nie mogą takiej mieć zwłaszcza że elita rycerstwa ma to dlaczego elita piechociaży ma nie mieć?
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
No przecież będzie oddział piechotny z S4 - TG i RoF (po wykupieniu ulepszenia ale będzie).
Żeby armie były względem siebie zbalansowane musiałby je napisać jeden autor...góra 2-3. GW na to by nie poszło bo im chodzi o zwiększenie sprzedaży swoich wyrobów więc każda nowa armia jest ulepszana na maksa (są wyjątki od tej reguły ale to raczej wypadki przy pracy).
Żeby armie były względem siebie zbalansowane musiałby je napisać jeden autor...góra 2-3. GW na to by nie poszło bo im chodzi o zwiększenie sprzedaży swoich wyrobów więc każda nowa armia jest ulepszana na maksa (są wyjątki od tej reguły ale to raczej wypadki przy pracy).
Więc znowu faworyzujący szlachtę, logiczne mają przecież kasę na siłownię a mieszczanie i chłopie nie, cóż z tego że GSy pochodzą z ostrej selekcji i są wybierani przez władcę prowincji do swojej straży przybocznej, ludzie to tylko ludzie ale za to rycerze to przecież rycerze.
Dalej nie wiem po co nam TG i RoF, o ile RoF coś orginalnego sobą prezentują to w dzisiejszych "dziwnych" czasach pancerz nie zapewnia potężnej ochrony jednostce z powodu niezliczonej liczny mocnych ataków jakie teraz dostają nowe armie, jedynymi ochronnymi bajerami teraz na których w miarę można polegać to stubborn i unbreaker, nie wspominając o tym że ich modele nie są w powszechnej sprzedaży. Co do TG to jednostka podobna do GSów wiec po co ona? Żeby przytulić Ulryk którego GW ostatnio nie przytula, tyle że to przytulanie przeradza się w duszenie bo Sigmarici mają 2 swoje jednostki (Lord i hero) a Ulrykowcy 5 (Lord, hero, 2 Speciale, Rare)? Czy może są jakieś uderzające różnice między tymi jednostkami o których ja nie wiem co czyni ich tak niezbędnie potrzebnymi w naszym armyliście?
PS. Flagusy to nie tylko Sigmarici ale ogółem szaleńcy, obłęd nie przebiera między religiami a po ostatnich wydarzeniach w middenlandzie sądzę że wśród nich można znaleźć wieli wyznawców Ulryka. Co do tego że można ich brać core jak jest w armii WP to mam dwie teorie 1- po raz kolejny niewiedza i niekompetęcja autora 2- po prostu chciał żeby byli jedni core i kolejny buffek dla WP.
Dalej nie wiem po co nam TG i RoF, o ile RoF coś orginalnego sobą prezentują to w dzisiejszych "dziwnych" czasach pancerz nie zapewnia potężnej ochrony jednostce z powodu niezliczonej liczny mocnych ataków jakie teraz dostają nowe armie, jedynymi ochronnymi bajerami teraz na których w miarę można polegać to stubborn i unbreaker, nie wspominając o tym że ich modele nie są w powszechnej sprzedaży. Co do TG to jednostka podobna do GSów wiec po co ona? Żeby przytulić Ulryk którego GW ostatnio nie przytula, tyle że to przytulanie przeradza się w duszenie bo Sigmarici mają 2 swoje jednostki (Lord i hero) a Ulrykowcy 5 (Lord, hero, 2 Speciale, Rare)? Czy może są jakieś uderzające różnice między tymi jednostkami o których ja nie wiem co czyni ich tak niezbędnie potrzebnymi w naszym armyliście?
PS. Flagusy to nie tylko Sigmarici ale ogółem szaleńcy, obłęd nie przebiera między religiami a po ostatnich wydarzeniach w middenlandzie sądzę że wśród nich można znaleźć wieli wyznawców Ulryka. Co do tego że można ich brać core jak jest w armii WP to mam dwie teorie 1- po raz kolejny niewiedza i niekompetęcja autora 2- po prostu chciał żeby byli jedni core i kolejny buffek dla WP.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
GSy pochodzą z ostrej selekcji więc mają WS4 i stubborn i zbroję płytową a rycerstwo cóż jak sam przyznałeś to szlachta a szlachta nie musi oznaczać piwożłopa z dużym brzuchem.
Co do TG i RoF to proste czemu się znaleźli - większy wybór jednostek dla GRACZA. A to czy będą wystawiani czy nie zależy tylko i wyłącznie od preferencji każdego z Nas. Co do powszechności modeli to dla chcącego nie ma nic trudnego - 25TG i 21RoF posiadam. Owszem trochę się musiałem ich naszukać i wydać kasiory (jeśli chodzi o RoF) ale ja mam już taką filozofię grania i kolekjconowania. Skoro mam to Imperium to mam kaprys posiadania wszystkiego. Podobnie jak z Dwarfami i WoCh.
Co do TG i RoF to proste czemu się znaleźli - większy wybór jednostek dla GRACZA. A to czy będą wystawiani czy nie zależy tylko i wyłącznie od preferencji każdego z Nas. Co do powszechności modeli to dla chcącego nie ma nic trudnego - 25TG i 21RoF posiadam. Owszem trochę się musiałem ich naszukać i wydać kasiory (jeśli chodzi o RoF) ale ja mam już taką filozofię grania i kolekjconowania. Skoro mam to Imperium to mam kaprys posiadania wszystkiego. Podobnie jak z Dwarfami i WoCh.
Obecnie głosujemy nad modlitwami Pristów. Z tego co widzę. to chcemy, by RiP pozamieniać na do next empire magic phase. . To b. dobry pomysł.
1. Uważam, że powinniśmy już skończyć z grzebaniem w jednostkach. Teraz czekamy już tylko na dopracowanie magi by Saint i jazda z testami. Gdy się okarze, że GSy nie dają rady (nie wierzę w to po obecnych korektach), to dopiero wtedy powinniśmy nad nimi dyskutować.
2. Myślę, że potrzebujemy wreszcie połączonych zasad oddziałow + magii i dobrego ( mocno jednoznacznego uzupełnionego o fluff) tłumaczenia na ang.
Testy zajmą nam pewnie ze 2 miesiące, a po nich jeszcze podsumowanie i korekta, więc nie kombinujmy już z tym co zostało wypracowane. Uważam, że powninien zostać stworzony temat w rodzaju TEST Army LIST by BP. z raportami bitewnymi, które będą zawierały także (zwłaszcza!!!) opinie o zasadach od graczy armii przeciwnych. Tak żeby można je było podsumować. W stylu Opinie graczy Bretki po 4 bitwach ... uważają, żę następujące nowe zasady są "do bani w miejscu..."są OK w dziale..." . Opinie graczy Skaven po 3 bitwach - " do bani są zasady..." ," do przyjęcia są ..." ITD.
Możliwe, że będą narzekać , na takie "odświeżone imperium", dlatego byśmy mieli z kim grać, to potrzeba nam większego obiektywizmu.
1. Uważam, że powinniśmy już skończyć z grzebaniem w jednostkach. Teraz czekamy już tylko na dopracowanie magi by Saint i jazda z testami. Gdy się okarze, że GSy nie dają rady (nie wierzę w to po obecnych korektach), to dopiero wtedy powinniśmy nad nimi dyskutować.
2. Myślę, że potrzebujemy wreszcie połączonych zasad oddziałow + magii i dobrego ( mocno jednoznacznego uzupełnionego o fluff) tłumaczenia na ang.
Testy zajmą nam pewnie ze 2 miesiące, a po nich jeszcze podsumowanie i korekta, więc nie kombinujmy już z tym co zostało wypracowane. Uważam, że powninien zostać stworzony temat w rodzaju TEST Army LIST by BP. z raportami bitewnymi, które będą zawierały także (zwłaszcza!!!) opinie o zasadach od graczy armii przeciwnych. Tak żeby można je było podsumować. W stylu Opinie graczy Bretki po 4 bitwach ... uważają, żę następujące nowe zasady są "do bani w miejscu..."są OK w dziale..." . Opinie graczy Skaven po 3 bitwach - " do bani są zasady..." ," do przyjęcia są ..." ITD.
Możliwe, że będą narzekać , na takie "odświeżone imperium", dlatego byśmy mieli z kim grać, to potrzeba nam większego obiektywizmu.
I jak tam Panowie? Coś umilkło, choć mam nadzieję, że zaraz ruszy, bo teraz kończą się sesje/półrocza, ale potem może pójdzie
Co wy na to, żeby jak zdążymy poprosić np. ludzi od Master Blaster, by dopuścili rozpiskę?
Co wy na to, żeby jak zdążymy poprosić np. ludzi od Master Blaster, by dopuścili rozpiskę?
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council