W sumie do zabawy ale turniejem nie pogardzę
W sumie do zabawy ale turniejem nie pogardzę
2250 Pts - Dark Elves Army
1 * Dreadlord @ 244 Pts
General; Sea Dragon Cloak; Shield
Blood Armour [15]
Executioner's Axe [80]
1 Sorceress @ 185 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Sorceress @ 185 Pts
Magic Level 2
Darkstar Cloak [25]
Dispel Scroll [25]
1 Master @ 185 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield; Battle Standard
Sword of Might [15]
Pendant of Khaeleth [35]
Cold One
Dark Elf Assassin @ [171] Pts
mundane hand weapons and handbow have Poison Attacks; 2ndWeapon
Rune of Khaine [25]
Cloak of Twilight [20]
Touch of Death [30]
5 Dark Riders @ 110 Pts
Spear; Rptr Crossbow; Light Armour
5 Dark Riders @ 85 Pts
Spear; Light Armour
10 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 115 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield; Musician
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
6 Cold One Knights @ 211 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]
9 Black Guard @ 117 Pts
Halberd; Heavy Armour
6 Shades @ 102 Pts
2ndWeapon; Rptr Crossbow
1 War Hydra @ 175 Pts
2 Beastmasters
Beastmaster's Scourge
2 Reaper Bolt Thrower @ 200 Pts
Light Armour
Casting Pool: 7
Dispel Pool: 4
Models in Army: 70
Total Army Cost: 2250
1 * Dreadlord @ 244 Pts
General; Sea Dragon Cloak; Shield
Blood Armour [15]
Executioner's Axe [80]
1 Sorceress @ 185 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Sorceress @ 185 Pts
Magic Level 2
Darkstar Cloak [25]
Dispel Scroll [25]
1 Master @ 185 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield; Battle Standard
Sword of Might [15]
Pendant of Khaeleth [35]
Cold One
Dark Elf Assassin @ [171] Pts
mundane hand weapons and handbow have Poison Attacks; 2ndWeapon
Rune of Khaine [25]
Cloak of Twilight [20]
Touch of Death [30]
5 Dark Riders @ 110 Pts
Spear; Rptr Crossbow; Light Armour
5 Dark Riders @ 85 Pts
Spear; Light Armour
10 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 115 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield; Musician
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
6 Cold One Knights @ 211 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]
9 Black Guard @ 117 Pts
Halberd; Heavy Armour
6 Shades @ 102 Pts
2ndWeapon; Rptr Crossbow
1 War Hydra @ 175 Pts
2 Beastmasters
Beastmaster's Scourge
2 Reaper Bolt Thrower @ 200 Pts
Light Armour
Casting Pool: 7
Dispel Pool: 4
Models in Army: 70
Total Army Cost: 2250
Dagger nie sprawdza sie z jednego powodu - przypisanie magiczki do oddziału.
Nic nie gmatwa tak taktyki jak jednorodne ustawianie jakiejs wazn ej postaci.
Testowałem już SD i jest on słabym rozwiazaniem w rozpisce, która ma zaskakiwać przeciwnika.
Zamiast scrolla wole +1czar
Niestety w dobie grania wiekszosci graczy na magach nie jest to rozwiazanie.
Rozpa polega na wbijaniu sie 2ma bohaterami w oddziały
Lord rozwala kilko-wound-owe cele Assasin nabija CR
Assasin w oddziale do zatrzymania przecienika - BG to chybiony pomysł, szczegoelnie że ma on bardzo ważnego w tej rozpe BS.
BG za 117p to oddział który ma zatrzymac jakiś kafarski oddział żebym mógł mu zaoferowac jakaś kontrę
Nic nie gmatwa tak taktyki jak jednorodne ustawianie jakiejs wazn ej postaci.
Testowałem już SD i jest on słabym rozwiazaniem w rozpisce, która ma zaskakiwać przeciwnika.
Zamiast scrolla wole +1czar
Niestety w dobie grania wiekszosci graczy na magach nie jest to rozwiazanie.
Rozpa polega na wbijaniu sie 2ma bohaterami w oddziały
Lord rozwala kilko-wound-owe cele Assasin nabija CR
Assasin w oddziale do zatrzymania przecienika - BG to chybiony pomysł, szczegoelnie że ma on bardzo ważnego w tej rozpe BS.
BG za 117p to oddział który ma zatrzymac jakiś kafarski oddział żebym mógł mu zaoferowac jakaś kontrę
tak latwo nie skoszą 9 chlopka z WS5 ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
a jak znajdzie się taki oddzial, to się zrobi tak, że nie zaszarzuje w gwardie.
calkiem ciekawe wykorzystanie gwardzistów.
Kosztują smiesznie malo, a i tak mają bardzo spory potencjal.
Do tego Zafael chyba chce grać w szczególności na shadow magic, wiec i popchnąc ich da rade, a wtedy wiele mogą zdzialać.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
a jak znajdzie się taki oddzial, to się zrobi tak, że nie zaszarzuje w gwardie.
calkiem ciekawe wykorzystanie gwardzistów.
Kosztują smiesznie malo, a i tak mają bardzo spory potencjal.
Do tego Zafael chyba chce grać w szczególności na shadow magic, wiec i popchnąc ich da rade, a wtedy wiele mogą zdzialać.
Takich 9wieciu chłopaków kosztujacych 117p - czyli-nic
rozgromiło 4ry szarżujace kroxy
Dlaczego sa mocni bo maja 6I i najpierw przyjma bęcki, ale potem już oddają
Przeciwnicy ignoruja ten oddział, lub ja nie pozwole przy takiej ilosci fastów na wbicie sie w nich czymś mocniejszym
rozgromiło 4ry szarżujace kroxy
Dlaczego sa mocni bo maja 6I i najpierw przyjma bęcki, ale potem już oddają
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Przeciwnicy ignoruja ten oddział, lub ja nie pozwole przy takiej ilosci fastów na wbicie sie w nich czymś mocniejszym
2x mag 2lvl nie dziala-> kosztuje duzo a potencjal ofensywny magii ma zaden (vide 3-4DS w rozpiskach an te punkty).
zlozenie ciekawe,pokazujace ze DE dostaly interesujacy AB.
mala gwardia ma plusa-kosztuja nic a jak sie pomysli to ciezko zeby przeciwnik ich tak szybko wyeliminowal.
tylko wsparcie strzeleckie jakies takie srednie-a ono decyduje o wyniku starc z innymi elfami. ale cos za cos-wszystkiego miec nie mozna.
zlozenie ciekawe,pokazujace ze DE dostaly interesujacy AB.
mala gwardia ma plusa-kosztuja nic a jak sie pomysli to ciezko zeby przeciwnik ich tak szybko wyeliminowal.
tylko wsparcie strzeleckie jakies takie srednie-a ono decyduje o wyniku starc z innymi elfami. ale cos za cos-wszystkiego miec nie mozna.
Moje doświadczenie grania tego typu rozpiska mowi mi co inego:
na DMP miałem przeważnie silnie umagicznione armie
seer z dzwonkiem + 3elektryków - przebiłem sie w 3ciej turze 20-0
ogry z 1 brusiem - przebiłem sie w 1wszej turze niestety z Mackiem Paraszczakiem to cokolwiek zrobie i tak mam 13-7
Demony na seekerze 2x horrory, 2x herald tzeencha - przebiłem sie w 1giej turze. Wynik: 7-13, ponieważ bsb khorna zabił mi Lorda, a assasin zginał od furii
demony na seekerze 1lv, 1x horrory 1x herald - przebiłem sie w 1wszej turze 10-10
problemy w magii dopiero sprawiły mi HE, które stancjonowały w lesie, majac ASF, kontrowały mojego Lorda no i book of hoeth 10-10
przed DMP grałem z Brzezina na jego full khorn army - załamał sie jak mu w 3ciej turze zdjałem wszystkie psy i bloodzia 20-0
Slaan i 1 skink troszke powstrzymywał moja magie tak do 3ciej tury 20-0
dalej:
bitwa z malalem 2x herald tzeencha, 2x horrory, seeker 1lv - przebiłem sie magia w drugiej turze W bitwie zdaje sie że remis albo jakieś pkt na moja kożyść
Maryś na TK poddał sie w 4rtej turze, ale byłoby gdzies koło 17-3
Tomek Koszo miał rozpe O&G totalnie na antymagii i dopiero on zatrzymał moja magie do 5-6tej tury. co nie zmieniło faktu, że wygrałem jakieś 13/14
Tak działa moja magia.
Wyniki już były różne bo zależne od tego czy Lord nie splewił
Rozpa ma potencjał, muszę tylko sprawdzić czy taka ilosc BG starczy
Czary przeważnie rzucam tak i przypomina to TK:
2kostki - dodatkowe kostki
2kostki - dodatkowe kostki
BS
zostają mi
1 kostka
2 kostki
na popchniecie na 4+ jesli nie wpuscisz mi dodatkowych kostek
Średnia ilość DD to 5-6, czyli max starczy Ci na pierwsza faze magii a na popychaczki już używasz scrolle
przewaznie masz ich 3-4
jesli niczego nie pomylę
brakuje ich w 3ciej turze.
przy sporej ilosci fastów jestem w stanie kontrolować gre do tej tury
Oczywiscie to na papierze
W praniu zawsze bywa różnie.
na DMP miałem przeważnie silnie umagicznione armie
seer z dzwonkiem + 3elektryków - przebiłem sie w 3ciej turze 20-0
ogry z 1 brusiem - przebiłem sie w 1wszej turze niestety z Mackiem Paraszczakiem to cokolwiek zrobie i tak mam 13-7
Demony na seekerze 2x horrory, 2x herald tzeencha - przebiłem sie w 1giej turze. Wynik: 7-13, ponieważ bsb khorna zabił mi Lorda, a assasin zginał od furii
demony na seekerze 1lv, 1x horrory 1x herald - przebiłem sie w 1wszej turze 10-10
problemy w magii dopiero sprawiły mi HE, które stancjonowały w lesie, majac ASF, kontrowały mojego Lorda no i book of hoeth 10-10
przed DMP grałem z Brzezina na jego full khorn army - załamał sie jak mu w 3ciej turze zdjałem wszystkie psy i bloodzia 20-0
Slaan i 1 skink troszke powstrzymywał moja magie tak do 3ciej tury 20-0
dalej:
bitwa z malalem 2x herald tzeencha, 2x horrory, seeker 1lv - przebiłem sie magia w drugiej turze W bitwie zdaje sie że remis albo jakieś pkt na moja kożyść
Maryś na TK poddał sie w 4rtej turze, ale byłoby gdzies koło 17-3
Tomek Koszo miał rozpe O&G totalnie na antymagii i dopiero on zatrzymał moja magie do 5-6tej tury. co nie zmieniło faktu, że wygrałem jakieś 13/14
Tak działa moja magia.
Wyniki już były różne bo zależne od tego czy Lord nie splewił
Rozpa ma potencjał, muszę tylko sprawdzić czy taka ilosc BG starczy
Czary przeważnie rzucam tak i przypomina to TK:
2kostki - dodatkowe kostki
2kostki - dodatkowe kostki
BS
zostają mi
1 kostka
2 kostki
na popchniecie na 4+ jesli nie wpuscisz mi dodatkowych kostek
Średnia ilość DD to 5-6, czyli max starczy Ci na pierwsza faze magii a na popychaczki już używasz scrolle
przewaznie masz ich 3-4
jesli niczego nie pomylę
brakuje ich w 3ciej turze.
przy sporej ilosci fastów jestem w stanie kontrolować gre do tej tury
Oczywiscie to na papierze
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
W praniu zawsze bywa różnie.
Ostatnio zmieniony 25 gru 2008, o 14:15 przez zaf, łącznie zmieniany 1 raz.
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
rozpa bardzo fajna, złorzona z pomysłem. obawiałbym się tylko o tą 9ke BG, chłopaki może i mają potencjał ale jest ich troszke za mało, bez ASFa wycięcie 9 modeli z T3 i AS5+ nie jest dużym problemem.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Niby tak, ale długo myslałem i dochodzę do wniosku że 6 I to na tyle dużo żeby od drugiej tury i tak być pierwszym.Arbiter Elegancji pisze:rozpa bardzo fajna, złorzona z pomysłem. obawiałbym się tylko o tą 9ke BG, chłopaki może i mają potencjał ale jest ich troszke za mało, bez ASFa wycięcie 9 modeli z T3 i AS5+ nie jest dużym problemem.
Bardzo możliwe że wypadna kusze na DR i muzyk z kuszników i dodam kilku BG - tak żeby cieżej ich było naraz zabić
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
myśle że to dobry pomysł.zafael pisze: Bardzo możliwe że wypadna kusze na DR i muzyk z kuszników i dodam kilku BG - tak żeby cieżej ich było naraz zabić
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
zapomniałeś o remisie z moim seerem bez dzwona, zamiast DS-ów miałem storm bannera
i chyb nawet Ci wpuszczalem czary, a ostatniego scrolla jakoś późno zużyłem.
Ale to kwestia ogrania, jak ktoś nie wie co podstawić, to ma problem![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Dlatego steed of shadows rządzi z takimi herosami
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ale to kwestia ogrania, jak ktoś nie wie co podstawić, to ma problem
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Dlatego steed of shadows rządzi z takimi herosami
Widzisz ja bitwe pamietam inaczej - gdyby nie warunki w jakich gralismy i Twoj seer nie przewróciłby sie z lini szarży mojego assasina to nie byłoby remisu. Pamietam jak wygladała sytuacja na stoleMorrok pisze:zapomniałeś o remisie z moim seerem bez dzwona, zamiast DS-ów miałem storm bannerai chyb nawet Ci wpuszczalem czary, a ostatniego scrolla jakoś późno zużyłem.
Ale to kwestia ogrania, jak ktoś nie wie co podstawić, to ma problem
Dlatego steed of shadows rządzi z takimi herosami
Dla mnie to była bitwa testowa chciałem zobaczyc jak dział pełne 6ć tur rozpiska, dlatego nie kłociłem sie o postawienie kilka cm poza linia szarży assasina.
a która z powyższych wymienionych bitew przez Ciebie nie była testowa?
I nie wnikam jak było. Ani ja ani Ty nie jestesmy w stanie powiedzieć tego, jak było zanim seer się wywrócił.
Chciałem tylko wskazać, e cała Twoja taktyka opierająca się na steed of shadows ma pod górkę z Storm Bannerem.
I nie wnikam jak było. Ani ja ani Ty nie jestesmy w stanie powiedzieć tego, jak było zanim seer się wywrócił.
Chciałem tylko wskazać, e cała Twoja taktyka opierająca się na steed of shadows ma pod górkę z Storm Bannerem.
5c bitew na DMP
Nawet grając z kumplem na slaanie zrobiliśmy że nie traci w 2giej turze slaana, który spanikował i go złapałem.
Wiem gdzie dokładnie stał seer przed upadkiem, bo ja ustawiałem assasina jak szarżowałem
tak aby w niego wlecieć w pogoni - to chyba oczywiste
Co nie zmienia faktu, że mogł sie on wyteleportować jesli by Ci sie to udało.
ten Banner - owszem przeszkadza, ale nie samym steed of shadow ta rozpa żyje.
W zwykłej szarzy klockiem z Lordem też jestem w stanie sporo zniszczyć.
Takie szarże były uskuteczniane z Tomkiem Koszo.
Dla osłody dodam ze Twoja rozpa bardzo mi sie podobała. Była o wiele lepsza niż to czym grałeś wczesniej. Bardzo kombinacyjna i bardzo, bardzo mocna.
Nawet grając z kumplem na slaanie zrobiliśmy że nie traci w 2giej turze slaana, który spanikował i go złapałem.
Wiem gdzie dokładnie stał seer przed upadkiem, bo ja ustawiałem assasina jak szarżowałem
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Co nie zmienia faktu, że mogł sie on wyteleportować jesli by Ci sie to udało.
ten Banner - owszem przeszkadza, ale nie samym steed of shadow ta rozpa żyje.
W zwykłej szarzy klockiem z Lordem też jestem w stanie sporo zniszczyć.
Takie szarże były uskuteczniane z Tomkiem Koszo.
Dla osłody dodam ze Twoja rozpa bardzo mi sie podobała. Była o wiele lepsza niż to czym grałeś wczesniej. Bardzo kombinacyjna i bardzo, bardzo mocna.
a to musze blokowac cala magie?2kostki - dodatkowe kostki
2kostki - dodatkowe kostki
BS
zostają mi
1 kostka
2 kostki
na popchniecie na 4+ jesli nie wpuscisz mi dodatkowych kostek
Średnia ilość DD to 5-6, czyli max starczy Ci na pierwsza faze magii a na popychaczki już używasz scrolle
przewaznie masz ich 3-4
jesli niczego nie pomylę
brakuje ich w 3ciej turze.
w zielonych mam 7-8DD i 1/2DS; jeszcze nie spotkalem armii ktora robilaby mi mega ziaziu magia
w bretce nie wiem,za malo nia gram ale tam po mesku przyjmuje czary na jape-3DD i 2DS musza wystarczyc na 6 tur
BTW,z TK gra sie najlepiej jak sie olewa cala jego magie,DS trzyma sie na kluczowy "dodatkowy atak". jak sie TK zaprze to rzuci tyle przyspieszaczek ze sie w koncu dopchnie (tak samo jest z klopa)