darki bp r 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
syf
Warzywo
Posty: 13

darki bp r 2250

Post autor: syf »

magia nastawiona na ofensywę z możliwością bardziej precyzyjnego atakowania słabszych celów. kocioł oczywiście do wspomagania , bsb do zimnych z asf, żeby w razie czego mogli przyjmować na klatę szarże, a poza tym przebijania się przez inne oddziały asf :P

1 Supreme Sorceress @ 405 Pts
Magic Level 4
Focus Familiar [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Power Stone [20]
1 Dark Pegasus @ [50] Pts

1 Sorceress @ 185 Pts
Magic Level 2
Darkstar Cloak [25]
Dispel Scroll [25]

1 Death Hag @ 200 Pts
General; Poison Attacks; Cauldron of Blood; Frenzy; 2ndWeapon

1 Cauldron of Blood @ [110] Pts

1 Master @ 214 Pts
Lance; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield; Battle Standard
Hydra Banner [75]
1 Cold One @ [0] Pts

na drugie kusze nie starczyło pt. jeszcze się zastanawiam, czy może i tych nie wymienić na warbanner dla zimnych. szczelcy do sprzątania fastów i trzymania małej czarownicy.

5 Dark Riders @ 110 Pts
Spear; Rptr Crossbow; Light Armour

5 Dark Riders @ 85 Pts
Spear; Light Armour

10 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 100 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour

5 Harpies @ 55 Pts

5 Harpies @ 55 Pts

5 Harpies @ 55 Pts

zimne na zimnych z bsb jako główna siła uderzeniowa. te rydwany jako element wspomagający. a poza tym myślę, że w dwa powinny być w stanie coś tam zdziałać.

6 Cold One Knights @ 186 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician

6 Cold One Knights @ 221 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Standard of Hag Graef [35]

1 Cold One Chariot @ 100 Pts

1 Cold One Chariot @ 100 Pts



1 War Hydra @ 175 Pts


Casting Pool: 9
Dispel Pool: 5
Models in Army: 59
Total Army Cost: 2246

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Zamienił bym jeden rydwan na shade bo śmieci mogą Ci dac popalic. Kuszą tarcze, czarodziejce chyba ten PS nie zabyt potrzebny.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

syf
Warzywo
Posty: 13

Post autor: syf »

tarcze na ridersach? też się zastanawiam
PSa będę musiał przetestować, żeby zobaczyć, jak się zamysł będzie sprawdzał w praktyce.
shade by się przydali, ale jakoś nie widzi mi się obecność jednego czariota :P

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Nie bardzo wiem jak ta rozpiska ma dzialac ?

Ofensywna napierajaca do przodu chyba, bo strzelania nie masz tyle zeby to wrog musial isc do ciebie. A jesli tak to charioty zostana daleko w tyle za CoK, i w drugiej/trzeciej turze CoK i Hydra szarzuja a charioty dopiero w 4/5.

Charioty dobrze uzupelniaja piechote, ale kawalerii juz nie. Zwlaszcza ze kociolek ich tez jakos specjalnei nie upgradeuje. Wywal lepiej te dwa charioty a zamiast nich daj kusze (i koniecznie muzykow!) na DRach, i wstaw jakis porzadny oddzial shadesow z dwurakami (z dodatkowym atakiem z kociolka moga byc niebezpieczni), dodaj tarcze i muzyka do kusznikow i warbannera dla drugich CoK. Powinno starczyc :)
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

Jak juz dajesz cokom asf, to daj championowi roha i wyrzuc psa+1dsa z duzej soski, bo co z tego, ze ona ma focusa, jak siada od byle czego.

No i rzucanie tylu stupidow na 9tkach, wcale do mnie nie przemawia. Mysle, ze na 10 bitew, w przynajmniej polowie, bedziesz narzekal, ze "gdyby nie stupid, to bym wygral".

syf
Warzywo
Posty: 13

Post autor: syf »

no hoteka przy obecności dużej wiedźmy to raczej nie dam, bo jak coki się zapędzą blisko przeciwnika, to sobie gówno poczaruję (a poza tym mam sporo dsów, więc wydaje mi się, że ogólna ilość kości wykraczałaby poza limit). a focus i pegaz są po to, żeby nie siadała od byle czego :)
a championa nie chcę dawać, żeby można było dłużej używać look out.

o shadesach, kuszach na dr etc wiem i myślałem, ale bardzo mnie korci do przetestowania rydwanów jako wsparcia ofensywy :)

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Spoko, testuj :) Rydwany sa naprawde niezle, bardzo duzo moga wytrzymac a dzieki wysokiej Ld to i ustac pare rund combatu. Jedynie nie pasuja do armii opartej na kawalerii, bo zazwyczaj jak dojada to juz nie beda potrzebne.

Ale jesli juz koniecznie chcesz ich uzywac to proponuje jechac nimi razem na jednej flanke, i zrobic z nich flanke wolniejsza, a kawaleria otaczac z drugiej flanki (flanka szybsza).
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

syf
Warzywo
Posty: 13

Post autor: syf »

no no, takie założenie taktyczne ma nawet jakąś własną nazwę, bodaj refused flank, jeżeli się nie mylę :P

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Mylisz się :)

A o genialnych sposobach wystawiania radzę zapomnieć. Wszystko zalezy od terenu i rozstawienia przeciwnika.

A rozpa fajna, daje bardzo dużo taktycznych mozliwości.

syf
Warzywo
Posty: 13

Post autor: syf »

http://www.irondogstudios.com/tactic_pics/flank01a.jpg

chodziło mi o mniej więcej coś takiego, gdzie część jednostek (rydwany z darmowym obrotem, hydrant, ewentualnie szmata na pegazie) mogą robić za te decoy units :P

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

A mi nie.

Do takiej taktyki charioty i hydrant sa za wolne. Nadadza sie do tego natomiast DR i harpie.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

ODPOWIEDZ