
ciezko tak do walki sie ich sklada, nic nie pasuje


Teraz mi się podoba i zamierzam sobie zebrać takie VC.
Armia ma być robiona na blood dragonów, czysto do walki i chyba też tak wyszlo.
Moja wizja wampirów to mroczni rycerze, okuci w czarną stal, a dowodzic musi potężny wojownik.
Teraz jak zamierzam tym grać i co jest do czego.Vampire Lord 425
-hellsteed
-Dreadlance
-Crown of the Damned
-Red Fury
-Avatar of Death (shield, HA)
-Beguile
Vampire 225
-bitting blade
-black periapt
-helm of commandment
-avatar of death (shield, HA)
-flying horror
Necromancer 105
-dispel scroll
-dispel scroll
20x Skeletal Warriors 193
-war banner
10x ghouls 80
10x ghouls 80
5x Dire Wolves 40
5x Dire Wolves 40
10x Black Knights 365
-fcg
-barding
-Banner of the Barrows
6x Black Knights 185
-banner ot the dead legion
3x fell bats 60
5x Blood Knights 275
-Royal standard of Strigos
1x Varghulf 175
2248
Lord: potęzny rzeżnik wrogich herosów, uwielbia się tluc w pojedynkach i mu to wychodzi. Jego mankamentem jest glupota, no ale trudno, na pewno mniej boli niz w przypadku goscia czarującego, a skoro gosć będzie się pchal do walk ze star dragonami musi mieć warda. Save na 3+ z wardem na 4+ do tego niezle statsy dają mu przeżywalność, a kopa ma niezlego i dosć latwo może zlapać wroga za pomocą hellsteeda. Wydaje mi się on dużo lepszą opcja niż w Abbysal Terror(3 ataki z S5 to żenada, a w zamian wrodzy herosi naklepują mu rany). Sluzy też do zjadania wrogich kawaleri i innych rzeczy z wysokim pancerzem, tafem ale slabym CR. Essensja blood dragona

Jego chorąży: jak to chorąży, ma wspierać armie i to robi. Lepsze sypanie, przekazywanie WS oraz wsparcie w ofensywie i defensywie magicznej, do tego i tak zabije to co ma zabić. Save na 3+\4+ z lataniem daja mu przeżywalność oraz możliwosć zjadania piątek cięzkiej kawaleri od boku(-3 do sava i tak jest, zaś elfickie jazdy, imperialne rani na 2+).
DO tego i tak świetnie skasuje każdą maszyne. Za brak sily 6 daje mi dodatkwoego dispela badz sam wygeneruje 2 kosći mocy.
Nekromanta: co to za szanujaca się armia niumarlych bez tego gościa?

Podsumowujac, mam herosa do walki, mam niezlego wspomagacza, mam leciutkie wsparcie magi 6/7 power diców to wcale nie tak żle, zaś 5/6 dispel diców z dwoma scrolami daje dosć stabilną ochrone magiczną na BP+R
Cory:
2x10 ghouli, wolalbym 2x10 szkieletów, no ale nie przesadzajmy

wilczki do asekuracji blood knightó gównie, odginanie i każdy wie jakie inne pierdoly.
klocuszek szkielich, na pewno fajnie wygląda i daje calkiem fajne możliwosći. W zasadzie +6 do CR, dobry i dosć tani bloker, no i armia blood dragonów bez szkieletów?

speciale:
10 BK z barrowsem, w sumie wspaniale uderzenie, mozliwosć trafiania na 2+ dzieki helmowi mnie przekonuje. Z resztą super klimat.
6x BK, dużo grlaem w HE na 5\6 DP z ellyrionem, niezwykle cenna jednostka do robienia bardzo fajnych rzeczy, a taka szóśtka BK jest w tym chyba jeszcze lepsza. 8 cali ruchu, to jest to

3x baty, w sumie lepsi one niż kolejne wilczki, te same zadania. Myśle, ze beą wiekszosć bitwy się gdzieś kitrać, po to aby w jakimś zlym momęcie zastawić lorda po oblanej glupocie czy ratować blood knightó jak coś pójdzie nie tak. 3 do tych zadań w zupelności styknie.
Rary:
varg, wiadomo
5x Blood Knighci, to dla tej jednostki postanowilem zebrać wampiry, najpierw bylo 6 gosci, ale 5 z hatem też styknie na luzie. Genialny klimat, bez nich nie widze tej rozpy, na początku byly nawet dwa oddzialy

Aspekt hobbistyczny

to kolejna rzecz dlaczego skusilem się na wampiry, mozna zrobić mega wy&#(*stą dla oka armie.
Lord będzie pewnie z green knighta, zrobi mu się jakąś bajerancką lance, dorobi jakieś mhhroczne

BSB, bedzie nim koleś z great weaponem od WE, dokleji mu się na plery skrzydla od gryfa i super, jakaś tarcza i wysywig jest, oczywisćie jakaś szmate, pewnie na plecy

Necromanta, musi to być figsa w stylu starych necrusiów, taki gandalf szary, z kapeluszem i brodą

Wilczki to koniecznie stare wilki, ewentualnie od goblinów, muszą to być prawdziwe wilki, basiory, dzieci nocy, a nie jakieś gnijace pokraki
Nowe szkielety są świetne.
Ghoule... z nimi bedzie mega problem bo niszczą ladnosć tej armi

Pomysl jest taki, że da się korpusy i nogi grave guardów, zaś ręce, glowy i dodatki to ghoule, ewentualnie flagelanci z dodatkami od ghouli... muszą to być elitarne ghoule, a nie byle co

10 BK, zrobie z gralowców


6 BK, są bez bardingów, orginalne figsy tutaj bardzo spasują.
baty... psują podobnie wszystko jak ghoule :/ ale ewentualnie mogą zostać, no chyba, że nikt by nie mial nic przeciwko, ze role batów przejelyby bretońskie pegazy, oczywisćie z jeżdzcaami, im więcej czarnych rycerzy na polu bitwy tym lepiej

blood knighci, o nich wiele nie trzeba mówic :p figurki już są

vargulf, kolejny psuja wyglądu, ale na niego nie mam kompletnie pomyslu, czym zastąpić aby pasowalo...
Cala armia ma być w czarnej stali, niczym najprawdziwsza z mrocznych nocy

Jakieś porady co do rozpy, ewentualnie wygladu armi??
pozdro
