WoCh 2250 - przymiarka

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Paku
Oszukista
Posty: 826

WoCh 2250 - przymiarka

Post autor: Paku »

Chaosik 2250:

Chaos Lord of Khorne - 385
- Jugger
- Shield
- Axe of Khorne (+1S , KB)
- Favour of Gods (+/- 1 na Eya)
- Crown of Ecerlasting Conquest (Regeneration)

Exalted Hero of Tzeentch - 204
- Disk
- Enchant Shield
- Halberd
- Golden Eye of Tzeentch (3+ ward na strzelanie i pociski magiczne)
- Bloodcurdling Roar ( 2d6 s1 no AS)

Chaos Sorcerer - 135
2x DS

20 Maruders of Slaanesh - 134
- LA + Shield, musician

5 Maruders Horsman of Slannesh - 91
- Flails, musician

5 Maruders Horsman of Slannesh - 91
- Flails, musician

5 Warhounds - 30
5 Warhounds - 30
5 Warhounds - 30
5 Warhounds - 30

15 Chosen of Tzeentch - 390
- Halberds, shields, musician, standard
- Blasted Standard (4+ ward na shotting)

5 Chaos Knights of Khorne - 240
- musician

5 Chaos Knights of Khorne - 240
- musician

Chaos Spawn - 55
Chaos Spawn - 55
Chaos Spawn - 55
Chaos Spawn - 55

Modeli: 82
Pkt: 2250/2250


Komentarz:

Generałem armii jest Lord na Juggerze - Lord do CC. Z 6A6S + 3A5S jest w stanie zrobić dużo. Co prawda boimy się trochę dział, bolcy, magii ale cóż.. przetrzyma i rozkręci coś tam w szarży a figs jest fajny.

Mój faworyt czyli Hero czincza, zastosowań multum, niszczenie Lcavalery, maszyn, strzelców, polowanie na magów a do tego ward 3+ który mam nadzieje że wystarczy żeby odciągnąć obstrzał od reszty armii.

Caddy - wezmę sobie i postawię w lasku, takie zastosowanie.

4x5 psów - pierwsza linia, idą na rzeź, jak się daje to dobiegają do wroga i odbija się, wróg może pogonii i będzie bliżej mojej armii :wink:

2x marudersi konni - pochodzą z plemienia czczącego Slannesha i chętnie dołączyli się do zbrojenej gromadki.
20 marudersów pieszych - jw. do tego mogą coś przytrzymać lub rozjechać mniejsze cele.

2*5 Khorna - przyboczni Lorda, jak spawny coś turę przytrzymają to oni to rozjadą.

15 Chosenów Tzeentch'a - coś podobnego do Knightów, ale fajniejsze i ward 4+ na szotting ^^

4 Spawny - zalety: 4 wystawienia więcej, straszacze lataczów i wysoki T dzięki któremu coś przetrzymają, a później to coś zostanie rozjechanie przez Chosenów, Khorników lub Lorda.



Czekam na rady i komentarze :)
Ostatnio zmieniony 7 sty 2009, o 20:58 przez Paku, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

general z Ld9 nie dajacy liderki niczemu.. troche hardkor nie sadzisz ;) ?

Paku
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Paku »

hmm... racja hardcore

ale takie skutki nie doczytania :wink:



zaraz poprawie

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

spawnom daj mark slanesha :D wtedy są IMO fajniejsze...:D

ODPOWIEDZ