Skaveni 2300 bp+r bez dzwonka

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Uki
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131
Lokalizacja: Szczecin

Skaveni 2300 bp+r bez dzwonka

Post autor: Uki »

Co myślicie o takiej rozpisce?

Unnamed2300 Pts - Skaven Army

1 Grey Seer @ 335 Pts
General; Magic Level 4; Skaven Magic
#4 Warpstone Tokens [0]
Warpstone Amulet [25]
Eye of the Horned Rat [25]
Warpstorm Scroll [50]

1 Warlock Engineer @ 135 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Storm Daemon [25]
Dispel Scroll [25]

1 Warlock Engineer @ 130 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Dispel Scroll [25]
Death Globes [20]

1 Chieftain @ 149 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Storm Banner [75]

21 Clanrats @ 180 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun

21 Clanrats @ 180 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun

21 Clanrats @ 180 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun

21 Clanrats @ 195 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Weapon Team @ [75] Pts
Warpfire Thrower

21 Clanrat Slaves @ 46 Pts
Musician

21 Clanrat Slaves @ 46 Pts
Musician

21 Clanrat Slaves @ 46 Pts
Musician

21 Clanrat Slaves @ 46 Pts
Musician

2 Poison Wind Globadiers @ 20 Pts


2 Poison Wind Globadiers @ 20 Pts


2 Poison Wind Globadiers @ 20 Pts


2 Poison Wind Globadiers @ 20 Pts


7 Warplock Jezzail teams @ 140 Pts


7 Warplock Jezzail teams @ 140 Pts


10 Plague Monks @ 65 Pts
Frenzy; Musician

6 Gutter Runners Tunnelling Team @ 102 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons

1 Warp-lightning Warp Cannon @ 100 Pts


Casting Pool: 10

Dispel Pool: 6

Models in Army: 215


Total Army Cost: 2295


Monki do trzymania seera.
Nie wiem czy nie zrezygnować z jednego kloca clanratsów i slaveów na rzecz większej ilosci jezzaili?

Awatar użytkownika
Kefas
Masakrator
Posty: 2586

Post autor: Kefas »

nie wiem czy 10 monków to dobry unit do trzymania generała...
jeden nieszczęśliwy missile, katapa albo coś jeszcze innego i baj baj...

Awatar użytkownika
Uki
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Uki »

Mają franzy więc nie panikują, nie uciekają od strachu i terroru :D


Właśnie: modele z szałem muszą zawsze szarżować przeciwnika, nawet jak szarża będzie spalona?, czy tylko wtedy kiedy szarża będzie udana?

Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1002
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Necromanter »

Akurat PM to świetny oddział do trzymania bohaterów i sam go często używam, przynajmniej jest pewność,że nasi bohaterowie nie uciekną od jakiejś głupiej paniki.

IMO klocki clanratów są trochę zamałe optymalna liczba to 25 i ja osobiście umieszczam tam championów naprawde zwiększa to ich przeżywalność.

Brakuje mi tu również night runnerów przy 3 ratlingach i warp firerze to nie masz jak się zasłonić i ciężko Ci będzie uzyskać dobrą pozycje do strzału z nich, bo odrazu w następnej turze będą schodzić od ostrzału przeciwnika.

Co mi się jeszcze rzuciło w oczy to to,że możesz mieć problemy z wystawieniem i manewrowością taką ilością klocków naprawdę będziesz musiał się nagimnastykować,żeby wszystko dobrze ustawić w każdej turze, a najmniejszy błąd może Cię kosztować przejażdżke po całej armii....

P.S. Życzę miłego malowania tylu klocków :)

ODPOWIEDZ