Bretońskie Pegazy
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Bretońskie Pegazy
Czy niwelują one szeregi czy też nie?
Nie ma minusów od strzelania do nich , ale w lesie poruszają się z normalnym movem.
Nie ma minusów od strzelania do nich , ale w lesie poruszają się z normalnym movem.
-
- Falubaz
- Posty: 1152
W lesie poruszają sie ground movmentem czyli maja po nim 8 cali ruchu.
shino ma rację, we wszytkich aspektach wypowiedzi, co do ruchu to: str 69 w RB:
"If they deide to move on the ground using their Move value, they move as skirmishers, but they do not ignore difficult terrain penalties"
"If they deide to move on the ground using their Move value, they move as skirmishers, but they do not ignore difficult terrain penalties"
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!

- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nie, nie. Wlasnie w rulebooku ;-]
- Christos
- Kretozord
- Posty: 1590
- Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)
RB str 28:
"-1 Shooting at a single model or skirmishers.
This penalyty applies if target is a single model with a unit stranght of 1, or a unit of model with unit stranght of 1 who are in skirmish formation."
Flying Cavalry ma US 2.
"-1 Shooting at a single model or skirmishers.
This penalyty applies if target is a single model with a unit stranght of 1, or a unit of model with unit stranght of 1 who are in skirmish formation."
Flying Cavalry ma US 2.
no a na przykład takie carriony? sorki ale teraz zwątpiłem... pewnie dlatego ze sie nie wyspalem
OFFTOP -> Christos: Twój podpis - też zawsze chciałem to wpisać sobie w sygnaturę! bo to jest najważniejsza zasada
OFFTOP -> Christos: Twój podpis - też zawsze chciałem to wpisać sobie w sygnaturę! bo to jest najważniejsza zasada

Carrion ma US 1, więc -1 w przypadku strzelania w nie jak najbardziej obowiązuje. Czego niestety nie da się powiedzieć np. o jezzailach czy ratlingach... Tudziez swarmach (poza tymi np. z armii VC, one mają US 1)
- Christos
- Kretozord
- Posty: 1590
- Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)
A jaki US maja Carriony? Każdy skirmish o US>1 nie daje -1 do strzelania.Zuranthus pisze:no a na przykład takie carriony? sorki ale teraz zwątpiłem... pewnie dlatego ze sie nie wyspalem
Carrriony, Fellbaty itp mają o ile sie nie myle US 1 więc -1 jest.
EDIT
przegapiłem posta Krzyska
