Zapytania o zielone zasady
Moderator: Kołata
ad.1 - Tak, możesz dołączyc. Nie ma obowiazku wsadzać do współplemieńców:) Dotyczy to równiez innych zielonych podras.
ad.2 - O ile dobrze pamiętam to działo ma "-" przy Inicjatywie więc nie zdaje z automatu:)
ad.3 - tak są oni normalnym odziałem rank&file z tym że możesz poukładac ich dowolnie w odziale - squigi nie są trafktowani jak czempioni
ad.4 - dotyczy tylko squig hooperów i oni zawsze muszą starać się jechac tyle ile rzucili i w zadanym kierunku. Przeszkody ich normalnie zatrzymują np. sojusznicze oddziały. hoopersi są quasikawalerią więc nocnik jest jeźdzcem i cały model ma jedną wspólną charakterystykę.
ad.5 - za rzadko ostatnio gram by miec 100% pewność więc nie odpowiadam
ad.2 - O ile dobrze pamiętam to działo ma "-" przy Inicjatywie więc nie zdaje z automatu:)
ad.3 - tak są oni normalnym odziałem rank&file z tym że możesz poukładac ich dowolnie w odziale - squigi nie są trafktowani jak czempioni
ad.4 - dotyczy tylko squig hooperów i oni zawsze muszą starać się jechac tyle ile rzucili i w zadanym kierunku. Przeszkody ich normalnie zatrzymują np. sojusznicze oddziały. hoopersi są quasikawalerią więc nocnik jest jeźdzcem i cały model ma jedną wspólną charakterystykę.
ad.5 - za rzadko ostatnio gram by miec 100% pewność więc nie odpowiadam
herd jest normalnym oddziałem i rusza się normalnie jak inne oddziały np night gobliny.
Jak wsadzisz BO do savegy to nie będzie miał =1A ponieważ on dalej nie będzie frenzy jednakże jak oni bęa musieli szarżować to on wraz z nimi. Dzieki savegom jest odporny na psychologię tak jak cały oddział. Chyba że bedzie chciał samotnie wyszarzować z savegy wtedy już nie jest odporny na psychologię
Jak wsadzisz BO do savegy to nie będzie miał =1A ponieważ on dalej nie będzie frenzy jednakże jak oni bęa musieli szarżować to on wraz z nimi. Dzieki savegom jest odporny na psychologię tak jak cały oddział. Chyba że bedzie chciał samotnie wyszarzować z savegy wtedy już nie jest odporny na psychologię
To ja żeby się upewnić...
Jeśli żucę ten czar nr 6 z goblińskiej listy na model dziala, to dostaje on te k6 trafień z automatu, a przeciwnik nie żuca na inicjatywę obslugantów?
(mialem już przypadek użycia tego czaru na maszynki, i przeciwnik tlumaczyl że w takim przypadku używa się statystyk obslugi maszyny)
Jeśli żucę ten czar nr 6 z goblińskiej listy na model dziala, to dostaje on te k6 trafień z automatu, a przeciwnik nie żuca na inicjatywę obslugantów?
(mialem już przypadek użycia tego czaru na maszynki, i przeciwnik tlumaczyl że w takim przypadku używa się statystyk obslugi maszyny)
Jest tak jak mówisz
A licky boom boom down!!!
tak
tak
nie,musisz miec 5 modeli ,w tym wypadku 5 baz snotowonewunda pisze:Przypomniało mi się jeszcze jedno, ważne dla mnie pytanie- czy jeśli dołączymy NG grt shamana do 4 baz snotlingów, czy działa tam zasada Look out, Sir ?
od kiedy US oddzialu ma znaczenie? fakt ze jak sie ma US 5+ to nie przysluguje takiej postaci Look outTak, US 5+.
RB p.74
kurdę, no i upadł pomysł gdzie wsadzić magaquas pisze:nie,musisz miec 5 modeli ,w tym wypadku 5 baz snotowonewunda pisze:Przypomniało mi się jeszcze jedno, ważne dla mnie pytanie- czy jeśli dołączymy NG grt shamana do 4 baz snotlingów, czy działa tam zasada Look out, Sir ?
od kiedy US oddzialu ma znaczenie? fakt ze jak sie ma US 5+ to nie przysluguje takiej postaci Look outTak, US 5+.
RB p.74


Ostatnio wpadłem na inny pomysł, jednak mam w związku z tym pytanie: Jeśli w oddziale np. NG jest BOBB, który tłumi animozje, oraz szaman, to w przypadku 1 na animojach trafienia są rozdzielane jak przy strzelaniu, ale z normalnej broni zasięgowej nie można zestrzelić szamana w takim klocku. Czy rozdzielamy na 5+ w szamana a reszta w oddział czy nie rozdzielamy?
I czy amulet of protectyness podlega modyfikatorom od siły i tym podobnym? Np. przeciwnik z AS na 2+ rani z siłą 5. Czy mam wtedy AS na 2+ czy 4+?
I czy amulet of protectyness podlega modyfikatorom od siły i tym podobnym? Np. przeciwnik z AS na 2+ rani z siłą 5. Czy mam wtedy AS na 2+ czy 4+?
no jak w klocku ng bedzie 5 modeli i szaman to wtedy rozdzielasz. tak. amulet podlega modyfikatorom. w innym przypadku hero zatrzymywalby czolg ^^
nic sie nie stanie. a przeciez to jest normalne wystawienie
min. 27 ng sieci, sztandar, muzyk, 2 fanoli w tym szaman i BO. moja podstawa na format poniżej 2k.

na duze pkt na szamana amulet of protectyness i do klocka ng z sieciami jest trudny luj do zabicia ;]