WoC 2250 na 4 magach BP+R!
WoC 2250 na 4 magach BP+R!
Chaos Sorcerer Lord Lvl 4
Spell Familiar
Dispel Scroll
Koń
Sorcerer of Nurgle Lvl 2
Skull of Katam
Koń
Sorcerer of Nurgle Lvl 2
Infernal Puppet
Sorcerer of Nurgle Lvl 1
Dispel Scroll
2x 5 Marauder Horsemen of Slaanesh
Flail/ Throwing Axes (jeszcze nie wiem)
14 Marauders of Slaanesh
Musician
3x5 Warhounds
3x DO
GW
6x Knights of Slaanesh
War Banner
Musician
6x Knights of Slaanesh
Banner of Rage
Musician
Hellcannon
Ewentualnie: Puppet poleci za Staff of sorcery. 4 magów nurgle`a jest fajnych, ale nie ma czym paniki wywoływać, bić fastów itp, tak biorę Death/Fire i mam 2-3 pociski, 5 kości do uzycia i +1 do casta na duzym magu. Flaming Sword na duzym magu też boli, bo rozkreca altar, 3 ataki z s7 . Poszukam jeszcze punktów na Third Eye, na wypadek wrony itp.
Mark Nurgle`a na Knightach może i jest fajny z tym -1 to trafienia, ale jako, że -1 WS dziala tylko, gdy przeciwnika atakuje, a nie w calym CC, to nie jest taki super, a 40 punktów na 2 oddziałach zżera.
Kostki: 2 z puli + 1 za skull + 1 za 1 lvl + 4 za 2x 2 lvl + 4 za duzego= 12
Dispel: 1 za puppeta+3 za scrolle+ 7 za kostki = 11
Spell Familiar
Dispel Scroll
Koń
Sorcerer of Nurgle Lvl 2
Skull of Katam
Koń
Sorcerer of Nurgle Lvl 2
Infernal Puppet
Sorcerer of Nurgle Lvl 1
Dispel Scroll
2x 5 Marauder Horsemen of Slaanesh
Flail/ Throwing Axes (jeszcze nie wiem)
14 Marauders of Slaanesh
Musician
3x5 Warhounds
3x DO
GW
6x Knights of Slaanesh
War Banner
Musician
6x Knights of Slaanesh
Banner of Rage
Musician
Hellcannon
Ewentualnie: Puppet poleci za Staff of sorcery. 4 magów nurgle`a jest fajnych, ale nie ma czym paniki wywoływać, bić fastów itp, tak biorę Death/Fire i mam 2-3 pociski, 5 kości do uzycia i +1 do casta na duzym magu. Flaming Sword na duzym magu też boli, bo rozkreca altar, 3 ataki z s7 . Poszukam jeszcze punktów na Third Eye, na wypadek wrony itp.
Mark Nurgle`a na Knightach może i jest fajny z tym -1 to trafienia, ale jako, że -1 WS dziala tylko, gdy przeciwnika atakuje, a nie w calym CC, to nie jest taki super, a 40 punktów na 2 oddziałach zżera.
Kostki: 2 z puli + 1 za skull + 1 za 1 lvl + 4 za 2x 2 lvl + 4 za duzego= 12
Dispel: 1 za puppeta+3 za scrolle+ 7 za kostki = 11
Ostatnio zmieniony 18 sty 2009, o 23:18 przez trikk, łącznie zmieniany 2 razy.
Release the Przemcio!
Pomyślę, ale 2 i 4 i 5 z nurgle`a też jest konkretny, tak samo jak 6, a z 3 kości z +1 do casta mam duze szanse to rzucić.Nehan pisze:ja bym wywalił drugi poziom z maga nurgla (i tak chodzi o snajperę, reszta jest średnia), a lordowi dał książkę.
Chociaż, znajomość całego lore`a na duzym magu za 40 pkt jest fajna, i nie obcina PD.
Boli troche to, ze z puli muszę brać na sniperki czary dla 2 magów... Ale duzy z 5 kostkami, +1 do casta też nie powinien mieć źle...
Release the Przemcio!
Cale zdanie
"Any model targeting a model with the mark of nurgle is at -1 for shooting and -1 WS when in base combat with the bearer"
Jak dla mnie, chcesz zaatakowac, to masz -1 WS. Ja atakuje przeciwnika na normalnym WS.
"Any model targeting a model with the mark of nurgle is at -1 for shooting and -1 WS when in base combat with the bearer"
Jak dla mnie, chcesz zaatakowac, to masz -1 WS. Ja atakuje przeciwnika na normalnym WS.
Release the Przemcio!
Może masz racje, ja te targeting i pierwszą cześć zdania wziąłem jako dot. tylko strzelania , a od i , drugą część zdania i oddzielny temat - co się dzieje gdy przeciwnik jest w kontakcie, nie koniecznie atakując. Bo te targeting to wg. mnie to bardziej do strzelania pasuje.
W pliku army buildera też tak ktoś to zinterpretował jako , -1WS in CC.
Jako, że i tak bieda w tym obecnym chaosie to wolałbym taką interpretację
W każdym razie co do rozpiski to wydaje mi się. że lepszy byłby mark nurgla na rycerzach od mark of slanesh, i tak masz przerzut paniki, masz strach. No i tak bardziej do tych magów nurgla by pasowało z klimatu.
W pliku army buildera też tak ktoś to zinterpretował jako , -1WS in CC.
Jako, że i tak bieda w tym obecnym chaosie to wolałbym taką interpretację
W każdym razie co do rozpiski to wydaje mi się. że lepszy byłby mark nurgla na rycerzach od mark of slanesh, i tak masz przerzut paniki, masz strach. No i tak bardziej do tych magów nurgla by pasowało z klimatu.
Trikk moim zdaniem błędnie interpretujesz.
To zdanie składa się z dwóch odrębnych cześci. Wskazuje na to "for shooting" jako fragment dyspozycji w pierwszej części tej zasady i "in base to base" w drugiej. Jest to ujęte niefortunnie, ale nie przesądza sprawy.
To zdanie składa się z dwóch odrębnych cześci. Wskazuje na to "for shooting" jako fragment dyspozycji w pierwszej części tej zasady i "in base to base" w drugiej. Jest to ujęte niefortunnie, ale nie przesądza sprawy.
przesadza.
Trikk dobrze interpretuje te zasade.
Trikk dobrze interpretuje te zasade.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Ja się spotkałem z ciekawszym zestawem na magu lordzie.
m.nurgla, save na 1+ (albo 0+), regeneracja i słomka i zna 5 czarów.
Mialem totalny opad szczeny jak taki pan z 7 worriorów pogonił DE smoka z lordem w wersji standard( inv word, S6)
Wyzwał na pojedynek odbił wszelkie rany i jeszcze zranił jaszczurkę. Bok siła oddziału, sztandar i było po zabawie.
Gość który ma 4lvl znajac 5 czarów ma zasadniczo komplet. Kopiąc magia w walce wręcz potrafi dorównać każdemu.
Jest to mocne zaskoczenie dla przeciwnika kiedy to mag go masakruje w CC.
m.nurgla, save na 1+ (albo 0+), regeneracja i słomka i zna 5 czarów.
Mialem totalny opad szczeny jak taki pan z 7 worriorów pogonił DE smoka z lordem w wersji standard( inv word, S6)
Wyzwał na pojedynek odbił wszelkie rany i jeszcze zranił jaszczurkę. Bok siła oddziału, sztandar i było po zabawie.
Gość który ma 4lvl znajac 5 czarów ma zasadniczo komplet. Kopiąc magia w walce wręcz potrafi dorównać każdemu.
Jest to mocne zaskoczenie dla przeciwnika kiedy to mag go masakruje w CC.
Ale poza magia nie wiele jest w stanie uczynić. zaszarżowany też ma obowiązek wyzywać na pojedynek.. A wiadomo czym się to skończy. Okrągle punkty idą do kosza.
Polecam na maruderach i axe i flaile.
Dzięki pierwszym żaden mag nie pozwoli sobie na luksus wyjścia z oddziału.
Dzięki drugim odzial ten potrafi niezle zaskoczyc w CC.
Jednak wolę topory.
Polecam na maruderach i axe i flaile.
Dzięki pierwszym żaden mag nie pozwoli sobie na luksus wyjścia z oddziału.
Dzięki drugim odzial ten potrafi niezle zaskoczyc w CC.
Jednak wolę topory.