Czyli projekt przed testami - zobacze jak sie spisze - ale chetnei posłucham ew. rad jeszcze przed testami.
2250 Pts - Eshin Army
1 Master Assassin
General;Smoke Bombs;
Fell Blade, ToP
1 Eshin Sorcerer
Magic Level 2;
2*DS
1 Eshin Sorcerer
Magic Level 2;
DS
Bands of Power
1 Chieftain
Heavy Armour; Battle Standard
Storm Banner
3*25 Clanrats
F.C.G.
Ratling Gun
3*26 Clanrat Slaves
3*5 Night Runners
2ndWeapon
2*5 Gutter Runners TT
TT; Poisoned Hand Weapons; Poisoned Throwing Stars
2*18 Giant Rat Pack
3 Packmasters
1 Giant @ 205 Pts
Casting Pool: 6+Bound
Dispel Pool: 4+3DS
Models in Army: 228
Total Army Cost: 2250
Pozdro
Eshin - EURO'wa beta
Daro, czyżbyś przymierzał się do SW 8 z Eshinem? 
Kilka słów na szybko przed obiadem:
Może ktoś napisze, że bomby na assasinie to strata punktów, ale ja jakoś też nie umiem pozbyć się wrażenia, że jak ich nie wezmę, to akurat będą potrzebne.
Bands of power - pomysł ciekawy, ale obawiam się czy ktoś je wpuści. Ja osobiście wolę warpstone charm, zaskakująco często ratował tyłek magowi. Zwykle skitterleapa (o ile nie jest IF oczywiście) biorą na scrolla (Solo ostatnio spróbował na kości i gdyby nie seria jedynek, straciłby w I turze proroka). Więc kości zostają na rozproszenie bransolet.
Ja bym zmniejszył liczebność slavów i spróbował rozbudować NR do 6. Jak jeden zginie, to dalej masz US 5 do zajmowania ćwiartek czy "crossfire". Po serii testów nie daję też broni rzucanej TT albo daję tylko 1 jednostce, bo najczęściej nie mają ich kiedy użyć. Punkty mogłyby pójść na NR.
Gigant to ciekawy pomysł i sam nad tym myślałem, ale chyba zostanę przy monkach i PCB. Chociaż stubborn w pobliżu BSB - to może działać.
Giant raty IMO są bardzo OK, pomykają pięknie. No i dużo Cię.
Pozdrawiam,
Krzysiek

Kilka słów na szybko przed obiadem:
Może ktoś napisze, że bomby na assasinie to strata punktów, ale ja jakoś też nie umiem pozbyć się wrażenia, że jak ich nie wezmę, to akurat będą potrzebne.

Bands of power - pomysł ciekawy, ale obawiam się czy ktoś je wpuści. Ja osobiście wolę warpstone charm, zaskakująco często ratował tyłek magowi. Zwykle skitterleapa (o ile nie jest IF oczywiście) biorą na scrolla (Solo ostatnio spróbował na kości i gdyby nie seria jedynek, straciłby w I turze proroka). Więc kości zostają na rozproszenie bransolet.
Ja bym zmniejszył liczebność slavów i spróbował rozbudować NR do 6. Jak jeden zginie, to dalej masz US 5 do zajmowania ćwiartek czy "crossfire". Po serii testów nie daję też broni rzucanej TT albo daję tylko 1 jednostce, bo najczęściej nie mają ich kiedy użyć. Punkty mogłyby pójść na NR.
Gigant to ciekawy pomysł i sam nad tym myślałem, ale chyba zostanę przy monkach i PCB. Chociaż stubborn w pobliżu BSB - to może działać.

Giant raty IMO są bardzo OK, pomykają pięknie. No i dużo Cię.
Pozdrawiam,
Krzysiek
Sie usprawiedliwie
:
Tylko 3 DS bedą - licze zę w 2-3turze wbijam z skita i zabijam. Oczywiscie liczę na IF na pierwszym skicie
Co do SW - moze zagram jak mi sie uda
Gwiazdki magiczne na TT - chodzi o duchy, banshity itp. - jakos trzeba to zabić , a przecież asasinem tego nie bede robił.
5NR- niezbedne minimum, myśle że ćwiary bede miałczym zajmować, a NR to na fasty, ochrona ratlingów itp. ogólnie poswiecenie dla dobra innych.
BoP - chodzi o to że chce mieć BSB, a ten bound bedzie fajnei współgrał z skiterem - o d 3 tury powinien zacząć sie spłacac - S6 na magu to zabójstwo dla innych magów
Asas zajmie sie grubasami a sorcer i BSB mięczakami - taki plan. Ograniczenie DS Euro bardoz mi sie podoba - nei chce widizeć 6DS
Gigant - zawsze go lubiłem. Ściągnie na siebie ostrzał, moze cos sterroryzuje/zatrzymie.
Pozdro

Tylko 3 DS bedą - licze zę w 2-3turze wbijam z skita i zabijam. Oczywiscie liczę na IF na pierwszym skicie

Co do SW - moze zagram jak mi sie uda

Gwiazdki magiczne na TT - chodzi o duchy, banshity itp. - jakos trzeba to zabić , a przecież asasinem tego nie bede robił.
5NR- niezbedne minimum, myśle że ćwiary bede miałczym zajmować, a NR to na fasty, ochrona ratlingów itp. ogólnie poswiecenie dla dobra innych.
BoP - chodzi o to że chce mieć BSB, a ten bound bedzie fajnei współgrał z skiterem - o d 3 tury powinien zacząć sie spłacac - S6 na magu to zabójstwo dla innych magów

Gigant - zawsze go lubiłem. Ściągnie na siebie ostrzał, moze cos sterroryzuje/zatrzymie.
Pozdro
Masz plan, brzmi nieźle. Teraz tylko przetestować. 
Ja też najczęsciej licze na IF-a na pierwszych rzutach. Choć oststnio miłem ... miscasta. Co gorsza na magu bez przerzutów, i straciłem czar.
Ja jeszcze z jedną propozycją. Bo na duchy, banshee i inne dziadostwa w sumie jeden strzelający TT wystarczy (ja już zrezygnowałem w ogóle, prawie nigdy nie maja okazji porzucać, a jak wjedziesz szarzą w banszetę, to masz prawie bankowo overruna). Mając slot rare wolny, ujmując punktów ze slave'ów i broni rzucanej dla TT dostajesz 40 pkt na globadierów. Na pierwszy rzut oka wyglądają nieszczególnie, ale mają takiego body counta, że polecam gorąco. Sam się niedawno kilka razy przekonałem.
No i tez doradzałbym jezzaile, ale co kto lubi.

Ja też najczęsciej licze na IF-a na pierwszych rzutach. Choć oststnio miłem ... miscasta. Co gorsza na magu bez przerzutów, i straciłem czar.
Ja jeszcze z jedną propozycją. Bo na duchy, banshee i inne dziadostwa w sumie jeden strzelający TT wystarczy (ja już zrezygnowałem w ogóle, prawie nigdy nie maja okazji porzucać, a jak wjedziesz szarzą w banszetę, to masz prawie bankowo overruna). Mając slot rare wolny, ujmując punktów ze slave'ów i broni rzucanej dla TT dostajesz 40 pkt na globadierów. Na pierwszy rzut oka wyglądają nieszczególnie, ale mają takiego body counta, że polecam gorąco. Sam się niedawno kilka razy przekonałem.
No i tez doradzałbym jezzaile, ale co kto lubi.

No ja mam trochę tego śmiecia, ale żeby całą taką armię pożyczyć* to już byłby problem.Daro pisze:Pomyśle nad tymi zmianami
Ale z szczurkami może byc problem i prawdopodobnie skończy sie na krasnoludzkim strzeladle
*po tym jak sam jedną wystawię
