ehem.. ksiąźka jest już dostępna więc czas złożyć jakąś opcję. Tutaj jest to co wymyśliłem i w pewnej części testowałem i jest nieżle, a co najważniejsze gra się przyjemnie:
Lords & Heroes:
*Slann mage Priest (275pts) + The Focused Rumination (free) + The Becalming Cogitation (50pts) + Cupped Hands of The old Ones(45pts) + Plague of Tepok (15pts) + Cube of Darkness (40pts) + BSB (25pts) + warbanner (25pts) = 475pts
-Slann mając dodatkową kość do każdego czaru, 90% szansę na przekazanie pierwszego miskastu, odrzuca 6stki wybranemu magowi w 24' i 5 czarów, i cube od biedy wydaje mi się dość rozsądnym wyborem
*Saurus Scar-Vet (85pts) + Gw(6pts) + La(5pts) + Sh(3pts) + Jaguar Charm (25pts) + Bane Head (15pts) = 139pts
-Saurus biegacz i Wx2 dobre na wszystko
*Skink-Chief (55pts) + WarSpear (50pts) + Ancient Steagadon (275pts) = pts = 380pts
- Ta opcja wydaje się być musem w obecnej armii Lizardmenów, jest na tyle nie do nie wzięcia
Core:
*10x Skink Skirmishers/Blowpipe = 70pts
*10x Skink Skirmishers/Blowpipe = 70pts
*11x Skink/Javelins (55pts) + 1x Kroxigor (55pts) + Musician(6pts) + Brave(8pts)= 124pts
*11x Skink/Javelins (55pts) + 1x Kroxigor (55pts) + Musician(6pts) + Brave(8pts)= 124pts
Special:
*3x Terradon/Javelin = 90pts
*3x Terradon/Javelin = 90pts
*16x Temple Guard (256pts) + Revered Guardian/Venom of The Fiery Frog (24pts) + Standard (14pts) + Sun Standard of Chotec (40pts) = 334pts
- +7 do kombatu na wejściu, 2+sv, -1/-2 do trafienia, i champ z magicznymi/pojzonem w zasadzie się sprawdza, jednak w niektórych sytuacjach jest ich za mało
Rare:
*3x Razordon + 1x Extra Skink (5pts) = 230pts
*2x Salamander + 2x Extra Skink (10pts) = 160pts
-Razordony z salamandrami w zestawieniu 3/2 ze względu na jednak ich większą uniwersalność
=2248 pts
Każdy komentarz jest mile widziany.
Wreszcie Nowe Lizaki 2250pkt W restricted Patchu ufff...
Mocne, ale moim zdaniem nieturbo przegięte, jak niektórzy sądzili
Na VC masz 4 DD, 1 scroll (cube) i to odrzucanie 6.
Bloodziowi to nie za bardzo masz co zrobić, a TG to Ci kroi jak szmaty.
Ring of hotek też bardzo boli.
Walka z tym polega na:
zbiciu śmieci, a potem skanapkowanie slaana i klocka, co tak trudne nie jest. Magią jakoś strasznie nie porzezasz. Biegacza beda dispelować, po za tym nie wpadnie do lasu już.
Dla mnie nowe WoCh ma z tym spokojnie szanse, nie jest to jakieś ultra przegięcie aka demony czy VC...
Na VC masz 4 DD, 1 scroll (cube) i to odrzucanie 6.
Bloodziowi to nie za bardzo masz co zrobić, a TG to Ci kroi jak szmaty.
Ring of hotek też bardzo boli.
Walka z tym polega na:
zbiciu śmieci, a potem skanapkowanie slaana i klocka, co tak trudne nie jest. Magią jakoś strasznie nie porzezasz. Biegacza beda dispelować, po za tym nie wpadnie do lasu już.
Dla mnie nowe WoCh ma z tym spokojnie szanse, nie jest to jakieś ultra przegięcie aka demony czy VC...
Ostatnio zmieniony 23 sty 2009, o 13:56 przez trikk, łącznie zmieniany 3 razy.
Release the Przemcio!
hmm, ok demony to nie są
Ale za to, patch na nich będzie zbędny, a za to jest duża opcja taktyczna i świetny fluff łącznie z opisami i historią, jak dlamnie podręcznik jest na 4+ przy demonach które jak dlamnie 2+
Co do biegacza, no tak, ale przy slanie masz duża szansę na to , że wejdzie, a i jeśli to 2 kostki zostawiasz a slann rzuca co chce jedna i druga opcja si uśmiecha. W praktyce ten bound to najczęściej poprostu biegacz
No ale co do rozpy, czegoś za mało, za dużo? itd
Ale za to, patch na nich będzie zbędny, a za to jest duża opcja taktyczna i świetny fluff łącznie z opisami i historią, jak dlamnie podręcznik jest na 4+ przy demonach które jak dlamnie 2+
Co do biegacza, no tak, ale przy slanie masz duża szansę na to , że wejdzie, a i jeśli to 2 kostki zostawiasz a slann rzuca co chce jedna i druga opcja si uśmiecha. W praktyce ten bound to najczęściej poprostu biegacz
No ale co do rozpy, czegoś za mało, za dużo? itd
Morrok pisze:eee, czytałem booka... taki sobie ;p
I jaki biegacz? niech ten BS wejdzie wpierw ;p
Spójrzmy na to tak:
-Temple Guardzi są świetni, lepsi od GG( na patchu )
-Slann jest bardoz dobry, dużo tańszy i dorasta do roli rzucania i rozpraszania czarów w pojedynkę przy stosunkowo niewielkim koszcie
-Warspear + Ancient ( który nie bierze slota rare ! ) jest fantastyczny i przy dobrym rzucie na impakty działa cuda
-Terradony za 30pkt sztuka z tymi zasadami? Nawet nie myślałe,, że zrobią je tak dobre jak są
Co do reszty to mam wątpliwości, i trzeba dobrze tym zagrać, ale armia ma bardzo dużą możłiwość taktyczną w ofensywie jak i w defensywie,
Nie mówiąc już o wyglądzie który teraz będzie bardzo spójny ( przeciwieństwo patrz Demons of Chaos )
Ogólnie każdy powinien być zadowolony i czuć się dobrze grając tą armią, napewno nie będzie dostawała batów yyy... od Ogrów to napewno
No ok ale pomijając takie szcegóły, weżmy skrol zamiast cuba i dajmy podwojne rany dla slana,
Ale co do ogolnej budowy armii Malal? Co bys powiedzial? Jakby cos to sie znamy bo przywozilem cie do Wrocka z Zielonej Pozdro.
Co do Razordonów to to samo co salki tyle ze strzelaja z S4 na zasiegu 12 cali niemajac minusow za ruch zasieg czy stand and schoot, a przy ostatnim strzelaja podwojnie
Ale co do ogolnej budowy armii Malal? Co bys powiedzial? Jakby cos to sie znamy bo przywozilem cie do Wrocka z Zielonej Pozdro.
Co do Razordonów to to samo co salki tyle ze strzelaja z S4 na zasiegu 12 cali niemajac minusow za ruch zasieg czy stand and schoot, a przy ostatnim strzelaja podwojnie
VC na patchu już tak nie boli, a i lord bez 6tek jest duużo lżejszytrikk pisze:Mocne, ale moim zdaniem nieturbo przegięte, jak niektórzy sądzili
Na VC masz 4 DD, 1 scroll (cube) i to odrzucanie 6.
Bloodziowi to nie za bardzo masz co zrobić, a TG to Ci kroi jak szmaty.
Ring of hotek też bardzo boli.
Walka z tym polega na:
zbiciu śmieci, a potem skanapkowanie slaana i klocka, co tak trudne nie jest. Magią jakoś strasznie nie porzezasz. Biegacza beda dispelować, po za tym nie wpadnie do lasu już.
Dla mnie nowe WoCh ma z tym spokojnie szanse, nie jest to jakieś ultra przegięcie aka demony czy VC...
BT ani smok nigdy nie wchodzą w TG od tego są skinki żeby to przekierować, do Zabicia Smoka i BT jest ancient steg przyśpieszony z bista zeby wszedl po uprzednim zlapaniu w pułapkę, ewentualne zapoisonowanie
dzięki za opinie, jakieś sugestie na polepszenie tej armii? Rozumiem, że śmieci to skinki z kroxami, może torchę tak, ale też nie kosztują zbyt dużo