Nowe Lizaki 2250
Nowe Lizaki 2250
Taki wstępny zarys, przede wszystkim zastanawia mnie czy dawać radę będą mixy Skinki + Kroxy. Co myślicie?
Saurus Oldblood 145
Carnosaur 210
Light Armour 10
Blade of Revered Tzunki 65 - +1 do S, no armour save
Enchanted Shield 15
Bane Head 15 – 2 woundy zamiast jednego, przeciwko wybranemu charakterowi
------------
460
Góra 5 ataków z S6, no armour save i 2 woundy przeciwko danemu charakterowi. Dół 4 ataki z S7 i D3 woundów. Do tego góra ma save 1+.
Skink Priest 65
Lvl 2 35
Engine of the Gods 290
2x DS 50
------------
440
Skink na Engine, ma 3 lvl, 2 scrolle, mam nadzieje że taka antymagia wystarczy.
Skink Chief 65
Stegadon War-Spear 50 – Stegadon zadaje 2d6 + 1 impaktów, zamiast d6 + 1.
Ancient Stegadon 275
LA 2
Shield 2
------------
394
10 Skink Skirmishers 70
16 Skinek + 2 Kroxy 190
16 Skinek + 2 Kroxy 190
Na razie na próbę, ciekawe czy będzie dawać radę.
4 Terradons 120
Stegadon 235
2 Razordons 150
2249
Saurus Oldblood 145
Carnosaur 210
Light Armour 10
Blade of Revered Tzunki 65 - +1 do S, no armour save
Enchanted Shield 15
Bane Head 15 – 2 woundy zamiast jednego, przeciwko wybranemu charakterowi
------------
460
Góra 5 ataków z S6, no armour save i 2 woundy przeciwko danemu charakterowi. Dół 4 ataki z S7 i D3 woundów. Do tego góra ma save 1+.
Skink Priest 65
Lvl 2 35
Engine of the Gods 290
2x DS 50
------------
440
Skink na Engine, ma 3 lvl, 2 scrolle, mam nadzieje że taka antymagia wystarczy.
Skink Chief 65
Stegadon War-Spear 50 – Stegadon zadaje 2d6 + 1 impaktów, zamiast d6 + 1.
Ancient Stegadon 275
LA 2
Shield 2
------------
394
10 Skink Skirmishers 70
16 Skinek + 2 Kroxy 190
16 Skinek + 2 Kroxy 190
Na razie na próbę, ciekawe czy będzie dawać radę.
4 Terradons 120
Stegadon 235
2 Razordons 150
2249
Ostatnio zmieniony 25 sty 2009, o 18:06 przez Chmuruś, łącznie zmieniany 1 raz.
IMO te kroxy, mało warte a dużo punktów..
Skasujesz je i wkładasz jeszcze jedne terrki i BSB, jak niestrcza na BSB oddzielnego to upgraduj tego na stegu.
Ta broń na skinku mimo że teoretycznie boska w rzeczywistości ostro obsysa, uwierz mi nikt nieda się tym zaszarżować...
Skasujesz je i wkładasz jeszcze jedne terrki i BSB, jak niestrcza na BSB oddzielnego to upgraduj tego na stegu.
Ta broń na skinku mimo że teoretycznie boska w rzeczywistości ostro obsysa, uwierz mi nikt nieda się tym zaszarżować...
Grałeś tym? Testowałeś? Ja tak, i jeśli umiesz grać to wchodzisz w co chcesz i tak też jest z tym stegadonem, zależy od umiejętnościDrako pisze:IMO te kroxy, mało warte a dużo punktów..
Skasujesz je i wkładasz jeszcze jedne terrki i BSB, jak niestrcza na BSB oddzielnego to upgraduj tego na stegu.
Ta broń na skinku mimo że teoretycznie boska w rzeczywistości ostro obsysa, uwierz mi nikt nieda się tym zaszarżować...
Co do samej rozpy... zamiast 1 skrola zmniejszyłbym mu level i wziąłbym Diadem, mając 5 PD itak nic nie wrzucisz raczej, a zamiast skrola lepiej 2 DD najczęściej, a wtedy ancient 35pkt tańszy
Pozatym za mała obrona na magię, Opcja z Carnim zato mi się podoba, ale trzeba szarżować raczej nim
Co do SKinków i kroxów to z mojego doświadczenia te jednostki często się sprawdzają ale lepiej 1x krox i mniejsza jednostka łatwiej wteyd manewrować
pozdro
Grałem i testowałem, niewiem z kim ty grasz ale żaden ogarnięty gracz nieda sobie tego w puścić- to nie smok który lata na 20 cali ale monster z movem 6....Uktabi pisze:Grałeś tym? Testowałeś? Ja tak, i jeśli umiesz grać to wchodzisz w co chcesz i tak też jest z tym stegadonem, zależy od umiejętnościDrako pisze:IMO te kroxy, mało warte a dużo punktów..
Skasujesz je i wkładasz jeszcze jedne terrki i BSB, jak niestrcza na BSB oddzielnego to upgraduj tego na stegu.
Ta broń na skinku mimo że teoretycznie boska w rzeczywistości ostro obsysa, uwierz mi nikt nieda się tym zaszarżować...
Bezobrazy ale szarżować w co chcesz stegiem to możesz chyba przeciwko piechotnemu chaosowi...
2d6+1 imactów z S6- nikt sobie tego nieda wpuścić w jakiś ważny oddział, zastawi się głupim fastem i tak ci odegnie szarże że w kolejnej turze to ty dostajesz szarże. A bez szarży to ten steg za dużo niezrobi...
Do stegow raczej sie bierze zabe z lorem bista zeby je wlasnie "pchac" na chama, wtedy to ma sens...
Tylko, ze...
Teraz slaan ma 1 lore`a, w dodatku nie calego. Weźmiesz beasta i nie wylosujesz coversa/hunta i co? 500 pkt w slaanie co gówno zrobi? Chyba, ze weźmiesz skilla za 50 pkt, ale wtedy twoj slaan jest jeszcze drozszy...
Slaan musi nabijać pkt. Nie wejdzie Ci popychle i tracisz stedzia. W dodatku popychaczka 2d6 to też lotto, rzucisz marnie i zatrzymasz sie przed jakąś kawą...
Teraz slaan ma 1 lore`a, w dodatku nie calego. Weźmiesz beasta i nie wylosujesz coversa/hunta i co? 500 pkt w slaanie co gówno zrobi? Chyba, ze weźmiesz skilla za 50 pkt, ale wtedy twoj slaan jest jeszcze drozszy...
Slaan musi nabijać pkt. Nie wejdzie Ci popychle i tracisz stedzia. W dodatku popychaczka 2d6 to też lotto, rzucisz marnie i zatrzymasz sie przed jakąś kawą...
Release the Przemcio!
Grałem z WE i grało się tym świetnie, trzeba umieć nim zagrać tu tkwi cały sekret
Nie szarzujesz w podstawioną kawę bo ona schodzi z ostrzału a stedzio dostaje popchnięcie,
Jest dużo możliwości, ale obawiam się, że niemasz racji co so skuteczności Ancienta z Warspearem,
To co że czołg ma szarże 12 cali to też jest do bani bo go wymanewrujesz? To ciekawe,
Latania niema ale 12 cali to wystarcza
Co do Beatsa i 5 czarow musisz mieć zawsze Cowers albo Popychanie, więc slan z tym lorem się zawsze przyda, pozatym są jeszcze 4 inne czary o innym czasem idealnie potrzebnym zastosowaniu, pocisk hunter's spear itp, a popychanie o 2d6 wystarcza zawsze,
pozdro.
Nie szarzujesz w podstawioną kawę bo ona schodzi z ostrzału a stedzio dostaje popchnięcie,
Jest dużo możliwości, ale obawiam się, że niemasz racji co so skuteczności Ancienta z Warspearem,
To co że czołg ma szarże 12 cali to też jest do bani bo go wymanewrujesz? To ciekawe,
Latania niema ale 12 cali to wystarcza
Co do Beatsa i 5 czarow musisz mieć zawsze Cowers albo Popychanie, więc slan z tym lorem się zawsze przyda, pozatym są jeszcze 4 inne czary o innym czasem idealnie potrzebnym zastosowaniu, pocisk hunter's spear itp, a popychanie o 2d6 wystarcza zawsze,
pozdro.
trikk, slann na full wypasie kosztuje 525 pkt, czyli slann z 4 mocami 100 pkt za itemy.
A lora bista akurat jest masakrycznie fajna, bo taki slann moze napompowac skinka albo saurusa bears angerem, zebrac swojego stedzia, strzelic z bolca w jakas chamska kawe, zatrzymac wagon CoK albo popchnac swojego skinkowego przydupasa z lanca na stedziu na wroga
Ale konczmy z teohammerem, trzeba to przetestowac.
A lora bista akurat jest masakrycznie fajna, bo taki slann moze napompowac skinka albo saurusa bears angerem, zebrac swojego stedzia, strzelic z bolca w jakas chamska kawe, zatrzymac wagon CoK albo popchnac swojego skinkowego przydupasa z lanca na stedziu na wroga
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ale konczmy z teohammerem, trzeba to przetestowac.
Myśle o czymś takim jeszcze, ze Slannem.
Slann Mage-Priest 275
Focus of Mystery – zna cały lore
The Focused Rumination 50 - +1 kość do każdego czaru
The Bagalming Cogitation 50 – jeden, nominowany mag przeciwnika w 24' odrzuca szóstki
Divine Plague of Protection 30 – ward 2+ na ranged ataki
Rod of the Storm 25 – Bound, lvl 6, Uranon’s Thunderbolt, One use
------------
430
Skink Priest 65
Lvl 2 35
Engine of the Gods 290
Diadem of Power 35
------------
425
Skink Chief 65
Stegadon War-Spear 50 – Stegadon zadaje 2d6 + 1 impaktów, zamiast d6 + 1.
Ancient Stegadon 275
LA 2
Shield 2
------------
394
3x10 Skink Skirmishers 210
16 Temple Guards 256
FCG 35
Warbanner 25
------------
316
3 Terradons 90
Stegadon 235
2 Razordons 150
2265
Slann Mage-Priest 275
Focus of Mystery – zna cały lore
The Focused Rumination 50 - +1 kość do każdego czaru
The Bagalming Cogitation 50 – jeden, nominowany mag przeciwnika w 24' odrzuca szóstki
Divine Plague of Protection 30 – ward 2+ na ranged ataki
Rod of the Storm 25 – Bound, lvl 6, Uranon’s Thunderbolt, One use
------------
430
Skink Priest 65
Lvl 2 35
Engine of the Gods 290
Diadem of Power 35
------------
425
Skink Chief 65
Stegadon War-Spear 50 – Stegadon zadaje 2d6 + 1 impaktów, zamiast d6 + 1.
Ancient Stegadon 275
LA 2
Shield 2
------------
394
3x10 Skink Skirmishers 210
16 Temple Guards 256
FCG 35
Warbanner 25
------------
316
3 Terradons 90
Stegadon 235
2 Razordons 150
2265
Ostatnio zmieniony 25 sty 2009, o 18:16 przez Chmuruś, łącznie zmieniany 2 razy.
To mogło by śmigać, ale niewiem czy taktycznie to dobrze współgra ze sobą, nie lepiej poprostu 2 ancienty a 3ciego stega zamienić na więcej terradonów? Trzeba by potestować no i poco ci ward na slanie jak masz TG w których on itak musi siedzieć a przecież nie jeż już dużym celem, aha no i całego lora się nieopłata lepiej za 15pkt wziąść plague of tepok pozdro.Chmuruś pisze:Myśle o czymś takim jeszcze, ze Slannem.
Małe poprawki co do ostatniej rozpiski ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Slann Mage-Priest 275
Focus of Mystery – zna cały lore
The Focused Rumination 50 - +1 kość do każdego czaru
The Bagalming Cogitation 50 – jeden, nominowany mag przeciwnika w 24' odrzuca szóstki
Cupped Hands of the Old Ones 45 - One use, na 2+ przekazuje miscasta
Dispel Scroll 25
------------
425
Skink Priest 65
Lvl 2 35
Engine of the Gods 290
Diadem of Power 25
Dispel Scroll 25
------------
440
Skink Chief 65
Stegadon War-Spear 50 – Stegadon zadaje 2d6 + 1 impaktów, zamiast d6 + 1.
Ancient Stegadon 275
LA 2
Shield 2
------------
394
2x10 Skink Skirmishers 140
16 Skinks + 2 Kroxigor 190
16 Temple Guards 256
FCG 35
Warbanner 25
------------
316
4 Terradons 120
3 Razordons 225
2250
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Slann Mage-Priest 275
Focus of Mystery – zna cały lore
The Focused Rumination 50 - +1 kość do każdego czaru
The Bagalming Cogitation 50 – jeden, nominowany mag przeciwnika w 24' odrzuca szóstki
Cupped Hands of the Old Ones 45 - One use, na 2+ przekazuje miscasta
Dispel Scroll 25
------------
425
Skink Priest 65
Lvl 2 35
Engine of the Gods 290
Diadem of Power 25
Dispel Scroll 25
------------
440
Skink Chief 65
Stegadon War-Spear 50 – Stegadon zadaje 2d6 + 1 impaktów, zamiast d6 + 1.
Ancient Stegadon 275
LA 2
Shield 2
------------
394
2x10 Skink Skirmishers 140
16 Skinks + 2 Kroxigor 190
16 Temple Guards 256
FCG 35
Warbanner 25
------------
316
4 Terradons 120
3 Razordons 225
2250
Śmiesznie ze priest od slanna droższy ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ja bym dał na championa TG cursed charma bo dobrze sie combuje z dawaniem miscastow wrogom.
Jakoś Cię mało, w takiej armii raczej zamieniłbym 16skinow z dwoma kroxami na najtansze unity skinkow aby było duzo unitow.
pozdro
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ja bym dał na championa TG cursed charma bo dobrze sie combuje z dawaniem miscastow wrogom.
Jakoś Cię mało, w takiej armii raczej zamieniłbym 16skinow z dwoma kroxami na najtansze unity skinkow aby było duzo unitow.
pozdro