4444 pts = Eshin+O&G na WI
4444 pts = Eshin+O&G na WI
Coś czym bym najchętniej zagrał na wielkiej inkwizycji, choć się specjalnie na to nie zanosi (bo Fisch chce złożyć jakiegoś total hardkor pornola ).
ESHIN
Master Assassin
Bombki, Fellblade, ToP
Sorcerer
2 Scrolle, 2lvl
Sorcerer
2 Scrolle, 2lvl
BSB
Stormbanner
25 Clanrats
Muzyk, Banner, Ratling
25 Clanrats
Muzyk, Banner, Ratling
25 Slaves
Muzyk
25 Slaves
Muzyk
25 Slaves
Muzyk
25 Slaves
Muzyk
6 Night Runners
AHW
6 Night Runners
AHW
5 Night Runners
5 Night Runners
6 Tunellin Team
Poison
6 Tunellin Team
Poison
6 Tunellin Team
Poison
6 Tunellin Team
Poison
25 Plague Monks
Muzyk, Champion, Banner, War Banner
6 Plague Censer Bearers
ORCS & GOBLINS
Orc Great Shaman
Horn, Collar, PS, PS
Goblin Shaman
2 Scrolle
Night Goblin Shaman
Pipes of Doom, Mushroom
Black Orc BSB
Totem, Dzik, HA
21 Savage Orcs
Speary, Banner
Wolf Riders
Muzyk, Speary
Wolf Riders
Muzyk, Speary
Wolf Riders
Muzyk, Speary
Spider Riders
Muzyk
3 Snotling Swarms
9 Squig Hoppers
9 Squig Hoppers
6 Savage Boar Boyz
Muzyk, Speary, Shieldy
Orc Boar Chariot
Giant
Giant
RAZEM:
14 PD
11 DD + 6 Scrolli
Modeli: 307
Generalnie to ma być rozpa gromiąca defensy Storm banner i mocna zapora antymagiczna powinny dać wystaraczjąco dużo czasu, żeby ekipa się doczłapała w odpowiedniej ilości 4 wykopywaczki powinny zrobić spory burdel w defensywie. Całkiem przyzwoita magia coś popsuje albo popchnie. Master Assassin wiadomo co robi: smoki, czołgi, drzewa.. Magowie sobie bezpiecznie siedzą w oddziałach odpornych na psychologię.
Generalnie skaveny dają masę i sztormówę, a orkowie oddziały do bicia i magię/antymagię. Z liderką jest całkiem nieźle, bo eshin to wiadomo a O&G odporni w większości.
Chyba nie ma co więcej gadać, mi się podoba i tyle Z ofensami byłoby ciężko, ale coś tam można by ugrać. O remis powalczyć
Jak się podoba?
Pozdr!
ESHIN
Master Assassin
Bombki, Fellblade, ToP
Sorcerer
2 Scrolle, 2lvl
Sorcerer
2 Scrolle, 2lvl
BSB
Stormbanner
25 Clanrats
Muzyk, Banner, Ratling
25 Clanrats
Muzyk, Banner, Ratling
25 Slaves
Muzyk
25 Slaves
Muzyk
25 Slaves
Muzyk
25 Slaves
Muzyk
6 Night Runners
AHW
6 Night Runners
AHW
5 Night Runners
5 Night Runners
6 Tunellin Team
Poison
6 Tunellin Team
Poison
6 Tunellin Team
Poison
6 Tunellin Team
Poison
25 Plague Monks
Muzyk, Champion, Banner, War Banner
6 Plague Censer Bearers
ORCS & GOBLINS
Orc Great Shaman
Horn, Collar, PS, PS
Goblin Shaman
2 Scrolle
Night Goblin Shaman
Pipes of Doom, Mushroom
Black Orc BSB
Totem, Dzik, HA
21 Savage Orcs
Speary, Banner
Wolf Riders
Muzyk, Speary
Wolf Riders
Muzyk, Speary
Wolf Riders
Muzyk, Speary
Spider Riders
Muzyk
3 Snotling Swarms
9 Squig Hoppers
9 Squig Hoppers
6 Savage Boar Boyz
Muzyk, Speary, Shieldy
Orc Boar Chariot
Giant
Giant
RAZEM:
14 PD
11 DD + 6 Scrolli
Modeli: 307
Generalnie to ma być rozpa gromiąca defensy Storm banner i mocna zapora antymagiczna powinny dać wystaraczjąco dużo czasu, żeby ekipa się doczłapała w odpowiedniej ilości 4 wykopywaczki powinny zrobić spory burdel w defensywie. Całkiem przyzwoita magia coś popsuje albo popchnie. Master Assassin wiadomo co robi: smoki, czołgi, drzewa.. Magowie sobie bezpiecznie siedzą w oddziałach odpornych na psychologię.
Generalnie skaveny dają masę i sztormówę, a orkowie oddziały do bicia i magię/antymagię. Z liderką jest całkiem nieźle, bo eshin to wiadomo a O&G odporni w większości.
Chyba nie ma co więcej gadać, mi się podoba i tyle Z ofensami byłoby ciężko, ale coś tam można by ugrać. O remis powalczyć
Jak się podoba?
Pozdr!
tez mi sie tak wydaje
4 oddzialy rankowe to troche malo na dluzsza mete...nawet na strzelajace armie(zwlaszcza przy tendencji ze storm banner sie psuje w najmniej odpowiednim momencie)
ps.slave to taki dziwny oddzial...sam raczej zabije cos od swieta a pelnego staticCR nie ma...a jak sie zlamie to powstaje oddzial "one use only"
pps.w zasadzie jak widze oslona magiczna w stylu 10+DD wspomagana 4+DS jest jakas norma...ja bym poszedl raczej w strone olania zupelnego magowania i nie opierania sie na teorii-tu sie pochnie tam teleportuje
4 oddzialy rankowe to troche malo na dluzsza mete...nawet na strzelajace armie(zwlaszcza przy tendencji ze storm banner sie psuje w najmniej odpowiednim momencie)
ps.slave to taki dziwny oddzial...sam raczej zabije cos od swieta a pelnego staticCR nie ma...a jak sie zlamie to powstaje oddzial "one use only"
pps.w zasadzie jak widze oslona magiczna w stylu 10+DD wspomagana 4+DS jest jakas norma...ja bym poszedl raczej w strone olania zupelnego magowania i nie opierania sie na teorii-tu sie pochnie tam teleportuje
no śmieszna rozpiska, ale wiesz że niewiele zdziałaly przeciwko niektórym sojuszom
te snotlingi to po co?
nie lepiej drugą 6 Sagavów zamiast Chariota?
Ten Eshin to mój Eshin więc raczej bym taki zostawił
porno Dwarfy + Eshin to jest to
Kowadło, 2 Bolce, 2 Katapki, Minerzy, 2 Organki
Master, 3 RAtlingi, 2 Działa DOW, 18 Jezzaili
10 DD + 8 Dispel Scrolli
Wiesz co Kołata, porobimy testy to się zdecydujemy
elo
te snotlingi to po co?
nie lepiej drugą 6 Sagavów zamiast Chariota?
Ten Eshin to mój Eshin więc raczej bym taki zostawił
porno Dwarfy + Eshin to jest to
Kowadło, 2 Bolce, 2 Katapki, Minerzy, 2 Organki
Master, 3 RAtlingi, 2 Działa DOW, 18 Jezzaili
10 DD + 8 Dispel Scrolli
Wiesz co Kołata, porobimy testy to się zdecydujemy
elo
i tu masz racje Mlody to juz to pare razy udowodnilFisch pisze:
porno Dwarfy + Eshin to jest to
kwestia czy Kolata bedie chcial porzucic zielonych na rzecz krasi ja np na porzucenie chaosu na krasie do sojuszu sie nigdy nie zdecydowalem i niezdecyduje :]
Snoty stawiamy przed klocem z 4 bohaterami, który i tak będzie skitrany gdzieś z tyłu Magowie specjalnie nie potrzebują LOS, bo mają rzucać stopy, popychaczki i waaagh!.
Tak zastawiony oddział nie zostanie wyciągnięty z frenzy.
Nic się w magów bezpośrednio nie wbije, najwyżej z overruna/pogoni, a to można skontrować.
Oddział nam nie pójdzie do przodu z czaru Waaagh! A to dobrze, bo jeszcze by wylazł tam gdzie nie trzeba
@ Fisch
Spoko, mamy czas Mogę zagrać tymi dwarfami, ale po prostu wolę swoich zielonych Dwarfy są zdeka nudne, choć w sojuszu potężne.
Tak zastawiony oddział nie zostanie wyciągnięty z frenzy.
Nic się w magów bezpośrednio nie wbije, najwyżej z overruna/pogoni, a to można skontrować.
Oddział nam nie pójdzie do przodu z czaru Waaagh! A to dobrze, bo jeszcze by wylazł tam gdzie nie trzeba
@ Fisch
Spoko, mamy czas Mogę zagrać tymi dwarfami, ale po prostu wolę swoich zielonych Dwarfy są zdeka nudne, choć w sojuszu potężne.
takie podejscie lubieSpoko, mamy czas Mogę zagrać tymi dwarfami, ale po prostu wolę swoich zielonych Dwarfy są zdeka nudne, choć w sojuszu potężne.
przez to sam gram zielonymi-wbrew pozorom to wymagajaca armia nie wybaczajaca bledow(do tego animozja...dla mnie miodek)
No właśnie, jedź zielonymi. Na pewno nie plugawymi karzełkami, bo w końcu jak mawia klasyk:
"The only good stunty is a dead stunty, and the only thing better than a dead stunty is a dyin' stunty who tells yer where to find 'is mates."
"The only good stunty is a dead stunty, and the only thing better than a dead stunty is a dyin' stunty who tells yer where to find 'is mates."
A licky boom boom down!!!
Ehhh. Niestety moją armią raczej nie zagram. Tak wyszło, że moje figsy pewnie Świeta_Barbara weźmie i bedzie grał jedną dużą armią zielonych. A ja będę musiał coś pożyczyć i z Fischa eshinem wystartujemy. Jeszcze zobaczymy. Rozpa się tu pewnie pojawi
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Aye :]
A rozpa jest calkiem spoko. Ale nawet umiarkowany ofens powinien was zjechac. Co prawda jest tego mnostwo, to jednak dosyc slabawe. Wygniesc trzeba hordowo.
A rozpa jest calkiem spoko. Ale nawet umiarkowany ofens powinien was zjechac. Co prawda jest tego mnostwo, to jednak dosyc slabawe. Wygniesc trzeba hordowo.