Nowe WE w 7 Edycji - czyli koncert życzeń i o minusach AB
Moderator: Gremlin
Co do asv - nigdy w życiu. Max 4+, 5+, tak powinno zostać. WE z założenia to armia opierająca się na lekkich jednostkach. 3+ np. na kawie, a 2+ to już w ogóle nieporozumienie.
Natomiast gdyby warhawki miały 4+ save'a... (FC, LA + Sh) to byłoby cudo.
Stały ward na 5+ i ja mogę grać
Natomiast gdyby warhawki miały 4+ save'a... (FC, LA + Sh) to byłoby cudo.
Stały ward na 5+ i ja mogę grać
Akurat z brakiem nawet 5+ sejwa u leśnych elfów z GW się zgadzam. Zapewne zauważyliście, że leśny elfy uzyskują ochronę w zupełnie inny sposób. Tancerze wojny mają talizmany oraz taniec z wardem na 4+. Forest siryty mają ward na 5+. Ethernal Guard też nie ma pancerza, ale otrzymują sejw na 5+ za styl walki, dzięki swordstaff, które najwyraźniej są jednoczesnie bronią wybitnie "parującą". Osobiście bym przy tym pozostał, a nawet w sposób niezwykle klimatyczny, ale nie "przegięty" rozszerzył ten koncept. Dlatego jeśli wymyslać leśnym elfom sejw, to najlepiej wymyślać nie za zbroje i tarcze ale poprzez umiejętności, zdolności specjalne i magiczne przedmioty.
- Michał Archanioł
- Mudżahedin
- Posty: 205
Zgadzam się z Kal_Torakiem
Inna forma savu u elfów niszczy klimat, czyni z nich wysokimi elfami
wow śmiałe zdanie ale niestety tak to wygląda.... A zresztą z czego one mają zrobić sobie armor savea na 3+ z kory?? E,.......... przesadzilićsie.
Inna forma savu u elfów niszczy klimat, czyni z nich wysokimi elfami
wow śmiałe zdanie ale niestety tak to wygląda.... A zresztą z czego one mają zrobić sobie armor savea na 3+ z kory?? E,.......... przesadzilićsie.
Ostatnio zmieniony 19 sty 2009, o 19:50 przez Michał Archanioł, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
- Michał Archanioł
- Mudżahedin
- Posty: 205
może im zostało trochę z tego co przywieźli z Utulanu a teraz biorą i przetapiają tę stal którą na wrogach zdobędą....A z czego robią miecze? Z kory? ;p
Pozdro i respekt
Po ostatnich gram stwierdzam, że wystarczą 2 rzeczy, a mianowicie:
-strzał z drugiego rzędu na płaskim terenie( 2x5 )
-gdy ktoś rzuca na nas czar, a my bronimy się kostkami i mamy chociaż dwie szóstki to jednostka ta staje się odporna na magię do końca tury
To tyle
-strzał z drugiego rzędu na płaskim terenie( 2x5 )
-gdy ktoś rzuca na nas czar, a my bronimy się kostkami i mamy chociaż dwie szóstki to jednostka ta staje się odporna na magię do końca tury
To tyle
Arantir - nie starczyłoby moim skromnym zdaniem. Na tle nowych AB z pewnością wymagamy większego liftingu. Chociaż tak jak pisze Dzidzia, jest nieźle, czyli trudno, czyli trzeba się nakombinować, ale satysfakcja chociaż nie gwarantowana, to jednak możliwa
To, co padało już w tym temacie: treesinging na zerówce, pocisk na jedynce (24'' i 4-5+), ochrona przed ostrzałem na 2 i 5-6+, regenka na trzy i 6-7+ (jak u WoCh), nowa czwórka i piątka i niezmieniona popychaczka. Możliwość brania bestii i życia (lub może jeszcze jakiejś innej domeny np. light przeciw undeadom czy metal) na małych magach. Tyle w magii (oczywiście przy założeniu, że mało się zmienia). Skirmish na łucznikach, s4 na bliskim na glade ridersach i scoutach. Potanienie ridersów (do 85-100 za goły oddział). Wbudowany stubborn w ethernalach i ich potanienie to takie minimum w corach. Niższa cena na warhawkach i treekinach (plus może stubborn na nich). Coś bym lekko zmienił w wildach i nie ruszał tancerzy. Tyle w specialach. Rare - dwa orzełki na slot, niezmienny treeman i s4 na bliskim wayów, lub ich potanienie.
To, co padało już w tym temacie: treesinging na zerówce, pocisk na jedynce (24'' i 4-5+), ochrona przed ostrzałem na 2 i 5-6+, regenka na trzy i 6-7+ (jak u WoCh), nowa czwórka i piątka i niezmieniona popychaczka. Możliwość brania bestii i życia (lub może jeszcze jakiejś innej domeny np. light przeciw undeadom czy metal) na małych magach. Tyle w magii (oczywiście przy założeniu, że mało się zmienia). Skirmish na łucznikach, s4 na bliskim na glade ridersach i scoutach. Potanienie ridersów (do 85-100 za goły oddział). Wbudowany stubborn w ethernalach i ich potanienie to takie minimum w corach. Niższa cena na warhawkach i treekinach (plus może stubborn na nich). Coś bym lekko zmienił w wildach i nie ruszał tancerzy. Tyle w specialach. Rare - dwa orzełki na slot, niezmienny treeman i s4 na bliskim wayów, lub ich potanienie.
Masz rację Piotrze - waywatcherzy najmocniej stracili właśnie od momentu wyjścia DE z Shade'ami. A tak btw - wyobraźmy sobie sytuację taką oto: mamy wayów, rywal innych scoutów, niech będzie Shade'ow, jest lasek lub inny teren trudny w strefie rozstawienia rywala. Rzucamy za kolejność wystawienia scoutów i wychodzi, że my wystawiamy pierwsi. Wrzucamy ich w tenże teren, rywal wystawia więc swoich tuż przed nami (czyli normalnie we własnej strefie rozstawienia), zaczyna i szarżuje - zostają z nas strzępy. Legalne czy nie?
Jeśli jest zasada 1" zachowana to dlaczego nie? Poza strefą rozstawienia jest to niemożliwe, jednak w własnej strefie jak najbardziej.
Moim zdaniem BS 5, S4 na bliskim i potanienie do 17-19 pkt (z tego przedziału) i mamy genialny oddział scoutów...
Dziękuję panie Krzysztofie za przyznanie racji.
Moim zdaniem BS 5, S4 na bliskim i potanienie do 17-19 pkt (z tego przedziału) i mamy genialny oddział scoutów...
Dziękuję panie Krzysztofie za przyznanie racji.
Ja po kilku ostatnich bitwach stwierdzam że gdyby glade raidersi byli trochę tańsi i mieli sile 4 na bliskim to nie chciałbym już niczego innego, dla leśnego stylu grania jest to wręcz nieoceniona jednostka ale niestety nigdy jakoś nie mogę zanieść miejsca dla więcej jak jednego odział w armii na około 2k, a z checią bym wystawiał i 3 gdyby nie horrendalny koszt punktowy i wyjątkowa podatnośc na ostrzał jak na te cenę
Racja - też mi właśnie coś nie grało u Piotrasa Co do ridersów to nie wystarczy dać im s4 na bliskim. Oni potrzebują mniejszego kosztu i jakiegokolwiek save'a, albo zupełnie śmieciowego kosztu, ale bez AS. Co nam z ostrzału z s4, jeśli wciąż będziemy padać jak muchy? A koszt Piotrze 19-20 jest wciąż duży, porównując np. do marauderów (13).
Ksch oni mają "jakiegokolwiek save'a" - a mianowicie 6+. Ile ty chcesz aby oni mieli? 5+ save'a to absolutny maks. 4+ to już z lekką zbroją opłaconą kosztem utraty zasady fasta. Czy save'a 6+ a 5+ robi aż taką różnicę? Dla mnie ona jest żadna
Ridersom wystarczy sila 4 na bliskim oraz mniejszy koszt. To, że biegają po lasach i nie mają -1 po ruchu daje im bardzo dużo. Tyle, że zmniejszony koszt też nie będzie gigantyczny. DR z kuszami kosztują 110 punktów. GR będą kosztowali również mniej więcej tyle. Z łukami ich najmniejszy koszt to 100-105 punktów. Bez łuków to będą kosztować 80-90. Aby GR byli zauważalnie tańsi poprostu musi istnieć wybór - z łaukami czy bez. Ale z łakami koszt zmniejszy się kosmetycznie - najprawdopodobniej o 10 punktów. Aczkolwiek jeśli łuki miałyby sile 4 to wolałbym ich z łakami niż bez. A w tym wypadku różnica punktowa jest niewielka.
GR poprostu powinni mieć jeszcze jakieś zasady dodatkowe. Wtedy będą warci swojej ceny.
Ridersom wystarczy sila 4 na bliskim oraz mniejszy koszt. To, że biegają po lasach i nie mają -1 po ruchu daje im bardzo dużo. Tyle, że zmniejszony koszt też nie będzie gigantyczny. DR z kuszami kosztują 110 punktów. GR będą kosztowali również mniej więcej tyle. Z łukami ich najmniejszy koszt to 100-105 punktów. Bez łuków to będą kosztować 80-90. Aby GR byli zauważalnie tańsi poprostu musi istnieć wybór - z łaukami czy bez. Ale z łakami koszt zmniejszy się kosmetycznie - najprawdopodobniej o 10 punktów. Aczkolwiek jeśli łuki miałyby sile 4 to wolałbym ich z łakami niż bez. A w tym wypadku różnica punktowa jest niewielka.
GR poprostu powinni mieć jeszcze jakieś zasady dodatkowe. Wtedy będą warci swojej ceny.
Heh ostatnio w wolnej chwili przeglądałem sobie nowy podręcznik Lizaków. GW muszę przyznać, że trochę przesadza z uwielbieniem dla duzych potworków. Pomijając możliwość zmieszczenia tego w obrębie danych punktów, teoretycznie na małe punkty czyli do 1999 lizaki są wstane wystawić 7 stegadonów (3 anceinty na których są kapłani, 3 w specialach i 1 anciet w rarach). Natomiast na duże ten potencjał wystawialności dochodzi do 10 do 2999 punktów !! Dobre nie
Stąd domyślam się jak już będzie wyglądał po części nowy kodeks WE. Otóż w specialach będziemy mieli treemeny, w rarach ancient treemeny, jako heros będzie biegał zwykłe treeman nie zjadający slotu drzewca jak stedzie w lizakach, a jako Lord będzie ancient treeman. Zupełnie jak w lizakach
Otóż zawsze chciałem chociaż raz zagrac rozpiską pt. "Marsz Entów". Coś czuję w trzewiach, że "kochane" GW mi to umożliwi
Swoją drogą ciekaw byłbym jaka byłaby reakcja środowiska graczy WE gdyby GW rzeczywiście coś takiego zrobiła (a możliwe to oj możliwe) - każdy nowy kodeks zadziwia mnie coraz bardziej
Stąd domyślam się jak już będzie wyglądał po części nowy kodeks WE. Otóż w specialach będziemy mieli treemeny, w rarach ancient treemeny, jako heros będzie biegał zwykłe treeman nie zjadający slotu drzewca jak stedzie w lizakach, a jako Lord będzie ancient treeman. Zupełnie jak w lizakach
Otóż zawsze chciałem chociaż raz zagrac rozpiską pt. "Marsz Entów". Coś czuję w trzewiach, że "kochane" GW mi to umożliwi
Swoją drogą ciekaw byłbym jaka byłaby reakcja środowiska graczy WE gdyby GW rzeczywiście coś takiego zrobiła (a możliwe to oj możliwe) - każdy nowy kodeks zadziwia mnie coraz bardziej