Lizaki + Ogry, 2x1250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
FIFI (_!_)
Chuck Norris
Posty: 516
Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!

Lizaki + Ogry, 2x1250

Post autor: FIFI (_!_) »

Ogry->Ironskin Tribe

Bruiser(+3 do Siły, WS vs I, ward 5+, ha, luck gnoblar) 189
BSB (d3 ran, luck out gnoblar, ha) 214
3bulle (ironfist) 120
2leadbelchery 110
21gnobów (czemp), 44
2bull rhinoxy, (muzyk, panika na 3kościach, ha, ironfist) 393
2meneater (GW) 180

Lizaki
Skink Priest(engine, 2ds) 440
Skink Priest (engine, cube of darkness) 430
2x10 kohort, 100
10 skink skirmishers 70
3terradony 90
4terradony 120

Turniej jest na tajne rozpy a i tak niczym nie jestem w stanie zaskoczyć przeciwnika, więc wystawiam rozpe na forum :wink:
Chce zobaczyć co potrafią nowe lizzie 8)

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

No całkiem całkiem niezły ofensik, monster truck dosłownie.

nieduża ochrona magiczna(chociaż powinna starczyć) i bolą Cię canony, klopy. ( wiem wiem - masz terki :wink: )
zaczynają mnie przerażać te enginy - takie to cudowne jest? w każdej prawie rozpie conajmniej dwa.
jak działa w skrócie napiszecie - jakieś nierozpraszalne pociski ciska?

Awatar użytkownika
FIFI (_!_)
Chuck Norris
Posty: 516
Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!

Post autor: FIFI (_!_) »

ochrona magiczna powinna wystarczyc 6dd i 3scrolle w tym jeden który na 4+ kończy faze magii.

Chciałem jeszcze zmieścić kolejne dwa rhinoxy w ograch ale stwierdziłem że to przesada :lol2:

ODPOWIEDZ